Vairo koloneles cilindro apsauga
#1
Parašyta 2014 rugpjūčio 23 - 16:11
#2
Parašyta 2014 rugpjūčio 23 - 16:47
Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2014 rugpjūčio 23 - 16:47
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#3
Parašyta 2014 rugpjūčio 23 - 19:39
#4
Parašyta 2014 rugpjūčio 24 - 08:44
#5
Parašyta 2014 rugpjūčio 24 - 14:31
Tegul pirmas papriekaištavęs tikrintojas joje, atspausdintoje ant lapo, suranda tą jų reikalaujamą apsaugą, jeigu nepatiks maišelis:
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#6
Parašyta 2014 rugpjūčio 24 - 16:20
Sakai dideles problemos pakeisti desiniaja guma? Susukau vaira maximum i kaire ir pasimate, kad ta guma suplysus, tiesiai stovint ratams net nesimato. Bet kokiu atveju reikia pasikeisti, tik pats tai jau nelysiu Beje ji ten labiau panasi i gumine, nors realiai nezinau kaip tas termoplastikas atrodo, gal jau kada keista buvo.Šiaip tai paplyšusi liniuotės apsauginė guma yra didelis trūkumas ir gan logiška nes atsakinga už vairavimo mechanizmo, kuris yra kartu su stabdžiais vienas iš svarbiausių eismo saugumui, patikimumą ir saugumą.
Nežinau, ape kokią tiksliai gumą ten kalbi, bet šities 406ti turėjo dviejų tipų kolonkes:
1. Jėgos cilindras išorinis. Tokiu atveju kairė guma keičiasi labai paprastai, tereikia nuimti traukės antgalį ir praktiškai viskas. Dešinė apsauga originali (iš termoplastiko) keičiasi tik ištraukus liniuotę, o t.y. jau pilnas kolonėlės išardymas. Neoriginalią, guminę apsaugą gali užmauti nuėmęs traukę ir gerai pakankinęs pačią gumą tampydamas, bet ji prastai laikosi, nusismaukia ir laikys ne daugiau kelių metų, nes tarpas ten per mažas guminei apsaugai ir ji susigniuždo ilgainiui.
Jėgos cilindras turi tokią praktiškai polietileninio maišelio formos apsaugą, gryną nesąmonę, kadangi štokas nerudija ir reikia apsaugoti tik nuo dulkių. Pusė mašinų su šitu kolonėlės variantu važinėja be tos cilindro apsaugos, nes ji pasenusi ir nuplyšusi jau seniai, ir dažniausiai nieko neatsitinka. O jei dėl to prikibo per TA - gali drąsiai kviestis pamainos viršininką ar kažką panašaus ir įrodinėti, kad jokia guma ten nepriklauso, nes netgi nėra fiksavimo vietų. Remontą netgi servisuose atlieka imdami paprastą polietileninį parduotuvės maišelį ir užtraukdami "zateškėmis"
2. Paprasta kolonėlė su hidrauline dalimi viduje korpuso. Gumos keičiasi lengviau negu dešinė pirmos kolonėlės, praktiškai kaip kairė pirmos kolonėlės, tad didelių problemų nėra.
Įtariu, kad kalbi apie būtent jėgos cilindro gumą, tai kaip ir sakiau - susitaisyk su paprastu maišeliu ir dviem zateškėm, porai metų laikys. Tik tempk vairą galutinai susukęs į kairę pusę ir nenaudok įrančio maišelio su EPI technologija
Šį pranešimą redagavo Nelegals: 2014 rugpjūčio 24 - 16:24
#7
Parašyta 2014 rugpjūčio 24 - 17:36
Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2014 rugpjūčio 24 - 17:37
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#8
Parašyta 2014 rugpjūčio 28 - 18:15
#9
Parašyta 2016 liepos 09 - 14:24
Sugalvojau parašyti, kad dešinės pusės apsauga buvo pakeista į originalią termoplastikinę. Pakeitė neišardę kolonėlės, sako purški daaaug silikono ir viskas ten gražiai persimauna nesuplėšius.
#10
Parašyta 2016 liepos 09 - 20:36
Būtų įdomu pamatyti tą procesą.
Ir kiek kainavo pati maukšlė originali?
Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2016 liepos 09 - 20:38
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#11
Parašyta 2016 liepos 10 - 09:47
Vartotojų skaito šią temą: 0
narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0