Sveiki,
Pažiūrim video, pakomentuojam kaip čia yra.
Bardahl produkcija - naudojot kas?
RU
https://www.youtube....h?v=BzwTlJkOfKY
Edited by S.Vilius, 2014 November 11 - 13:24.
Posted 2014 November 11 - 13:18
Sveiki,
Pažiūrim video, pakomentuojam kaip čia yra.
Bardahl produkcija - naudojot kas?
RU
https://www.youtube....h?v=BzwTlJkOfKY
Edited by S.Vilius, 2014 November 11 - 13:24.
Posted 2014 November 19 - 17:49
ėSveiki,
Pažiūrim video, pakomentuojam kaip čia yra.
Bardahl produkcija - naudojot kas?
RU
Tikėti tokiais filmukais tas pats kas tikėti rusiškais TV kanalais. Ką norsės (arba jiems reikės) išpeiks, ką norės išgirs. Ir dar sudario vaizdą, kad atlieką rimtą tyrimą.
Edited by Bivainis, 2014 November 19 - 17:50.
Posted 2014 November 19 - 19:00
Bet kurioj vietoje čia apgaulė? Tipo tas amerikietiškas produktas, kuris UK kainuoja 5l - 190lt per daug sutepa?
Posted 2014 November 19 - 19:26
Tikėti tokiais filmukais tas pats kas tikėti rusiškais TV kanalais. Ką norsės (arba jiems reikės) išpeiks, ką norės išgirs. Ir dar sudario vaizdą, kad atlieką rimtą tyrimą.
Ta pati politika galioja ir Lietuvoje. Zmogus TIK parode tepalu skirtuma. Paziurejus daugiau jo klipuku pamatytum, kuo jie uzsiima (tikrai neeilinis garaziukas). Pirkt ar ne, kiekvieno asmeninis reikalas.
As isbandyciau ta produkcija!
Posted 2014 November 19 - 20:24
Bet kurioj vietoje čia apgaulė? Tipo tas amerikietiškas produktas, kuris UK kainuoja 5l - 190lt per daug sutepa?
Gal ir geras tas Bardahl, bet filmukas atvirai reklaminis, o reklamos būdas apgailėtinas. Net skalbimo miltelius reklamuodami sako "yra paprasti skalbimo milteliai ir yra naujieji Arial". O čia šnai šnai, visus sudirbo, pagrasino kaip blogai bus jei naudosit Shell, Castrol, pasakė koks produktas yra geras ir kur jį pirkti reikia.
Edited by Bivainis, 2014 November 19 - 20:35.
Posted 2014 November 19 - 20:32
Net patys rusai savo forumuose apie si produkta pasako daug ""graziu"" rusisku fraziu.
Posted 2014 November 19 - 20:39
As, tai galvoju, kad jei keiti tepalus taip daznai kaip reikia arba net ir anksciau, tai net nereikia vaikytis ''madu'' ir markiu ''Shell'' ar pan. visi produktai is tos pacios naftos, tik prieskoniai kiti
Posted 2014 November 19 - 23:32
lochatronas ir tiek.
Naujos autodalys.
Automobiliu remontas(visu)
Kompiuterine diagnostika
Konsultacijos Tel 865766726[B]
Posted 2014 November 20 - 11:02
Net patys rusai savo forumuose apie si produkta pasako daug ""graziu"" rusisku fraziu.
Tai pavydžiais gal?
Ar ten rašo žmogus su nicku SHELL: aš supyliau tuos tepalus į savo velsatis, tai nebevažiuoja, ai tiesa visi purkštukai ir iki tol neveikė.
Bivainis"Ant kiek tai reklama"? Tai ne ru produktas gi.
