mood shmud, esme ne klaidose, o kad ne snow, o sand, nebent yra simbolis mountain/snowflake tingiu rasyt kaip realiai yra, elgites kaip ismanot diawoll yra kokia nors tema kur neturetum ka pasakyt? ciuju zinai net kaip piramides pastate..Reikia mokėt o šiaip m+s reiškia Mud and snow, ne nuotaika ir smėlis, o purvas ir sniegas
smiriusz 407 sw 2.0 HDI
#721
Posted 2016 March 18 - 21:13
#722
Posted 2016 March 18 - 21:30
o kad ne snow, o sand, nebent yra simbolis mountain/snowflake
14. Papildomas žymėjimas. šiuo atveju jis yra M&S. Ta patį reiškia (Mud + Snow - purvas + sniegas) ir simboliai M+S ar MS. Tai reiškia, jog padanga yra padidinto pravažumo ir jokiu būdų nepažymi, jog tai visiems metų laikams tinkanti padanga. Universalios padangos turi žymėjimą AW (Any Weather - bet koks oras), arba AS (All Seasons - visi sezonai). Vietoj simbolių dar gali būti paveiksliukai: saulė - vasarinė padanga, skėtis - vasarinė lietaus padanga, snaigė - žieminė padanga.
diawoll yra kokia nors tema kur neturetum ka pasakyt? ciuju zinai net kaip piramides pastate..
Peugeot 406:
3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI
#723
Posted 2016 March 18 - 22:06
#724
Posted 2016 March 19 - 01:56
Sugrybavau, nesugrybavau, bet esmė yra tokia, kad jau uždėti ratlankiai R18 ir aš juos eksploatuosiu ramiu veidu toliau. Jei policija sustabdys, tai bus apie ką pašnekėti ir su kuo pasiginčyti, o kas laimės, tai pamatysime (pfu pfu pfu, kad nereiktų ginčytis, nors jau šiandien buvau nužvelgtas policijos).
#725
Posted 2016 March 19 - 07:31
Viliau pripazink - sugrybavai ;)
nu tai taip, bet koks visu galu visazinis, "visur dirbes", o realiai toliau google ir savo kompo nera buves, gali pakopint teksta is interneto, lenkimes jam! bereikalingos visos parodos/suvaziavimai buvo ir pan. gi galejau pagooglint
diawollo idomu butu pamatyt kaip su klaviatura islypdytum kanors is stiklo pluosto (nes zmogui su 10m patirtim aiskinai kaip dirbt), kaip nudazytum kebula (nes ir tuo klausimu pasireiskiai),o kad geras auto-mechanikas-elektrikas tai net neabejoju, tik ziurek, kad nebutu kaip su egr
reziume, sutinku dalinai apie tas padangas, bet kaip ir sakiau darykit kaip ismanom, tik niekada nebus taip kad kas tinka viskas ir tinka viskam
peace, flower - power!
#726
Posted 2016 March 19 - 07:47
Viliau, manau visi sutinka, kad M+S yra ubagu(arba ypatingai mazai vaziuojanciu uzmiestyje ziema) viso sezono padangos. Tiesa, ant daugelio GRYNAI zieminiu padangu irgi yra m+s, jei jau sipuojama, tada m+s nerasim. As kai pirkau vasarines(tokios pat kaip smiriaus) atkreipiau demesi i m+s, kad galeciau naudoti jas kiek anksciau, t.y. nedrozti savo minksto misinio padangu kai nera sniego. Tuopat metu, kadangi jos minkstesnio misinio nei visiskai vasarines, labiau devisi, bet man tai visisskai pofig, kai per siltaji sezona nuvaziuoju max 600Okm. Sitos padangos tikrai skirtos tokiom salim kaip anglija, airija, prancuzija, kur buna sniego, bet retai. Taip as m+s padangu tikrai nelaikau zieminemis, taciau tikrai nera tragiska padesis ant sniego kaip su vasarinem.
SA07 M+S rastas (del vizualaus palyginimo su tikra vasaros padanga,):
O cia va pavyzdziui vasarine:
Peace!
Edited by Laimonas, 2016 March 19 - 08:46.
