Tikiesi pagrindinį diržą pakeist nepalindęs po apačia?
Galbūt įmanoma, bet mintys optimistinės ;)
)) na jo kartais būnu tuo optimistu, bet matyt ne visuomet tai pasiteisina?) bet o kam lysti po mašina jei rimtai?
Posted 2015 May 26 - 16:34
Tikiesi pagrindinį diržą pakeist nepalindęs po apačia?
Galbūt įmanoma, bet mintys optimistinės ;)
)) na jo kartais būnu tuo optimistu, bet matyt ne visuomet tai pasiteisina?) bet o kam lysti po mašina jei rimtai?
Posted 2015 May 26 - 16:50
Smagratį kaiščiuot ir variklį paremt.
Nebent šitam modeliui nereikia priekinės pagalvės nuimt.
Posted 2015 May 26 - 16:57
Smagratį kaiščiuot ir variklį paremt.
Nebent šitam modeliui nereikia priekinės pagalvės nuimt.
mmm, na variklį parėmiau:)) tai paprasta buvo su donkratu:) tai tuomet ieškosiu kaip ir smagratį užkaiščiuoti iš apačios.
Posted 2015 May 26 - 17:13
Smagratis kaiščiuojasi per skylę, kuri slepiasi po starteriu. Reikia arba normaliai išlenkto įrankio ir dirbti iš apačios, arba nuimti starterį. Bet ta skylė yra kaiščiavimui. Atsukinėti ten užkaiščiavus galima, bet tuomet naudojat arba gražtą, arba kažką panašaus kieto, nes vielą ir varžtą galima ir užlenkti (paskui ištraukti iš ten tą užlenktą daiktą ŪŪŪŪŪ, geriau nenorėkit...), ir kaiščiavietes sugadinti. Ir vistiek geriau neatleidinėti ta vieta naudojantis, aš ja naudojuosi tik labai kartais, bet kadangi žinau, kiek ten galima jai duoti apkrovos, nieko nesugadinant.
Atleidimui jungiat penktą pavarą ir nuspaudžiat stabdį - kito žmogaus koja, pagaliu, šulinio dangčiu ar pan... Tik kadangi dirželio jau nebėra, tai reikia atsargiai elgtis su velenėlio (nebent karomyslai jau ir taip sulankstyti) padėtimi...
Jei automatas, nusiimam "smagračio" skardinę apsaugėlę ir į starterio žiedą chuliganiškai įkišam atsuktuvą. Tam yra specialus įrankis, ir dauguma rimtais apsimetančių meistrų stradalina, kad ten jokių atsuktuvų ir kitokių nesąmonių ir tik specialus įrankis, bet taip atsukau ir prisukau atgal jau tikrai ne vieną dešimtį, taip kad...
Edited by tadas1991, 2015 May 26 - 17:14.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
Posted 2015 May 26 - 18:04
Smagratis kaiščiuojasi per skylę, kuri slepiasi po starteriu. Reikia arba normaliai išlenkto įrankio ir dirbti iš apačios, arba nuimti starterį. Bet ta skylė yra kaiščiavimui. Atsukinėti ten užkaiščiavus galima, bet tuomet naudojat arba gražtą, arba kažką panašaus kieto, nes vielą ir varžtą galima ir užlenkti (paskui ištraukti iš ten tą užlenktą daiktą ŪŪŪŪŪ, geriau nenorėkit...), ir kaiščiavietes sugadinti. Ir vistiek geriau neatleidinėti ta vieta naudojantis, aš ja naudojuosi tik labai kartais, bet kadangi žinau, kiek ten galima jai duoti apkrovos, nieko nesugadinant.
Atleidimui jungiat penktą pavarą ir nuspaudžiat stabdį - kito žmogaus koja, pagaliu, šulinio dangčiu ar pan... Tik kadangi dirželio jau nebėra, tai reikia atsargiai elgtis su velenėlio (nebent karomyslai jau ir taip sulankstyti) padėtimi...
Jei automatas, nusiimam "smagračio" skardinę apsaugėlę ir į starterio žiedą chuliganiškai įkišam atsuktuvą. Tam yra specialus įrankis, ir dauguma rimtais apsimetančių meistrų stradalina, kad ten jokių atsuktuvų ir kitokių nesąmonių ir tik specialus įrankis, bet taip atsukau ir prisukau atgal jau tikrai ne vieną dešimtį, taip kad...
