Lesis be ksenono gali dar blogesni apsvietima duoti. Jei skaidri fara, tai nesiulyciau.
Markgonzalez Peugeot 407
#361
Posted 2018 May 23 - 20:34
#362
Posted 2018 May 23 - 20:42
Lesis be ksenono gali dar blogesni apsvietima duoti. Jei skaidri fara, tai nesiulyciau.
Avensiai visi su lęšiais ėjo ar su xenon ar be, bet apšvietimas tikrai geras, tai gal ir pas pugus nelabai skirsis
#363
Posted 2018 May 23 - 21:51
407 visi su lęšiais, apšvietimas geras, pats turėjauAvensiai visi su lęšiais ėjo ar su xenon ar be, bet apšvietimas tikrai geras, tai gal ir pas pugus nelabai skirsis
Apie xenon negalvojau, o be to 207 neturi xenon, jei neklystuLesis be ksenono gali dar blogesni apsvietima duoti. Jei skaidri fara, tai nesiulyciau.
#364
Posted 2018 May 24 - 11:34
Pritariu,jei ne xenon tai lesine fara nei vienoj auto turetoj normaliai nesviete.O nelesinem priekaistu nebuvoLesis be ksenono gali dar blogesni apsvietima duoti. Jei skaidri fara, tai nesiulyciau.
#365
Posted 2018 May 24 - 11:41
#366
Posted 2018 May 24 - 12:28
Nu jo, šiaip dėl lempučių problemų neturiu, tiek iš šroto prisirinkęs ir visokių, kad dažnai maišelį tėvui atiduodu
P.s prakalbau apie tėvą, tai šiandien nupirkau 508 phase 1 už 8k, 2.0 Hdi alure, 163hp, pirmų rankų, 135k rida. Teks dabar apsilankyt pas mane ir pasiimti savo mašiną, foto įmesiu vėliau
Tevo Peugeot 508
Edited by markGonzalez, 2018 May 24 - 12:36.
#367
Posted 2018 June 03 - 22:16
Laba vakara, trumpos naujienos su 207-tu..
Pasikeiciau tepalus ir filtrus, nes nezinau kada buvo keisti, mazai informacijos apie masina. Bardacioke nebuvo jokiu knyguciu ir variklio skyriuje jokiu lipduku apie tepalu ar dirzu keitimus.
Garaze radau 2l tepalo, dar nuo 407-to 5w30 total, tai nusipirkau dar 2l ir supyliau, nezinau tai gerai ar ne, nes nezinau kokie tepalai buvo pries tai.
Filtrus pakeiciau visus, net ir salono, nes maciau buvo nemazai lapu jame, salono filtras keiciasi labai patogiai, per variklio skyriu, viskas labai paprasta. Labiausiai nervina tik oro filtras, kazkoks nesusipratimas pas 1.6 HDi, manau reiks kazka sugalvoti su juo kitam kartui.
Kas patinka, kad i varikli pilasi 3.8l tepalu, gaunasi pigiau ir maziau terliotis perpilant is indo i kokia nors tara.
Isvarvejo tikrai viskas, nes buvau palikes varvet 24 valandoms. Kiti darbai bus dirzu keitimas ir dar pries TA reiks pasikeist stabilizatoriaus traukes, nes viena suplysus, tai keisiu abi, nes nera brangios.
Toliau parasysiu apie tevo 508-ta, jau pralekiau, vaziuoja tikrai gerai.
#368
Posted 2018 June 03 - 22:52
Ne, mark'ai, neisvarvejo viskas. Galima butu sakyti, salyginai, kad "viskas", jei butum varikli uzvedes be tepalu ~10sek. Na, tik poreikio tam tikrai nera, panasiai kaip ir palikineti varveti 24h ))
Edited by PhanT, 2018 June 03 - 22:52.
#369
Posted 2018 June 03 - 22:58
Na taip, niekada neišvarva viskas, nes dar galvoje lieka tepalo kažkiek, bet turiu omeny, kai atsukti karterio varžtą ir kai jau nubėga tepalas ir pradeda varvėt likutis, tas išvarvėjo tikraiNe, mark'ai, neisvarvejo viskas. Galima butu sakyti, salyginai, kad "viskas", jei butum varikli uzvedes be tepalu ~10sek. Na, tik poreikio tam tikrai nera, panasiai kaip ir palikineti varveti 24h ))
O palikau tokiam laikui, nes visada taip darau, mat turiu garažą Darau neskubėdamas, su malonumu
#370
Posted 2018 July 14 - 10:02
po 407 netrūksta galios?
