

Posted 2014 July 21 - 10:26
Posted 2014 July 21 - 10:43
Peugeot 607 2.2Hdi 2001m
Peugeot 407SW 2.0Hdi 2005m
Peugeot 307SW 2.0Hdi 2004m
Peugeot 208 1.4Hdi 2014m
Posted 2014 July 21 - 10:49
Nu blemba, ten lyg viskas ir tvarkingai sudėta, padaryta. ;/ Aš net neįsivaizduoju kame bėda gali būti. Nu nebent kalta į priekį buvo, tai kažkaip lempa gal blogai įdėta, bet tai kažkaip nepanašu, kad ten jau būtų kažkas buvę... Tvarkingas tas priekis ganėtinai.. Jei ir buvo mušta, tai sutvarkyta tikrai.o ar lempute gerai istatyta? man buvo panasiai tik sviete gerokai per aukstai, tai lempute buvo gerai neitaikyta i griovelius ir pakrypus sviete i dangu.
Posted 2014 July 21 - 10:59
O reguliatorius tai lempai išvis veikia? Jei veikia ,bet aukštis vis tiek nepakankamas,-tam yra paderinimo varžtas. Pirmas patarimas (jei reg. veikia),-išimk abi lemputes ir atidžiai apžiūrėk.Jos turi būti INDENTIŠKOS. Kartais keičiamos tik tos lempos,kurios perdegė. Dažnai kitos firmos. Tai ir būna pagrindinė priežastis,dėl ko lempukai viskam veikiant vis tiek spokso kas sau... Jei autoservise to nepatikrino,daugiau ten nevažiuok ir kitiems parekomenduok to nedaryti. Ten ne meistrai,ten amatininkai nuolat prisimenantys kaip šauniai jie "žigonus" remontavo. Baigėsi tie laikai.Sveiki, iškilo problema. Reikia vienos lempos srautą kilstelt į viršų. Viskas būtų kaip ir paprasta, tik iškilo problema: reguliatorius jau pasiekęs maximumą ir daugiau nebekelia. Buvau išsiėmęs reguliatorių, galvojau ten srieginis koks bus mechanizmas, bet.. Pasirodo ten pagal tokio 'dzibugo' gyli lempas kilnoja - atkrenta. Bandžiau pačią lempą kelt, nieko gero neišeina, nelabai ten ką bepakelsi - atmesta. Apvažiavau 5 servisus, vieni neužsiiminėja žibintais (nors aiškiai parašyta AUTO SERVISAS), kiti šiaip šūdais neužsiima (taip ir pasakė), treti mat darbo dafigą turi, nors garažai atlapoti ir nei vienos mašinos nematyt (
) ir t.t.. Šūdarankių kompanijos kažkokios, sunervino juodai. Belieka tik pačiam kažką galvot. Todėl prašau Jūsų patarimo, ką tokių atveju galėčiau padaryt?
Posted 2014 July 21 - 11:05
Reguliatorius veikia, viskas vaikšto gražiai, bet kai reguliatorius pasiekia maksimumą jau (daugiausiai sulenda jau kai), dar vistiek trūksta. Lemputės geros sudėtos, OSRAM firmos, jau čia tos iš geresnių mano manymu. Nes keleivio pusės lempa idealiai pagal aukštį, o vat vairuotojo kažkas ten labai negerai.. O tas paderinimo varžtas.. Tai čia tas šešiakampis kur yra? Jei taip, tai aš apie tą ir kalbu, kad jau susukus jį visiškai, dar trūksta aukščio. Jei ne tas, tai kur tada anas randas? O šiaip reiktų iš kitos mašinos išimt lemputę ir pažiūrėt, gal rimtai lemputė kokia brokuota. :/ Bet abejoju.O reguliatorius tai lempai išvis veikia? Jei veikia ,bet aukštis vis tiek nepakankamas,-tam yra paderinimo varžtas. Pirmas patarimas (jei reg. veikia),-išimk abi lemputes ir atidžiai apžiūrėk.Jos turi būti INDENTIŠKOS. Kartais keičiamos tik tos lempos,kurios perdegė. Dažnai kitos firmos. Tai ir būna pagrindinė priežastis,dėl ko lempukai viskam veikiant vis tiek spokso kas sau... Jei autoservise to nepatikrino,daugiau ten nevažiuok ir kitiems parekomenduok to nedaryti. Ten ne meistrai,ten amatininkai nuolat prisimenantys kaip šauniai jie "žigonus" remontavo. Baigėsi tie laikai.
Edited by Forseti, 2014 July 21 - 11:27.
Posted 2014 July 21 - 13:39
Posted 2014 July 21 - 14:33
EX 206 1.9D; 405 SRI ; 106 - 1.5D ; 406 Turbo petrol - 108kw , 406 HDI -80KW
NOW 306 XT 1,8 74KW automatic ; 306 cabrio; 407 1,6 hdi
Posted 2014 July 21 - 15:24
Edited by Forseti, 2014 July 21 - 15:26.
Posted 2017 September 27 - 19:14
Posted 2017 September 28 - 00:22
Tiems, kur motoriukai būdavo išoriniai, tai paprastai pakakdavo pakeisti motoriuką. Bet dar reikia sužiūrėti, nes kartais jis būna pakyla kiek reikia, bet tiesiog nulinė padėtis per žemai. O aukščiau nebeišeina kelt, nes mašina arba lempa daužta ir kreiva. Tada pakaišiot šaibų po tvirtinimo ausim tenka, kartais ir dideliais kiekiais
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
Posted 2017 September 28 - 05:48
Posted 2017 September 28 - 06:52
Keisk varikliuka ir nesuk galvos, gi jis centus kainuoja ypac tokiam 406, aisku jei bera lauzynuose, nes pastaruoju metu visi srotai juos kaip "nebelikvidinius" tiesiai i metala... Nieko nepadarysi, modeliui virs 20 metu.
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
Posted 2017 September 28 - 08:06
Būna naujų, ir dažniausiai ne visišką kosmosą kainuoja. Valeo apie 50eur, daug. Bet yra kiniečių po dvigubai pigiau. Kaip išeitis. Nors vienas tėvukas klausė kažkokiam senam Volvui. Nusirašiau Valeo kodą, suradau Valeo tikrą varikliuką naują už 25eur, jam buvo per brangu. Sakė, kad visus žinomus šrotus, kur ardo Volvo, išvažinėjo, ir nėra, TA jau pasibaigus ir važiuot kasdieną reikia, o 25eur yra per brangu. Geriau tiek pat kontrolieriui stoty duos...
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
0 members, 1 guests, 0 anonymous users