Peršokti prie turinio


Nuotrauka

P407 APD Hidrotransformatoriaus beda?


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 64

#21 Finalfour

Finalfour
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 467
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 407 Coupe 2.7 HDI

Parašyta 2015 birželio 05 - 17:02

Na pas mane viskas prasidejo nuo to kad ilgiau pavaziavus dingdavo 4 begis,  paprasciausiai jo neijungdavo, kol saltas viskas ok.O toliau dingo ir 3 ir 5:) Lenkuose buvau rades nauja  uz 2850 zl , tipo originalas. Automat.lt sako atrestaurota su darbais ir tepalais uz  500 eur. Ka tik skambinausi  valandos begeje pratestuos  jei viskas ok siandien atiduos. Parasysiu veliau kaip sekesi.

Beje gal zinote kas gali man egr  i fap iskastruoti? Kaune startline 200 eur praso. Busiu dekingas uz informacija. 

Ir del sito kaltas hidrotransformatorius? As visad maniau kad pagrindinis jo gedimo pozymis - smugiai perjungiant pavaras, ypac is antros i trecia. 


  • 0

#22 Raymisss

Raymisss
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 17
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Pegeot 607 2.7 hdi

Parašyta 2015 birželio 09 - 07:01

Masina paimta reziume :

Iki remonto:

Vaziavo svelniai, begius jungdavo idealiai, buksavo  4-5 begis.


Po remonto:

Vaziuioja baisiai, smugiai nuo 2-3 begi, toks jausmas kad jungia su smugiu is 2 karto.


Serviso "Automat" komentarai:

Hidroblokas restauruotas, atvaziuokit pasiimti, viska papasakosime.Atvaziuoju sako pravaziuokim nes yra biski problemu, gal jums taip tiks.Vaziuoju ir smugiai is  2-3 . numetineja  irgi su smugiais.Sako greiciausiai dezes viduje bus problemu, reikia trinti dezes kompo atminti bandyti (mes programos pegeotui neturime), arba bandyti vaziuoti maltis po miesta kokiu 50 km.Vienu zodziu   varysiu atgal.Mano nuoziura blogai padare hidrobloka.

 

 

Jusu nuomones?  


Šį pranešimą redagavo Raymisss: 2015 birželio 09 - 07:11

  • 0

#23 Finalfour

Finalfour
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 467
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 407 Coupe 2.7 HDI

Parašyta 2015 birželio 09 - 12:42

As sakiau kad automat.lt sudas. Kai kliantas gedimo pozymius zino geriau nei meistrai, jau nekas. Nes kaip minejau, mano temos prembuleje buvo aprasyta hidrotransformatoriaus pozymiai, jie man aiskino kad cia hidroblokas. Tai as pas juos tik tepalus pasikeiciau, ir nutariau ten negrizti. Tikiuosi kad bent tepalus supyle tinkamus, nes iki siol viskas ok. O ir pati keitimo procedura kuria aprasiau kaip jie keite man itartina. Automat.lt isivaizduoja, kad AISIN automatui gali pareiti tik hidroblokas. Toli grazu ne manau.

Man patikimiau atrodo APD servisas ukmerges plente. Nebuvau ten pats, bet telefonu jie daug kompetentingiau bendravo nei automat.lt Ir kas cia per pasakymas kad programos pezui neturime? Jei esi automatu servisas, tame specelizuojiesi, negali buti tokio posakio, kad neturi programos vienai "popuiariausiu" deziu pagal gedimus.

Man is viso tavo aprasyti gedimo pozymiai nebuvo panasus i hidrobloko. O va dabar jau kai po ju  "remonto" pradejo smugiuoti - jau hidroblokas.

Hidrobloko gedimo pozymiai yra TIK smugiai. O ne buksavimai ir panasiai. Buksavimas jau hidrotransformatoriaus reikalai. 


