Peršokti prie turinio


Nuotrauka

P407 APD Hidrotransformatoriaus beda?


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 64

#1 Finalfour

Finalfour
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 467
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 407 Coupe 2.7 HDI

Parašyta 2015 sausio 13 - 16:04

Sveiki kolegos,

beveik visos temos, susijusios su Peugeot Aisino APD sukasi apie Hidrobloko bedas ir smugius. O apie Hidrotransformatorius (pusles) bedas 0 info. Reikia jusu minciu:

Mano Peugeot 407 Coupe jau seniau labai labai letai stabdant pries sustojant susipurtydavo, o prie sviesaforo letai atleidziant stabdi sudrebedavo, supulsuodavo pries pradedant vaziuoti.

Jaumas grynai toks kaip kad mechaninej dezej sankabai buksuojant. Na, o dabar pastaruoju metu jau pradejo atsirasti ir svilesio kvapas, toks koks buna mechaninej pavaru dezej svylant sankabai.

Kazkada vieno meistriuko kalausiau, tai sako baik tu, pezam tik su hidrobloku bedos buna, su pusle niekad gyvenime. Tuom kart nusiraminau.

APD begius musineja kuo svelniausiai, jokiu smugiu nieko niekad nebuvo. Tik tas prabuksavimas pradedant vaziot ir stabdant. Tas buksavimas ypac jauciasi galne pavara vaziuojant. 

Taigi, jusu mintys - ar sie simtomai tikrai budingi tik Hidratransformatoriui, ar tai gali buti ir del kitu priezasciu? Tarkime APD tepalo trukumo?

Kiek gali kastuoti toks remontas? Na, ir pabaigai - gal galite rekomenduoti Vilniuje gerus APD specus, kuriem ne problema Pezu Aisinu bedos. 

Aciu is anksto. 


  • 0

#2 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.130
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Parašyta 2015 sausio 13 - 16:25

Paklausiu, chipavai? Jei taip, tada atsakymas paciam aiskus, deja, aisinam frikciniai diskai nesusvyla taip greit, bet jei Nm virsija gamintojo nusmatytus su atsarga tai ate... :( JUK NE BENAUJA masina, tai dasibaige.

 

Liudna, taciau fokieciu forumuose visiem kas pasichipuoja anksciau ar veliau prasideda bedos su mechanine dezes dalimi. Del to as visiems ir sakau, nechipuokit tik tu 2.7HDi, 2 bedos gali but - truks alkuninis arba sudegs deze, o tada susvile elementai uzkis filtra, deze prades dauzytis, kol galu gale TAIP UZDAUS permetant pavara jog truks alkuninis pusiau. Tada keisi ir deze ir varikli. Variklis ~4000lt + ~3000lt deze + darbas dirzai ir pan = 10 000lt.

 

Reiketu kuo skubiau vaziuot pas automatu meistrus, kad jie patikrintu alyva, ar neatsiduoda svilesiais, tada butinai keisti diskus (jei svilesis yra) ir tepalus su filtru. Jei Hidromova (pusle) ar siurblys nuo to nukentejo, gal verta butu kita deze smugiuojancia is kazkur gaut, kad mechanine dali permest. Remontinis komplektas siam aisinuij berods 800lt, jei tik susvile diskeliai, ten ieina tarpines ir visa kita. Bet jei pramush filtra, tada chana hidro blokui. Taip kad kuo greiciau pas autospecus, tikrai nenoriu, jog butum vienas is tu, kur paskui kitu markiu forumuose rasytum koks blogas tas peugeot :(


  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#3 Finalfour

Finalfour
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 467
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 407 Coupe 2.7 HDI

Parašyta 2015 sausio 13 - 16:31

Del cipavimo - niekada si masina nebuvo cipuota ir nera. Zinau Laimonai, pamenu ka sakei del cipavimo, del to niekad to neplanavau daryti. Bet matai, ir be cipavimo gali taip but.

O del svilesio, tai nei tepalo tikrint nereikia, ta kvapa net lauke jauciu. O del smugiu - sakau gyvenime si deze man nesmugiavo, tai manau su hidrobloku viskas ok bent jau kol kas. Kur Vilniuje kreiptis, kad ne kreivarankiai butu? 