Aš nežinau ar tai iš vis teisingas testavimas ar ne, bet faktas, kad skiriasi visi tie reikalai, jeigu nusižėminti ir pamiršti "aš visada žinau daugiau už gamintoją" taisyklę, tai visai išmeginčiau:
http://www.top-oils....p?product_id=76
Tuo labiau šitą (bet ne in LT)
Posted 2014 November 20 - 12:31
Tu dar kartą fiulmuko antrą pusę pažiūrėk neprasukinėdamas. Ypač pabaigoje. Fone BMW M5, šalia lentynose gražiai sukrauta visa ta afigena produkcija, o pačioje pabaigoje pasako kur tai galima įsigyti. Pardavėjas suinteresuotas, kad jo prekę pirktų ir suorganizavo tą filmuką. Shell, Castrol jau seniai atstovus turi, tai čia tokias apgailėtinais būdais bando tar vienas pardavėjas į rinką prasiskverbti. Normalioje valstybėje tokį pardavėja tuoj iškruštų.
Kam tau viso to reikia? Tau blogai tepa ta alyva kuri dabar pas tave variklyje? Alyva jokių stabūklų nedaro, ji atlieka savo tris funkcijas kurioms ji skirta: tepa, plauna ir aušina. Visos API, ACEA ir automobilių gamintojų sertifikuotos alyvos tas funkcijas atlieka. O labarotorijose kuriose alyva sertifikuojama turbūt yra naudojama rimtesnė metodika ir įranga, negu tas jų dinamometrinis raktas ir varikliukas.
Edited by Bivainis, 2014 November 20 - 12:46.
Posted 2014 November 20 - 12:45
Jei ant to ratuko uztepciau solidolo,netaptu geriausiu tepalu pasaulyje?
Jei šis video būtų teisingas,tai reikštų kad yra melagingi API ir ACEA kokybės standartai..Bet tuo kažkodėl niekas neabejoja
Posted 2014 November 20 - 13:56
Nu nu... Visos dešrelės irgi atitinka standartus, bet kažkodėl yra brangesnių - su daugiau mėsos, mažiau nitratų, bet neeeeee ką tu abejoji sertifikatais? tos pigios dešrelės (10vnt 5lt) jos net geresnės už tas kur 4vnt - 7lt.
Tas pats ADAC - garsusis vokeč. bandymų poligonas, kiek debesų užstiraukęs jau, dėl ne kopetentingų testų rezultatų.
KĄ JŪS RAŠOT, BRIEDAS VYRAI, BRIEDAS.
Bivainis
Kam man to reikia? jeigu tas dalykas gali palengvininti variklio darbą, atgaivinti kelis asilus, sumažint dūmingumą, apskritai prailginti variklio ir jo komponentu darbinį amžių - KODĖL GI NE?
Tai tie priedai, ne alyva, nors sakai jog alyva jokių stebuklų nedaro, tai gal neverta net keisti jos? Aš manau jog alyva kaip tik svarbu darbą dirba, ji mažina trintį tuo pačiu detalių devėjimasi.
Posted 2014 November 20 - 19:25
Nu nu... Visos dešrelės irgi atitinka standartus, bet kažkodėl yra brangesnių - su daugiau mėsos, mažiau nitratų, bet neeeeee ką tu abejoji sertifikatais? tos pigios dešrelės (10vnt 5lt) jos net geresnės už tas kur 4vnt - 7lt.
Tas pats ADAC - garsusis vokeč. bandymų poligonas, kiek debesų užstiraukęs jau, dėl ne kopetentingų testų rezultatų.
KĄ JŪS RAŠOT, BRIEDAS VYRAI, BRIEDAS.
Bivainis
Kam man to reikia? jeigu tas dalykas gali palengvininti variklio darbą, atgaivinti kelis asilus, sumažint dūmingumą, apskritai prailginti variklio ir jo komponentu darbinį amžių - KODĖL GI NE?
Tai tie priedai, ne alyva, nors sakai jog alyva jokių stebuklų nedaro, tai gal neverta net keisti jos? Aš manau jog alyva kaip tik svarbu darbą dirba, ji mažina trintį tuo pačiu detalių devėjimasi.
