Porestailo tikrai neydesi, ten jau eina info per bsi, visai kita sistemaZodziu, toks klausimas. Reik pasikeist skydeli ir dabar galvoju. Jei det ta jau tipo naujesni? Ar fyskes galima perdaryt, ar neapsimoka, ar net neimanoma? Nes jos skiriasi. Butu idomu suzinot.. gal kas bande?
406 Coupe Pininfrina, 99m. 3,0 v6 24
#81
Posted 2014 September 02 - 13:55
#82
Posted 2014 September 06 - 07:06
Kuriu internetines svetaines pagal pageidavimus. Viską darau pats, nenaudodamas jokių turinio valdymo sistemų. Kainos nesikandžioja ir dažniausiai būna sutartinės. Susidomėję galite rašyt į PM.
#83
Posted 2014 September 06 - 07:43
Nera cia kosmosas.Sveiki hebrantai. Tokis klausimas iškilo. Žodžiu keičiu generatoriaus dirželį, viskas kaip ir gerai, guoliukus pakeičiau, bet esmė, kad kondiškės siurblio skriemulys vaikšto į šonus (kliba). Turbūt tai ir įtakojo zyzimą pastovų.. Tai ar keičiasi tame siurbly kaip nors guoliukas, taisosi kaip nors? Dar klausimas, gal kas buvot dėję šiam varikliui trumpesnį diržą, ta prasme, kad neitų per kondyškę, nes iš ne vieno žmogaus esu girdėjęs, kad tipo yra tokie dalykai. Vakar Robete užklausiau, tai sakė, kad reiktų matuot, bet matuojant galima labai nusimatuot.. Tai gal sakau yra jau kas išbandęs ir galėtų patarti? Tada neskubant susirasčiau noramlų siurblį arba seną sutvarkyčiau..
Pasimatuoji su siulo daug maz kiek reikia ir viskas. Itempejai toliau sureguliuos...
Nezinau ar v6 generatorius tempiasi su varztu ar su kuo. Na jeigu galva turi tai padarysi, tokie dalykai daromi.
406 idejau ford mondeo generatoriu. Reikejo keliu modifikaciju (pora varztu, gelezies gabalu), islupaua kondiske. Nuvaziavome, paememe dirza nezinau nuo ko ir uzdejome. Atvazinejau visa laika be problemu. 14.4 krove.
Zilvi jauciu apsiverktu, bet ir vel samatos gavosi juokingos. Generatorius 20 Lt, dirzas 20 Lt (Atrodo), ~1h darbo ir vazineji patenkintas.
#84
Posted 2014 September 06 - 07:50
Na, aš toks žmogus, kad man labiau patinka, kai viskas yra taip, kaip ir turi būt, tai labiau turbūt krypstu į kitą kondiškės siurblį, tik vat įdomu, ar jis taisosi.. O jei taisosi, ar nekainuoja daugiau, nei kitas siurblys iš šroto, kurio kaina ~100Lt.Nera cia kosmosas.
Pasimatuoji su siulo daug maz kiek reikia ir viskas. Itempejai toliau sureguliuos...
Nezinau ar v6 generatorius tempiasi su varztu ar su kuo. Na jeigu galva turi tai padarysi, tokie dalykai daromi.
406 idejau ford mondeo generatoriu. Reikejo keliu modifikaciju (pora varztu, gelezies gabalu), islupaua kondiske. Nuvaziavome, paememe dirza nezinau nuo ko ir uzdejome. Atvazinejau visa laika be problemu. 14.4 krove.
Zilvi jauciu apsiverktu, bet ir vel samatos gavosi juokingos. Generatorius 20 Lt, dirzas 20 Lt (Atrodo), ~1h darbo ir vazineji patenkintas.
Bet dėkui, bet kokia praktika praverčia. ;)
Edited by Forseti, 2014 September 06 - 07:57.
Kuriu internetines svetaines pagal pageidavimus. Viską darau pats, nenaudodamas jokių turinio valdymo sistemų. Kainos nesikandžioja ir dažniausiai būna sutartinės. Susidomėję galite rašyt į PM.
#85
Posted 2014 September 06 - 11:03
Iš tokių kaip tu, poto nusiperki mašinas, vietoj lango pakėlėjo paremta mediniais pagaliais, kad nekristu, nes gi taip pigiau, o man to lango nelabai ir reikėjo.Nera cia kosmosas.
Pasimatuoji su siulo daug maz kiek reikia ir viskas. Itempejai toliau sureguliuos...