  • 0

#4 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.130
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Parašyta 2015 sausio 13 - 16:41

Tai liuks, tada, kad nechipavai, nes jau galvojau, kad stopudov bus sudege diskai visiskai. Dabar dar toks paprastas klausimas, masina tikrai ant N padeties rieda? Ta prasme nera uzsikirte suportai? Kablio tavo pezhiukas nera turejes? Kokia rida? Nes arba pries tai buves seimininkas labai dragindavos arba dar kazkas... Bet patikrink butinai ar nestringa suportai.

 

Kvapas tikrai sudegusios transmisines alyvos? o del dezes remonto, pasiskambink i www.automat.lt


  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#5 Finalfour

Finalfour
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 467
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 407 Coupe 2.7 HDI

Parašyta 2015 sausio 13 - 16:54

Zinok siandien kai kvapa pajutau, specialiai pagalvojau kad ar tik ne stabdziu kaladziu kvapas, palieciu diskus visus keturis - salti kaip ledas, nes pries tai vaziavau kuri laika nestabdydamas beveik. Tad tikrai ne jie. Ir masina ant N rieda laisvai. Tas kvapas lygiai toks koks buvo kai mano kolegai neseniai su paprasta mechanine pavaru deze sankaba susvilo. Rida 115 000 Km. Taurius sako kad tikra, pezo centras irgi sako kad tikra. Bet simptomai kaip minejau. Tiesa, kol salta, kai labai svelniai greiteju, jauciamas drebejimas lengvas grynai toks kaip Mersu forume APD temoj visi raso kai hidratransformatorius pareina. Susilus drebejimas dingsta. Na, as kiek skaitinejau internete, tai man atitinka visi pozymiai kai pareina hidratransformatorius (pusle). Nors kai siuos simtomus nupasakojau pamenu RG servise, tai Cianykas irgi sake, kad pezampusles nepareina, pareina tik hidroblokai :)

Kablio masinoje nera, priekabos manau prancuzas netampe. Gal man tiesiog tepalu truksta ir del to svyla frikcionai? Vilniuje apie automat.lt girdejau nekokiu atsiliepimu, gal geriau pabandyti cia? http://www.apdservisas.lt/


  • 0

#6 Finalfour

Finalfour
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 467
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 407 Coupe 2.7 HDI

Parašyta 2015 sausio 16 - 12:05

Zodziu, kam idomi istorijos pabaiga:

Nuvaziavau siandien i www.automat.lt, kaip Laimonas ir rekomendavo. Meistras po kiema pasisukinejo, kaip tycia jokiu simptomu nebuvo. Sako, jei tavo masinoj avarinio rezimo nemete neikad, kompa jungtis nera prasmes, nes nieko neparodys. Ok, sako ziurim tepalus. Pasikele ant keltuvo, atsuko probke - pradejo iskarto begt tepalas, taipo lygis geras. Tepalai grazus, be drozliu, ir be jokio kvapo, jokio svilesio, pauostem, zodziu nei drozliu nei kvapo nieko. Sako, na, siulau kol kas tik pakeisti ir atsvizinti tepalus, pasikeis ne visi, kazkur 4 litrai, bet tai tikrai blogiau nuo to nebus, tik geriau. Nu sakau, keiciam, specifikacijas zinot? Patikino kad viska zino. Zodziu, pakeite tepalus, kiek ten ju aisku pasikeite, keitimas tai idomus man toks, su tokiu svirkstu istuminejo tepala. Sakau kaip lygi patikrinsit? Sako ant uzvesto motoro atsukus kamsti jei bega - lygis geras. Tai jo, kai pakeite taip ir buvo, bet man idomu, o jeigu tepalo per daug? Juk begs jei ir perdaug. Zodziu, matavimo principas man keistas sitai auto kai nera matuokles. Ramina tik tiek, kad bent jau kazkada kai turejau mersa, tai mesu APD specas tikrai geras argumentuotai aiskino, kad APD tepalo kai per daug, nieko baisaus, tai daug mazesne blogbe nei kai jo truksta. Tai manau ir pezui tas pats galioja, nes tiksliai kaip pamatuoti tepalo lygi as ten neleabai isivaizduoju :) Nors meistrai mane patikino kad lygis geras dabar tikrai.