  • 0

#24 Motis

Motis
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 66
  • Vieta:Klaipeda
  • Automobilis:607 facelift (2008) 2.7HDI

Parašyta 2015 gruodžio 12 - 05:25

Hiebra atsiminkit , kad asasin niera amzini tepalai buvau nustebes kai pamaciau juodus ir dar susvijusius tepalus ant 220 tuk pravazevus mano tas face lift 2008 2.7hdi


  • 0

#25 taurius

taurius
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 137
  • Vieta:Kaunas/Vilnius
  • Automobilis:Tesla Model Y Performance

Parašyta 2015 gruodžio 12 - 11:14

Toyota Aisin dežėms rekomenduoja atšviežinti tepalą kas 60kkm :)


  • 0

Visų automobilių DPF, ADBLUE, EGR sistemų darbo ir variklio galios korekcijos Vilniuje bei Kaune. +370 676 22922.


#26 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.936
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2015 gruodžio 12 - 13:12

Nu jeigu jau juodus radai, tai sėkmės toliau tikint savo 220 rida :)


  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#27 Eddy

Eddy
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 4.754
  • Vieta:Silale
  • Automobilis:Volvo Xc70 2005 D4

Parašyta 2015 gruodžio 13 - 12:20

Neilgai tavo aisins vaziuos jau :)
  • 0

Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..

 


#28 EsTr3ToR

EsTr3ToR
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 760
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 205 Gti 1992 1.9

Parašyta 2016 liepos 19 - 09:39

Sveiki,

 

Maniskis 407 (2005-12) 2.0HDi APD gan keistai elgiasi, gal kas busit susidures:

Pavaras meto graziai, be jokiu smugiu. 

Vaziuojant kad ir 80km/h greiciu, lygiu keliu ir tolygiai laikant gaza - pulsuoja apsukos kokio 100-150rpm diapazone. 

Ta prasme pulsuoja taip, kaip kitiems ant laisvu apsuku, tik tiek kad vaziuojant ir visiskai tolygiai laikant gaza.

Any ideas? 

Tai kuris geriau, automat.lt, ar tas ukmerges?


  • 0
Peugeot 205 GTi 1992 Sorrento Green 1.9 Mi16 Sometime... Peugeot 205 GTi 1987 Graphite Grey 1.6->1.9 Finished Restoration

#29 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.936
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2016 rugpjūčio 08 - 12:00

Kažkaip nemanau, kad čia dėžės problemos.


  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#30 ValdasD

ValdasD
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 5
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 407 coupe

Parašyta 2016 rugpjūčio 16 - 19:54

Sveiki kadangi apie begiu dezes klaba eina tai ir paklausiu gal kas kaune zinote normalia kontora autmatams


  • 0

#31 EsTr3ToR

EsTr3ToR
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 760
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 205 Gti 1992 1.9

Parašyta 2016 rugpjūčio 22 - 10:20

Tadai,

Gal pasidalintum savo izvalgomis? Kazkaip kilo minciu, kad gal gali buti su gazu/sklende/davikliais kasnors, tam tikroje padetyje pedalo.

Kuo ilgiau vazineju su ja, tuo man labiau atrodo kad ten tikrai deze... Toks jausmas kad salta, tik pradejus vaziuoti veikia puikiai - gal galesiu daugiau pasakyti kai atsals orai.

Ka galetum pasakyti apie tepalu keitima sitai dezei? Girdejau kad filtras keiciasi tik nuemus deze? Verta bandyti juos keisti, ar paprasciau kita deze susirast?
Ir gal zinai kas Vilniuje diagnostika sitai senesnei dezei gali padaryti?


  • 0
Peugeot 205 GTi 1992 Sorrento Green 1.9 Mi16 Sometime... Peugeot 205 GTi 1987 Graphite Grey 1.6->1.9 Finished Restoration

#32 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.936
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2016 rugpjūčio 22 - 23:30


