Peršokti prie turinio


Nuotrauka

BMW E36 330Ti


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 235

#61 Forseti

Forseti
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 317
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:P406 Coupe 1999 3.0l v6

Parašyta 2015 kovo 30 - 18:37

Antrinu Linui, pravariau saviškiam kai nebuvo nei ABS, nei AIR BAG lempų (buvo ištrauktos). Pats po to susidėjau, susitvarkiau ir dabar viskas gerai.. Žiūrint ant kokio užšoksi senio..


  • 0
Ne viskas GAVNO, kas vadinasi PEUGEOT!

Kuriu internetines svetaines pagal pageidavimus. Viską darau pats, nenaudodamas jokių turinio valdymo sistemų. Kainos nesikandžioja ir dažniausiai būna sutartinės. Susidomėję galite rašyt į PM.

#62 Simas306

Simas306
  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 297
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:BMW e36/5 323Ti

Parašyta 2015 birželio 25 - 20:33

Pagaliau grįžau į Lietuvą. Per kelias dienas pavyko keletą darbų atlikti. Pirma pasikeičiau ir susiradau vasarines padangas, kol buvau išvykęs per keturis mėnesius skelbimuose nepasirodė nei vienos verto dėmesio padangų komplekto (kieto kordo ir kibios gumos). Grįžus čia ir pavažinėjus per padangų angarus pavyko vienoje vietoje rasti Toyo t1r 2009m, o kitame tas pačias padangas 2010m.

 

Padangom išbandyti pasirinkau kelionę švęst joninėms ir nerealiai smagų keliuką ( https://goo.gl/maps/KO57b), su tinkamu tempu pašokti į orą galima keliose vietose, bet svarbiausia, kad padangų skirtumas nežmoniškas lyginant su mano senais žieminiais msais, kurie iki 140 sukibimo nerasdavo pirmais 3 bėgiais ant šlapio asfalto, su t1r lyjant sukibimas toks pats lyg su senom ant sauso, tad pirkiniu labai džiaugiuosi. Važiuoklė vis dar nedžiugina, tad jos ir labai netausoju, aktyviai ieškau kitų kietų ir gerų pr. amortikų ir kietesnių spyruoklių komplekto. 

 

O kelionės pabaigoje prisiminiau kaip priklauso BMW vairuotojui parkuotis:

 

79e4bb7e7857709b4e2c73d7de9b2609757.JPG

 

 

Šiandien atlikau ilgai lauktą darbą, išrinkau pr kėbulo dalis ir pakeičiau į rastas originalios spalvos dalis , taip pat pakeičiau kapoto užraktą, mat senajam nutrūkus atidarymo procesas buvo labai specifinis (nuimant priekines groteles ir užkišant atsuktuvą, ko pasekoje bevažiuojant pamesdavau grotelės dėl laisvumo nuolat jas išimant).  Kapoto deja rasti nepavyko, tad laikinai jis ir liks, bet bent jau padoriau atrodys.

 

Darbo pradžia:

 

60f3703f5d4bd56cbb323e6e53c526a3692.JPG

 

Mano laikinas laužynas:

 

55caea6f1fce8bd1409a47f63e7e29af542.JPG

 

Ir rezultatas šiek tiek apiplovus, tiesa dalys suvestos tiek, kad uždėti, ryt vešiu suvesti meistrui, kuris lygino, kadangi prisižadėjo idealiai viską suvesti kai tik rasiu kitas dalis :D Spalva šiek tiek skiriasi, bet akies per daug nerėžia.

 

ec9c4c186d54a04bdfe93bca255dded6304.jpg


  • 0

1997 BMW e36/5 323Ti 3l 215KW 325Nm project

2003 MB W211 E500 Avantgarde 5l 225kw 460Nm daily

 

Ex 1993 MB W124 200E 2l
Ex 1997 Honda civic 1,5
EX 2000 Peugeot 306 Gti-6 474095.png


When in doubt, when in fear, drop a gear & disappear!