Ačiū Tadai už aiškų išaiškinimą)) tuomet nuimsiu starterį ir naudosiu grąžtą) o velėnėlis jau nuimtas iki galvutės viskas:))
Posted 2015 May 26 - 18:06
Grąžto galą nupjauk, nes jis užapvalintas.
Posted 2015 May 26 - 18:44
Grąžto galą nupjauk, nes jis užapvalintas.
Dar reikėjo pasiūlyt pjaunant aušinti vandens srove, kad neužmėlynuotų gražtas...
Tamsta kartais rašot kad tik rašyt. Tas gražto galas užapvalintas būna vos vos, ir tik kai kurių gamintojų. Labai daug gražtų turi visiškai plokščią galą.
Be to, čia ne 2.0 ar 2.2 HDinas, tad ne tik kad smagraty skylė pakankamai gili, bet ji dar ir su grąžtu gręžta. Ką tai reiškia - ogi tik tiek, kad skylės dugne konusas bus dar didesnis, negu gražto galo...
Čia be pykčių ir arogancijų - tiesiog kad gal, nežinant konstrukcijos, siūlau žinutėse naudoti mažiau užtikrintumo
Nėra ten su tais diržais tokios šyzos, kaip daug kam atrodo. Čia yra XUD11 motoras, greičiausiai XUD11BTE, pas jį tiek velenėlis, tiek alkūniakas tvarkingai ant šponkių, ir visa kita pakankamai paprasta, ne 2x2, bet gal 3x3... Konstrukcija patikima ir be kasiakų, tik svarbu teisingai atleisti tempimo guolio spyruoklę, kad normaliai įtemptų, nes ten būna visokių niuansų. Na ir aišku variklis pakankamai nemažas, ir dar jei 806tame, tai tikriausiai priėjimai ne pasakiški, bet kadangi žmogus darosi pats, tai tikriausiai laiko turi - pasidarys
Primygtinai siūlau pasikeisti ir alkūninio veleno riebokšlį tokiu atveju, nes kai palenda generatoriaus dirželis ten, nekart sutikta, kad dirželio siūlas įlenda ne tik į pagrindinį dirželį, bet ir po riebokšliu sumano kyštelti uodegėlę. Tuomet būna, kad tas riebokšlis nors ir atrodo dar normaliai, bet tepaliuko jau nebesulaiko, ir sutvarkius skirstymo mechanizmą pasipila tepalas. Išlaidos tam riebokšliui maždaug 5-6 eurai, pakeist nebus labai sunku- ištraukit įsukęs medvaržtį ir traukdamas replėmis, o naują įkalt reiktų atsargiai pamažu, kad visur būtų lygus tarpelis. Riebokšlis kalasi lygiai su dangtelio kraštu. Negarantuoju, kad čia pavyks taip pat, nes nepamenu, ar veleno storis toks pats, bet XUD7 ir XUD9, beigi eilei EW ir DW motorų labai patogu tą riebokšlį įkalti su pačia alkūninio veleno žvaigždute, ištraukus šponkes ir ją apvertus. Tuomet gaunam idealų įpresavimo lygumą
Edited by tadas1991, 2015 May 26 - 18:53.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
Posted 2015 May 26 - 20:17
Dar reikėjo pasiūlyt pjaunant aušinti vandens srove, kad neužmėlynuotų gražtas...
Tamsta kartais rašot kad tik rašyt. Tas gražto galas užapvalintas būna vos vos, ir tik kai kurių gamintojų. Labai daug gražtų turi visiškai plokščią galą.
Be to, čia ne 2.0 ar 2.2 HDinas, tad ne tik kad smagraty skylė pakankamai gili, bet ji dar ir su grąžtu gręžta. Ką tai reiškia - ogi tik tiek, kad skylės dugne konusas bus dar didesnis, negu gražto galo...
