Peršokti prie turinio


Nuotrauka

Peugeot 306 xsi


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 44

#21 wlyshas

wlyshas
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 28
  • Automobilis:306 XSi

Parašyta 2014 birželio 27 - 23:58

http://www.dyzeliudi...ilniuje/peugeot
programiskai seip neketinu is jo daryt nesveiko bolido uztektu 120kw ant tokoo svorio
  • 0

#22 AndrejusK

AndrejusK
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 768
  • Vieta:Švenčionys - Nemenčinė - Vilnius
  • Automobilis:Mazda MX-6

Parašyta 2014 birželio 28 - 00:16

Pasidalink, kaip čipuos P306, kokių 96m dvilitrį 89kw benziną? Siurblį keis? Purkštukus? Galvą šlifuos?

Taigi cia jau ne chip tuningas Evx'ai. Cia jau rimtos modifikacijos. :D

Kosmonautas eilinis ir tiek. Ziurek tuoj pardavines si pezuka. Ne pirmas ir ne paskutinis toks. Visi aplinkui durni, o jis cia su chiptuningu benzinini matora iki 120kw kelti nori. Suprasciau turbina kabintu, bet dabar tai juokas per asaras. :D
Dar bent auto nauja butu, o cia eilinis 306 senas... ;)
Riceris eilinis. Pradeda ne nuo to galo. Bumcikus isides ir tuo viskas pasibaigs. :beer:

Šį pranešimą redagavo AndrejusK: 2014 birželio 28 - 00:18

  • 0
Pirma mašina Peugeot 406, 1.9 td, sedanas.

#23 wlyshas

wlyshas
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 28
  • Automobilis:306 XSi

Parašyta 2014 birželio 28 - 00:40

Taigi cia jau ne chip tuningas Evx'ai. Cia jau rimtos modifikacijos. :D

Kosmonautas eilinis ir tiek. Ziurek tuoj pardavines si pezuka. Ne pirmas ir ne paskutinis toks. Visi aplinkui durni, o jis cia su chiptuningu benzinini matora iki 120kw kelti nori. Suprasciau turbina kabintu, bet dabar tai juokas per asaras. :D
Dar bent auto nauja butu, o cia eilinis 306 senas... ;)
Riceris eilinis. Pradeda ne nuo to galo. Bumcikus isides ir tuo viskas pasibaigs. :beer:

tu zmogau skaityt nemoki, :doh: tas cheap tuningas damestu iki 101kw.
o del turbinos dar ateity zinosiu pasiklausiu savo meistriuko kuris dada juos i bmw benzininius bet nemanau kad jos reik kaina kosmime o man uztektu 120
kw pagerinciau ismetima dar kazka cia yra realu as tau ne kokii 600kw noriu
  • 0

#24 EvX

EvX

    baracuda V6

  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 2.250
  • Vieta:Kažkur...
  • Automobilis:P406 3.0 V6 P308 2015 1.6hdi 88kw P208 1.6hdi 84kw

Parašyta 2014 birželio 28 - 09:12

:doh: tas cheap tuningas damestu iki 101kw.... man uztektu 120kw...pagerinciau ismetima dar kazka cia yra realu

Tokios tavo mintys, kad 89kw benziną be turbinos, be rimtų modifikacijų o tik su chiptuningu sukels kad ir iki 101kw jau keistai skamba, o ką kalbėt jei mąstai kad tiesus išmetimas duos dar beveik 20kw. Čia yra visiškai nerealu... Už savo motoro būklę garantuoji? Kompresija matuota bent jau? Ne nuo to galo pimpini motorą, iš karto reikėjo dvilitrį gti ar s16 pirkti...
  • 0

Peugeot 406 3.0 V6 baracuda


#25 skierka

skierka
  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 933
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:P205 XSi - P309 GTi - C2 Vtr

Parašyta 2014 birželio 28 - 09:26

tau verkiant reikia poros tokiu lipduku

Posted Image

tai nereiktu zaisti ten su sh1t tiuningais, tiesiais ismetimais ir sportinem aparaturom.
  • 0