#371
Posted 2018 July 14 - 22:20
po 407 netrūksta galios?
Siaip dar zinok niekur nevazineju, turiu siuo metu sveciu is Lietuvos, o reikia dar dirza pasikeist, uzsiregistruot
Siaip rugpjucio gale planuoju su juo kelione i SAINT SABASTIEN Ispanijoj, tai tada ir pajausiu visus skirtumus.
Siaip kolkas trinu opeli 1.7cdti 74kw, jis buvo iskarto po 407-to, tai galios skirtuma nevisai pajauciau, nes astra lengva, nu bet greitkeli vienareiksmiskai 407 geriau
#372
Posted 2018 July 17 - 16:32
nu jo tas yra, kad mieste 70-80kw kaip ir užtenka, visi galios trūkumai išlenda už miesto, aišku protingai važiuojant, tos galios visur užtenka, bet smagiau kai traukia
#373
Posted 2018 July 17 - 18:17
nu jo tas yra, kad mieste 70-80kw kaip ir užtenka, visi galios trūkumai išlenda už miesto, aišku protingai važiuojant, tos galios visur užtenka, bet smagiau kai traukia
Siaip nervina 6-sto begio trukumas, nes vat Prancuzijoj greitkely 130, tai norisi apsuku mazesniu
Kazin ar eitu dabartine 1.6 HDi 66kw deze pasikeist i 1.6 HDi 80kw deze su 6 begiais? Blokas juk tas pats.
Edited by markGonzalez, 2018 July 17 - 18:19.
#374
Posted 2018 July 17 - 20:36
Siaip nervina 6-sto begio trukumas, nes vat Prancuzijoj greitkely 130, tai norisi apsuku mazesniu
Kazin ar eitu dabartine 1.6 HDi 66kw deze pasikeist i 1.6 HDi 80kw deze su 6 begiais? Blokas juk tas pats.
O ka tau duos tos mazesnes apsukos?
#375
Posted 2018 July 17 - 21:48
Mažiau garso salone ir malonesnį važiavimąO ka tau duos tos mazesnes apsukos?
#376
Posted 2018 July 17 - 22:17
Edited by tadas1991, 2018 July 17 - 22:18.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#377
Posted 2018 July 18 - 04:27
#378
Posted 2018 July 18 - 07:22
Mažiau garso salone ir malonesnį važiavimą
Daznesni sankabos keitima ir motoro prievartavima.
Tadas beveik viska parase apie keitima.Praktiskai tai neapsimoka.Teoriskai tai sunkiai igyvendinama.
Jeigu jau nori kazko ko pasakei anksciau , pabandyki pasikeisti penkta pavara i greitesne .Tik cia irgi reikia paskaiciuoti.
#379
Posted 2018 July 18 - 11:27
Apie šitą esu girdėjęs, berots jūs taip pasidaręs?Daznesni sankabos keitima ir motoro prievartavima.
Tadas beveik viska parase apie keitima.Praktiskai tai neapsimoka.Teoriskai tai sunkiai igyvendinama.
Jeigu jau nori kazko ko pasakei anksciau , pabandyki pasikeisti penkta pavara i greitesne .Tik cia irgi reikia paskaiciuoti.
Mačiau internete vaizdelį kaip daro, man būtų per sunku, žinoma duočiau tai daryt dėžių meistrui
#380
Posted 2018 July 18 - 11:38
Na taip, niekada neišvarva viskas, nes dar galvoje lieka tepalo kažkiek, bet turiu omeny, kai atsukti karterio varžtą ir kai jau nubėga tepalas ir pradeda varvėt likutis, tas išvarvėjo tikrai
O palikau tokiam laikui, nes visada taip darau, mat turiu garažą Darau neskubėdamas, su malonumu
Ne tik galvoj lieka tepalo, bet ir tepalo siurbly, tepimo kanaluose visokiuose po labai nemažai.
Bet daugiausiai pas 1,6HDi lieka pačiam karteryje, nes pažiūrėk, kaip įdėtas varžtas
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
3 user(s) are reading this topic
0 members, 3 guests, 0 anonymous users