Čia be pykčių ir arogancijų - tiesiog kad gal, nežinant konstrukcijos, siūlau žinutėse naudoti mažiau užtikrintumo
Nėra ten su tais diržais tokios šyzos, kaip daug kam atrodo. Čia yra XUD11 motoras, greičiausiai XUD11BTE, pas jį tiek velenėlis, tiek alkūniakas tvarkingai ant šponkių, ir visa kita pakankamai paprasta, ne 2x2, bet gal 3x3... Konstrukcija patikima ir be kasiakų, tik svarbu teisingai atleisti tempimo guolio spyruoklę, kad normaliai įtemptų, nes ten būna visokių niuansų. Na ir aišku variklis pakankamai nemažas, ir dar jei 806tame, tai tikriausiai priėjimai ne pasakiški, bet kadangi žmogus darosi pats, tai tikriausiai laiko turi - pasidarys
Primygtinai siūlau pasikeisti ir alkūninio veleno riebokšlį tokiu atveju, nes kai palenda generatoriaus dirželis ten, nekart sutikta, kad dirželio siūlas įlenda ne tik į pagrindinį dirželį, bet ir po riebokšliu sumano kyštelti uodegėlę. Tuomet būna, kad tas riebokšlis nors ir atrodo dar normaliai, bet tepaliuko jau nebesulaiko, ir sutvarkius skirstymo mechanizmą pasipila tepalas. Išlaidos tam riebokšliui maždaug 5-6 eurai, pakeist nebus labai sunku- ištraukit įsukęs medvaržtį ir traukdamas replėmis, o naują įkalt reiktų atsargiai pamažu, kad visur būtų lygus tarpelis. Riebokšlis kalasi lygiai su dangtelio kraštu. Negarantuoju, kad čia pavyks taip pat, nes nepamenu, ar veleno storis toks pats, bet XUD7 ir XUD9, beigi eilei EW ir DW motorų labai patogu tą riebokšlį įkalti su pačia alkūninio veleno žvaigždute, ištraukus šponkes ir ją apvertus. Tuomet gaunam idealų įpresavimo lygumą
Na esu tiesiog sužavėtas šiuo forumu ir galiu drąsiai teigti forumo draugais:)) taip tikrai Tadai tai yra 806 modelis kurio servizai kratosi juodai, tad todėl iamiausi pats šios tvarkymo procedūros:)) riebokšlį tuomet tikrai keisiu:)) o kaip pavyzdžiui nuspręsti apie škyvų gyvenimą?) nes tai jau trečias kartais kai dirželis nueina po velniais:)) po paskutinio karto praėjo 1,5 savaitės tik... ) o db beveik mėnesį laukia remonto, nes naujų neperku karomislų, o motorų tipo nieks beveik neardo... o kaip ten pavyzdžiui su tomis kaip ir gilzėmis, kur remiasi karomislas darbo metu jisai maigosi su tepalo kaip ir spaudimu, bet pas mane keli lyg numire ir neatlieka savo f-jos... ?
Posted 2015 May 26 - 20:40
Galvos šito motorčiko niekada neardžiau, tai gerai nežinau konstrukcijos, tik teoriškai. Tikriausiai tos vadinamos gilzės bus hidrokompensatoriai? Jų darbas - vietoj vožtuvų reguliavimo, tepalo slėgiu reguliuojama automatiškai. Jei yra blogų, turėtų prastai dirbti vožtuvai, kalenti arba priešingai - dirbti tyliai, bet norėti pradegti. Kaip nustatyti, kuris geras, kuris blogas - nežinau vėlgi Dėl karomyslų - pabandykit gal paklaust pas "saulynas" iš Citroenų forumo. Tų variklių jis tikrai pastoviai turi, tik klausimas, ar turi gerų, blogų ir pan. Jei turės kokį negyvą ardymui - turėtų parduoti
Apie škyvų gyvenimą - patariu pirkti naują kokybiško gamintojo arba tekintis vientisą plieninį (2.1TD tas dar galima, naujesniems motorams jau stipriai kenktų)... O nuspręsti tai tik mechaniniu pamaigymu rankose (nelabai jaučiasi) ir uždėjus ant veleno (geriau jaučiasi), bet šitie šiek tiek sunkokai taip tikrinasi, HDinų lengviau, nes į senatvę labai suminkštėja. Šiaip, išorinis žiedas, rankomis judinant, turi praktiškai beveik nejudėti. Reiktų pažiūrėt, gal pagal geometriją ten galima uždėti ir naujovišką nuo HDi variklio, tokį gauti dabar tikrai nesunku, o kaina tikrai kokybiško gamintojo apie 60eur. Apie fafliakus už pusę kainos siūlau net negalvot, nebent mašina pardavimui arba ne ilgiau metams į priekį.