Labas. Nesu as automatu meistras ar specas, tai mano izvalgos tik apytiksles ir preliminarios. Tepalus pagal gamintojo procedura ir tinkamais tepalais pakeist moku AL4, 4HP20 ir AM6 dezems. Nors teko jau keisti ir 4HP18. Na ir dar tokiai gan sustrai 6hp26, bet ten be spec. irangos, kadangi jos neturiu, tai tikrasis diletantizmas...
Po tepalo keitimo paprastai zmones sako, kad svelniau ir maloniau jungia, kad maziau juntama temperaturos itaka. Vienam netgi nustojo smugiuoti, bet ten buvo AL4 ir smugiavo dar itin svelniai tik. O kad panaikintu smugi i atbuline pavara, dar nebuvo niekam. Filtras pas al4, 4hp20 ir am6 tikrai keiciamas tik nukelus ir isardzius deze, zodziu darant kapitalini remonta, pas 4hp18 paprastas lengvai plaunamas sietelis, o pas 6hp26 irgi keiciasi, bet sutvertas kartu su plastikiniu dezes karteriu ir originalas kainuoja apie 60-70 eur. Originalas pigiau uz mann ar kinieti vemo :)
Zodziu keicias 3 litrai tepalo po kazkur 9-11eur, priklausomai nuo norimo brando. As naudoju mobil, kadangi originalas psa kataloge rodomas yra esso, bet jis nebegamina, o esso yra tas pats exxon koncernas su mobil. Pakeitimas pas mane budavo pirmas 20-30, kiti po 10 (zmones daznai nori keisti 2-3 kartus, nes taip atsinaujina daugiau procentu). Realiai tai jei vaizdas jau labai liudnas, tai ispeju visada, kad gali ir pablogeti, jei deze jau visai vos gyva ir dar tebesugeba dirbti tik del pilno drozliu, degesiu ir kito chlamo, sutirstejusio tepalo, del ko vis dar sukyla slegis ir uztenka trinties, kad nepraslystu ten, ku nereikia. Kiek kainuoja kitur, rimtai dometis neteko, tik esu mates kazkur pas automatcikus internetiniuose puslapiuose pigiau arba ir brangiau. Na as imu uz tai, kad tiksliai stebiu temperatura su lexia ir lygis tuomet buna idealus, o kiek teko is zmoniu girdeti, daugumoj vietu temperatura nematuojama net mechaniniais metodais, arba isvis tikrinama uzgesintu varikliu arba neperejus per visas pavaras, tai tokiu atveju buna dar koki litra ar net pusantro supili virsaus...
Kompiuterine diagnostika tai pas Tauriu, bet kad ismestu klaidas, tai ten jau turi buti tikrai prasti popieriai, o pagal gyvus parametrus kaip ten jis supranta - nugi paklausk gyvai telefonu :)
O mechanine diagnostika, realiai, neknisu proto, net neisivaizduoju :) neislipau dar pats is sankabu liuno :D

O siaip del visokiu trukciojimu tiesiog tolygiai vaziuojant, kai pavaros nejunginejamos ir deze mazai apkrauta - visada pirmiausiai variklio valdymo sistemas tikrint reiktu. Gal viso labo Egr kvailioja, kas yra labai daznai sutinkama pas RHR varikli.

Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2016 rugpjūčio 22 - 23:32

  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#33 EsTr3ToR

EsTr3ToR
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 760
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 205 Gti 1992 1.9

Parašyta 2016 rugpjūčio 23 - 10:31

Aciu uz issamu atsakyma!

 

Maniske deze pagal servicebox yra HP20 (AG). Kartais nemaloniai tik antra pavara imeta, vos pajudejus kamstyje ir atleidus gaza. Bet tik kartais :)

Kuo toliau tuo labiau manau kad reikia apsilankyti pas Tauriu, manau is to tikrai bus naudos, nes noreciau kad patikrintu kas ten pas mane su visais FAP ir EGR padaryta ir prie tos dezes prisijungtu del sventos ramybes.

Vakar pajauciau, kad trauka "uzpuciant" antra pavara, nevisada tokia pat. Taip pat trauka buvo dingus greitkelyje, darant eilini "resume" i autopiloto nustatyta greiti, masina nustojo greiteti taip kaip anksciau. Sustojau, "perkroviau" ir vel viskas OK buvo. Pirma gyvenime APD, gal truputi per daug as paranojiskas del jos :)


  • 0
Peugeot 205 GTi 1992 Sorrento Green 1.9 Mi16 Sometime... Peugeot 205 GTi 1987 Graphite Grey 1.6->1.9 Finished Restoration