Anyway, grizau namo, po miesta pasimaliau - deze dirba kaip laikrodis, jokiu vibraciju, nieko, viskias ok visasi rezimais. Gal tiesiog tepalo jai truko? Zdoiu, kainavo 50 euru viskas, ir labai tikiuosi kad tuom si istorija ir pasibaigs :)


  • 0

#7 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.130
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Parašyta 2015 sausio 16 - 13:06

Na tai sveikinimai, tik is kur svilesiu kvapas? Nes jei greiciu dezes tepalas grazus, tai kaip paaiskinsi savo teigini jog svilesiais paduoda? :) gal tikrai kartais stringa suportai?
  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#8 Finalfour

Finalfour
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 467
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 407 Coupe 2.7 HDI

Parašyta 2015 sausio 16 - 13:25

Na tai sveikinimai, tik is kur svilesiu kvapas? Nes jei greiciu dezes tepalas grazus, tai kaip paaiskinsi savo teigini jog svilesiais paduoda? :) gal tikrai kartais stringa suportai?

Zinai, kazkada kai tik masina nuipirkau, turbinu slangos buvo siek tiek tepaluotos ir nubege buvo tepalo siek tiek, tai buvo tepalo kvapas. Paskui kai keite tepalus, viska pamenu meistras isvale, slangas numove, patikrino viska ir nuvale. Dabar gali but kad vel gal to tepalo is ten siek tiek nubego ant karterio, gal is to.... nezinau. Nors vizualiai kiek zurejau turbinu slangos tik aprasoje, nepasitepalave, neturetu... velnias zino Laimonai. Siandien kiek vazinejau, jokio kvapo nebuvo ir deze dirbo gerai. O del suportu - nu zinok net servise kai ant N pastate masina ant lygiu grindu ji vis bande pariedeti kur nors, nu nepanasu kad strigtu ten kas nors, plius diskai vesus buna po vaziavimo jei daug nestabdai.....


  • 0

#9 definedt

definedt
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 124
  • Vieta:Klaipeda
  • Automobilis:BMW E91 330d

Parašyta 2015 sausio 16 - 13:32

Anyway, grizau namo, po miesta pasimaliau - deze dirba kaip laikrodis, jokiu vibraciju, nieko, viskias ok visasi rezimais. Gal tiesiog tepalo jai truko? Zdoiu, kainavo 50 euru viskas, ir labai tikiuosi kad tuom si istorija ir pasibaigs :)

Hehe pas manes kai 4HP20 deze buvo ant 607 2.2HDi tai irgi smugiuodavo, vibruodavo sankryzuose sustojant tai pakeiciau kaip ir tu tepalus (dali) - tai susitvarke, bet tik tam kartui, pora savaiciu pasivazynejus vel prasidedavo fejerverkai. Tai stebek kaip dirba, gal tau ir isgelbes tepalu keitimas, nes rida maza, o pas manes buvo mates kilometru...


  • 0

#10 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.936
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2015 sausio 16 - 13:34

Dėžė tikriausiai Aisin Warner AM6? Tokiu atveju, dėžės viršuj supylimo kamštukas visgi yra, tik tikriausiai labai nepatogiai matomas ir prieinamas. Pas Citroen C5 3.0V6 priėjimą radau nesunkiai, pakako nuimti oro filtrą, ir sukti tą kamštį su galvute ant šarnyriuko, nes kampas prastokas. Galvutės nepamenu, bet tai bus kažkas T50-55 dydžio žvaigždė.

Dėžės tepalo lygis matuojamas, kai dėžės temperatūra apie 60 laipsnių (leidžiama tolerancija 58-68C), tą reikia pasižiūrėti prisijungus Lexia, dėžės kompe temperatūra yra, tik kad dažnai ten rodo -40C :) Tokiu atveju tikriausiai reiktų arba keistis daviklį, kuris berods dėžės viduj kažkur, arba matuoti senuoju rankos, arba naujuoju IR termometro būdu.

Užvestam automobiliui pereinam per pavaras kelis kartus ir pastatom į P.