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#727
Posted 2016 March 19 - 07:51
Dar po viena alaus!!!
Naujos autodalys.
Automobiliu remontas(visu)
Kompiuterine diagnostika
Konsultacijos Tel 865766726[B]
#728
Posted 2016 March 19 - 09:35
Laimonai teisingai pasakei ,kad ant grynai zieminu padangu yra M+S , taciau jos yra keliu misiniu.Tai minksto , vidutinio ir kieto misinio padangos.Pazymesiu, kad ir kieto misinio padangos skaitosi ziemines.Todel renkantis padangas reikia ziureti ir padangu misini.
#729
Posted 2016 March 19 - 11:17
Viliau, manau visi sutinka, kad M+S yra ubagu(arba ypatingai mazai vaziuojanciu uzmiestyje ziema) viso sezono padangos.
Aš nesutinku. Labai viskas priklauso nuo vairavimo gebėjimų ir amžiaus, bet su finansine padėtimi tiesiogiai tikrai nėra susiję.
Pažįstu žmonių, kurie arba savo vairavimu pasitiki mažiau, arba tiesiog mėgsta ramybę ir saugumą, tai nors ir pajamos tikrai nėra didelės, bet visada žiemą važinėja su tikrom žieminėm apynaujėm (bet jų pačių pirktom ir naudojamom nuo nulio) ar naujom padangom.
Ir taip pat dažnai montavimuose matau žmonės, kurie atvaro su apynaujais mersais ar Lexusais SUV ir atsiveža naudotas kątik įsigytas padangas, kur protektoriaus tiek likę arba jos tokios, kur aš net ant savo senųjų grabų jau nenorėčiau tokių dėt.
Aš pats labiau prie taupuolių. Nors ir pajamos jau leistų nusipirkt naujų padangų komplektus, bet daugiau trinu visokias dar nespėtas kitų sutrinti, dažnai iki minimumo, bet kartais miške žiemą važiuojant su chebra keliais bolidais, su kokiais pigiais nelabai naujais M+S'ais arba netgi pavėluotom permontuoti vasarinėm (pirmieji šalčiai ir sniegai) sugebu įlįst ir sėkmingai išvažiuot iš tokių skylių, kur draugams nepavyksta.
Svarbiausiai žinot, kad nors M+S, lygiai kaip ir vasarinės, tik kiek mažiau, ant sniego, šlapdribos ir panašių dangų važiuoja dar visai neblogai ir vairuotojas, suprasdamas savo automobilio trūkumą ir tinkamai jį įvertindamas, gali gana saugiai pasiekti tikslą, tai ant plikledžio dirba (nesakysiu, kad gerai, bet aplamai nors kiek kad dirba) tik tikros minkštos naujos žieminės guminės padangos arba rimtai šipuotos (kur šipų ne tik pakraščiuose kas trečiam gūbry, bet bent kokios 4-5 eilės) padangos. Su vasarinėmis ant plikledžio net važiuojant ir itin atsargiai, laukia avarinės situacijos ir netgi kelio blokavimai, kai sustojama sankryžoj ar prie perėjos įkalnėj (net nedidelėj, gali ir procento nesiekt), o paskui nebeišeina pajudėti iš vietos. Dar geriau - kuo labiau spaudi gazą, tuo labiau mašina slysta atgal
Taip pat, kaip ir tiek su žieminėm, tiek su M+Sais vasarą esi pasmerktas klausytis stabilaus ūžimo. Vien dėl to garso vasarą tik vasarines naudoju. Geriau truputį senesnes pigesnes, bet geresnio gamintojo, kad slyst tyliai ramiai sausu asfaltu, o ne su tokiais garsais, kur perrėkia senus forkamerinius dyzelius...