#26 kokonas

kokonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 3.002
  • Vieta:Kaunas ir Shilute
  • Automobilis:Citroen C5 ir Peugeotas 307

Parašyta 2014 birželio 28 - 10:14

Uzskaitau Skierkos posta, :good: dar langus reikia apsiniaukti, velgi bus + 10 AG. tai su 2 lipdukais jau visi 30 AG ir manau visai nebliogas CHEAP tuuuningas bus ;)
  • 0

Naujos autodalys.
Automobiliu remontas(visu)

Kompiuterine diagnostika

Konsultacijos Tel 865766726[B]


#27 wlyshas

wlyshas
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 28
  • Automobilis:306 XSi

Parašyta 2014 birželio 28 - 10:54

ar jus skaityti mokat?! jo zinokit pas mane dar sparnas surudytas ir lietnykai sudeti tqi jau + 25kw ryt pjausiu spiruokles dar 5kw prides ir salono atgal nedesiu pasiliksiu tik taburete juk mazesnis svoris bus ant 50kg. torpeda bus. dar sita http://i.ebayimg.com/00/s/NDQyWDU5Nw==/z/U...!~~60_1.JPG siunciuos zinot plius 15proc prides tai dar 12kw padauges. jau bus 200kw....
sakau uztektu 120kw o ne bl** tiek ir bus cheap tuningas zada pakelt iki 101 kw jei dar oro sistema patvarkyckiau pridedu gal 2-3kw ismetimas ir apie kelis. kad ir ta galva slifuot cia eazy dalykas prides apie 15kw bet tada kuro saunaudos padides o ir taip nehujovai ima.
kodel pirkai ne s16 ar gti pakartosiu kurie neskaito tuo momentu negavau! pardaviai savo 1.6 peza ir ieskojau bet neradau o laukti negalejau darbas man nuo namu 50km tad masina buvo butina plius visa cinkuota nei rudeles nera parvesta is sveikacijos lietuve 2m tik, visada laikyta garaze, tech iki 2016 visi diskai nauji. masina matos buvo priziureta. katalizatorius net ne pjautas ir ne tuscias.
maniau cia yra protingesniu zmoniu pasirodo klydau ;)
Dekiui tadui pasake viska normaliai tiek apie langa tiek apie ipurskimo bloka. :)
matos, kad jus dar nesubrende, jei zmogus klaustu kad ir durno klausimo pvz noriu isidet 5l benzo varikli is bmw i savo peza. dzin ar jis tai darys ar ne, reik graziai ir atsakyt kad tai nerealu ar beprasmiska o ne gal dar sparnus prisiklijuok ir vaziuok ant stogo.

Šį pranešimą redagavo wlyshas: 2014 birželio 28 - 11:08

  • 0

#28 wlyshas

wlyshas
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 28
  • Automobilis:306 XSi

Parašyta 2014 birželio 28 - 11:02

del dyno stendo irgi sakiau reiks paziuret kiekas ji liko smarves. 100lt kaune kai isidesiu nauja radijatoriu paziuresiu ant dyno ka rodis ^^
  • 0

#29 AndrejusK

AndrejusK
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 768
  • Vieta:Švenčionys - Nemenčinė - Vilnius
  • Automobilis:Mazda MX-6

Parašyta 2014 birželio 28 - 11:35

Rimtai kazkoks tu juokutis esi. Dekui uz pakelta nuotaika. Tik gezai sugeba taip skaiciuoti. :clap: slifuota galva - 15kw, oro sitema 2-3 kw. Mirstu is juoko. :D Cia net pilnas youtube mirga testai kur parodo, jog visokie oro filtrai, oro filtai iskisti i isore nedirba geriau nei standartiniai. Cipuotijas masteris. Kaip ir sake. Kompresijos nepatikrino, ant dyno nesuko, o jau verkia, jog galios mazai... Tu patikek. Cia ne durni zmones renkasi. Tiesiog jau tu ne pirmas toks kuris cipuojasi cia. Ne nuo to galo pradedi daryti viska.
  • 0
Pirma mašina Peugeot 406, 1.9 td, sedanas.

