
Peugeot 406 Coupe - 2946 cm³, 140kW, Benzinas, 1998-08-17 amžiaus. Komplektacija nei skurdi, nei ne: vairas, pedalai, sėdynės, bėgių perjungimo svirtis, dar ir 'ryčaigą' pridėjo prie komplekto..

Šis liūtukas nupirktas už cielus 3300 pinigų. Variantas tikrai nebuvo tobulas, bet pagal mano galimybes, tikrai neblogas. Svarbiausia, kad variklis bei sankaba - gyvi. O su kitais reikalais ir pats moku tvarkytis (greičiausiai turiu abi rankas

Po nupirkimo apturėta nemažai vargo, kol buvo pastatyas ant kojų normaliam ir komfortiškam važiavimui. Tik nupirkus jau girdėjosi, kad galin važiuoklės traukėms liaudiškai tariant - XANA. Apatinei variklio pagalvei irgi jau paskutinioji. Bet visumoj tikrai verta savo kainos.
Atlikti darbai:
Galinės stabilizatoriaus traukės (vertikalios) - 2 x 31,5 Lt = 63 Lt
Galinės stabilizatoriaus traukės (horizontalios) - 46 Lt + 53 Lt = 99 Lt (mat vienoj parduotuvėj dviejų neturėjo

Stabdžių kaladėlės (galinės) - 37,80 Lt
Rankinio stabdžio kaladėlės - 63 Lt
Stabdžių žarnelės (priekinės) - 2 x 50 Lt = 100 Lt
Stabilizatoriaus gumos - 2 x 13 Lt = 26 Lt
Oro filtras - 29Lt
Viso gavosi - 417,8 Lt.
Žinomi defektai - Variklio pagalvė, kablio rozetė, skydelis pasirodo myliomis atstumą rodo ir greičio nerodo, tik kartais atsigauna, ten fiškė už variklio kažkokia yra sakė ir ten kažką pakeist reik, nelabai supratau iš pardavėjo pasakų.
Šiaip važiuoja tikrai gražiai, minkštai. Dabar susitvarkius iš viso geras jausmelis.

Vairavimo testai:
Dragas su BMW 530d (facelift): Automatas - pergalė, mechanas - nežymus pralaimėjimas. Bandysiu tobulėt. ;D
Autostradoj tiesiojoj nusprendžiau pažiūrėt kip greitėjas, nes spydometras įsijungė, tai 200km/h lengvai paima, be jokių kaprizų.. Ir kas nustebino, tai kad važiuojant tokiu greičiu, visiškai nesijaučia jokio diskomforto. Mašina labai jau stabiliai stovi ant kelio. Žodžiu, suuuuper.

Dabar sąnaudų pasakyt negaliu.. Nu šiaip galiu, 100 km ryja daug. ;D Kadangi tai pirmas mano toks galingesnis auto, tai nesusilaikau dar nepaspaudęs gaziuko.

Na, bet dabar planuoju dėtis dujų įrangą. Radau serviziuką, apie kurį neblogi atsiliepimai, tai sakė įdės už 2300 pinigų. Lenkišką sistemą su itališkais komponentais (purkštukais, reduktoriumi). Kitoj vietoj kai domėjausi, tai tą patį pasakė, tik kainą užlaužė 3000 pinigų, tai kažkaip.. Sakė, kad už tuos 3000 man jau galėtų pastatyti pilnai itališką dujų įrangą. ;D
Tik po nupirkimo buvo pastatytas. O šį savaitgalį kabėjo ore - buvo remontuojamas. Vaizdelis buvo maždaug toks:



Įdėjus nemažai vargo, pastangų ir meilės visi pagrindiniai važiuoklės bei stabdžių sistemos defektai pašalinti. Praeite TA savu chodu iš antro karto, nes pirmą karta variau grynai pažiūrėt, ką daryt reik.

Tai va, kolkas tiek, kai bus įdėtos dujos, bus nuplauta, išsiurbta ir pafotkinta.

To be continued...