Toks čia ir draugas , tiesiog kur kažkiek susidūręs ir turi žinių, ir matai, kad žmogus pats darosi ir stengiasi - malonu, kai gali padėti bent informacija...
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
Posted 2015 May 27 - 08:07
jei taip daznai sueda genero dirza ziurek generatoriaus dirzo itempeja, kreivai veda dirza, ta su kojele, ir spyruokle.
Posted 2015 May 28 - 08:20
http://www.citrina.l...hp?f=10&t=24080
Va. Vakar kalbėjau dėl kitų reikalų, paklausiau - sakė 2,1TD karomyslų po pagalve dar kažkiek turi pasidėjęs (viskas ten tiks, varikliai tie patys). Skambinkit, tarkitės. Jei Kaunas ar Vilnius, pasiekia rankiniu metodu, Kaune iš manęs pasiima žmonės, Vilniuje su kažkuo kitu sutarta yra, kitur nukeliauja paštu. Kainos paprastai būna labai normalios, bet jei brangu, visada galima nepirkt
O dėl tempėjo brizas yra visiškai teisus. Būna, kad jei dar nėra visiškai lavonas ir guolio adatos dar gyvos, o tik išėsti grioveliai ašelėj, išeina ir tą patį atgaivint, tiesiog prikraunant daug šviežio kokybiško tepalo ir apverčiant ašelę, kad guoliai dirbtų į kitą paviršių (apie puse guolio adatos ilgio, kita puse nedirbs visai, bet tai visvien pigiau, negu skubėt iškart pirkt naują), jei tas dar nėra buvę daryta. Bet kiek kartų ardžiau, nei kart dar neradau tokios magijos - žmonės nesumąsto gal tiesiog
Pati koja su guoliu nėra labai brangi, užtai labai brangi spyruoklė, o spyruoklė yra bloga tuomet, jei dirželis "šokinėja" ir vibruoja. Pigios spyruoklės pirkti nerekomenduoju, nes gali dirbt dar prasčiau už tą seną lavoną. O tarpinio varianto kaip ir nelabai radom - arba fafliakas už 50Lt, arba gera už daug daugiau
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
Posted 2017 June 25 - 18:39
Sveiki, nesenai nusipirkau pirmaja savo masina PEUGEOT 406 2.0HDI 1999m.
Pardavejas sake , kad keite paskirstimo dirzeli. Kai paklausiau pries kiek km, pradejo metytis ir atsake , kad dar galima vaziuoti Kila abejoniu, kad dirzeli keite. Is kitos puses, jeigu keistas, tai nesinori bereikalingai ismest pinigus uz pakartotini keitima
Patarkit kaip paciam patikrinti dirzelio tinkamuma nauduojimui. Ar koki nebrangu, bet patikima meistriuka, kad abziuretu. ivertintu ir jeigu reikia pakeistu dirzeli Klaipedoje. Isanksto dekui
Beje kokios kainos dirzeliu keitimo? Gal nesenai keitet tokiai masinai...
Posted 2017 June 26 - 13:34
Sveiki, nesenai nusipirkau pirmaja savo masina PEUGEOT 406 2.0HDI 1999m. Ar koki nebrangu, bet patikima meistriuka, kad abziuretu. ivertintu ir jeigu reikia pakeistu dirzeli Klaipedoje. Isanksto dekui
Pirma mašina ir jokios meilės. Nebrangus, bet geras labai retai buna. Jei jau diržus gaili pasikeisti senam nebrangiam modeliui ka cia berekomenduoti.
Posted 2017 June 26 - 16:58
Pirma mašina ir jokios meilės. labai retai buna. Jei jau diržus gaili pasikeisti senam nebrangiam modeliui ka cia berekomenduoti.
Ne taip supratai.. Jeigu dirzas senai keistas, tai keisiu negalvodamas.