#30 skierka

skierka
  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 933
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:P205 XSi - P309 GTi - C2 Vtr

Parašyta 2014 birželio 28 - 11:44

(nepirmas jau tu cia chipuotojas)
  • 0

#31 Pago

Pago
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.398
  • Vieta:Kaunas-Matlaukys
  • Automobilis:Peugeot 607 FL 2.2Hdi Ex.Peugeot 6O5 2.1 td "97

Parašyta 2014 birželio 28 - 12:30

AndrejusK ,nenoriu izeisti,bet tu irgi grybisku klausimus uzdavinejai,ar jau nepameni? o dabar ,kazkaip bandai vaidinti profa.....taip,kad nereikia pult ant zmogaus,tokio pacio naivaus kaip ir tu. Nepyk,bet nesusilaikiau. Tu ,kad ir kokius klausimus uzdavinedavai,bet tau beveik visi bande ,gal kazkiek ir su sarkazmu,ar per juokus,bet paaiskindavo kaip viskas veikia,ar dar kas nors. o cia zmogus matosi,kad nu kartais nevisai protingus klausimus uzdavineja,bet nereikia jam sakyti,kad vos ne tu durnas ir nieko nedaryk,nu tegul daro,nu ir kas,sugadins kazka,ar kazkas neiseis,gal tada supras,kad ne jam daryti.Juk ne visi moka remontuoti ar daryti,pas kazka gal rankos abi kairios,kaip kurmio,ir dar ne is tos vietos auga :) Nezinau,ar tiks pavz bet: Grupė mokslininkų patalpino 5 beždžiones į narvą, kurio viduryje pastatė kopėčias. Jų viršuje padėjo bananą. Kas kartą, kai viena iš beždžionių užlipdavo kopėčiomis paimti banano, ant likusiųjų apačioje galvų pasipildavo šaltas vanduo. Po kurio laiko, kai kuri nors iš beždžionių bandydavo užlipti kopėčiomis banano, likusios ją užpuldavo ir sumušdavo. Praėjus dar šiek tiek laiko nei viena beždžionė nebedrįso lipti kopėčiomis, nepaisant didelio noro sušlamšti bananą. Tuomet mokslininkai nutarė pakeisti vieną iš 5 beždžionių nauja. Pirmas dalykas, kurį padarė nauja beždžionė paleista į narvą - užlipo kopėčiomis ir paėmė bananą. už tai gavo lupti nuo savo narvo kaimynių. Po kelių tokių kartų beždžionė išmoko nebelipti kopėčiomis, tiesą sakant, pati nežinodama kodėl. Vėliau buvo pakeista antra beždžionė. Tuo pačiu principu kaimynės ją "išmokė" nelipti kopėčiomis. Įdomu tai, kad pirma pakeista beždžionė taip pat dalyvavo baudžiant antrąją naujokę. Taip buvo pakeistos visos 5 beždžionės. Tai gi liko 5 niekada negavusios šalto dušo beždžionės, tačiau jos tęsė tradiciją ir nelipdavo kopėčiomis pasiimti banano. Jei tik būtų įmanoma paklausti beždžionių, kodėl jos muša visas bandančias paimti bananą... Tikėtina, kad atsakymas būtų: "Nežinau - tiesiog taip čia tvarkomi reikalai" Ar skamba pažįstamai? Nepraleiskite progos pasidalinti šio eksperimento rezultatais su kitais, kadangi jie lygiai taip pat gali klausti savęs, kodėl mes elgiamės vienaip ar kitaip, kai iš padėties yra kur kas racionalesnė išeitis. taip ,kad nebukim tokie :beer:
  • 0
Montuoju,aptarnauju stacionarius kondicionierius.Galiu pakonsultuoti
8-663-63443.