#63 Gedmantas

Gedmantas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 465
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 406c V6 '99

Parašyta 2015 birželio 27 - 11:44

Gražėja gražėja mašiniukas :) lėksi gal į kačiargą padraskyt? :)
  • 0
Hyundai Pony 1.3 '93m. (Ex)
Honda Accord(sedanas) 2ltr. '93 (ex)
Mazda 323 2ltr. '94 (ex)
Tevo wv jetta 1.6 '87 (ex)
Peugeot 406C V6 3ltr. '99 (now)
Nuotrauka

#64 Simas306

Simas306
  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 297
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:BMW e36/5 323Ti

Parašyta 2015 liepos 01 - 09:53

Į kačergą nebent į dragus pakolkas, reikia pilnai pasibaigt.

 

405f5d3e0fdb62f9cd5d7fd71dbf76a7465.jpg

 

Dalyvavau BMW kauno fanų susitikime Kėdainių aerodrome. Mašina atlaikė puikiai, sudeginau pora setų padangų (vienas setas buvo mano ex 306 atminimas likęs, o vieną draugiški žmonės vietoje atidavė sudegint) , R15 su dabartiniu varikliu pirmais trim bėgiais užliepsnot problemų nėra, tad dar kartą nustebimo kaip greit jas galiu sudeginti :D . Foto dar nėra, bet galiu parodyti įdomiu rakursu nufilmuotą vaizdą iš vidaus https://www.dropbox..../piest.mov?dl=0

 

Vyko ir dragai, greičiausias konkurentas buvo BMW E60 530d su 170 ar 180kw, tai žinodmas filmavau kiek kitokiu rakursu. Po šio drago nusprendžiau, kad eikvot benziną jau neverta https://www.dropbox....l/drag.mov?dl=0

 

Ir galiausiai vakar, po ilgų paieškų, radau priekinius Bilsten b6 su pjautom spyruoklėm ( ką pamačiau tik nuvykęs ), bet kaina buvo gan juokinga, lyginant su kitų kosminiais pasiūlymais. Kadangi buvo pirmas kartas kai keičiu amortikus, tai teko neblogai paprakaituoti kol sukišau, naktį tamsoje tai daryti menka pagalba :D

 

Nors ir parūdyje, bet vaikšto puikiai ir tepalų neleidžia.

 

e800b9ee77c34baecbd2ada932164988194.jpg

 

Senieji originalūs amortikai, vienas jau visiškai sysiuką paleidęs:

 

8c18919d32a48b9ce2d41d2086656433725.jpg

 

ir galutinis vaizdas, dropas pats tas, nerubina ir per baisesnes Kauno vietas bamperio nevelka.

 

8f57a86bd7707f71ab8146939c04b2ac50.jpg

d62ad64c644e28d2a0599bb7b7ce6a7441.jpg

 

Važiavimas visiškai transformavosi. Palyginus su stock, daug staigiau ir stabiliau, posūkiuose galiu važiuoti greičiau, bet kaip ir reikėjo tikėtis, dėl galinių minkštų stock spyruoklių ir amortikų ant ribos prieki stumiasi ir cypia. Komfortas minimaliai nukentėjo, minkščiau nei buvęs 306gti.

 

Dabar reikia normalaus komplekto spyruoklių Eibach pro kit arba HnR ( Jį compactui rasti problematiška, nes priekyje tinka nuo įprastų e36, o gale tik nuo compactų, z3 ir e30) ir galinių amortikų.


  • 0

1997 BMW e36/5 323Ti 3l 215KW 325Nm project

2003 MB W211 E500 Avantgarde 5l 225kw 460Nm daily

 

Ex 1993 MB W124 200E 2l
Ex 1997 Honda civic 1,5
EX 2000 Peugeot 306 Gti-6 474095.png


When in doubt, when in fear, drop a gear & disappear!


#65 S.Vilius

S.Vilius
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.044
  • Vieta:Lietuva
  • Automobilis:EX P407sw

Parašyta 2015 liepos 01 - 10:28

dragas? koks dragas? :D


  • 0

#66 Simas306

Simas306
  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 297
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:BMW e36/5 323Ti

Parašyta 2015 liepos 01 - 16:15

Ryt taikos dragai nemuno ziede vyks (1/8mylios), ten jau susirinks 300,400 ir daugiau ag bolidai, tai turėtų būt prieš ką palenktyniaut.

