Sankabos išminamasis guolis
#1
Parašyta 2014 rugsėjo 29 - 21:09
#2
Parašyta 2014 rugsėjo 29 - 21:11
Peugeot 307 SW 2.0HDi 2003m.
Peugeot 407 Coupé 2.2i 2007m.
#3
Parašyta 2014 rugsėjo 29 - 21:40
#4
Parašyta 2014 rugsėjo 30 - 00:25
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#5
Parašyta 2014 rugsėjo 30 - 08:22
Peugeot 307 SW 2.0HDi 2003m.
Peugeot 407 Coupé 2.2i 2007m.
#6
Parašyta 2014 rugsėjo 30 - 15:39
ir diskatoriui ir kitoms dalims nieko? beje kaip žinoti ar keisti būtina ar dar galima palaukti? gal kažkokie specifiniai garsai?As su savo atvazinejau netoli 20k kol kantrybe truko ir pasikeiciau
#7
Parašyta 2014 rugsėjo 30 - 21:58
#8
Parašyta 2014 rugsėjo 30 - 23:12
www.arpekas.lt
#9
Parašyta 2014 spalio 01 - 00:21
Kai galima palaukti - garsas nepiktybinis, nėra metalo į metalą trinties garso, ir garsas tylus. Nors man kartą buvo vidury nakties Paryžiaus priemiesty kažkokiam, beieškant reikalingo adreso, pradėt jau tokį piktesnį garsą skleist, ne metalo į metalą, bet tokį brūžinimo. Suradęs adresą, užgesinau ir pamiegojus ryte jau vėl buvo standartinis tylus ūžimas. Po dar 6kkm, mesdamas variklį į kitą mašiną, įdėjau naudotą kitą guolį ir užtilo. Kai senos drachlos ir dėžė lupasi per kelias valandas, galima išsiknisinėti iki soties Tik užsienin su tokiais jau nelakstau, bent stengiuosir diskatoriui ir kitoms dalims nieko? beje kaip žinoti ar keisti būtina ar dar galima palaukti? gal kažkokie specifiniai garsai?
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#10
Parašyta 2014 spalio 01 - 16:30
#11
Parašyta 2014 spalio 01 - 16:36
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#12
Parašyta 2014 spalio 01 - 18:46
pigiai ir gerai. Tik pigiai tai ant kiekvieno kampo gali padaryti bet ar gerai čia atskira tema.Tik pigiai? Ar pigiai ir gerai?
Nes ten vietų prisidirbt, tai jomajo. Vien su pusašiu dešiniu ne visi diletantai susitvarko.
Toliau, nekeičiant riebokšlių, didelė galimybė, kad pajudinus pradės bėgti. Nekeičiant dėžės tepalo - jis ir liks senas. Ir t.t.
#13
Parašyta 2014 spalio 27 - 18:36
Sveiki.
Kad nekuri naujos temos paklausiu cia.
Subirejo ir mano sankaba. Sankabos pedala stovi kolu. Kaip minimum isminamasis guolis, kaip maks visa sankaba. Bet kol neisardysi nezinosi, todel klausymas : Kur/Kas Vilniuje apsiimtu sutvarkyti mano liuta?
Peugeot 607 2.2 HDI 2001
Su nekantrumu lauksiu pasiulimu
#14
Parašyta 2014 spalio 29 - 00:28
Dėkui. Tai va atėjo ekstremalių išbandymų metas mano piniginiai. Beje kokios gali būti rimtesnės pasekmės jeigu važinėčiau su ūžančiu guoliu?
Maniskis 406 Hdi 80 kw su uzianciu guoliu atlaike istisas 3 dienas (kokia 100 km mieste)
Issirdzius rasta pstriges guolis ir sugadintas diskatorius (isgrausta plunksnu galai kur guoliukas statosi). Gerai,kad pavyko pas Ramuna apynauji deveta kpl paimt, nes visas kpl ~ 380 lt. butu pinigine patustines...
O sankaba keiskis arba servise, o jei pas garazinius - tai kad bent patirties su PSA turinciais...
#15
Parašyta 2014 lapkričio 11 - 23:13
Pakeiciau sankabos komplekta, dejau Valeo 835008. Po sankabos komplekto keitymo atsirado nezimios, bent jau kol kas, vibracijos pradedant vaziuoti pirmu ir atbuliniu begiu. Pries keiciant to nebuvo. Mesitras sako turi prisitrinti sankaba, arba brokas ir reikes keisti vel. kazkaip nesitiki kad galetu buti brokas, arba nesinori to tiketis, kaip ne kaip pinigeliai nemazi
Gal kam nors buvo taip atsitike? I kuria puse ziureti? sankaba? varyklio/ greicio dezes pagalve, pusaisiai...
thnx in advance
#16
Parašyta 2014 lapkričio 12 - 08:25
Nu pats pagalvoki pries keitima nebuvo o po keitimo atsirado.Kas? Geriausias variantas kad kazka nepriverze,Kitas variantas sankabos komplektas brokuotas.Kur ji pirkai?Paskutiniu metu daznai buna si problema , kai pakeiti plaukiojancia sankaba i paprasta.Dar kartais po keitimo atsiranda ir visokiausie garsai..Gal kazkiokios brokuotos detales pradejo eiti i Lietuva.Nesakau kad reikia deti tokias sankabas kokios buvo , bet kiek paskutiniu metu dejo plaukiojanciu , problemu tikrai maziau buvo.Su Valeo pasitaiko mazai , bet ypac su Luk tai jau jo.