Nesinori kad kokiam servise isdurtu. Tarkim nuvesiu masina, meistiukai isardys, paziures kad dirzas geras ir grazins auto toki pat, koki atveziau. Tik uzsiprasis 100-200eu uz ''tipo pakeista dirza''
Posted 2017 June 26 - 19:28
Ne taip supratai.. Jeigu dirzas senai keistas, tai keisiu negalvodamas.
Nesinori kad kokiam servise isdurtu. Tarkim nuvesiu masina, meistiukai isardys, paziures kad dirzas geras ir grazins auto toki pat, koki atveziau. Tik uzsiprasis 100-200eu uz ''tipo pakeista dirza''
Galiu pasakyti ,kad nustatyti ar dirzas geras ar ne yra labai labai sunku, nebent jis tikrai labai blogai atrodo , o taip tai mano pasiulymas , keiski dirza ir bus ramu.
Be to tas pasakymas , dar gali vaziuoti, labai jau neitikinamai skamba.
Posted 2017 June 26 - 20:49
Galiu pasakyti ,kad nustatyti ar dirzas geras ar ne yra labai labai sunku, nebent jis tikrai labai blogai atrodo , o taip tai mano pasiulymas , keiski dirza ir bus ramu.
Be to tas pasakymas , dar gali vaziuoti, labai jau neitikinamai skamba.
Dekui uz nuomone. Vesiu keisti.
Kaip manot kiek servise gali uzsiprasyti uz darba? Dirza , pompa, guolius kitur gausiu su nuolaida
Posted 2017 June 30 - 20:28
Posted 2017 June 30 - 21:05
ar daug reikalu pakeisti 607 2.0hdi dirza.ten kiek ziurejau vienas itempejas ir vandens pompa.taigi kokie niuansai keiciant sunkiausi.alkuninio varzta atsukti lengvai paviksta ar ne?ir galima be spec raktu uzfiksuoti velenelinir alkunini?gal koks video kokiam youtubei yra,nes kiek ziurejau nelabai ka radau
Pradžioj pakalbėkim apie variklį, tada kalbėkim apie diržą
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
Posted 2017 June 30 - 21:14
Posted 2017 July 01 - 12:08
Taip, būtent, juk buvo ne viena versija
Šitam viskas dar gan paprasta, tik kartais, kai nelabai sekasi, ilgai užtrunki. Svarbu nesuknisti ant alkūninio veleno užmauto magnetinio žiedo, pagal kurį skaičiuojama alkūniako padėtis. Taip pat, jokių baltukų, turėsi statysis kaiščius, fiksuotis variklį, dėti diržą ir tinkamai įtempti. Tuomet prasisukti variklį kažkiek ratų (visada suku daugiau, nei nurodo instrukcija) ir pasitikrinti įtempimą, ar ant žymės (guolis turi žymę). Jei ne - dar iš naujo pareguliuoti, tol, kol prasukus tinkamą apsisukimų skaičių, bus ant žymės. Tuomet susidėti apatinį dangtelį ir pilnai skriemulį ir susistatyti žymes ir švelniai prisiveržti. Prasukus turi būti ant žymių, jei nelengvai lenda velenėlio kaištis arba išvis nelenda - iš naujo statytis ir veržti. Taip daryti tol, kol užveržus ir prasukus du ratus ir įkišus alkūninio kaištį - velenėlio kaištis įsikiš dviem pirštais beveik be pasipriešinimo. Toliau jau alkūninio varžtą verži iki gamyklinio momento, tai būna, jei gerai neprilaikai, dar pasisuka. Jei pasisuka, vėl iš naujo. Galutinis rezultatas turi būti toks - užveržus alkūninio varžtą ir tempėjo varžtą iki gamyklinio momento - turi
Visa ta fignia reikalinga todėl, kad alkūninio veleno žvaigždutės šponkės vieta kelis kartus platesnė už pačią šponkę ir jis sukinėjasi laisvai, tai galima prasiknisti tiek padėtį, kad net nesikurs mašina
Šiaip Autodatoj viskas parašyta, arba Gates diržų komplektuose būna irgi pilna montavimo instrukcija iš Autodatos pridėta.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
0 members, 3 guests, 0 anonymous users