 

Short update, susidėjau ir į galą bilstein b6 amortikus, compacte ratus pakeist panašiai laiko užtrunka kaip ir amortizatorius pakeist :D. Dabar liko tik spyruokles.


  • 0

1997 BMW e36/5 323Ti 3l 215KW 325Nm project

2003 MB W211 E500 Avantgarde 5l 225kw 460Nm daily

 

Ex 1993 MB W124 200E 2l
Ex 1997 Honda civic 1,5
EX 2000 Peugeot 306 Gti-6 474095.png


When in doubt, when in fear, drop a gear & disappear!


#67 EvX

EvX

    baracuda V6

  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 2.250
  • Vieta:Kažkur...
  • Automobilis:P406 3.0 V6 P308 2015 1.6hdi 88kw P208 1.6hdi 84kw

Parašyta 2015 rugpjūčio 13 - 21:30

Kur skridai šiandie ~19.26h nuo Šiaurės policijos žiedo, per Muravą link bazių :)? :D
  • 0

Peugeot 406 3.0 V6 baracuda


#68 Simas306

Simas306
  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 297
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:BMW e36/5 323Ti

Parašyta 2015 rugpjūčio 13 - 23:14

Kur skridai šiandie ~19.26h nuo Šiaurės policijos žiedo, per Muravą link bazių :)? :D

 

Stabdžius pakeitus testavau po orinimo, gali būti vietomis truputi viršijau greitį :D 


  • 0

1997 BMW e36/5 323Ti 3l 215KW 325Nm project

2003 MB W211 E500 Avantgarde 5l 225kw 460Nm daily

 

Ex 1993 MB W124 200E 2l
Ex 1997 Honda civic 1,5
EX 2000 Peugeot 306 Gti-6 474095.png


When in doubt, when in fear, drop a gear & disappear!


#69 Simas306

Simas306
  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 297
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:BMW e36/5 323Ti

Parašyta 2015 rugsėjo 08 - 19:13

Senokai jau rasiau. 

 
Pries isvykstant I Suomija pusmeciui pasikeiciau i naujas Eibach Pro progresysvias spyruokles, po ju dropas is esmes atsirado tik gale, priekis smarkiai pakilo lyginant su pjautom, taciau visiskai neliko jojimo ir dauzymosi per duobes. Iprastom salygomis vaziuoja lyg su stock pakaba, o vaziuojant astriau zymiai standziau uz stockines. Galutiniu rezultatu likau patenkintas. 
 
5766589c02cf6c9f5ddcc4d37750e799923.jpg
7975fbdb4b5bfad11b827fd70c28e947322.jpg
54719a224892d916f80b6f8fb7a17a38494.jpg
 
Taip pat kaladeles buvo jau i pabaiga, tad uz dyka gavau visu kaladeliu nesmarkiai naudota komplekta ir uz 10e nusipirkau perdazytus ir perrinktus supportus, kadangi senuju stumoklio net su kuju sustumt atgal neisejo.
 
677545c1461e36843a0042f774686625661.jpg
 
Masina kelione i Suomija (840km) atlaike be priekaistu su 8,5l vidurkiu vaziuojant gan ivairiu tempu (80-270kmh)
 
Suomijoje keliukai gan smagus ir policija krumuose netupi, taciau labai daug inkilu, tad norint smagiau prasilekti reikia gan gerai planuot masrutus. Cia video is mano pirmojo rimto vaziuokles testo su keleta pakilimu i ora https://youtu.be/OjoqXU1ZccM
 
Kadangi vien uzmiesciu keliuku neuzteko, vaziavau isbandyti kasete ir i garsiaja Ahvenisto trasa. Pirma karta vaziavau tik apsizvalgyti ka vietiniai vairuoja ir tuo paciu susipazint su trasa (pavyko pasedeti 500ag Nissan Skyline R33 ir 600ag senam ford escort, sverianciam vos 800kg, tad su trasa susipazinau gan geru tempu). Padariau keleta kadru, tad galit pamatyt kokio kalibro bolidai ten renkasi https://www.facebook...73683240&type=3
 
