Peršokti prie turinio


Nuotrauka

Testas Su Alyva/tepalais


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 27

#21 S.Vilius

S.Vilius
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.048
  • Vieta:Lietuva
  • Automobilis:EX P407sw

Parašyta 2014 lapkričio 20 - 21:42

Viliau nu kam taip labai jau kritishkai? :)

 Telefono brandas dabar iponas arba zumzungas, o ash naudoju nokia, o buitine technika manau pats zinai, kad brandas yra siemens ir jos grupe o ne korejos samsung surinktas Lenkijoje, ar michelin padangos gamintos vengrijoje ;)

 Manau pats supranti, kad tas youtube vaizdelis yra topshop lygio reklama tik mazhiau banali. Toki klipa galiu sukurti ir pasiulyti "Super no friction oil"

 ir parodysiu lygiai ta pati, tik mano stendas bus didesnis, ir raktas dinamometrinis padoresnis. 1 skardine kainuos tiek kiek alyvos 1 litras. t.y. apie 30-40 litu uzh 1 litra. ir isigijes ish manes toki produktai tikrai pajusi ka dmotoras dirba grazhiau kai supili to tepaliuko-daktariuko.

 Kauno turguje kas antras automobilis stovi su tokiu tepaliuku uzhpiltu ;)

 i automobili riekia pilti tai kas rekomenduojama. Ash dirbu pagrinde su pramoniniais mechanizmais, kurie kainuoja daug daugiau nei naujas automobilis kartu su visu motoru. Ir i joki toki mechanizma kad ir naudota niekas nepila tokiu vat "daktaru"kad mechanizmus sutaisyti,  o keiciamos dalys naujomis ir pilami tokie tepalai kokie priklauso. Plius galiu ish technines puses paaishkinti kad tokios dalys kaip veleneliai, stumokliu ziedai, vozhtuvai, kelikliai, gaminami ish daugybes rushiu plieno o ne vienos rushies, ir koks tepalas pagal trinti tinka vienai plieno rushiai netinka kitai. O ce siulomas bendras produktas visiems automobiliu varikliams, nu taip nebuna jugi  ;) 

 

Na aš nesakau, jog tas filmukas man autoritetas, bet, kad sutinku su Laimonu, tai faktas, visi tiek alyvčikai tiek motoristai, auto gamintojai ploja į vieną delną IR TIKRAI NEI VIENAS nėra suinteresuotas daryti ilgaamžiškus dalykus, kai ant oil dangtelio parašyta castrol, tai daug ką pasako, kiek turi bendra. Gretai bus taip kad atsidarysi kuro dangtelį, o ten bus nurodyta kokioj degalinėje kura piltis ir visi varysim ten kur parodyta, nes taip gamintojas nurodė, jis gi geriau žino, nes jis gamino.... Kaip ten yra užjūrį (US) nežinau, bet spėju jog ten gaminami daiktai yra rimtesni. Šiuo atveju galime daryti prielaidą, ar tikrai tinka ta alyva, automobiliams gaminamiems europos rinkai. Kaip minėjai, vienam metalui tinka, kitam ne.


  • 1

#22 Bivainis

Bivainis
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.879
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Citroen C5 2HDi 2006 m.

Parašyta 2014 lapkričio 20 - 22:03

O Tu įdomumo dėlei įsigyk tą Bardahl. :) Tikiuosi blogo jis mašinai nieko nepadarys.

Vienas dalykas kuris dar užkliūna tame filmuke, yra tai, kad jie siūlo priedus tepalams. Jei skaitei tą straipsnį, o panašių starpsnių man teko skaityti ir daugiau, tai vissur partariama nepilti priedų į alyvą ir stengtis nemaišyti alyvos rūšių. Kodėl? Todėl, kad alyvoje jau yra priedų kurie yra gamintojo paslaptis, tėdėl neskalbiami. Galiams dalykas, kad priede plimame į tepalus yra dar gera piorcijo to paties, tad gali viršyti ribas. Arba priedai gali "nesugyventi" tarpuasvyje.