Jei paprastai ir aiškiai, tai svarbiausiai adekvačiai vertint situaciją. Jei jau važiuoji su 205tuku ir ne pirmos jaunystės nešipuotom žieminėm, tai ramiai važiuoji pirma-antra juosta, nelėkdamas, ir atvažiuoji visur, kur reikia, jei koks žioplys neišlįs prieš nosį iš šalutinio, ir nebandai aplenkti gembolo su GELIKU. Jei ant to pačio 205tuko turi naujas dygliuotas žiemines, kokius vikingus, esi prasiplatinęs tarpvėžę, turi saugius stabdžius pagal tavo tiuninguotą variklį ir tvarkingą važiuoklę - galima jau ir pabandyti
Edited by tadas1991, 2016 March 19 - 11:22.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#730
Posted 2016 March 19 - 11:46
Beje, kad Laimonas ir aš teisūs esame, kad šitos padangos tinka ir žiemą patvirtina ir jų oficialus aprašymas. http://www.westlaket...e/westlake-sa07
#731
Posted 2016 March 19 - 12:00
Tokios padangos, kurios tiktų ir žiemą -20 ir vasarą +30 dar nesukurtos ir kažin ar kada bus O vasarą galima ir su visiškom žieminėm važinėt gi niekas nedraužia. M+S iš principo yra žieminės padangos. Tik dabar visokios šūdzotikos pradėjo visokį fuflo vešt. M+S minkštesnio mišinio ale labiau žiemai. M+S kietesnio mišinio tipo labiau vasarai. Ir kaip Laimonas sakė, tai ubago variantas. Žmonės kreivai galvojai. Nusiperka M+S, kurios vasarą labai greit sudyla. Arba jei kieto mišino M+S, tai vasarą daug maž normaliai, o žiemą važinėja kaip su vežimo ratais į griovius ir į stoteles. Ir gaunasi, kad M+S spėja tris-keturius kartus pakeist negu,kol sudrožtų vasarinių ir žieminių komplektą...
Peugeot 406:
3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI
#732
Posted 2016 March 19 - 12:42
Edited by S.Vilius, 2016 March 19 - 12:53.
#733
Posted 2016 March 19 - 13:06
O kaip vadinasi parduotuve kur pardavineji padangas? Noreceu zinot kad niekad ten nepirkt. Kaip pardavejas sitaip nusisneka tai jau gereu turguj pirkt
#734
Posted 2016 March 19 - 15:17
#735
Posted 2016 March 19 - 17:20
#736
Posted 2016 March 19 - 18:05
dar vienas visazinis? ar sarkazmo nesupranti?O kaip vadinasi parduotuve kur pardavineji padangas? Noreceu zinot kad niekad ten nepirkt. Kaip pardavejas sitaip nusisneka tai jau gereu turguj pirkt
Edited by S.Vilius, 2016 March 19 - 18:36.
#737
Posted 2016 March 19 - 19:03
kujuots, ar as sakau kad negalima vaziuot, ziemines padangos visos turi ms zymejima, bet yra tokiu ale vasariniu su ms zymejimu, tai apie jas cia rasau
dar vienas visazinis? ar sarkazmo nesupranti?
As ant taves nieko nesakau. Tik bendrai parasiau, nes ziuriu zmones ir cia susiduria su nezinia.
#738
Posted 2016 March 19 - 19:52
M+s istatymiskai gali sukt istisus metus, realiai ziema su jom rizikinga. Vieninteles padangos kuriomis dradziama vazinet vasara - dygliuotos, su dygliuotom ziema i uzsieni ne visur galima. Elementaru.
Tas teisybė dėl dygliuotų. Esu pravažiavęs su dygliuotom per Vokietiją ir per Lenkiją, kur negalima išvis dygliuotom, oras buvo sausas ir šiltas. Tpfu tpfu, nesustabdė... Sužinojau tik grįžęs, kad negalima.
Ką būtų tekę daryt... Lenkijoj, gal dar kas būtų gavęsi žodžiais pasikalbėt, susitart, kokią tai baudą sumokėt. O vokiečiai turbūt būtų nuvarę iki autobamo aikštelės, nuštrafavę ir dar pasižymėję numerius, kad stabdyt ir tikrint, ar jau pasikeitė padangas.
Edited by tadas1991, 2016 March 19 - 20:01.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#739
Posted 2016 March 19 - 20:09
Labai gerai dygliuotos stabdo ant sauso asfalto
Peugeot 406:
3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI
#740
Posted 2016 March 19 - 20:30
6 user(s) are reading this topic
0 members, 6 guests, 0 anonymous users