Uzsisakiau is cia. Kainavo 120.60 svaru su nemokamu siuntimu, siek tiek daugiau nei is Lietuvos, bet gal bus kokybiskiau.
Markgonzalez Peugeot 407
#221
Parašyta 2016 vasario 23 - 18:15
#222
Parašyta 2016 vasario 23 - 18:45
Truputi patikslinu - nurodo, kad 40mm c5 dropina, o 407 - 35mm..
[Ex] P 406 2.1 Td
[Ex] P 406 2.0 Hdi
[Now] P407 2.0 Hdi
#223
Parašyta 2016 vasario 23 - 18:58
Na taip, tikrai
#224
Parašyta 2016 vasario 25 - 14:42
Wroom wroom! Tokios vat naujienos.
Siandien ryte gavau spyruokles (vogtland), del darbu, kada prasides nezinau, reikia rast laisva savaitgali, nes si jau turiu darbuotis prie 807-to (priziuriu vienai moteriskei), tai reiks stabdziu diskus su kaladelem keist, o prie savos kaip visada paskutines prisilieciu. Tai vat dabar tik teks laukt kada bus sudetos i masina
TRW komplektas
Šį pranešimą redagavo markGonzalez: 2016 vasario 25 - 14:43
#225
Parašyta 2016 vasario 25 - 14:47
Pamiršai dar dantų apsaugą įsigyt. Juokauju
Peugeot 406:
3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI
#226
Parašyta 2016 vasario 25 - 14:51
Foto foto lauksim su rezultatu
noreciau ir as
tiek i viena tiek i kita., bet 607 reik palaikyk komfortiska deja, nebent kada nors 406 planuoju jam siaip metais r19 uzdet dar
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#227
Parašyta 2016 vasario 25 - 14:55
Tikiuosi nereiks
#228
Parašyta 2016 vasario 25 - 15:06
Aš labai laukiu kada susidėsi tas spyruokles. Nuo tavo pasiektų rezultatų priklausys ar pas mane jos atsiras.
#229
Parašyta 2016 vasario 25 - 19:48
Super
Baikit su tom dantų apsaugom..
Kiek turėjau auto sudropintų, nebuvo problemų Lt važinėjant, o žmogus nepalyginamai geresnės kokybės keliais judės
[Ex] P 406 2.1 Td
[Ex] P 406 2.0 Hdi
[Now] P407 2.0 Hdi
#230
Parašyta 2016 vasario 25 - 20:32
Super
Baikit su tom dantų apsaugom..
Kiek turėjau auto sudropintų, nebuvo problemų Lt važinėjant, o žmogus nepalyginamai geresnės kokybės keliais judės
Bet vasara su masina vaiziuosiu i Lietuva, tai bus idomu drop'intam visa Europa pravaziuot
#231
Parašyta 2016 kovo 01 - 21:24
Sveiki, na ka, ilgai planuoti pasikeitimai ivyko. Pasikeiciau spiruokles sekmadieni, keitem dviese, uztrukom apie 5h. Kazkokiu sunkiu darbu neteko dirbt, viskas gana paprasta ir aisku. Pries tai YouTube ziurejau kelis kart viedeo kaip viskas keiciasi. Po to nusiemes rata siek tiek anilazavau kaip butu geriau, zodziu, darbui pasiruosiau, kad nieko nepridirbt. Rezultas matosi. -35mm gal nera daug, bet man uztenka, atrodo tikrai geriau. Vaiavimas: automobili posukiuose tapu astresnis, zinoma kai kurios duobes pasidare kietesnes, bet kaip kazkas minejo apie dantu apsauga, tai jos tikrai nereikia. Rezultatu esu patenkintas, nesigailiu isleides 160€ del grozio. Ir vat kelios foto is darbu ir bendras rezultatas. Nuotraukos darytos su Z5, neturiu kolkas laiko grazioms nuotraukoms, savaitgali pasistengsiu padaryt is daugiau kampu.
Pries:
Po:
#232
Parašyta 2016 kovo 01 - 21:39
#233
Parašyta 2016 kovo 01 - 21:41
Liuks atrodo. O prieki ir gala vienodai nuleido? Nes man vaidenasi kad gala lyg labiau nuleido.
Man ir gi taip atrode, vaiksciojau gal 20 kartu aplink masina, lyginau nuotraukas, bet kogero tik taip atrodo.