  • 0
BALDŲ PROJEKTAI IR GAMYBA

#23 D77

D77
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 220
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:ex peugeot 406 2.1dt 1997, citroen c3 1,4hdi 2006

Parašyta 2014 lapkričio 24 - 13:32

Kažkada seniai skaičiau straipsniuką apie chemikų laboratoriją, kuri tyrė įvairių tepalo priedų poveikį. Labiausiai patiko išvada, kad dauguma priedų varikliui nekenkia :)


  • 0

ex Peugeot 406 2,1 td; Citroen C3 2006 1,4 hdi; Citroen C5 2011 2,0 hdi


#24 pauliusj

pauliusj
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.751
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Lancia Lybra 2.4 JTD

Parašyta 2014 lapkričio 24 - 17:34

S viliau, tu pazek i purkstuku korekcijas to triperio pries klipuka, ir po klipuko...korekcijos nepakito nei per grama, o vieno net pablogejo..tai kame cia geris?stebuklu nebuna..jei purkstukas pradirbes apie 50k km, tai toks plovimas gal kazka ir pades, bet jei jau nulekes 150k, 250k, jokie plovimai nepades, o tebus kaip lavonui zvake, nes dilimo pasekmiu, jokie priedai nepasalina.:) kaip ir motoro viduje, jei motorui pypiec tai jokie priedai nepades, jei motoras gyvas, tai pirk tepalus is parduotuves(kuri prekiauja autodalim, ne maximoj) normalius laikys tiek kiek laike...o del to brad...ten kazkokio, nu neverta prasidet, pries fizika lygus visi..dar nieks neiveike 50 proc vdv naudingumo koeficiento ir nieks neiveike trinties jegos...o tiesioginis stumimas ant kitu gamintoju yra grynai uzsakytas dalykas..


  • 1

Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas


#25 MV900

MV900
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 135
  • Automobilis:Peugeot 607 2,2HDI 98kW '02

Parašyta 2014 lapkričio 25 - 08:37

Labai panasi reklama i rvs tik kad rvs naturoj masina paleido be tepalo kuri dirbo ganetinai ilgai (ar tik ne para laiko) siaip ta rvs bandes su roveriu 620sdi. Skirtuma pajutau tik kad pamazejo dumingumas kiek ir mano pinigines storis. Trauka garsas ekonomija nepakito . Dar vienas pastebejimas. Kas ir ka iki manes pildavo nezinau bet asmeniskai keiciu tepalus su filtrais kas 19-20 k km pilu 5-40 i savo bmw 530 142kw o masinukui jau 410000 km prasisuko. Ir nieko, dirba graziai. O dabar 5-30 neste (p607 2.2hdi) sako peleningumas mazesnis ne 40 tuko tai del fap sita pilu.

radau ir testus RVS kam idomu http://www.rvs-tec.l...ntent/20-testai


  • 0

#26 S.Vilius

S.Vilius
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.048
  • Vieta:Lietuva
  • Automobilis:EX P407sw

Parašyta 2014 lapkričio 25 - 08:56

Labai panasi reklama i rvs tik kad rvs naturoj masina paleido be tepalo kuri dirbo ganetinai ilgai (ar tik ne para laiko) siaip ta rvs bandes su roveriu 620sdi. Skirtuma pajutau tik kad pamazejo dumingumas kiek ir mano pinigines storis. Trauka garsas ekonomija nepakito . Dar vienas pastebejimas. Kas ir ka iki manes pildavo nezinau bet asmeniskai keiciu tepalus su filtrais kas 19-20 k km pilu 5-40 i savo bmw 530 142kw o masinukui jau 410000 km prasisuko. Ir nieko, dirba graziai. O dabar 5-30 neste (p607 2.2hdi) sako peleningumas mazesnis ne 40 tuko tai del fap sita pilu.

radau ir testus RVS kam idomu http://www.rvs-tec.l...ntent/20-testai

 

 

Tai su Bardahl darė kiek testų no oil run 200myles ir pan., bet yra ir kitų gamintojų kurie tą patį dar. Čia neaišku kaip yra ištikro.