#34 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.936
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2016 rugsėjo 13 - 12:21

Pala pala, pas 407 ir 2.0HDi HP20 dėžė? Neteko matyti, bet gal... Tokiu atveju, turėtumei turėti viso labo tik keturis bėgius. Ar taip ir yra? Jeigu taip, tai tuomet tikrai 4HP20. Jei yra kažkokių smūgelių ir nešvelnumų jau, tai visvien rekomenduoju bent kartą tepalą pasikeisti, dažnai kažkiek padeda, ir bent būni ramus, kad dėžėje ne makalas pluduriuoja, o toks jau padoresnis skystimas. Plius ir sužinai esamo skystimo kvapų ir konsistencijos situaciją.

 

Šiaip aš buvau giliai nustebęs, kai kartą atvažiavau pas žmogų keisti jam dėžės tepalo. Telefonu paaiškino, kad 2.2HDi 98kw ir 4HP20 automatas. Važiuoti pas jį reikėjo dėl to, kad užsisvajojęs keitėsi variklio tepalą ir atsuko ne tą varžtą - išbėgo dėžės tepalas :D

Esmė, kad atėjau prie garažo ir žiūriu, kad ten C5 Antrukas, nuo 2005tų. Galvojau tikrai, kad tuose modeliuose jau nebebuvo nei tos dėžės, nei to variklio. Pasirodo, kad jis dar kurį laiką buvo, kol jį pakeitė naujesnis 2.2HDi, tas su 125kw ir dviem turbinom. O kol nekeitė motoro, tol nekeitė ir dėžės :)

 

Jei tikrai 4HP20, tai nusipirk penkis litrus Mobil LT71141 tepalo. Užsikaitink garaže gerai variklį ir dėžę (geriausiai tai rimtai pavažinėjus, bet jei nesigauna, tuomet bent pusvalandis ant laisvų, geriau dar daugiau), užgesink ir atsuk išleidimo varžtą. Kai gerai nusivarva, užsukam atgal. Nusiimi oro filtrą ira randi ten mėlyną alsuoklio kepurėlę. Ją išimi, po ja randi skardinį alsuoklio piltuvėlį. Tą piltuvėlį replėm iškrapštai ir atsiranda tokia itin maža supylimo anga. Bjauru per ją pilti, bet teks susigalvoti kažkokią leiką ir supilti. Šiaip realiai tai supilt galima iškart 4,5L tepalo ir kurt variklį. Tuomet reikia forumiečio su Lexia ar kita diagnostine įranga, kuri jungtųsi prie dėžės kompo ir eitų matyti tepalo temperatūrą. Kai pašyla tepalas iki 50 ar 60C (nepamenu, paknaisiok internete :) ),  keliskart pereinam per visas pavaras (įskaitant ir kiek išeina įjungti su Manual rėžimu, jei toks yra), palaikydami po 2-3s kiekvienoj padėty ir statom atgal į P. Greit lendam į duobę ir atsukinėjam lygio varžtą, kuris yra virš dešinio pusašio ir atsisuka su H6 galvute. Turi šiek tiek išbėgti, o paskui varvėti. Tuomet užsukam. Ir VISKAS.

 

Jei dėžė visgi AM6, tai papasakot galiu ir jai. Nieko ten labai blatno, tik reikia dirbti atsargiai ir protingai, tepalą pilti itin švariai (filtras gi nekeičiamas ir neplaunamas) ir temperatūrą kuo tiksliau išlaikyti, nes 10C nukrypimas ir jau puslitriu tepalo per daug/per mažai.


