P406 pagrindinio dirzo keitimas
#41
Parašyta 2017 liepos 01 - 16:48
#42
Parašyta 2017 liepos 01 - 23:53
NIeko ten įdomaus nesugalvojau. Truputį modifikavau gamintojo procedūrą, nes man paprasčiau atskirti du veiksmus, nei daryti iškart. Užtrunka ilgiau, bet gaunasi tiksliau ir garantuočiau.
Kaiščių pirkti nebūtina. Viršuj 8mm. Naudoju nupjautą varžtą. Paimtas ilgas nepilno sriegio ir nupjautas, liko dalis be sriegio lygiai 8mm.
O apatinis - gamykliniai šūdas, nes kiek teko bandyti, tai visi kažkam netinka, kažkam per trumpas (sunku įkišti, arba išvis neįsikiša nenuėmus starterio ar kokio vamzdelio (seni Citroen), kažkam netinka lenkimas ar kampas ir t.t.
Pasidaręs pats iš 8mm strypo išlankstęs tokį, kad tinka:
1.8D 44kw ir TD 66kw
1.9D 47/51kw ir TD 66kw
2.1D 60kw ir TD 80/81kw
2.0HDi 66kw, 79/80kw, 100kw, 103kw
2.2HDi 94/98kw, 115kw, 125kw
Jaučiu, kad ir dar daugiau gal tiktų, bet dar neteko išbandyti kitokiems.
O alkūniako varžtas, tai kaip pataikysi. Jei dar būna nuo gamyklos neliestas, o taip būna retai, bet pasitaiko, tai ten būna ant klijų, ir gana stiprių, tai pažaisti reikia (su oriniu prie to varžto nelabai mėgstu lįsti, nors šiaip galima), bet atsisuka.
Jei jau judinta, tai jei dirbo protingi meistrai, tuomet atsisuka lengvai be problemų. Jei dirbo debilai, tai būna prisukta su tokiu kiekiu klijų, kad orinis net nepaimtų, o atsuki galiausiai su krūva trijų skirtingų kalbų keiksmažodžių (svarbiausias darbo įrankis) ir vamzdžiu dvimetriniu, iki pat paskutinęs vijos traškantį braškantį ir šaudantį varžtą, rizikuodamas apgadinti mašiną ir pan. Po tokio atsukimo varžtą su atsuktuvu atitrauki ir meti ant žemės, nes būna užkaista taip, kad rankas net per pirštines nudegina. Dar nepradėjau to daryti, bet sakiau su tokiais varžtais kelsiu darbo kainą. Nes būna pusvalandis vien tam varžtui atsukt. Kai šiaip ten dvi minutės max, jei jau judinga protingų meistrų, kurie vietoj klijų nededa nieko arba netgi užtepa tepalo ir tiesiog gerai priveržia. Pats tepalo dedu. Dar per keturis metus nei vienas neatsisuko, nors geras šimtas, jei ne daugiau, padaryta. Tik priveržt reikia truputį virš gamyklinio momento
Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2017 liepos 02 - 00:03
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#43
Parašyta 2017 liepos 02 - 00:16
tas smagracio varztas su smulkiu sriegiu ant lako sodinamas,slykstu ji atsukti buna jei dar ant kokio raudono is vis pipec,kaitini dujom ir sukt bandai,na su puske esu ne viena galvute sutrupines,o is esmes ten tas lakas nereikalingas(mano nuomone)uzverzi pagal rato verzliu stipruma ir jis pats prikeps,dar ne vienam nebuvo atsisuke savaime
o tas blokavimas 8mm ir as pasidares islenkiau universalu visiem tinka motorams jau 8metai kaip naudoju,ner geriau uz savo gamybos "prispasoba"nei pirkti kazkokius komplektus.veleneliu blokavimo fiat benzinuvkem ir pasidariau,svarke,metalas biski fantazijos ir vaulia..
Šį pranešimą redagavo Ramus: 2017 liepos 02 - 00:23
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
#44
Parašyta 2017 liepos 02 - 09:57
#45
Parašyta 2017 liepos 02 - 10:32
Gali bandyt
Peugeot 406:
3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI
#46
Parašyta 2017 liepos 04 - 13:02
Jei mechanika, kišk šeštą bėgį ir traukt rankinį arba dėk plytas po ratais - atsisuks ir taip.
Jei automatas, turi laikyti kaištis, nes prasikiša kiaurai "smagratį". Laiko šiaip ir mechanui, bet ant bėgio mažiau sugadinsi. Atsiras aišku žmonių, kurie galvos, kad ant bėgio gadinamas smagratis, bet jūs su raktu tokio momento neišlaušit, kokiu ten kartais pasmūgiuoja pats variklis.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#47
Parašyta 2017 liepos 04 - 19:54
#48
Parašyta 2017 liepos 04 - 21:56
Prie progos bus tik rugsėjį, kažin ar norėsit tiek laukti
Čia senasis 2.0HDi 80 ar 66kw, kur dar kuro siurblys diržu sukamas. Pas jumis kuro siurblys ant velenėlio galo, virš pavarų dėžės. Bet alkūniakas kaiščiuojasi ten pat, į smagratį, po starteriu. Bet nenuėmus starterio galima laisvai prieiti, iš apačios.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#49
Parašyta 2017 liepos 05 - 12:07
#50
Parašyta 2017 liepos 09 - 22:49
#51
Parašyta 2020 liepos 25 - 16:26
Šį pranešimą redagavo Marius21: 2020 liepos 25 - 16:27
Vartotojų skaito šią temą: 2
narių: 0, svečių: 2, slaptų narių: 0