 

 

pauliusj -

Plius minus panašūs rodmenys, bet dar klausimas ar ten iškart turi kažkas pasikeisti... pažiūrėjus BARDAHL NEDERLAND visus video jų kanale supranti, kad reikia viską pilti, turbo cleaner, dfp cleaner ir t.t. :D žodžiu vieną po kito tik spėt pilt ir auto bus kaip nauja. :D Aišku kažkiek gal pravalytų, bet ten parodo, jog visai išvalo. Logiškai pamąščius, tai blem nu turėtų būt ta turbo apsinešus per over 200tūks. km ir tie sparnai ir pan., bet ar geriau išvalo kažkoks priedas ar išsiimti ir mechaniškai pravalyti - tai čia kitas klausimas.

 
  • 0

#27 MV900

MV900
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 135
  • Automobilis:Peugeot 607 2,2HDI 98kW '02

Parašyta 2014 lapkričio 25 - 09:47

turbos restauravimas 800 - 850 lt + pakeitimas 250-300 lt sakykim 1000 lt kas 200 - 300k  km. Kuris is musu tiek pramyne. o tuos smerus reik atnaujint kas 50-60k km atrodo bent jau tepalui. Kainuoja irgi komplektas gal 250 lt . Kalbejau su motoristu. Sako jei turi kapeika kuri neturi savo vietos tai blogiau nebutu.


  • 0

#28 pauliusj

pauliusj
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.751
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Lancia Lybra 2.4 JTD

Parašyta 2014 lapkričio 25 - 13:22

mv 900, paklausk motoristo ar ans apsiims remontuoti motora kuriame buvo rvs ar xado supiltas? :)

s.viliau, jei plaunama tiesiogiai kuro sistema turi pasikeisti..nes jei purkstukai galutinai nesuesti ir negave pasaliniu dalyku(purvo, vndens, ar kazko kito) tai vien juos praplovus ultragarsu ir nupoliravus antgalius tiek ant stendo, tiek ir automobilyje sudejus skirtumas pastebimas..ant stendo akivaizdziai pagereja ispurskimas, sudejus automobilin, korekcijos iskart patenka i normos ribas, o ne po kazkiek laiko ar panasiai..tokia procedura kainuoja panasiai kaip ir sita filmuky, bet akivaizdu kad yra veiksmingesne, tai kam isradineti dvirati?ar jum padaryti filmuka, pries ir po? :D

aisku jei purkstukas yra sudiles tai niekas jam nebepades apart keitimo ar restauracijos..siulau neisradineti dviracio ir paisyti gamintojo rekomendaciju. :)

beje del tu no oil run, pats bandes su paprastu daktaru uz 15Lt is senuku..masina be tepalo pravaziavo nuo Vilniaus i Kauna, paskui uzklynijo..bet pastovejus atausus ir vel dirbo...taigi, bet visi zinom, kad po daktaro ipilimo, keiciant alyva, reikia jo pakartotinai pilti, kitaip bus motor kaput.., tai idomu kaip su sita produkcija, ar pasidaro masina narkomane ar ne? :D

as asmeniskai pilu tepalus pagal tai dienai geriausia kaina, alyvos kuri atitinka gamintojo nurodymus, tai buna ir castroll ir comma, ir liqy moly ir kt, nes kainos pas tiekejus sviruoja, pagal tai ir keiciasi pasirinkimas..niekad nepilu jokiu areca ar motec ten kazkokiu is maximos, gal but del paranojiniu sumetimu, gal but del atsakomybes pries klienta, nes kai supuli gerus tepalus esi garantuotas kad bus viskas ok, o kai supili kazka visai noname, tai paskui neramu kad tik ko neatsitiktu..

ai dar visiem dviracio isradejam, pasidomekit oro srauto derintoju, gal ir jis jum reikalingas. :D


Šį pranešimą redagavo pauliusj: 2014 lapkričio 25 - 13:25

  • 0

Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas





Vartotojų skaito šią temą: 0

narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0