Peršokti prie turinio


Nuotrauka

Vairo koloneles cilindro apsauga


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 10

#1 Nelegals

Nelegals
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.455
  • Vieta:Panevėžys
  • Automobilis:Peugeot 406 2.0 16v; Citroën C5X7 2,2HDi 125 kw

Parašyta 2014 rugpjūčio 23 - 16:11

Sveiki, teko siandien varyti technine apziura. Kadangi tikrintojas nerado prie ko prikibti, tai rado praplysusia apsauga ant koloneles :doh: Ja ten pakeisti butu daaaaaug darbo, o ir srotuose ju nera, patampo peciais ir nusistebi, kad irase sita fignia kaip dideli trukuma :hmm: Ji ten stovi grynai ant cilindro, gofra nepavadinciau, greiciau odos, dermantino ar skuduro gabalas :) Pas ka kokiu minciu yra, ka sitoj vietoj butu galima padaryti? Kiek ziurejau nieko ten baisaus nera, gal netgi pavyktu sukabinti su kokiu storu kaproniniu siulu :hmm: Gal kas turejot patirties? Fantazija jie ten nesiskundzia, priraso visokio briedo <_<
  • 0

#2 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.927
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2014 rugpjūčio 23 - 16:47

Šiaip tai paplyšusi liniuotės apsauginė guma yra didelis trūkumas ir gan logiška nes atsakinga už vairavimo mechanizmo, kuris yra kartu su stabdžiais vienas iš svarbiausių eismo saugumui, patikimumą ir saugumą. Nežinau, ape kokią tiksliai gumą ten kalbi, bet šities 406ti turėjo dviejų tipų kolonkes: 1. Jėgos cilindras išorinis. Tokiu atveju kairė guma keičiasi labai paprastai, tereikia nuimti traukės antgalį ir praktiškai viskas. Dešinė apsauga originali (iš termoplastiko) keičiasi tik ištraukus liniuotę, o t.y. jau pilnas kolonėlės išardymas. Neoriginalią, guminę apsaugą gali užmauti nuėmęs traukę ir gerai pakankinęs pačią gumą tampydamas, bet ji prastai laikosi, nusismaukia ir laikys ne daugiau kelių metų, nes tarpas ten per mažas guminei apsaugai ir ji susigniuždo ilgainiui. Jėgos cilindras turi tokią praktiškai polietileninio maišelio formos apsaugą, gryną nesąmonę, kadangi štokas nerudija ir reikia apsaugoti tik nuo dulkių. Pusė mašinų su šitu kolonėlės variantu važinėja be tos cilindro apsaugos, nes ji pasenusi ir nuplyšusi jau seniai, ir dažniausiai nieko neatsitinka. O jei dėl to prikibo per TA - gali drąsiai kviestis pamainos viršininką ar kažką panašaus ir įrodinėti, kad jokia guma ten nepriklauso, nes netgi nėra fiksavimo vietų. Remontą netgi servisuose atlieka imdami paprastą polietileninį parduotuvės maišelį ir užtraukdami "zateškėmis" 2. Paprasta kolonėlė su hidrauline dalimi viduje korpuso. Gumos keičiasi lengviau negu dešinė pirmos kolonėlės, praktiškai kaip kairė pirmos kolonėlės, tad didelių problemų nėra. Įtariu, kad kalbi apie būtent jėgos cilindro gumą, tai kaip ir sakiau - susitaisyk su paprastu maišeliu ir dviem zateškėm, porai metų laikys. Tik tempk vairą galutinai susukęs į kairę pusę ir nenaudok įrančio maišelio su EPI technologija :D

Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2014 rugpjūčio 23 - 16:47

  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#3 Nelegals

Nelegals
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.455
  • Vieta:Panevėžys
  • Automobilis:Peugeot 406 2.0 16v; Citroën C5X7 2,2HDi 125 kw

Parašyta 2014 rugpjūčio 23 - 19:39

Butent ta nesamone ir suplysus, reikes pasiskolinti gabala pleveles nuo siltnamio :clap: Del apsauginiu gumu nesakyciau nei puse zodzio, nu bet ta plionke tai :doh:
  • 0

#4 Nelegals

Nelegals
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.455
  • Vieta:Panevėžys
  • Automobilis:Peugeot 406 2.0 16v; Citroën C5X7 2,2HDi 125 kw

Parašyta 2014 rugpjūčio 24 - 08:44

Tik klausimas ar patiks jiem ta plevele :hmm: sakys ka cia prichalturinai :dntknw:
  • 0

#5 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.927
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2014 rugpjūčio 24 - 14:31

Čia 406 kolonėlės su išoriniu cilindru vidurių schema.
Tegul pirmas papriekaištavęs tikrintojas joje, atspausdintoje ant lapo, suranda tą jų reikalaujamą apsaugą, jeigu nepatiks maišelis:
Posted Image
  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#6 Nelegals

Nelegals
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.455
  • Vieta:Panevėžys
  • Automobilis:Peugeot 406 2.0 16v; Citroën C5X7 2,2HDi 125 kw

