Eilinis P407
#161
Parašyta 2015 rugpjūčio 06 - 08:02
#162
Parašyta 2015 rugpjūčio 07 - 19:24
5 - 0 Fap gauna malku. Užsiregistravom pirmadienį pas daktarą. Operuoisim laukan fap bei egr
#163
Parašyta 2015 rugpjūčio 07 - 20:46
Mzk operacija darysi ir pas ka?5 - 0 Fap gauna malku. Užsiregistravom pirmadienį pas daktarą. Operuoisim laukan fap bei egr
Peugeot 406 2001 m. 2.0 HDI 80 kW
Peugeot 206 XS 2001 m. 1.4 benzo
#164
Parašyta 2015 rugpjūčio 07 - 22:41
Mzk operacija darysi ir pas ka?
Tai gi Mažeikiuose niekas nedaro. O kiti siūlo dėt egr apgavikus, o mane tas netenkina. Į Klaipėdą, pas Laimoną
#165
Parašyta 2015 rugpjūčio 12 - 21:36
Užvakar apsilankėm pas Laimoną, bei išprogramavom egr bei fap. O vakar vakare užsiemiau su fap filtru išdaužymu. Net negalvojau, kad tiek galios turi motoras
Fap dar buvo pakenčiamai geras. Bet Vis tiek operavau laukan jį.
Pasirodo, gan nemažas yra.
O čia jau kaip atrodė galine fap'o filtro dalele.
O čia jau tuščia bakelis, kur jau paruoštas idėti atgal į automobilį
Pasidžiaugiam katalizatoriumi, žinoma paliekam jį ramybėje.
#166
Parašyta 2015 rugpjūčio 12 - 21:58
Sekmes eksploatuojant!
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#167
Parašyta 2015 rugpjūčio 12 - 22:15
Neblogi darbai, prisimenu kaip ir as taip taskiau 307-tam
Šį pranešimą redagavo markGonzalez: 2015 rugpjūčio 12 - 22:15
#168
Parašyta 2015 rugpjūčio 12 - 22:24
Nu va, dabar galėsi ramus važinėti.
#169
Parašyta 2015 rugpjūčio 13 - 17:27
Na ka, dabar galutinai ir plauciai dirbs masinos lengviau ir uzpakalyje nebera bulves, tai ir pilvo nebepuuus... ;)
Sekmes eksploatuojant!
Kaip čia mažeikiuose sako, išsigydem plaučius nuo uždegimo, bei išpjovėm hemarojų
O taip automobilis gan smaigiai isibegėja, dažniau jau ESP sudirba
#170
Parašyta 2015 rugpjūčio 13 - 20:00
Tai kai reiks sankaba keist, kaip tada vadinsi?
#171
Parašyta 2015 rugpjūčio 14 - 13:13
Kai FAPus ir katalizatorius lupinėjat, rankas ir kvėpavimo organų angas kažkuo prisidenkit. Ten nors ir ekologijai skirti devaisai, bet jų pačių sudėtis nėra itin ekologiška...
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#172
Parašyta 2015 rugpjūčio 27 - 14:52
Tai kai reiks sankaba keist, kaip tada vadinsi?
Sankaba su smagračiu pakeista. Dar su draugais nesugalvojom, kokiu organu galim jį vadint
Šiek tiek bukrštelėjom į šoną. Gruntas nėra pažeistas. Dabar klausimas, kurioje vietoje yra užrašytas dažų kodas?
Šį pranešimą redagavo Eilinis: 2015 rugpjūčio 27 - 15:03
#173
Parašyta 2015 rugpjūčio 27 - 15:58
Vairuotojo pusej ant stojkes, 6 eilute (jei nesuklydau del eilutes). Mars i google jei tiksliau
#174
Parašyta 2015 rugpjūčio 28 - 19:10
Dėkui už pagalbą. Radau, bei jau nusipirkau dažus
#175
Parašyta 2015 rugsėjo 15 - 14:12
Šiandien buvau nulėkes į autoservizą, kad praklibintu važiuoklė.
Reikia pasikeist:
Priekinio šakio galinius sailenblokus x2
D. P. Apatinį šarnyrą
K. P. Stabilizatoriaus traukė
Gal. Stabilizatoriaus traukės x2
Deš. Galinį armotizatorių (sakė, kad apsimyžes jau yra)
Deš. P. Rato guolį
#176
Parašyta 2015 rugsėjo 15 - 14:16
Kai viska keisi, parasyk kiek kainavo, idomu
#177
Parašyta 2015 rugsėjo 15 - 14:49
#178
Parašyta 2015 rugsėjo 15 - 17:46
Ratuo guoli keisk abiem pusem nes viena pakeisi po menesio kitas uzlinks. Ir kompletas guoliu pigiau gaunas negu po viena atskirai pirkti.
Dabartinis kaukia jau nuo liepos mėn. O kitoi pusei viskas ok. Tai nemanau kad prades artimiausiu metu kaukti
#179
Parašyta 2015 rugsėjo 15 - 20:08
Ratuo guoli keisk abiem pusem nes viena pakeisi po menesio kitas uzlinks. Ir kompletas guoliu pigiau gaunas negu po viena atskirai pirkti.
nuo kada guoliai komplektais pardavinejami? ir tikrai neuzlinks. Pas mane peze tarp galiniu guoliu keitimo buvo 30kkm intervalas.
Gal tu turi omeny, kad amortikus keisti abu iskart? Tokiu atveju pritariu, nes naujas su senu nesueina, senas nuzudo nauja...
#180
Parašyta 2015 rugsėjo 20 - 18:00
Vakar parkeliavo jau detalės.
Buvo paimtos tokios detalės:
Priekinio šakio galinius sailenblokus - TRW x2
D. P. Apatinį šarnyrą - Varles koja be pacio obuolio: Delphi x1
K. P. Stabilizatoriaus traukė Sidem x1
Gal. Stabilizatoriaus traukės TRW x2
Deš. Priekio. Rato guolis Optimal x1
Iš viso atsiėjo apie 130 eu.
Detalės buvo perkamos ne iš pačių brangiųjų, bei ne iš pačių pigiujų
Vartotojų skaito šią temą: 3
narių: 0, svečių: 3, slaptų narių: 0