Žiūriu ginčytis mėgsti. Kur aš rašiau, kad neverta alyvos keist? Niekur nesakiau, kad ta Bardahl produkcija yra bloga, nes nežinau ar ji gera ar bloga. Ją tai pat sertifikuoja API, ACEA ir automobilių gamintojai, tad jei ji šiuos sertifikatus turi, vadinasi yra normali. Kai pradės servisai sertifikatus alyvomas dalinti, tikėsim servisais.
Sakiau ir sakau, kad filmukas yra šūdina reklma.
http://www.delfi.lt/...a.d?id=34350339
Edited by Bivainis, 2014 November 20 - 19:47.
Posted 2014 November 20 - 19:58
Vyrai nesibaram, o tvarkingose diskusijose slypi tiesa. As tikrai sutinku su S.Vilium. Jus irgi isiskaitykit i jo eilutes, jis nieko 100% neteigia, o viskas yra apsvarstoma ir pateikiama viesam teismui. Zinoma, visur gali slepti MELAS ir reklama, taciau kad nuo alyvos priklauso YPATINGAI daug - tai FAKTAS. Betkuris zmogus suprantantis apie automobilio mechaninius mazgus variklyje pasakys, jog ypatingai siuolaikiniuose varikliuose tai LABAI svarbu. Juk viskas islengvinta isploninka daugiau grioveliu reveliu - ale is "POPIERIAUS".
Sertifikatai svarbu, ale kas tuos standartus nustato sertifikuotojams? Argi nesuprantat jog ranka ranka plauna, gamintojas moka NEZMONISKUS pinigus inzinieriams, kad jie padarytu daikta GERU (kalbu apie automobili ir jo mazgus) bet jokiu budu NE AMZINU. O tepalu gamintojai tera keli, visi kiti tik tu paciu firmu dukterines imones "ale konkurentes". Viska sustyguojam ir gaunam jog motoriukai NEGALI dirbti ilgiau nei 200-300k tvarkingai. Zodziu ilga istorija ir cia galima gincytis iki NEGALIU. Faktas tas, gamintojui tikrai maziau kainuoja pagaminti beveik AMZINA daikta kurio atnaujinimams nereiketu lesu ji galetu perteikti kitiems gaminiams, ale kuom priviliosi nauja klienta? ta prasme jei jam nepasakysi tipo "Quality time...". Juk jei geras daiktas buvo tai kam ji keisti. Tas pats apima ir kebulus kai pasiziuri nemustas 405-tas pezhas pas kaimynus nei rudeles 1988 metu ir draugo 605 nei rudeles 1992metu. Paziurekit i porestailinta 605 (nuo 1995) - slenksciai perpus plonesni ir visi IKI VIENO prapuve. REGRESAS vardan PROGRESO. Pirkim ir kriskim bankam i skolas.
Zodziu, kiekvienas savo tiesa randa, bet kad didziuju gamintoju BLEFAS valdo tai faktas. Bandos instinktas. PAIPONAI AUDI WAGENAI BEEEEMWE, cia tas pats. Turiu nemazai pazystamu kurie rimtai uzsiima varikliu kapitaliniais, tai pradejo jie REALIAI namus statytis. Uzdirba visi ir visiem gerai tik ne automobilio savininkui.
P.S. sorry jei kazka izeidziau, gyvenkime draugiskai
Edited by Laimonas, 2014 November 20 - 19:59.
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
Posted 2014 November 20 - 20:07
nu perzhiurejau, totalus bardahl reklaminis klipas. Tas pats pasakyta apie xado produkcija, tas pats apie RVS. Ce velgi NASA technologijos, kur ipylus i tepalus ish tepalu padarai super druper mega tertra force produkta, kuris ne tik priaugina metala velenu ir voztuvu atzhvilhiu, bei atnaujina gumeles bei rieboshklius.
Nu total bulshit apie ka senai girdeta ir matyta bei bandyta. Elementaru jog nebereikia audi grupei su 2.5 tdi (kas zinote apie audi siuos motorus manau zinote apie ka rasau) motoru keisti veleneliu, tieisog ipili shudo ir veleneliai susitaiso, priauga metalo, tampa naujais, galima tokiu budu restauruoti senus.