  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#35 Gycius

Gycius
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 753
  • Vieta:Raseiniai/Kaunas
  • Automobilis:Liutas 607

Parašyta 2016 rugsėjo 19 - 07:53

Sveiki,

 

maniškiam 407 sw 2.0 hdi, 100 kW 06 metų taip pat pasireiškė Hidrofransformatoriaus problema. iš 2 į 3 metant bėgį atrodo įsimeta laisvas bėgis, sukyla sūkiai, o tada trenksmas, tas pats su visom pavarom aukštyn + atbulinė.  Savaitgalį kibau į darbus, nuleisti tepalai tikrai neatrodė juodi kaip smala, kvapo svilėsiu taip pat nebuvo. Persirinkau hidrotransformatorių išsivaliau viską su carb cleaneriu. pasitikrinau selenoidų varžas tai visi į ribas tilpo 5 - 5,6 ohm, nei vieno nebuvo "pramušto". Tada sekė gilesnis jų ardymas iki šerdies. Ir panašu bėda rasta - Vienas strigo! [post='AM6 hidroblokas'][/post]

 

Vakar naktį surinkti nebespėjau, darbus pratęsiu tik savaitgali. gal galit patarti iš kur pigiau gauti alyvos ? :) nes Šiaip 1 litras - 9,8 euro (kinietiškos neiškau, bet galvoju gal yra kur pigiau)

 


  • 0

#36 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.130
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Parašyta 2016 rugsėjo 19 - 08:28

Pas 407 iki 2007 metu dejo AL4 o ne 4hp20 dezes. O AL4 nieko bendra su ZF 4HP20 neturi. AL4 prancuzu geda.... :(

Šį pranešimą redagavo Laimonas: 2016 rugsėjo 19 - 08:28

  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#37 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.936
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2016 rugsėjo 19 - 14:06

Sveiki,

 

maniškiam 407 sw 2.0 hdi, 100 kW 06 metų taip pat pasireiškė Hidrofransformatoriaus problema. iš 2 į 3 metant bėgį atrodo įsimeta laisvas bėgis, sukyla sūkiai, o tada trenksmas, tas pats su visom pavarom aukštyn + atbulinė.  Savaitgalį kibau į darbus, nuleisti tepalai tikrai neatrodė juodi kaip smala, kvapo svilėsiu taip pat nebuvo. Persirinkau hidrotransformatorių išsivaliau viską su carb cleaneriu. pasitikrinau selenoidų varžas tai visi į ribas tilpo 5 - 5,6 ohm, nei vieno nebuvo "pramušto". Tada sekė gilesnis jų ardymas iki šerdies. Ir panašu bėda rasta - Vienas strigo! [post='AM6 hidroblokas'][/post]

 

Vakar naktį surinkti nebespėjau, darbus pratęsiu tik savaitgali. gal galit patarti iš kur pigiau gauti alyvos ? :) nes Šiaip 1 litras - 9,8 euro (kinietiškos neiškau, bet galvoju gal yra kur pigiau)

Mažmenos nelabai pigiau išvis gausi. Nebent nori eksperimentus daryti ir bandyti pigesnes alyvas, ko aš tikrai nerekomenduoju.

Mobil ATF 3309 pilti geriausiai, nes originale priklausė Esso ATF 3309, bet Esso dabar yra nupirkti Mobilio ir priklauso tam pačiam Exxon koncernui, tai ir tepalas dabar jau Mobilio pavadinimu.

 

Pigesnis tepalas eina 4HP20 ir AL4 dėžėms, bet jo ten daugiau reikia, tai irgi tas ant to išeina. AL4 reikia 4 litrų, o 4HP20 net 5ių.


  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#38 Gycius

Gycius
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 753
  • Vieta:Raseiniai/Kaunas
  • Automobilis:Liutas 607

Parašyta 2016 rugsėjo 19 - 19:07

Ne, su kitaicais tikrai neprasidėsiu :) šiaip keista kad iš tos AM6 išbėgos netoli 4 litrų išbėgo, nors kiek skaičiau išleidžia tik 3, bet gal nuolydžiai sužaidė :)


  • 0

#39 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.936
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2016 rugsėjo 19 - 20:16

Ryt keisiu tokiai dėžei, prilipdytai ant 3.0HDi. Pažiūrėsiu, kiek išbėgs, jei nepamiršiu.


  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#40 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.130
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Parašyta 2016 rugsėjo 19 - 20:51

Kelis kartus esu keites, tai visada isbegdavo apie 4 litrus pas Aisin AM6 :) pas ZF 4HP20 apie 4,5
  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt





Vartotojų skaito šią temą: 2

narių: 0, svečių: 2, slaptų narių: 0