BMW E36 330Ti
#22
Parašyta 2015 sausio 07 - 22:35
ir aš
+370 605 66239
#23
Parašyta 2015 sausio 09 - 14:30
Kol aktyviai ieškau dalių ir nurinkinėju sulūžusias įkelsiu šiek tiek nuotraukų iš mechaniko surenkant variklį.
1997 BMW e36/5 323Ti 3l 215KW 325Nm project
2003 MB W211 E500 Avantgarde 5l 225kw 460Nm daily
Ex 1993 MB W124 200E 2l
Ex 1997 Honda civic 1,5
EX 2000 Peugeot 306 Gti-6
When in doubt, when in fear, drop a gear & disappear!
#24
Parašyta 2015 sausio 09 - 14:52
ar as kazko nemaisau, starteris cia prie alkuninio skyvo priekyje ? ne ant smagracio ?
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#26
Parašyta 2015 sausio 28 - 20:39
Aprasyk ir pafotkink (esant progai) vimotos reikalus.
#27
Parašyta 2015 sausio 29 - 08:59
Bet tai pala, pežo ėjo į marčias nes nebenorėjai kišti pinigų, gaišti laiko ir tampytis nervus, o dabar bmw bus perinktas nuo pagrindų - better than iš salono. (bet vistiek įdomu galutinis rezultatas )
#28
Parašyta 2015 sausio 29 - 09:24
pezo nevalit
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#29
Parašyta 2015 sausio 29 - 10:04
Bet tai pala, pežo ėjo į marčias nes nebenorėjai kišti pinigų, gaišti laiko ir tampytis nervus, o dabar bmw bus perinktas nuo pagrindų - better than iš salono. (bet vistiek įdomu galutinis rezultatas )
Pežo pasiekt panašų rezultatą kainuotu 5-6 kartus brangiau ir jau tiesiog reikėjo man kitos mašinos O bmw tikrai nebus kaip iš salono, po remonto nedažysiu iškart, tai kurį laiką atrodys kaip frankenšteinas
1997 BMW e36/5 323Ti 3l 215KW 325Nm project
2003 MB W211 E500 Avantgarde 5l 225kw 460Nm daily
Ex 1993 MB W124 200E 2l
Ex 1997 Honda civic 1,5
EX 2000 Peugeot 306 Gti-6
When in doubt, when in fear, drop a gear & disappear!
#30
Parašyta 2015 sausio 29 - 10:07
prieki nusigruntuok juodai kad ir lauko salygom. kad nebutu spalvotas ir piktumo daduos juodas snukis
#31
Parašyta 2015 sausio 29 - 13:49
prieki nusigruntuok juodai kad ir lauko salygom. kad nebutu spalvotas ir piktumo daduos juodas snukis
Juodas dalis ir pirkau ( kapotas, ūsas, bamperis) ,tik sparnas vienas bus melsvas nes visiškai nesupuvusio juodo sparno neradau, o praktiškai tvarkingą melsva už dyką atidavė
1997 BMW e36/5 323Ti 3l 215KW 325Nm project
2003 MB W211 E500 Avantgarde 5l 225kw 460Nm daily
Ex 1993 MB W124 200E 2l
Ex 1997 Honda civic 1,5
EX 2000 Peugeot 306 Gti-6
When in doubt, when in fear, drop a gear & disappear!
#32
Parašyta 2015 sausio 30 - 16:59
#33
Parašyta 2015 sausio 31 - 17:11
Vakar galiau atsiėmiau BMW. Tarpiniu rezultatu patenkintas - užsikūrė be problemų ( po avarijos iškart šokinėjo apsukos, mirksėjo abs ir asc, valytuvai nenustojo veikti ), tačiau kuomet pirkau daug dalių ir paskubomis ne viską apsižiūrėjau - kapotas keliais sluoksniais užvarytas, ūsas nelygus, vienos faros užspaudimo laikiklių nėra tad neina teisingai suvest ir sureguliuot, nėra farų apsauginių dangtelių. Išvaizda iki vasaros daug ir nesikeis, kadangi abejoju ar spėsiu rast orginalios spalvos dalis, o šių dažyti ir tvarkyti tikrai neverta.
Šiandien išpyliau apkatkinius tepalus ir supyliau pilną sintetiką ( total quartz 9000 5w40), Sutvarkiau dar krūva smulkmenų, tačiau net neįpusėjau, kadangi plasmasių, laikiklių, varžtų kitų nesamonių vietomis dar trūksta, tačiau važiuot netrukdo.
Jei viskas gerai pirmadienį kuro pompa, antradienį - Vimota
1997 BMW e36/5 323Ti 3l 215KW 325Nm project
2003 MB W211 E500 Avantgarde 5l 225kw 460Nm daily
Ex 1993 MB W124 200E 2l
Ex 1997 Honda civic 1,5
EX 2000 Peugeot 306 Gti-6
When in doubt, when in fear, drop a gear & disappear!
#34
Parašyta 2015 vasario 01 - 21:47
Man tai MAAAAAD ir sexy dabar atrodo.