Kaip prevencine priemone, naujam automobiliui kuri tik isigijote ish salono ir exploatuojate, TAIP. NAujam automobiliui keiciant tepalus pripilate to shudo ir jums motoras laikys ilgiau, ir viskas bus geriau, PLACEBO efektas veikia, pinigine tusteja, viskas ORE.
Zodzhiu mega shudo pripili, motoras kaip naujas 50 metu. O senam kibirui(6 ir daugiau metu) tas shudas pades kaip numirusiam bezdulys. Youtube personazhui patarciau pasidometi BMW garantine priezhiura, kai veikejas praneshe kad motoras laikys max 150 000 km tai tegul galva trina su kopustais, pvz: turejau M5 apie 2003 metus, buvo jis 91 m. laidos, beges kazhkur 250 000 km. variklis buvo
Tai abejoju, kad okietis ar LT veikejas pildavo kazhka papildomai i motora tais laikais Ka ten pezejo apie kovinius auto tai ten tepalai ir keiciami per kiekvienas varzhybas. T.y. kas 200-500 km O, kad ishdziundzavojo tokius gamintojus kaip castrol ar shell ar mobil tai man asmenishkai truksta zodzhiu
Edited by kokonas, 2014 November 20 - 21:04.
Naujos autodalys.
Automobiliu remontas(visu)
Kompiuterine diagnostika
Konsultacijos Tel 865766726[B]
Posted 2014 November 20 - 20:19
Laimonai, kokią alyvą pili į saavo mašiną? Negi pažiūrėjęs šį fimuką siųsies tą Bardahl iš Anglijos ar iš Amerikos, nes tas jų neva "eksperimentas" tave įtikino. Sąmokslo teorijų visokių yra, galima jomis tikėti, galima netikėti, galima savo sąmokslo teorija garažiuke sukurti, bet pravažiavus 15000 km reiks tepalą keisti. Tie kam tas filmukas padarė įspūdį ieškos Bardahl, kiti pirks tai ką ir pylė iki šiol.
Posted 2014 November 20 - 20:50
Laimonai, kokią alyvą pili į saavo mašiną? Negi pažiūrėjęs šį fimuką siųsies tą Bardahl iš Anglijos ar iš Amerikos, nes tas jų neva "eksperimentas" tave įtikino. Sąmokslo teorijų visokių yra, galima jomis tikėti, galima netikėti, galima savo sąmokslo teorija garažiuke sukurti, bet pravažiavus 15000 km reiks tepalą keisti. Tie kam tas filmukas padarė įspūdį ieškos Bardahl, kiti pirks tai ką ir pylė iki šiol.
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
Posted 2014 November 20 - 20:57
Žiūriu ginčytis mėgsti. Kur aš rašiau, kad neverta alyvos keist? Niekur nesakiau, kad ta Bardahl produkcija yra bloga, nes nežinau ar ji gera ar bloga. Ją tai pat sertifikuoja API, ACEA ir automobilių gamintojai, tad jei ji šiuos sertifikatus turi, vadinasi yra normali. Kai pradės servisai sertifikatus alyvomas dalinti, tikėsim servisais.
Sakiau ir sakau, kad filmukas yra šūdina reklma.
Neteigiau, kad siūlei nekeisti alyvos, tiesiog jeigu paminėjai, alyvos svarba = 0 , tai kam ją ir keisti? elementaru...
kokonas - iš kur tie stereotipai? jeigu telefonas, tai nokia, jeigu šaldytuvas, tai samsung, jeigu tv, tai sony, jeigu padangos, tai michelin, keisti jog citroen vairuoji... ne viskas sukasi aplink castrol, shellus... paskaityk BIVAINIO pakopijuotą straipsnį, šitie brand`ai išleidžia MILIJONUS REKLAMAI, visos išlaidos vardant žinomumo didina produkto kainą, ką tai reiškia ir ką aš noriu pasakyt, ne viskas gerai, kas daug reklamuojama. Galų gale kalbant apie xados, draugas panaudojo tą produkciją į savo xantia ir žmogus tikrai teigia jog variklis tyliau dirba, hidraulikos priedais vėlgi pagyvino kilnojimasį, aišku taip pat galima ir blogų atsiliepimų išgirsti.