#32 zaliuks

zaliuks
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 476
  • Vieta:Panevezys
  • Automobilis:Peugeot 406 2.0HDI 80KW+Chip

Parašyta 2014 birželio 28 - 12:35

Nuotaika pakele :) benzas no turbo NESICIPUOJA !!! Geriausiu atveju ka ispesi tai kamykliskus kumelius ir tai ?
  • 0

#33 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.927
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2014 birželio 28 - 22:11

Nuotaika pakele :) benzas no turbo NESICIPUOJA !!! Geriausiu atveju ka ispesi tai kamykliskus kumelius ir tai ?

Aš manau, kad čipuojasi, bet kadangi su turba nepažaisi, tai čia išvis galima reguliuoti tik du dalykus: išpurškiamo kuro kiekį ir degimo kampą.
Daugiau niekas nesireguliuoja, nes purkštukai nors ir keturi - visi purškia vienu metu į kolektorių, o variklis pasisiurbia pats tą kurą, t.y. netiesioginis įpurškimas. Na ir kaip minėjau, degimo kampą čia jau irgi reguliuoja kompas.
Būtų tai HPi variklis su tiesioginiu benzino įpurškimu, būtų tikrai daugiau variantų, ką galima kompu reguliuoti.
Plius, aš labai abejoju, kad šiais laikais kažkas dar čipuoja tuos senus benzininius kompus, nebeturi prietaisų ir jungčių, nebeturi supratimo seniesiems kodams (nebent jie nesikeičia?). Jaučiu, kad norint kažką normaliai su tuo varikliu padaryt, reiktų jau dėti Megasquirt ar kažką panašaus.

Andrejau, tu tai, mano nuomone, visiškai och*jel...
Dabar įsivaizduok, kad šitas žmogus geras dažytojas ir mechanikas (tarkim, ne auto, o paprastas) ir pereina tavo visas vaikiškas temas skyrely iš tuščio į kiaurą arba projektines temas (kur dažai mašiną su voleliu aliejiniais dažais, su ledu reguliuojies degimą (geram mechanikui paprasčiau ir greičiau iš klausos ir važiavimo tokiam pastatyt), iš besiūlių vamzdžių nori virintis lankus į P205 su 1,1 varikliu, keldamas variklį metai mašiną ir lankstai slenksčius ir t.t.) ir tave taip pat užvarto ir sudaužo.
Kam ča velniaut? Draugiškai bendraujam, o jei jau po kurio laiko paaiškėja, kad visgi kvailys, tema dažniausiai pati užsiriša, kaip jau ne su vienu atveju buvo mano dažnai lankomam Citrinos forume.
  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#34 skierka

skierka
  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 933
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:P205 XSi - P309 GTi - C2 Vtr

Parašyta 2014 birželio 28 - 23:26

teisingai tadai pastebejai :) seip kas del sito konkreciai motoro tai neverta i ji kisti pinigu, norint tureti 100+kw variantai yra netgi keli i 306 ir visi manau butu pigesni nei kisti litus i sita motora. variantai: 1) detis naujasni XU10J4R/L3 motora su 97kw stock'e 2) deti XU10J2CTE motora is 406 su turba ir bandyt kazka isgimdyti. 3) nusipirkti XU10J4L/Z (s16) motora ir ji isideti 4) cia jau sidetingiau bet visgi taipogi imanoma, nusipirkti XU10J4RS/L3 motora is peugeot 306 gti-6/xsara vts kiekvienas is paminetu punktu yra zymiai paprasciau padaromi ir su geresniu resursu* nei dabartinis tavo motoras _____________________________ * nesu garantuotas del XU10J2CTE motoro resuro su daugiau atsukta turba
  • 0

#35 Pago

Pago
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.398
  • Vieta:Kaunas-Matlaukys
  • Automobilis:Peugeot 607 FL 2.2Hdi Ex.Peugeot 6O5 2.1 td "97

Parašyta 2014 birželio 29 - 00:12

Maladiec skierka :beer: tu ir tadas supratot :good:
  • 0
Montuoju,aptarnauju stacionarius kondicionierius.Galiu pakonsultuoti
8-663-63443.

