Dar niekur nebuvau nes nebuvo kada, o kai ka sužinosiu parašysiu nes pačiam įdomu paliko
Slapto Jungtuko Pajungimas
#41
Parašyta 2014 lapkričio 19 - 20:17
#42
Parašyta 2014 lapkričio 20 - 09:02
Jeigu yra poreikis slapukui tegu darosi. O jei rimtai tai 407 turi visas reikiamas saugumo priemones kad pacukas nenuvarytų pasivažinėjimui.
ex Peugeot 605 93metu 2.0l 89kw. LPG Su koza roza.
ex Peugeot 406 97m. 1,8l 81kw. LPG
ex Peugeot 406 00m. 2.0l 99kw LPG.
ex Peugeot 307 SW 2 ltr HDI 79kw 2003 m.
Peugeot 407 SW 2ltr 100kw HDI koža roža aftamac ir daug elektros
#43
Parašyta 2014 lapkričio 24 - 20:17
Jei dar slapuko neisidėjai, tai galiu drasiai pasakyti, kad pertraukęs kuro siurblio + laida ir pasijunęs migtuka, gausi norimą slapuką.
Išbandyta su savuoju 607, Slapuko nedėjau, bet teko tokiu būdu ijunginėti siurblį, norint užvesti.
#44
Parašyta 2014 lapkričio 25 - 16:51
Jei dar slapuko neisidėjai, tai galiu drasiai pasakyti, kad pertraukęs kuro siurblio + laida ir pasijunęs migtuka, gausi norimą slapuką.
Išbandyta su savuoju 607, Slapuko nedėjau, bet teko tokiu būdu ijunginėti siurblį, norint užvesti.
Bet pas mane dujos yra, tai siurblio kaip ir nereikia.
#45
Parašyta 2014 lapkričio 25 - 18:11
Tai kaip tu masina uzkuri jei tau siurblio nereik? tai juk tiesiogiai ant duju nekuri, is pradziu juk ant benzo pakureni, paskui tik dujos persijungia.
Peugeot 406 2001 m. 2.0 HDI 80 kW
Peugeot 206 XS 2001 m. 1.4 benzo
#46
Parašyta 2014 lapkričio 25 - 23:48
Tai kaip tu masina uzkuri jei tau siurblio nereik? tai juk tiesiogiai ant duju nekuri, is pradziu juk ant benzo pakureni, paskui tik dujos persijungia.
Teisybe sakai, bet paspaudus ir palaikius dujų išjungimo-įjungimo mygtuką galima užkurti vien ant dujų.
#47
Parašyta 2014 lapkričio 25 - 23:49
Ir kiek temps reduktorius šitaip kuriant?
#48
Parašyta 2014 lapkričio 25 - 23:51
Ir kiek temps reduktorius šitaip kuriant?
Neaišku, gal neilgai. Ventai tai vien ant dujų ir tekurdavau, bet čia kita sistema.
#49
Parašyta 2014 lapkričio 25 - 23:53
O žiemą užpils dujas, užges ir turėsi nekilnojamą turtą.
#50
Parašyta 2014 lapkričio 25 - 23:54
O žiemą užpils dujas, užges ir turėsi nekilnojamą turtą.
Čia teisybė, žiemą ne kas .
#51
Parašyta 2014 lapkričio 26 - 04:16
O žiemą užpils dujas, užges ir turėsi nekilnojamą turtą.
Tai kad nelabai. Jau trečią šaltą sezoną pradedu taip važinėdamas tiek vasarą, tiek ir žiemą iki -20C. Benzinu nelabai dirba variklis, tai tik užvedu ir po sekundės iškart jungiu į dujas. Pirmus du metus reduktoriui buvo visiškai vienodai, o dabar jau lyg pradeda rodyti kažkokius ožiavimusis, bet kiek benzo susitaupė, tai ant reduktoriaus rem. komplekto tikrai išeina, dar ir vožtuvo filtriukui, ir mišinio pareguliavimui ant stendo užteks
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#52
Parašyta 2014 lapkričio 26 - 06:30
Nežinau tada koks pas tave reduktorius. Nes aušinimo skystis šaltas, dujos garuodamos dar daugiau reduktorių aušina ir paskui iš reduktoriaus pradeda varyt skystas dujas į variklį.
Jei taip viskas gerai būtų, tai reduktoriuj nereiktų šildymo jungt.
#53
Parašyta 2014 lapkričio 26 - 10:34
Šitai žinau, todėl ir pačiam keista, kad dirba. Esu ir matęs, ir girdėjęs tų istorijų, kaip užpila variklį skystimu arba kai reduktoriuj užšąla antifrizas, arba kai šaltyje bandant kankint - pramuša membranas ir kala dujų debesį laukan.
O reduktorius kažkas iš Tomasetto mažesniųjų, tiksliai ir nežinau modelio. Reiks išsiaiškint.
Paslaptis gal ta, kad varikliukas senas benzas ir aušinimo skysčio jam nedaug pilas, palei 5L, tai gal tiesiog greit sušyla. Ir žiemą prie tų -20C jau stovinčiai mašinai salono nesušildysi, nes variklis nebeišgeneruoja tokios šilumos, kad pamaitint ir reduktorių, ir pečiuką. Matyt reduktorius daug suryja. Nors trasa važiuojant - Taškentas.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#54
Parašyta 2014 lapkričio 26 - 11:48
Ventai pirma žiemą nepašildes variklio išvažiavau ant dujų, bet kažko nelabai traukė. Už kokio pora kilų sustojau atidariau kapotą ir pamačiau apšerkšnijusį reduktorių. Tada grįžęs nupyliau litrą antifrizą ir užpyliau litrą antifrizo koncentrato. Nuo to karto su užkurimu ir važiavimu prie -20 probliamų nebuvo.
Šį pranešimą redagavo 19Gintas: 2014 lapkričio 26 - 11:48
#55
Parašyta 2014 lapkričio 26 - 11:56
O kuo susijęs koncentratas ir reduktoriaus apšarmojimas?
Ne aušinimo skystis užšala, o dujos negaruoja.
#56
Parašyta 2014 lapkričio 26 - 12:01
O kuo susijęs koncentratas ir reduktoriaus apšarmojimas?
Ne aušinimo skystis užšala, o dujos negaruoja.
Man buvo sake kad kuo stipresnis antifrizas tada neapšerkšnija reduktorius. Įsitikinau- tiesa, o tada greičiau užšyla reduktorius.
#57
Parašyta 2014 lapkričio 26 - 12:45
Kas įdomiausia, kad tas aušinimo skystis apšerkšnijusiame reduktoriuje neužšąla.
Tai nesuprantu koks ryšys tarp jo ir aušinimo skysčio užšalimo temperatūros.
#58
Parašyta 2014 lapkričio 26 - 12:52
Kas įdomiausia, kad tas aušinimo skystis apšerkšnijusiame reduktoriuje neužšąla.
Tai nesuprantu koks ryšys tarp jo ir aušinimo skysčio užšalimo temperatūros.
Nežinau, bet reduktorius nebeapšerkšnydavo.
#59
Parašyta 2014 lapkričio 26 - 13:02
Na, aš šneku apie normalų aušinimo skystį.
Gal pas tave prisiminimas jau buvo likęs.
#60
Parašyta 2014 lapkričio 26 - 13:04
Na, aš šneku apie normalų aušinimo skystį.
Gal pas tave prisiminimas jau buvo likęs.
Gali būti nes tada aš jo netikrinau, o tiesiog užpyliau koncentrato.
Vartotojų skaito šią temą: 2
narių: 0, svečių: 2, slaptų narių: 0