#17
Parašyta 2014 lapkričio 12 - 13:34
Ash tai ishbrokuociau meistru darba ne produkta bo imdami dezhes ir pagalves sueda (reikai sugebejimu tam)
Siuo atveju manau bus blogai iscentruodas diskatorius, arba netolygiai priverzhtas, bo "meistrai" kurie savo garazhe turetu toki iranki kaip dinamometrinis raktas, arba kad ji naudotu tai labai jau retas atvejis TADAS maciau naudoja ;) o dauguma suka varztus "ish patirties" to ir buna pasekmes, atrodo toks paprastas dalykas varzhtus prisukti bet kai dirbi su mazesnio jautrumo mechanizmais bet didesniu gabaritu nei automobilio variklis, tu varzhteliu prisukimas daro labai didele itaka ;)
Naujos autodalys.
Automobiliu remontas(visu)
Kompiuterine diagnostika
Konsultacijos Tel 865766726[B]
#18
Parašyta 2014 lapkričio 14 - 02:24
Na tas dinamometrinis raktas realiai naudojamas tik keliose vietose, o kitur sukama visvien iš patirties. Sankabų daug nesu prikeitęs, bet visom, kurias keičiau, varžčiukus diskatoriaus ranka sukau. Ten gi būna vos 6 varžčiukai M6 arba M7, ir iš gamyklos dažnai atsisuka gana lengvai, vos ne rakčiuką laikant dviem pirštais (bent pas PSA, Renault sukom, tai teko ir pasmurtaut, nes klijų patepta). O centravimas diskatoriaus šitiems nereikalingas, nes juk smagratis turi špilkeles, ant kurių maunasi diskatorius. Ar tam Valeo konvertavimo komplekte smagratis be jų? Jei be jų, tada gali ir reikti, bet vėlgi - kaip tą padaryt? Įrankių kažokių reikia. Diską sucentruot prieš užveržiant diskatorių - yra spec įrankiukas, bet kiek matęs rimtesnių meistrų, nedaug kas jį turi ir naudoja. Jei būna komplekte mandresniam pridėtas - panaudoja, ir vieni išmeta, o kiti pasideda į lentyną kitam kartui. Turiu aš tokį seniems Peugeot varikliams tinkamą, bet jau tris kartus teko papult, kad sankabą dėjau išvykoje, t.y. ne savo garažiuky, tai ir pamiršdavau pasiimt. Tokiu atveju centruojama iš akies, t.y. pirštu ir akim (jei užtenka vietos įkišt galvą). Bet tas centravimas juk reikalingas tik tam, kad dėžė užsimautų, o paskui jei ir lieka įtempimas truputį - pirmąkart nuspaudus sankabą ir diskatoriui atleidus diską - jis atsistos kartu su pirminiu veleno tinkamai per centrą. Problemos čia galbi būti tokios, kad gal buvo smurtauta maunant dėžę. Su sankabomis niekada negalima smurtauti, taip pat maunant dėžę reikia labai saugoti diskatoriaus plunksnas, nes dėžės sveria ir po 60kg, o diskatoriaus plunsnos visai nemėgsta, kai ant jų tas svoris pasikabina...
Jei meistrai šūdarankiai, tai net neįsivaizduojat, kokių dalykų kartais jie sugeba pridaryt, darydami atrodo paprastą darbą, nes kažkokia konstrukcija neatitinka golfo...