#36 pauliusj

pauliusj
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.751
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Lancia Lybra 2.4 JTD

Parašyta 2014 birželio 29 - 11:05

tadas visiskai teisus del sito motoro cipavimo..bet nezinant motoro bukles(uzdegimo sistema, kompresija, purkstukai), bei sankabos bukles net nesiuliciau prasidet su galios kelimu..plius sitas motoras ir taip nera ispudingo patvarumo ir resurso, dar pakelus galia, bandant sudeginti daugiau kuro cilindre, itariu resursas dar labiau sumazetu..plius bandydamas sudeginti daugiau kuro turesi gauti is kazkur daugiau oro, kadangi turbo neturi, tai kuro tiekima galesi uzriebint minimaliai, paankstint degima irgi per daug negali, nes tiesiog sudegs voztuvai, kas gan daznas reiskinys siuose motoruose ir be galios didinimo..siaip tai pirma siulau pasidaryt kad butu idealiai tvarkinga uzdegimo ismetimo ir isurbimo sistema, su visais veikianciais davikliais ir pan.tada kai jau susirinksi visa isbegiojusia galia, galesi mastyt ar verta det pinigus i tuos papildomus 10kw cipuojant.. o siaip, kaip ir kolegos minejo, geriau det doch motora is gti arba s16 arba krauti turbinini..nes patikek sita pacipavus kuro sanaudos virsys bet kokio 2.5 motoro kuro sanaudas, o galingumu ir dinamika visvien neprilygs 2.0dohc motoram..taip kad as nesiulau tau visko mesti, tik kaip ir kiti, siulau gerai pagalvoti pries darant, kad nebtu paskui temos"peugeot 306XSi, nedirba cilidras, ner kompresijos, kas gali but.." :)
  • 0

Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas


#37 wlyshas

wlyshas
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 28
  • Automobilis:306 XSi

Parašyta 2014 liepos 01 - 20:22

Dekui uz patarimus. Nekelsiu as ten nieko tikrai neapsimoka, vat pakeisiu zvakes ir biski oro ten tas zarnas keisiu ir filtra nes isemes situos daiktus ir uz kurus skiresi variklio darbas kaip diena ir naktis viena slanga isvis buvo uzsilenkus, o isoreje atrode normaliai, taip oro nepadave i ta ipurskimo bloka manau todel kazkaip atsigavo. Ir seip papasakosiu durna savo elgesi, pamates kad atsigavo variklis is redejau i garazo gatvele tik paspaust paziuret kede isimeciau neprisisukes spustelejau ir netycia nuskridau i gala su visa kede persiverciau.
  • 0

#38 wlyshas

wlyshas
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 28
  • Automobilis:306 XSi

Parašyta 2014 liepos 01 - 20:24

http://www.dyzeliudi...ilniuje/peugeot
programiskai seip neketinu is jo daryt nesveiko bolido uztektu 120kw ant tokoo svorio

Is kur istraukiau ta cheap tuninga nepatingekit paspauskit nuorada
  • 0

#39 Pago

Pago
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.398
  • Vieta:Kaunas-Matlaukys
  • Automobilis:Peugeot 607 FL 2.2Hdi Ex.Peugeot 6O5 2.1 td "97

Parašyta 2014 liepos 01 - 20:39

maladiec :D Ne cheap tuningas,o chip tuningas:) O cheap zodis sudaro labai pazvengimui geru asosiaciju :)
  • 0
Montuoju,aptarnauju stacionarius kondicionierius.Galiu pakonsultuoti
8-663-63443.

#40 skierka

skierka
  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 933
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:P205 XSi - P309 GTi - C2 Vtr

Parašyta 2014 liepos 01 - 20:59

http://www.dyzeliudi...ilniuje/peugeot
programiskai seip neketinu is jo daryt nesveiko bolido uztektu 120kw ant tokoo svorio

Is kur istraukiau ta cheap tuninga nepatingekit paspauskit nuorada

is tavo nuorodos citata:

Chip tuning
Dyzelinių variklių galios didinimas - Chip tuning


pas tave ne dyzelinis variklis

Šį pranešimą redagavo skierka: 2014 liepos 01 - 21:00

  • 0




Vartotojų skaito šią temą: 0

narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0