Labas. Nesu as automatu meistras ar specas, tai mano izvalgos tik apytiksles ir preliminarios. Tepalus pagal gamintojo procedura ir tinkamais tepalais pakeist moku AL4, 4HP20 ir AM6 dezems. Nors teko jau keisti ir 4HP18. Na ir dar tokiai gan sustrai 6hp26, bet ten be spec. irangos, kadangi jos neturiu, tai tikrasis diletantizmas...
Po tepalo keitimo paprastai zmones sako, kad svelniau ir maloniau jungia, kad maziau juntama temperaturos itaka. Vienam netgi nustojo smugiuoti, bet ten buvo AL4 ir smugiavo dar itin svelniai tik. O kad panaikintu smugi i atbuline pavara, dar nebuvo niekam. Filtras pas al4, 4hp20 ir am6 tikrai keiciamas tik nukelus ir isardzius deze, zodziu darant kapitalini remonta, pas 4hp18 paprastas lengvai plaunamas sietelis, o pas 6hp26 irgi keiciasi, bet sutvertas kartu su plastikiniu dezes karteriu ir originalas kainuoja apie 60-70 eur. Originalas pigiau uz mann ar kinieti vemo
Zodziu keicias 3 litrai tepalo po kazkur 9-11eur, priklausomai nuo norimo brando. As naudoju mobil, kadangi originalas psa kataloge rodomas yra esso, bet jis nebegamina, o esso yra tas pats exxon koncernas su mobil. Pakeitimas pas mane budavo pirmas 20-30, kiti po 10 (zmones daznai nori keisti 2-3 kartus, nes taip atsinaujina daugiau procentu). Realiai tai jei vaizdas jau labai liudnas, tai ispeju visada, kad gali ir pablogeti, jei deze jau visai vos gyva ir dar tebesugeba dirbti tik del pilno drozliu, degesiu ir kito chlamo, sutirstejusio tepalo, del ko vis dar sukyla slegis ir uztenka trinties, kad nepraslystu ten, ku nereikia. Kiek kainuoja kitur, rimtai dometis neteko, tik esu mates kazkur pas automatcikus internetiniuose puslapiuose pigiau arba ir brangiau. Na as imu uz tai, kad tiksliai stebiu temperatura su lexia ir lygis tuomet buna idealus, o kiek teko is zmoniu girdeti, daugumoj vietu temperatura nematuojama net mechaniniais metodais, arba isvis tikrinama uzgesintu varikliu arba neperejus per visas pavaras, tai tokiu atveju buna dar koki litra ar net pusantro supili virsaus...
Kompiuterine diagnostika tai pas Tauriu, bet kad ismestu klaidas, tai ten jau turi buti tikrai prasti popieriai, o pagal gyvus parametrus kaip ten jis supranta - nugi paklausk gyvai telefonu
O mechanine diagnostika, realiai, neknisu proto, net neisivaizduoju
neislipau dar pats is sankabu liuno
O siaip del visokiu trukciojimu tiesiog tolygiai vaziuojant, kai pavaros nejunginejamos ir deze mazai apkrauta - visada pirmiausiai variklio valdymo sistemas tikrint reiktu. Gal viso labo Egr kvailioja, kas yra labai daznai sutinkama pas RHR varikli.
Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2016 rugpjūčio 22 - 23:32