Atsukam T30 ar tai T40 galvutės varžtelį, kuris skirtas lygio matavimui. Jei truputį nubėga, o tuomet ramiai kapsi tepalas, lygis tvarkoj. Jei nebėga - reikia dapilti. Tepalas pilamas taip pat užvestam. Dozuoti siūloma po puslitrį, bet manau, kad galima ir po mažiau, jei nesinori laistyti. Žodžiu užsukam atgal kamštuką ir per viršutinį kamštį įpilam puslitrį tepalo, einam žiūrėt lygio. Jei atsukus tepalas nubėga ir tuomet varva- lygis geras, jei vis dar ne - pilam dar dozę. Ir taip, kol bus tvarkelė.

Jei tepalą atnaujinam, reikia atsukti kamštį su H17 galvute, į kurį ir įsuktas tas mažasis lygio varžčiukas. Jį išsukus, išbėgs apie 3L tepalo. Jei prieš išleidžiant tepalą, per lygio varžtą nebėgo, o tik varvėjo arba net nevarvėjo - pradžioj naujo pilam tiek, kiek išleidom senom, tuomet dapilsim iki lygio.

Nieko ten mandro, tik aukštyn-žemyn procesą gali tekti pakartot ne vieną kartą, kol pataikysit normaliai. Jokiu būdu neišleidinėkti tepalo užvestu varikliu, užvestu tik tikrinamas lygis :)

Jei temperatūros pažiūrėti neišeina ir tenka matuoti ranka - kaip ir teigė meistreliai - geriau pilti truputį daugiau, negu per mažai, nes automatų tepalo lygis, kaistant dėžei, skiriasi labai stipriai.


  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#11 Finalfour

Finalfour
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 467
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 407 Coupe 2.7 HDI

Parašyta 2015 sausio 16 - 14:13

Nieko panasaus nedare. Uzgesine varikli atsuko ta kamsti apacioj, ten isbego daug tepalao, bakelis visas, nezinau, gal 3-4 litrai. Tada paemes svirksta per apacia per ta pati kamsti pristume to tepalo kazkiek. Tada uzvede masina, vel atsuko ta kamsti ir vel istume pilna svirksta to tepalao jau uzvestam. Istraukus svirksta teplas jau bande smarkiai begti atgal, tada uzsuko kamsti, viska graziai isvale, nuleido masina ir pasake kad viskas ok, lygis geras ir gero kelio. Tai ka as zinau.... siaip www.automat.lt skaitosi geriausias Vilniaus APD servisas, tai jei ten taip keicia, tai.... bet anyway, po proceduros automatas dirba puikiai. Tai gal ir pataike ta lygi, bet man grynai is sono neprofesionalia akim pasirode kad lygis ten privarytas gryanai is lempos. 


  • 0

#12 Eddy

Eddy
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 4.754
  • Vieta:Silale
  • Automobilis:Volvo Xc70 2005 D4

Parašyta 2015 vasario 01 - 15:27

keiciau tepalus ir as, palei rekomendacijas. man buvo 4 pavara ties 50 trukciojo irf dauzydavos, pakeitus tepalus, kurie buvo visiskai juodi - bedos dingo , vaziuoja vel idealiai :)


  • 0

Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..

 


#13 Raymisss

Raymisss
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 17
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Pegeot 607 2.7 hdi

Parašyta 2015 gegužės 15 - 09:17

Chebryte zadu vaziuoti i apdservisa prie BRC Vilniuje, sako ATF 4 pilasi, o forume skaitau kad special ? Ar nepakenks mane dezei?  

DEZE:
 Aisin Warner AM6 

Busiu dekingas uz atsakymus. 


  • 0

#14 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.936
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2015 gegužės 25 - 18:46

Aisinui reikalingas tepalas, kuris turi JWS3309 sertifikatą. Jei tepalas gero gamintojo ir šitą sertifikatą turi, tai problemų neturėtų būti, jei keisit tvarkingai pagal procedūrą. Seniau šitokį tepalą pardavinėjo tik po Esso ir Mobil vardais, arba kaip originalą automobilio gamintojų pakuotėse, bet dabar jau ir Total, ir Castrol, ir dar keli gamintojai turi pasirūpinę produktų, tuos sertifikatus turinčių. Jei dvejoji, ar tinkamą šmotą supils, tai vežkis savo tepalą, ir tiek.

