Grąžint mašiną siūlė pardavėjas, bet po to nei +1000, nei +3000 eur nematau auto, kurie patiktų. Tad jeigu pakeitus bloką viskas susitvarko, jau geriau šitas variantas, nei +3000 eur už pastatą

Del kainos hidrobloko su darbais, tai 900 eur be PVM. Su PVM gaunasi kažkur apie 1089 eur.(su darbu, tepalais ir bloku). Tai kaip ir supratau - rinkos kaina, nėra labai uzaukstinta.
Mašina be kablio, pirkta ir naudota Lietuvoje, Vilniuje konkrečiau. Bet kiek radau info užsienio forumuose, tai kai kuriems gamintojo garantinis taiso (arba keičia visą dėžę ir prie 80000 km) tai čia gal sėkmės dalykas labiau. Ir, aišku, visi aiškina tą patį, kad reikia keisti dėžės tepalus reguliariai (priešingai nei garantiniu laikotarpiu elgiasi auto centrai).
Ir dar pežo centre belekaip gyrė šitą konkretų auto, kad viskas tvarkinga, o po savaitės kai su dėžės diagnostika jau pasirodžiau, tai patys klausė ką daryti, kad jiems ateityje nebūtų tokių problemų (lyg labai galėčiau jiems patarti). Šnekėjo dar apie pagalves, variklio berods. Žodžiu kompetencijos pežo centre, mano nuomone, smarkiai trūksta. Žmonės šiame forume daugiau argumentuoja ir analizuoja nei oficialūs pežo atstovai Lietuvoje