Nezinau ar v6 generatorius tempiasi su varztu ar su kuo. Na jeigu galva turi tai padarysi, tokie dalykai daromi.
406 idejau ford mondeo generatoriu. Reikejo keliu modifikaciju (pora varztu, gelezies gabalu), islupaua kondiske. Nuvaziavome, paememe dirza nezinau nuo ko ir uzdejome. Atvazinejau visa laika be problemu. 14.4 krove.
Zilvi jauciu apsiverktu, bet ir vel samatos gavosi juokingos. Generatorius 20 Lt, dirzas 20 Lt (Atrodo), ~1h darbo ir vazineji patenkintas.
#86
Posted 2014 September 06 - 13:30
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#87
Posted 2014 September 06 - 13:38
Nu as uz 100lt nauja siurbli papirkau, susidejau viska, tai dabar atgaiva ausims. Tik dabar supratau, ka reiskia vairuoti benzina ir dar v6..^^ bet biski praspaudziau, pralekiau, tai ant laisvu lyg vel ji nori biski zyzti.. Bet jau cia neskaitau zyzimu... bet dabar turesiu omeny, kad keiciasi, tai zinosiu ko ieskoti kita karta danke uz info.Forseti, taip guoliukas, keiciasi, pats gyluolis apie 60 lt kataloge pagal diametrus suradau analoga., pakeiciau, perpresavo guoli uz 10lt pazystamas. Taip del to ir zyzia.
Kuriu internetines svetaines pagal pageidavimus. Viską darau pats, nenaudodamas jokių turinio valdymo sistemų. Kainos nesikandžioja ir dažniausiai būna sutartinės. Susidomėję galite rašyt į PM.
#88
Posted 2014 September 06 - 15:12
Na tai kam klausi jeigu tau netinka taip.Na, aš toks žmogus, kad man labiau patinka, kai viskas yra taip, kaip ir turi būt, tai labiau turbūt krypstu į kitą kondiškės siurblį, tik vat įdomu, ar jis taisosi.. O jei taisosi, ar nekainuoja daugiau, nei kitas siurblys iš šroto, kurio kaina ~100Lt.Nera cia kosmosas.
Pasimatuoji su siulo daug maz kiek reikia ir viskas. Itempejai toliau sureguliuos...
Nezinau ar v6 generatorius tempiasi su varztu ar su kuo. Na jeigu galva turi tai padarysi, tokie dalykai daromi.
406 idejau ford mondeo generatoriu. Reikejo keliu modifikaciju (pora varztu, gelezies gabalu), islupaua kondiske. Nuvaziavome, paememe dirza nezinau nuo ko ir uzdejome. Atvazinejau visa laika be problemu. 14.4 krove.
Zilvi jauciu apsiverktu, bet ir vel samatos gavosi juokingos. Generatorius 20 Lt, dirzas 20 Lt (Atrodo), ~1h darbo ir vazineji patenkintas.
Bet dėkui, bet kokia praktika praverčia. ;)
Paklausei - atsakiau.
Luciferi,
paklause - atsakiau. Kai kuriems zmonems reikia vaziuoti , o ne po srotus lakstyti ir ieskoti kaip turi buti.
#89
Posted 2014 September 06 - 16:10
O pats norėtum pusdienį aiškintis ką čia buvęs šeimininkas prichaltūrino savo šleivom rankom?Na tai kam klausi jeigu tau netinka taip.
Na, aš toks žmogus, kad man labiau patinka, kai viskas yra taip, kaip ir turi būt, tai labiau turbūt krypstu į kitą kondiškės siurblį, tik vat įdomu, ar jis taisosi.. O jei taisosi, ar nekainuoja daugiau, nei kitas siurblys iš šroto, kurio kaina ~100Lt.Nera cia kosmosas.
Pasimatuoji su siulo daug maz kiek reikia ir viskas. Itempejai toliau sureguliuos...
Nezinau ar v6 generatorius tempiasi su varztu ar su kuo. Na jeigu galva turi tai padarysi, tokie dalykai daromi.
406 idejau ford mondeo generatoriu. Reikejo keliu modifikaciju (pora varztu, gelezies gabalu), islupaua kondiske. Nuvaziavome, paememe dirza nezinau nuo ko ir uzdejome. Atvazinejau visa laika be problemu. 14.4 krove.
Zilvi jauciu apsiverktu, bet ir vel samatos gavosi juokingos. Generatorius 20 Lt, dirzas 20 Lt (Atrodo), ~1h darbo ir vazineji patenkintas.