Sekancia savaite prisijungiau prie vieno autoklubo treniruotes vos uz 20e visai dienai (dvigubai pigiau nei Kacergoje ima, o cia viskas 2-4kartus brangiau). Trasa labai techniska, atitvarai iskart uz trasos ribu tad vaziuoti arti ribos buvo gan pavojinga. Primena kacerga, tik gerokai letesne ir visiskai lygi danga. Vaziuot cia smagiau nei Kacergoje. Masina trasoje su dabartiniu setupu stovi stabiliai ir neutraliai valdosi, bet kaip ir tikejausi, stabdziai visiskai pavede. Nejautrus, neefektyvus ir uzkaisdavo po 2-3 ratu pilnai. Galiausiai per 4 sesijas po 20min galiniu kaladeliu nebeliko, sudroze diskus, o priekyje liko uztenkamai, kad galeciau parvaziuoti namo.
 
 
dcHJcpfl.jpg
 
Siuo metu uzsisakiau naujus galinius diskus ir visas kaladeles uz kur kas mazesne kaina nei gauciau Lietuvoje. Vietinio mini bmw meeto metu susipazinau su 2011m Suomijos ralio cempionu, kuri remia autodaliu eshopas, tad man pasiule imti per ji uz didmenine kaina.
 
b50946946a89d1b619ca4a38d6f298c3556.jpg
 
Jeigu spesiu gaut kaladeles ir pasikeist iki ateinancio savaitgalio, teks isbandyti ir Nokia padangu bandymo trasa, o kol laukiu kaladeliu tenka vazineti su pusiau veikianciais stabdziais, bet mieste kur gyvenu eismo praktiskai nera ir varikliu stabdyt labai paprasta :D

Šį pranešimą redagavo Simas306: 2018 sausio 29 - 22:30

  • 0

1997 BMW e36/5 323Ti 3l 215KW 325Nm project

2003 MB W211 E500 Avantgarde 5l 225kw 460Nm daily

 

Ex 1993 MB W124 200E 2l
Ex 1997 Honda civic 1,5
EX 2000 Peugeot 306 Gti-6 474095.png


When in doubt, when in fear, drop a gear & disappear!


#70 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.927
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2015 rugsėjo 08 - 19:49

Standartiškai, pirma belekaip išbombintas variklis, transmisija, važiuoklė, o kai jau pradeda mašina normaliai važiuoti, prisimeni, kad stabdyt irgi reikia :D Čia ne šaipytis atėjau, tiesiog puikiai pažįstama situacija iš kolegų, bendradarbių, iš dalies netgi ir pačiam, nes esu vienam bolidui susidėjęs beveik dvigubai galingesnį motorą ir stabdžiams nieko nedaryta...

 

Kokias kalades ir kokius diskus dėsies? Kažką iš Premium klasės, ar jau lįsi į sportinius variantus, kaip galiniai aušinami ir kokios bent DS kaladėlės ir pan?

 

Vakar kaip tik rinkausi kelioniniam bolidui kaladėles, tai supratau, kad kai pradedi galvoti ir gilintis į savybes, pasidaro labai sunku išsirinkti. Kažkokių super savybių gi joms nereikia, pakanka kad labai karščio ir ilgų stabdymų nebijotų, kai tenka ilgais serpantinais dešimtim kilometrų leistis, ir vien variklio nepakanka, o diskai neaušinami... Ir tai vos nenusigrybavau iki sportiinių, bet galiausiai pasiėmiau TRW už 16eurų, kai tarkim pigiena normalių vidutinių gamintojų, kurią dėčiau miesto važinėjimui, kainuotų kokius 8euruzzz

 

In Suomi studieren? :)


Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2015 rugsėjo 08 - 19:50

  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#71 Simas306

Simas306
  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 297
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:BMW e36/5 323Ti

Parašyta 2015 rugsėjo 08 - 20:18

Standartiškai, pirma belekaip išbombintas variklis, transmisija, važiuoklė, o kai jau pradeda mašina normaliai važiuoti, prisimeni, kad stabdyt irgi reikia :D Čia ne šaipytis atėjau, tiesiog puikiai pažįstama situacija iš kolegų, bendradarbių, iš dalies netgi ir pačiam, nes esu vienam bolidui susidėjęs beveik dvigubai galingesnį motorą ir stabdžiams nieko nedaryta...