Tas pats su tavo turėtu M5, jeigu tu tą auto būtųm explotavęs, kam ji ir yra sukurta, tai su tais kastroliais būtum užmušęs. Ai visada atsiras dvi pusės, kurios gins big brand`ą, o kitas naudos ale no name kuris yra gaminamas US nuo 1939.
"If we can't make the best chemicals in the world, we won't make any at all."
Ole Bardahl
Edited by S.Vilius, 2014 November 20 - 21:00.
Posted 2014 November 20 - 21:11
Alyb
Neteigiau, kad siūlei nekeisti alyvos, tiesiog jeigu paminėjai, alyvos svarba = 0 , tai kam ją ir keisti? elementaru...
Niekur nerašiau, kad alyvos svarba = 0. Alyva turi būti tokia kokią reikia piltį į konkkretų variklį ir keisti ją reikia tokiais intervalais kaip reikalinga konkrečiam varikliui. Kad už vardą reikia mokėti brangiau, seniai aišku. Rinka pilna ir ne tokių garsių vardų alyvų kaip Shell ar Castrol ir jos ko gero nei kiek neblogesnės, tačiau pigesnės. Galimas dalykas, kad ir tas Bardahl yra geras. Klausimas kaip mes išsirinksime kuri alyva mums atrodo geresnė. Bent jau aš tikrai ne pagal jutubo filmuką iš serviso "laboratorijos".
Edited by Bivainis, 2014 November 20 - 21:20.
Posted 2014 November 20 - 21:28
Viliau nu kam taip labai jau kritishkai?
Telefono brandas dabar iponas arba zumzungas, o ash naudoju nokia, o buitine technika manau pats zinai, kad brandas yra siemens ir jos grupe o ne korejos samsung surinktas Lenkijoje, ar michelin padangos gamintos vengrijoje ;)
Manau pats supranti, kad tas youtube vaizdelis yra topshop lygio reklama tik mazhiau banali. Toki klipa galiu sukurti ir pasiulyti "Super no friction oil"
ir parodysiu lygiai ta pati, tik mano stendas bus didesnis, ir raktas dinamometrinis padoresnis. 1 skardine kainuos tiek kiek alyvos 1 litras. t.y. apie 30-40 litu uzh 1 litra. ir isigijes ish manes toki produktai tikrai pajusi ka dmotoras dirba grazhiau kai supili to tepaliuko-daktariuko.
Kauno turguje kas antras automobilis stovi su tokiu tepaliuku uzhpiltu ;)
i automobili riekia pilti tai kas rekomenduojama. Ash dirbu pagrinde su pramoniniais mechanizmais, kurie kainuoja daug daugiau nei naujas automobilis kartu su visu motoru. Ir i joki toki mechanizma kad ir naudota niekas nepila tokiu vat "daktaru"kad mechanizmus sutaisyti, o keiciamos dalys naujomis ir pilami tokie tepalai kokie priklauso. Plius galiu ish technines puses paaishkinti kad tokios dalys kaip veleneliai, stumokliu ziedai, vozhtuvai, kelikliai, gaminami ish daugybes rushiu plieno o ne vienos rushies, ir koks tepalas pagal trinti tinka vienai plieno rushiai netinka kitai. O ce siulomas bendras produktas visiems automobiliu varikliams, nu taip nebuna jugi ;)
Naujos autodalys.
Automobiliu remontas(visu)
Kompiuterine diagnostika
Konsultacijos Tel 865766726[B]
0 members, 1 guests, 0 anonymous users