Dabar turiu pas save tokį 206 1,9D, kuriam po meistrų sankabos pakeitimo jau atradau normalų variklio darbą, kuris buvo dingęs, atradau neveikiančio tachometro ir neveikiančio spidometro ir odometro problemas, užsandarinau sugadintus pusašių riebokšlius, pakeičiau jų nepastebėtą klibantį pakabinamą guolį ir t.t. Beje, kažkur po to keitimo dingus smagračio skardinė apsaugėlė ir vairo stiprintuvo vamzdeliai prie dėžės pritvirtinti "zateškėm". Taip pat, jie dar keitė skydelį, pakeist nepavyko, bet po to keitimo dingo visas salono prietaisų ir skydelio apšvietimas. Problema rasta saugiklyje, bet jis ne nudegęs, o jo išvis nebuvo, vadinas išėmė. Va taip vat, ponai. Beje, pats smagiausias dalykas - nulaužta variklio ausis, prie kurios sukama dėžė
Merginai šitas sutvarkymas kainuos tikriausiai tiek pat, kiek sankabos pakeitimas, jei ne daugiau, o aš visada keisdamas sankabą, nemokamai keičiu ir pusašių riebokšlius, ir pilu naują tepalą, ir persuku naują išminamo guolio kreipiančiąją, t.y. iš esmės žmogus sumoka tik už detales, nes darbo ten viską tvarkingai pakeist, kai dėžė jau guli ant žemės - 10min (nenuėmęs dėžės, sankabos išvis nemėgstu keist ir dar nesu keitęs, nes tai didelio laipsnio chaltūra, nebent tokia ir pageidaujama). Ir taip pat visada pasiūlau pasižiūrėt ir pakeist alkūninio veleno galinį riebokšlį, kuris su keitimu kainuos gal 50Lt, bet žinosi, kad po pusmečio ar dar greičiau neteks už tai ploti kokių 300-400. Na ir aišu sutepama karščiui atspariu tepalu visur, kur reikia, ir kur nebūtina, bet atrodo visai naudinga, o sankabos veikimui netrukdys. Dauguma meistrų net nesutepa išminamo guolio ir kreipiančiosios. Tai kaip gali sankaba po to normaliai veikti, lengvai atsileisti ir išsiminti, jeigu net perkant SKF išminamą guolį atskirai be sankabos - jis būna iš gamyklos suteptas toje vietoje, kuria dirbs į kreipiančiąją.
Nežinau, kaip jums, bet kiek taip sankabų keista - viskas visad veikia, kaip naujai mašinai, jei dedamos naujos dalys. Tai gaunasi papildomi 100-150Lt, o gaunamas toks rezultatas, kuris nekelia abejonių ir po keitimo nereikia galvoti, kad gal nereikėjo išvis keisti, nes prieš tai gal ir prastai veikė, bet buvo sudėta gamykloj, o dabar šūdarankiai pakrapštė ir jau nebežinai, kame problema - meistruose ar visgi pačioj mašinoj
Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2014 lapkričio 14 - 02:30
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#19
Parašyta 2014 lapkričio 14 - 09:29
Na tas dinamometrinis raktas realiai naudojamas tik keliose vietose, o kitur sukama visvien iš patirties. Sankabų daug nesu prikeitęs, bet visom, kurias keičiau, varžčiukus diskatoriaus ranka sukau. Ten gi būna vos 6 varžčiukai M6 arba M7, ir iš gamyklos dažnai atsisuka gana lengvai, vos ne rakčiuką laikant dviem pirštais (bent pas PSA, Renault sukom, tai teko ir pasmurtaut, nes klijų patepta). O centravimas diskatoriaus šitiems nereikalingas, nes juk smagratis turi špilkeles, ant kurių maunasi diskatorius. Ar tam Valeo konvertavimo komplekte smagratis be jų? Jei be jų, tada gali ir reikti, bet vėlgi - kaip tą padaryt? Įrankių kažokių reikia. Diską sucentruot prieš užveržiant diskatorių - yra spec įrankiukas, bet kiek matęs rimtesnių meistrų, nedaug kas jį turi ir naudoja. Jei būna komplekte mandresniam pridėtas - panaudoja, ir vieni išmeta, o kiti pasideda į lentyną kitam kartui. Turiu aš tokį seniems Peugeot varikliams tinkamą, bet jau tris kartus teko papult, kad sankabą dėjau išvykoje, t.y. ne savo garažiuky, tai ir pamiršdavau pasiimt. Tokiu atveju centruojama iš akies, t.y. pirštu ir akim (jei užtenka vietos įkišt galvą). Bet tas centravimas juk reikalingas tik tam, kad dėžė užsimautų, o paskui jei ir lieka įtempimas truputį - pirmąkart nuspaudus sankabą ir diskatoriui atleidus diską - jis atsistos kartu su pirminiu veleno tinkamai per centrą. Problemos čia galbi būti tokios, kad gal buvo smurtauta maunant dėžę. Su sankabomis niekada negalima smurtauti, taip pat maunant dėžę reikia labai saugoti diskatoriaus plunksnas, nes dėžės sveria ir po 60kg, o diskatoriaus plunsnos visai nemėgsta, kai ant jų tas svoris pasikabina...
Jei meistrai šūdarankiai, tai net neįsivaizduojat, kokių dalykų kartais jie sugeba pridaryt, darydami atrodo paprastą darbą, nes kažkokia konstrukcija neatitinka golfo...