Bet dėkui, bet kokia praktika praverčia. ;)
Paklausei - atsakiau.
Luciferi,
paklause - atsakiau. Kai kuriems zmonems reikia vaziuoti , o ne po srotus lakstyti ir ieskoti kaip turi buti.
ex Peugeot 605 93metu 2.0l 89kw. LPG Su koza roza.
ex Peugeot 406 97m. 1,8l 81kw. LPG
ex Peugeot 406 00m. 2.0l 99kw LPG.
ex Peugeot 307 SW 2 ltr HDI 79kw 2003 m.
Peugeot 407 SW 2ltr 100kw HDI koža roža aftamac ir daug elektros
#90
Posted 2014 September 06 - 18:49
Kuriu internetines svetaines pagal pageidavimus. Viską darau pats, nenaudodamas jokių turinio valdymo sistemų. Kainos nesikandžioja ir dažniausiai būna sutartinės. Susidomėję galite rašyt į PM.
#91
Posted 2014 September 06 - 19:33
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#92
Posted 2014 September 06 - 19:52
Tokia info ateičiai tikrai bus labai naudinga, tad, nepavėluotai, dėkui. Ale atrodo inžinieriauju, bet nesugalvojau, kad galima su senu diržu sužaist.. Tik matai, problemų jau būtų dėl kelių variantų.. Neturiu aš tokių gerų draugų.Forseti > Pavėluotai, bet atsakysiu. Pačiam kelis kartus teko perdarinėti sistemą trumpesniam diržui. Kartą šalinau visai kondicionierių, kitą kartą tvarkiau kitų meistrų chaltūrą, kai buvo uždėtas neteisingas generatoriaus kronšteinas ir vienu guoliu daugiau, negu reikia...
Aš darau taip - perpjaunu seną nereikalingą ilgą diržą ir su jį tvarkingai prasivedžioju aplink skriemulius. Atlenkiu tempėją, rankomis kiek išeina įtempiu tą diržo juostą ir su markeriu pasižymiu brūknšnį, kiek ilgio reikės. Realiai, vistiek dažniausiai reikia 1-2cm trumpesnio diržo, negu pasižymėjau, tai iš pažįstamo, prekiaujančio autodalimis, pasiimu 4-5 variantus aplinkui tą matuotą ilgį, kas 5mm žingsnis, ir sudedu tą, kuris geriausiai tinka ir tvarkingai įsitempia. Kitus švariai gražiai sudedu atgal į pakuotes ir grąžinu. Būna tokios mažos eigos tempėjų, kad nelabai ir privarijuosi, tas 5mm labai nemažai lemia tokiu atveju. Kitais atvejais būna, kad ir 1cm trumpesnis ar ilgesnis be problemų tinka.
Visada po tokio darbo arba pats užrašau arba automobilio savininkui liepu į automobilio serviso knygą užsirašyti naujo dirželio ilgį, kad nereiktų kitą kartą grybaut.
O Andrejus visai įsismagino
Kuriu internetines svetaines pagal pageidavimus. Viską darau pats, nenaudodamas jokių turinio valdymo sistemų. Kainos nesikandžioja ir dažniausiai būna sutartinės. Susidomėję galite rašyt į PM.
#93
Posted 2014 September 08 - 08:35
Atlikti darbai:
* Susitikta su LUCIFERIU (svarbiausias dalykas );
* Pakeistas generatoriaus diržas, tempėjai;
* Pakeistas oro kondicionieriaus kompresorius;
* Pakeistas greičio daviklis;
* Pakeista vakuuminė šlanga, jungianti laisvos eigos vožtuva bei įsiurbimo kolektorių;
* Pripilta langų skysčio ;
* Po vakuumų keitimo perprogramuotos dujos.
Dabar mašiniukas važiuoja taip, kaip dar nevažiavo. Pakeitus tą vakuuminį kampuką mašina pastebimai pradėjo geriau važiuot, nustojo mašina purtytis ant benzino ir viskas lyg ir susitvarkė. Greitį ar rodo irgi negaliu pasakyt, nes niekaip skydelio negaunu europinio.. Pakeitus kondiko siurblį, dingo zyzimas, kuris buvo toks įkyrus.. Dabar jau žinau, ką reiškia vairuoti benziną.