 

Kokias kalades ir kokius diskus dėsies? Kažką iš Premium klasės, ar jau lįsi į sportinius variantus, kaip galiniai aušinami ir kokios bent DS kaladėlės ir pan?

 

Vakar kaip tik rinkausi kelioniniam bolidui kaladėles, tai supratau, kad kai pradedi galvoti ir gilintis į savybes, pasidaro labai sunku išsirinkti. Kažkokių super savybių gi joms nereikia, pakanka kad labai karščio ir ilgų stabdymų nebijotų, kai tenka ilgais serpantinais dešimtim kilometrų leistis, ir vien variklio nepakanka, o diskai neaušinami... Ir tai vos nenusigrybavau iki sportiinių, bet galiausiai pasiėmiau TRW už 16eurų, kai tarkim pigiena normalių vidutinių gamintojų, kurią dėčiau miesto važinėjimui, kainuotų kokius 8euruzzz

 

In Suomi studieren? :)

 

Kai trasoje dažnai nesilankau taip ir gaunasi su tais stabdžiais :D Dabar užsisakiau stockinius galinius diskus už 2vnt 30e, kaladėlės taip pat, 11e galas, 12e priekis.

 

Pavasary bus rimtesnės investicijos jei su darbą čia pavyks susirasti. Planuoji dėti E46 330Ci vieno stumoklio (efektyvesni už e36 m3 stock) supportus arba iš 730 4pot brembo. Diskai bus ATE raižyti ventiliuojami 320mm pr, 300mm gale, o kaladėlės ate sportui arba Ferodo DS2500, taip pat rimtesnį pagr cilindrą iš e36 m3, armuotas šlangeles. Didžiausia problema, kad reikės ir 17 ratus pirkti, o ant jų jau iškart ir Achiles 123s semi slickus maučiau. Sumoje gausis gan brangiai, tad reikia pataupyti ir daryti teisingai. 

 

Pežą kai turėjau, tai standartinių stabdžių pilnai užteko, papildomai pasikeičiau Ferodo minkščiausias iš standartinių kaladėlių, valgė jas smarkiai, bet ir efektyvumas pasijautė.

 

Taip, studijuoti atvykau :)


  • 0

1997 BMW e36/5 323Ti 3l 215KW 325Nm project

2003 MB W211 E500 Avantgarde 5l 225kw 460Nm daily

 

Ex 1993 MB W124 200E 2l
Ex 1997 Honda civic 1,5
EX 2000 Peugeot 306 Gti-6 474095.png


When in doubt, when in fear, drop a gear & disappear!


#72 Simas306

Simas306
  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 297
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:BMW e36/5 323Ti

Parašyta 2015 lapkričio 20 - 18:54

Laikas atnaujinti temą po ilgos pertraukos nors ir daug neįvyko per pastaruosius pora mėnesių.

 

Apsilankiau Nokian padangų bandymų trasoje kartu su suomių BMW klubu. Sutikau savo brolį dvynį, tiesa iš gamyklos jam šiek tiek pagailėjo ir išvažiavo su 1.6l bezdaliuku.

 

wqvadz.jpg

 

 

Pirmą kartą vienoje vietoje mačiau e34, e39 ir e60 m5 ir dar visus juos šeriančius trasoje! (gaila e60 pamiršau nupaveiksluot)

 

6icydg.jpg

 

Dvejojau išbėgti į aikštelę ar ne, kadangi priekyje mažokai kaladėlių buvo likę, o gale jau trynėsi į metalą, o naujos kaladėlės ir diskai dar tik keliavo pas mane. Padangos taip pat jau nelegalios buvo, bet pasakiau YOLO ir vistiek išvažiavau.