Dabar turiu pas save tokį 206 1,9D, kuriam po meistrų sankabos pakeitimo jau atradau normalų variklio darbą, kuris buvo dingęs, atradau neveikiančio tachometro ir neveikiančio spidometro ir odometro problemas, užsandarinau sugadintus pusašių riebokšlius, pakeičiau jų nepastebėtą klibantį pakabinamą guolį ir t.t. Beje, kažkur po to keitimo dingus smagračio skardinė apsaugėlė ir vairo stiprintuvo vamzdeliai prie dėžės pritvirtinti "zateškėm". Taip pat, jie dar keitė skydelį, pakeist nepavyko, bet po to keitimo dingo visas salono prietaisų ir skydelio apšvietimas. Problema rasta saugiklyje, bet jis ne nudegęs, o jo išvis nebuvo, vadinas išėmė. Va taip vat, ponai. Beje, pats smagiausias dalykas - nulaužta variklio ausis, prie kurios sukama dėžė
Merginai šitas sutvarkymas kainuos tikriausiai tiek pat, kiek sankabos pakeitimas, jei ne daugiau, o aš visada keisdamas sankabą, nemokamai keičiu ir pusašių riebokšlius, ir pilu naują tepalą, ir persuku naują išminamo guolio kreipiančiąją, t.y. iš esmės žmogus sumoka tik už detales, nes darbo ten viską tvarkingai pakeist, kai dėžė jau guli ant žemės - 10min (nenuėmęs dėžės, sankabos išvis nemėgstu keist ir dar nesu keitęs, nes tai didelio laipsnio chaltūra, nebent tokia ir pageidaujama). Ir taip pat visada pasiūlau pasižiūrėt ir pakeist alkūninio veleno galinį riebokšlį, kuris su keitimu kainuos gal 50Lt, bet žinosi, kad po pusmečio ar dar greičiau neteks už tai ploti kokių 300-400. Na ir aišu sutepama karščiui atspariu tepalu visur, kur reikia, ir kur nebūtina, bet atrodo visai naudinga, o sankabos veikimui netrukdys. Dauguma meistrų net nesutepa išminamo guolio ir kreipiančiosios. Tai kaip gali sankaba po to normaliai veikti, lengvai atsileisti ir išsiminti, jeigu net perkant SKF išminamą guolį atskirai be sankabos - jis būna iš gamyklos suteptas toje vietoje, kuria dirbs į kreipiančiąją.
Nežinau, kaip jums, bet kiek taip sankabų keista - viskas visad veikia, kaip naujai mašinai, jei dedamos naujos dalys. Tai gaunasi papildomi 100-150Lt, o gaunamas toks rezultatas, kuris nekelia abejonių ir po keitimo nereikia galvoti, kad gal nereikėjo išvis keisti, nes prieš tai gal ir prastai veikė, bet buvo sudėta gamykloj, o dabar šūdarankiai pakrapštė ir jau nebežinai, kame problema - meistruose ar visgi pačioj mašinoj
Tadas 1991 parasei viska ok.Tai yra mokomoji preimone tiems meistrams kurie nemoka deti sankabu nes daug kas tik pradedamas sita bizni kalba ,o kas cia sunkaus pakeisti sankaba .Taigi as jiems ir sakau kad normaliai pakeisti sankaba yra daug daug mokslo.O apie nauju (kai kuriu) modeliu sankabu keitima tai isvis atskira tema ,nes pries dedant diskatoriu ji dar reikia sureguliuoti, nes jeigu to nepadarysi ardysi is naujo , nes neijugsi begi.Sito nezinant tie kreivarankiai ir pradeda rekti kad brokuotos detales !!
#20
Parašyta 2014 lapkričio 14 - 11:41
Tadas 1991 parasei viska ok.Tai yra mokomoji preimone tiems meistrams kurie nemoka deti sankabu nes daug kas tik pradedamas sita bizni kalba ,o kas cia sunkaus pakeisti sankaba .Taigi as jiems ir sakau kad normaliai pakeisti sankaba yra daug daug mokslo.O apie nauju (kai kuriu) modeliu sankabu keitima tai isvis atskira tema ,nes pries dedant diskatoriu ji dar reikia sureguliuoti, nes jeigu to nepadarysi ardysi is naujo , nes neijugsi begi.Sito nezinant tie kreivarankiai ir pradeda rekti kad brokuotos detales !!
Dėl to ir neskubu remontuoti apynaujų ar naujų mašinikių sudėtingesnių mazgų.
Kol savo kailiu neišbandyta ir scenarijus negautas su laiminga pabaiga, tol ir kitiems siūlyt - didelė rizika.
Įdomumo dėlei, jei negaila pasidalinti informacija - kas ir kaip ten reguliuojama? Yra varžčiukai ar lankstymo stumdymo būdu? Reguliuojamas plunksnų įtempimas?
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
Vartotojų skaito šią temą: 1
narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0