Pvz, Total XLD FE
http://total-gbr.lub...V - 10.2011.pdf


  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#15 Finalfour

Finalfour
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 467
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 407 Coupe 2.7 HDI

Parašyta 2015 gegužės 31 - 23:58

Chebryte zadu vaziuoti i apdservisa prie BRC Vilniuje, sako ATF 4 pilasi, o forume skaitau kad special ? Ar nepakenks mane dezei?  

DEZE:
 Aisin Warner AM6 

Busiu dekingas uz atsakymus. 

Parasyk paskui kaip sekesi. Siaip as kai skambinau ten jiems kazkada, tai sake kad pila toki pati kaip peugeot centras kad stumdo tik be kosminio dilerio antkainio. Kiek girdejau kontora ten nebloga. Papasakok kas ir kaip ten, kai apsilankysi. 


  • 0

#16 Raymisss

Raymisss
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 17
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Pegeot 607 2.7 hdi

Parašyta 2015 birželio 05 - 09:20

Na baigesi mano deze, vakar palikau automat.lt remontuj, sake  500 eur ir toliau vaziuoji.  Ka manote ar normali kaina uz hidrobloko restauracija  ?  


  • 0

#17 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.130
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Parašyta 2015 birželio 05 - 09:35

Na baigesi mano deze, vakar palikau automat.lt remontuj, sake  500 eur ir toliau vaziuoji.  Ka manote ar normali kaina uz hidrobloko restauracija  ?  

Netgi laaabai normali, anksciau budavo 1000 euru (keisdavo i kita, gal dabar ismoko remontuot).


  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#18 Finalfour

Finalfour
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 467
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 407 Coupe 2.7 HDI

Parašyta 2015 birželio 05 - 11:22

Na baigesi mano deze, vakar palikau automat.lt remontuj, sake  500 eur ir toliau vaziuoji.  Ka manote ar normali kaina uz hidrobloko restauracija  ?  

Ka reiskia baigesi? Kas nutiko?

Man automat.lt siek tiek nepatiko, nes gedima prognozuoja blogiau nei as pats :) Tuoj paaiskinsiu. Skaitet mano temos aprasyma kokie simptomai man buvo? Tai pakeitus tepalus jie kaip ir dingo. Taciau jie man aiskino, kad jeigu nepades, tai reikes irgi tvarkyti hidrobloka. Tai hidrobloko gedimo pozymiai VISAI KITI nei mano aprasyti. Mano aprasyti yra Hidrotransformatoriaus (pusles) gedimo pozymiai, o tai visai kas kita. Man susidare toks ispudis, kad kai isgirsta zodi aisin, visi automatiskai galvoja kad ten sugesti gali tik hidroblokas, o kad gali buti ir kitu daliu gedimai, tai nesuvokia. Nors mano aprasyti pozymiai budingi butent puslei, o ne ne hidroblokui. 


  • 0

#19 antanukas

antanukas
  • Nariai
  • Pranešimai: 1.797
  • Vieta:Kėdainiai
  • Automobilis:607 2,2 HDI, 607 2.7 HDI

Parašyta 2015 birželio 05 - 12:53

Na baigesi mano deze, vakar palikau automat.lt remontuj, sake  500 eur ir toliau vaziuoji.  Ka manote ar normali kaina uz hidrobloko restauracija  ?  

kokie simtomai buvo?


  • 0

Geriausia nieko neveikti,o po to dar pailseti..
 


#20 Raymisss

Raymisss
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 17
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Pegeot 607 2.7 hdi

Parašyta 2015 birželio 05 - 14:37

Na pas mane viskas prasidejo nuo to kad ilgiau pavaziavus dingdavo 4 begis,  paprasciausiai jo neijungdavo, kol saltas viskas ok.O toliau dingo ir 3 ir 5:) Lenkuose buvau rades nauja  uz 2850 zl , tipo originalas. Automat.lt sako atrestaurota su darbais ir tepalais uz  500 eur. Ka tik skambinausi  valandos begeje pratestuos  jei viskas ok siandien atiduos. Parasysiu veliau kaip sekesi.

Beje gal zinote kas gali man egr  i fap iskastruoti? Kaune startline 200 eur praso. Busiu dekingas uz informacija. 


  • 0




Vartotojų skaito šią temą: 1

narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0