 

2vimvcx.jpg

 

Kadangi be stabdžių laikui važiuoti nepavyko, tai tiesiog linksminausi 

 

10864gk.jpg

 

Video iš trasos https://youtu.be/DDpzOJXKDN0

 

Dar po poros savaičių galiausiai atvyko kaladės ir diskai

 

2rc4tcn.jpg

 

Ir kiemo sąlygom įvyko darbai 

 

20pbriq.jpg

 

Paskutinis pasivažinėjimas suomijos vingiais prieš maunant žiemines padangas

 

20itcaa.jpg

 

2rhtngj.jpg

 

Dabar BMW naudojamas tik kasdieninėms reikmėms, tačiau šiandien iškrito pirmas sniegas ir jei iškris pakankamai per likusį mano mėnesį Suomijoje, gal pavyks pasitreniruoti ir ant sniego vietinėje trasoje  :)


  • 0

1997 BMW e36/5 323Ti 3l 215KW 325Nm project

2003 MB W211 E500 Avantgarde 5l 225kw 460Nm daily

 

Ex 1993 MB W124 200E 2l
Ex 1997 Honda civic 1,5
EX 2000 Peugeot 306 Gti-6 474095.png


When in doubt, when in fear, drop a gear & disappear!


#73 zhy

zhy
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 168
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:106 kibir vibir GTI

Parašyta 2015 lapkričio 20 - 23:11

topicas nuotaikai kilstelt! : )

pradžioj topico rašei apie lengvą smagratį, ar jau sumontuotas? Jei taip, kaip pojūčiai?


  • 0
NT pardavimai Kaune. Profesionaliai, draugiškai, sąžiningai.
+370 605 66239

#74 Simas306

Simas306
  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 297
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:BMW e36/5 323Ti

Parašyta 2015 lapkričio 21 - 11:37

topicas nuotaikai kilstelt! : )

pradžioj topico rašei apie lengvą smagratį, ar jau sumontuotas? Jei taip, kaip pojūčiai?

 

Su tuo smagračiu tai buvo įdomi situacija :)) .Galvojau, kad pas mane dvimasis smagratis ir jau tuoj visiškai išbarškės. Pradėjus ardyt pasimatė, kad barškėjimą skleidžią ant kataliko esanti metalinė karščio apsaugo, o smagratis pas mane buvo toks pat kokį ir nusipirkau , vienmasis iš chuligankės. Tiesa tą ir taip lengvą smagratį dar papildomai nutekino, tad numetė kažkur 1kg.

 

Skirtumą pajutau, bet į tai susidėjo ir visi variklio modai, nežinau ar vien dėl kilogramo pajusčiau, tačiau variklis kvėpuoja labai lengvai. Aiškiausiai tai pasimato kai duodu kam nors kitam pavairuot, bandant pajudėt iš vietos ir žmogus perspaudžia gazą iki 4-6k rpm :D 


  • 0

1997 BMW e36/5 323Ti 3l 215KW 325Nm project

2003 MB W211 E500 Avantgarde 5l 225kw 460Nm daily

 

Ex 1993 MB W124 200E 2l
Ex 1997 Honda civic 1,5
EX 2000 Peugeot 306 Gti-6 474095.png


When in doubt, when in fear, drop a gear & disappear!


#75 Simas306

Simas306
  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 297
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:BMW e36/5 323Ti

Parašyta 2015 lapkričio 21 - 23:27

30ij2bb.jpg

 

Iškrito normalus sniegas tad pagaliau pavyko šiek tiek paišdykauti nedrožiant protektoriaus! Turim čia kamerų nestebimą aikštelę praktiškai miesto centre, didesnę už tą prie marių :) 


  • 0

1997 BMW e36/5 323Ti 3l 215KW 325Nm project

2003 MB W211 E500 Avantgarde 5l 225kw 460Nm daily

 

Ex 1993 MB W124 200E 2l
Ex 1997 Honda civic 1,5
EX 2000 Peugeot 306 Gti-6 474095.png


When in doubt, when in fear, drop a gear & disappear!