#234
Parašyta 2016 kovo 01 - 22:00
Super. Gal truputį net daugiau galėtų būti to dropo, bet dabar tikrai daug geriau. Aš domėjausi būtent šitomis spyruoklėmis ir šitiems parašiau - http://tuningas.lt/p...1100-kg-1004-gt. Sakė sužemintų 40mm jos (nors rašo pačiam puslapyje, kad žemina 35mm/40mm, to nesuprantu, kaip suprast ar 3,5cm žemins ar 4cm...?) Manau, kad verta susidėti, nes tas džipas atrodo labai ne kaip.
#235
Parašyta 2016 kovo 01 - 22:31
Super. Gal truputį net daugiau galėtų būti to dropo, bet dabar tikrai daug geriau. Aš domėjausi būtent šitomis spyruoklėmis ir šitiems parašiau - http://tuningas.lt/p...1100-kg-1004-gt. Sakė sužemintų 40mm jos (nors rašo pačiam puslapyje, kad žemina 35mm/40mm, to nesuprantu, kaip suprast ar 3,5cm žemins ar 4cm...?) Manau, kad verta susidėti, nes tas džipas atrodo labai ne kaip.
Cia dabar labai zaistu ratu dysis, 19 ratai isryskintu dropa. Man uztenka 18 soleil. 4mm bus Citroen, o Peugeot 3.5mm, skaiciau ebay skelbime, bent taip rase. Jei pirksi sitas bus tokios pacios, vistiek veza is ten pat.
#236
Parašyta 2016 kovo 01 - 22:35
Supratau, na pas mane irgi R18 bus. Beje žiūrėjau į tas nuorodas, tai vis gi suklydęs buvau su nuoroda, vat šitos pagal viską turėtų man tikti http://tuningas.lt/p...1100-kg-1004-gt. Praeitoje nuorodoje buvo 2.0, o ne 2.0 hdi (tai vadinasi buvo benzinui skirtos) ir kiek matau ten apkrova joms galima mažesnė, o kur dyzeliui skirtos, tai apkrova didesnė. Matyt variklis sunkesnis.
#237
Parašyta 2016 kovo 01 - 22:59
Iškart vaizdas kitas
Kaip su patogumu? Nesusidūrei dar su problemomis, kaip priekio brūkštelėjimas per greičio slopinimo kalnelį pravažiavus, nuo kokio statesnio įvažiavimo nuvažinėjant?
Kai nuotrauką žiūriu, galvoju, kad visai norėtųsi ir -50mm...
Juolab, kad po miškus važinėti nereikia
[Ex] P 406 2.1 Td
[Ex] P 406 2.0 Hdi
[Now] P407 2.0 Hdi
#238
Parašyta 2016 kovo 02 - 07:01
Kiek girdėjau iš vieno meistro, tipo kad atraminis guolis vienkartinis. Jeigu norint pakeist armotizatorių reikia jį pjaut kad išimtum spiruoklė. Nes neva atraminis šuolis neatsiskiria nuo armotizatorius. Dar vienas klausimas, į pačią armotizatorių jungėsi koks nors maišelis?
#239
Parašyta 2016 kovo 02 - 08:23
Dėl patogumo nesiskundžia kolkas. Viskas įveikiama, dar nieko nepaliečiau, namuose į po žeminį garažą toks truputį lievas įvažiavimas, bet ir gi praeina. Na man užtenka 4, nors ir gi į mišką nelenduIškart vaizdas kitas
Kaip su patogumu? Nesusidūrei dar su problemomis, kaip priekio brūkštelėjimas per greičio slopinimo kalnelį pravažiavus, nuo kokio statesnio įvažiavimo nuvažinėjant?
Kai nuotrauką žiūriu, galvoju, kad visai norėtųsi ir -50mm...
Juolab, kad po miškus važinėti nereikia
Su priekiu teko pasi..... Bet galas buvo pakeistas per 2h kažkur. Galiniai amortizatoriai prisukti 2 varžtais, viršus ir apačia. O paskui išsitraukia paprastai. Pas mane paprasta važiuoklė, ne kintamo aukščio.O kaip su galų? Lengvai ten išsiima armotizatorius?
Kiek girdėjau iš vieno meistro, tipo kad atraminis guolis vienkartinis. Jeigu norint pakeist armotizatorių reikia jį pjaut kad išimtum spiruoklė. Nes neva atraminis šuolis neatsiskiria nuo armotizatorius. Dar vienas klausimas, į pačią armotizatorių jungėsi koks nors maišelis?
#240
Parašyta 2016 kovo 02 - 08:49
Peugeot 406 2001 m. 2.0 HDI 80 kW
Peugeot 206 XS 2001 m. 1.4 benzo
Vartotojų skaito šią temą: 8
narių: 0, svečių: 8, slaptų narių: 0