Suprasciau po kapotu turetum koki 1.8 varikli. O cia turi visa rimta jegaine. Todel pagal mane isvaizda paskutineje vietoje. Vis tiek gi cia kovine masina. ;)
O ir siaip, kompakta grazink kiek nori, vis tiek kompaktas bus.
#36
Parašyta 2015 vasario 02 - 17:00
Šiandien pavyko nuvežti restauruoti siurblį ir padidinti našumą, tas buvo atlikta sėkmingai, tuo pačiu ir Vimota mane priėmė, žadėjo viską per šiandien atlikti,o bet tačiau kalibruojant dyno jiems nusprogo plačiajuostė zonda, tad galutinai suprogramuos rytoj. Tiesa, kalibruojant įamžinau įdomu rezultatą - 177ag ir 462NM prie 2,7k RPM lyg būtu dyzelis, aišku rezultatai klaidingi. Ryt jau tikrai bus aišku ką compactas iš tiesų gali )
Iki kovinės mašinos trūksta atitinkamos pakabos ir stabdžių Išvaizda nors ir piktesnė su randais, bet tikslas turėt tvarkingą sleeperį, tad vasarą grįš prieš tai buvusi išvaizda tik galbūt padailinsiu uždėdamas priekįnį mtech bamperį
1997 BMW e36/5 323Ti 3l 215KW 325Nm project
2003 MB W211 E500 Avantgarde 5l 225kw 460Nm daily
Ex 1993 MB W124 200E 2l
Ex 1997 Honda civic 1,5
EX 2000 Peugeot 306 Gti-6
When in doubt, when in fear, drop a gear & disappear!
#37
Parašyta 2015 vasario 10 - 19:59
Viskas užtruko savaitę ilgiau nei planuotai, nusprogo jų widebandinė zonda ir teko palaukti. Rezultatas - 254AG ir 300NM
Šiaip ar taip, rezultatu visumoje patenkintas, kadangi aš palikau visiškai standartinį ribojantį išmetimą. Laukiu nakties kada galėsiu išvažiuot ir pabandyt tinkamai (0-200) , įsitikinau, kad piko metu vietos nėra daug užlenkti ribotuvą iki galo (ant šlapio 1 bėgį apskritai galima pamiršti )
Galutinis mod listas video aprašyme.
1997 BMW e36/5 323Ti 3l 215KW 325Nm project
2003 MB W211 E500 Avantgarde 5l 225kw 460Nm daily
Ex 1993 MB W124 200E 2l
Ex 1997 Honda civic 1,5
EX 2000 Peugeot 306 Gti-6
When in doubt, when in fear, drop a gear & disappear!
#38
Parašyta 2015 vasario 10 - 20:13
tai rezultate kazkur tik 25- 30 kw prieaugis nuo standartinio 3.0 variklio ?
ne geriau, kad butum paaukojes tuos pacius pinigus kuriuos isleidai swapinimui, butum dametes kazkiek galingesniam varikliui v8 ? tarkim 4.0 210kw? jis turetu dar didesni NM skaiciu berods virs 400..
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#39
Parašyta 2015 vasario 10 - 20:36
tai rezultate kazkur tik 25- 30 kw prieaugis nuo standartinio 3.0 variklio ?
ne geriau, kad butum paaukojes tuos pacius pinigus kuriuos isleidai swapinimui, butum dametes kazkiek galingesniam varikliui v8 ? tarkim 4.0 210kw? jis turetu dar didesni NM skaiciu berods virs 400..
Rezultate 64kw nuo mano standarto, 19kw prieaugis nuo 3l m54b30(e46,e39 kur būna), 10kw prieaugis nuo standartinio e36 m3 JAV variklio. V8 įkišt į e36 yra kosmosas,o swapas 3l 170kw su darbu kainuotu panašiai. Aš dariau viską nes pagrindines dalis gavau už visiškas kapeikas, jei reiktu pirkt normaliomis kainom dar svarstyčiau, bet pagrindiniai motyvai išskirtinis ir iš esmės naujas variklis
1997 BMW e36/5 323Ti 3l 215KW 325Nm project
2003 MB W211 E500 Avantgarde 5l 225kw 460Nm daily
Ex 1993 MB W124 200E 2l
Ex 1997 Honda civic 1,5
EX 2000 Peugeot 306 Gti-6
When in doubt, when in fear, drop a gear & disappear!
#40
Parašyta 2015 vasario 10 - 20:54
Rezultate 64kw nuo mano standarto, 19kw prieaugis nuo 3l m54b30(e46,e39 kur būna), 10kw prieaugis nuo standartinio e36 m3 JAV variklio. V8 įkišt į e36 yra kosmosas,o swapas 3l 170kw su darbu kainuotu panašiai. Aš dariau viską nes pagrindines dalis gavau už visiškas kapeikas, jei reiktu pirkt normaliomis kainom dar svarstyčiau, bet pagrindiniai motyvai išskirtinis ir iš esmės naujas variklis
tada suprantama., manau ant tokio jau butu ir nesunkiai turba sumontuot kai cilindrai paeliui
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
Vartotojų skaito šią temą: 1
narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0