#76 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.927
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2015 lapkričio 22 - 12:06

Kaip tik ir Kaune kala kumščio didumo snaigėm... Vakare, jei nenutirps, gal bus smagu, aišku deja su FWD... nes mano AWD iki "road legal" statuso dar kokie 5 metai ...


Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2015 lapkričio 22 - 12:07

  • 1

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#77 zhy

zhy
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 168
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:106 kibir vibir GTI

Parašyta 2015 lapkričio 22 - 12:13

Simai, o perjungiant pavaras apsukos nenukrenta stipriai labiau nei su įprasto svorio smagračiu?t

 

p.s. Tadai, I know what you mean.. labai pasiilgau rwd


Šį pranešimą redagavo zhy: 2015 lapkričio 22 - 12:14

  • 0
NT pardavimai Kaune. Profesionaliai, draugiškai, sąžiningai.
+370 605 66239

#78 Simas306

Simas306
  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 297
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:BMW e36/5 323Ti

Parašyta 2015 lapkričio 22 - 17:07

Krenta taip pat lengvai kaip ir kyla, bet aš pastoviai revmatch'int mėgstu, tai dėl to nejaučiu diskomforto. bet lyginant su dvimasiu smagračiu viskas daug aštriau ir jautriau. Jei nori švelniai pajudėt ir permest pavaras - reikia pasistengt :) 

 

Su FWD yra smagiau didelėse ir atvirose erdvėse žiema, su RWD techniškai vairuot tarp fyškių ir siaurų keliukų. Rukloje joks RWD nebus toks smagus ant didelio greičio kaip FWD, prisimenant savo ex - https://youtu.be/czEm2wvMyqQ


  • 0

1997 BMW e36/5 323Ti 3l 215KW 325Nm project

2003 MB W211 E500 Avantgarde 5l 225kw 460Nm daily

 

Ex 1993 MB W124 200E 2l
Ex 1997 Honda civic 1,5
EX 2000 Peugeot 306 Gti-6 474095.png


When in doubt, when in fear, drop a gear & disappear!


#79 S.Vilius

S.Vilius
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.044
  • Vieta:Lietuva
  • Automobilis:EX P407sw

Parašyta 2015 lapkričio 23 - 08:36

jooooo atrodo smagiai :) gl

 

Su p306, tai kažkaip nei 5 nei 9 tiesiai važiuojant sukinėt vairą, tai į kairę tai į dešinę :D nors ką daugiau veikt su fwd...


  • 0

#80 Simas306

Simas306
  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 297
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:BMW e36/5 323Ti

Parašyta 2015 gruodžio 18 - 12:51

Grįžau į Lietuvą ir tradiciškai metas kėbulo pokyčiams! 

 

Bet prisiminkim kaip viskas buvo nuo pradžių.

 

Sveikas ir gražus compactas, vis dar 100% originaliomis kėbulo detalėmis 2014 03

 

2wrpvsn.jpg

 

2015 01 03 UPS

 

2gv0z9d.jpg

 

2015 01 30

 

20u9uv4.jpg

 

2015 06

 

nbewk7.jpg

 

Ir galiausiai šiandien atrodo taip, galbūt ne vieno atspalvio, bet bent vienos spalvos! Naujas kapotas ir kas gyvai matė žino apie mano super duper kapoto laikiklį - senuko lazdelę. Tai po beveik dviejų metų prisiruošiau didžiulei 5e investicijai ir 1 minutės darbui, dabar kapotas pagaliau laikosi pats :D 

 

xpanw4.jpg

 

Liko pasikeisti priekines faras į visiškai tvarkingas ir bus galima suvesti visus tarpus, kad neatrodytu kaip nauja Lada iš gamyklos :)


  • 0

1997 BMW e36/5 323Ti 3l 215KW 325Nm project

2003 MB W211 E500 Avantgarde 5l 225kw 460Nm daily

 

Ex 1993 MB W124 200E 2l
Ex 1997 Honda civic 1,5
EX 2000 Peugeot 306 Gti-6 474095.png


When in doubt, when in fear, drop a gear & disappear!





Vartotojų skaito šią temą: 0

narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0