Parašyta 2014 rugpjūčio 24 - 16:20

Šiaip tai paplyšusi liniuotės apsauginė guma yra didelis trūkumas ir gan logiška nes atsakinga už vairavimo mechanizmo, kuris yra kartu su stabdžiais vienas iš svarbiausių eismo saugumui, patikimumą ir saugumą.
Nežinau, ape kokią tiksliai gumą ten kalbi, bet šities 406ti turėjo dviejų tipų kolonkes:
1. Jėgos cilindras išorinis. Tokiu atveju kairė guma keičiasi labai paprastai, tereikia nuimti traukės antgalį ir praktiškai viskas. Dešinė apsauga originali (iš termoplastiko) keičiasi tik ištraukus liniuotę, o t.y. jau pilnas kolonėlės išardymas. Neoriginalią, guminę apsaugą gali užmauti nuėmęs traukę ir gerai pakankinęs pačią gumą tampydamas, bet ji prastai laikosi, nusismaukia ir laikys ne daugiau kelių metų, nes tarpas ten per mažas guminei apsaugai ir ji susigniuždo ilgainiui.
Jėgos cilindras turi tokią praktiškai polietileninio maišelio formos apsaugą, gryną nesąmonę, kadangi štokas nerudija ir reikia apsaugoti tik nuo dulkių. Pusė mašinų su šitu kolonėlės variantu važinėja be tos cilindro apsaugos, nes ji pasenusi ir nuplyšusi jau seniai, ir dažniausiai nieko neatsitinka. O jei dėl to prikibo per TA - gali drąsiai kviestis pamainos viršininką ar kažką panašaus ir įrodinėti, kad jokia guma ten nepriklauso, nes netgi nėra fiksavimo vietų. Remontą netgi servisuose atlieka imdami paprastą polietileninį parduotuvės maišelį ir užtraukdami "zateškėmis"
2. Paprasta kolonėlė su hidrauline dalimi viduje korpuso. Gumos keičiasi lengviau negu dešinė pirmos kolonėlės, praktiškai kaip kairė pirmos kolonėlės, tad didelių problemų nėra.

Įtariu, kad kalbi apie būtent jėgos cilindro gumą, tai kaip ir sakiau - susitaisyk su paprastu maišeliu ir dviem zateškėm, porai metų laikys. Tik tempk vairą galutinai susukęs į kairę pusę ir nenaudok įrančio maišelio su EPI technologija :D

Sakai dideles problemos pakeisti desiniaja guma? Susukau vaira maximum i kaire ir pasimate, kad ta guma suplysus, tiesiai stovint ratams net nesimato. Bet kokiu atveju reikia pasikeisti, tik pats tai jau nelysiu :) Beje ji ten labiau panasi i gumine, nors realiai nezinau kaip tas termoplastikas atrodo, gal jau kada keista buvo.

Šį pranešimą redagavo Nelegals: 2014 rugpjūčio 24 - 16:24

  • 0

#7 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.927
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2014 rugpjūčio 24 - 17:36

Originaliai ten yra labai plonas termoplastikas, jis minkštas, o ne tas kietas, kaip daug kas įsivaizduoja (nes būna ypač vokiškose mašinose termoplastikinės apsaugos pirkti kolonėlėms, kurios sienelė yra maždaug guminės apsaugos storio). Esmė tame, kad kai susuki vairą iki galo į dešinę, ten tarp tų suspaudžiamų pusių lieka tarpelis gal 1cm, kas normaliai guminei apsaugai yra per mažai, nes jos sienelė daug storesnė už tos originalios termoplastikinės. Esu dėjęs gumines ir naudojęs - veikia, bet nuolatos gniuždosi ir traiškosi, plius pjaunasi į chamutus. Plius, naudojant guminę, reikia naudoti ne originalias vielines paprastas sąvaržas, o atstuktuvu veržiamas santechnines ar bent jau tas tokio tipo, kaip granatų apsaugų, kur užmauni ant dantuko ir tada su replėm suspaudi. Kitaip nusimauna ir tada jau geriau suplyšus sena, negu visai nusimovusi nauja. Jei nori, kad laikytų ilgai - reikia originalios termoplastikinės apsaugos. Na, gal yra ir neoriginalios, bet bandant tokią užmauti nenuėmus kolonėlės - plyšta, nes neišeina pratraukti per jėgos cilindro tvirtinimo špilką.

Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2014 rugpjūčio 24 - 17:37

  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#8 Nelegals

Nelegals
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.455
  • Vieta:Panevėžys
  • Automobilis:Peugeot 406 2.0 16v; Citroën C5X7 2,2HDi 125 kw

Parašyta 2014 rugpjūčio 28 - 18:15

Dar klausimelis - ar buna tu gofru panasiu i originala termoplastika pirkti eilinese daliu parduotuvese? Ar tik tos gumines? Norisi normaliai pasidaryti, ne pardavimui.
  • 0

#9 Nelegals

Nelegals
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.455
  • Vieta:Panevėžys
  • Automobilis:Peugeot 406 2.0 16v; Citroën C5X7 2,2HDi 125 kw

Parašyta 2016 liepos 09 - 14:24

Sveiki,

Sugalvojau parašyti, kad dešinės pusės apsauga buvo pakeista į originalią termoplastikinę. Pakeitė neišardę kolonėlės, sako purški daaaug silikono ir viskas ten gražiai persimauna nesuplėšius.
  • 0

#10 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.927
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2016 liepos 09 - 20:36

Būtų įdomu pamatyti tą procesą.

Ir kiek kainavo pati maukšlė originali?


Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2016 liepos 09 - 20:38

  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#11 Nelegals

Nelegals
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.455
  • Vieta:Panevėžys
  • Automobilis:Peugeot 406 2.0 16v; Citroën C5X7 2,2HDi 125 kw

Parašyta 2016 liepos 10 - 09:47

15 € kainavo, teko palaukti 2 savaites kol atvežė. Na pakeista tikrai normaliai, ant duobės buvau užvažiavęs pažiūrėti tai viskas ten gerai. Sakau meistrui bus čia problemų su pakeitimu, tai nusijuokė, sako ne vienam jau pakeista, nieko baisaus, bet pačio proceso tai nemačiau.
  • 0




Vartotojų skaito šią temą: 0

narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0