OT: Šian ryte pas dujininką stovėjo dvi A6 su 4.2 quatriniais (v8) varikliais. Pies dvi savaites įdėtos dujos 2010 BMW x10'am, tik nepaklausiau koks te variklis buvo.. O čia kai kas vaiko ašarom per temas eina ir verkia, kad į v6 mat įdėtos dujos.
Nu ir kaip visad, fotiko po ranka neturėjau, negalėjau pafotkint liūtuko, bet gal kada atrasiu laiko..
Sekantys planuojami darbai: tepalų keitimas, sportinio oro filtro dėjimas (dar mąstau ar apsimoka), salono keitimas į juodą 'kožą' (raudona kažkaip nelabai man.. matyt neturiu Shumaherio kraujo ;D).. Čia tokie pagrindiniai planuojami, laikas parodys.
Kuriu internetines svetaines pagal pageidavimus. Viską darau pats, nenaudodamas jokių turinio valdymo sistemų. Kainos nesikandžioja ir dažniausiai būna sutartinės. Susidomėję galite rašyt į PM.
#94
Posted 2014 September 08 - 12:03
#95
Posted 2014 September 08 - 12:09
Edited by Eddy, 2014 September 08 - 12:16.
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#96
Posted 2014 September 08 - 12:32
Nauda vien del to, kad situose cupuose oro paemimas prie pat rato zemai zemai.. Vein del to reikia kazka galvot, nesinori hidro gaut.. O del pimpalo ilgo tai neturiu ka as tau pasakyt.. Taip pat, kaip ir del duju..Sportinis oro filtras jokios naudos neduos. Nebent teoriskai pimpala prailgins. Laikyk standarta, lengviau masina parduosi jeigu kada prireiks.
Nesistebek. Ta pati kvatrine audi A6 ir buvo x10 stovi po daugiabucio langais. Kas pagavo minti tas pagavo. ;)
O del tu paemimu tai jo, reiktu kazka mastyt, bet jau kai bus daroma, tai bus daroma normaliai.. O jei pirkciau tai tik plaunama ir koki geresni, nes realiai cia investicija i ateity.
Kuriu internetines svetaines pagal pageidavimus. Viską darau pats, nenaudodamas jokių turinio valdymo sistemų. Kainos nesikandžioja ir dažniausiai būna sutartinės. Susidomėję galite rašyt į PM.
#97
Posted 2014 September 08 - 14:25
Nekreipk demesio del tu pimpalu jis kitos pakraiposNauda vien del to, kad situose cupuose oro paemimas prie pat rato zemai zemai.. Vein del to reikia kazka galvot, nesinori hidro gaut.. O del pimpalo ilgo tai neturiu ka as tau pasakyt.. Taip pat, kaip ir del duju..Sportinis oro filtras jokios naudos neduos. Nebent teoriskai pimpala prailgins. Laikyk standarta, lengviau masina parduosi jeigu kada prireiks.
Nesistebek. Ta pati kvatrine audi A6 ir buvo x10 stovi po daugiabucio langais. Kas pagavo minti tas pagavo. ;)
O del tu paemimu tai jo, reiktu kazka mastyt, bet jau kai bus daroma, tai bus daroma normaliai.. O jei pirkciau tai tik plaunama ir koki geresni, nes realiai cia investicija i ateity.
#98
Posted 2014 September 12 - 17:51
Vat toks vaizdas priekyje, vairuotojo puseje.. Tai turi but dantukai ar neturi?
Kuriu internetines svetaines pagal pageidavimus. Viską darau pats, nenaudodamas jokių turinio valdymo sistemų. Kainos nesikandžioja ir dažniausiai būna sutartinės. Susidomėję galite rašyt į PM.
#99
Posted 2014 September 12 - 17:56
#100
Posted 2014 September 12 - 17:57
Tai va as ir sakau, kad turi.. O tai ten paprastai uzsikala ziedas kazkoks? As maniau daugiau dielos bus cia.. Pirma karta matau, kad taip.. Kazi, kam maise tie dantukai. Tai viskas aisku, kodel nerodo greicio.. Tikiuosi.. Tik, kad is ebay labai jau ilgai laukt, kol parsius..Taisku turi. Tai kaip tau abs skaiciuos. Nusiperki is ebai uz 4 swarus man rods abs zieda ir uzsikali pats.
Kuriu internetines svetaines pagal pageidavimus. Viską darau pats, nenaudodamas jokių turinio valdymo sistemų. Kainos nesikandžioja ir dažniausiai būna sutartinės. Susidomėję galite rašyt į PM.
3 user(s) are reading this topic
0 members, 3 guests, 0 anonymous users