Jump to content


Photo

P407 APD Hidrotransformatoriaus beda?


  • Please log in to reply
64 replies to this topic

#41 Gycius

Gycius
  • Senbuviai
  • posts 753
  • Vieta:Raseiniai/Kaunas
  • Automobilis:Liutas 607

Posted 2016 September 27 - 21:25

Sveiki,

 

taigi po savaitgalio darbų išvalius hidrobloka ir perrinkus solenoidus iš pirmo karto nepavyko surinkti, dingo atbulinė ( taip ir neaišku kas blogai buvo, bet labiausiai įtarčiau netiksliai išlygiuotas "tarpines" plokšteles) bet perrinkus hidrobloką dar kartą viskas veikia! Bėda dėl trankymo ir pergazavimo (kaip ant laisvos pavaros) buvo SLC3 solenoide (stringanti šerdis mano atveju). Surinkus žinoma testavau pilnai užkaitinus ir įvairiausiais rėžimais nuo sport iki staigaus stabdymo ir vėl greito įsibėgėjimo. Tiesa nežinau kaip pas kitus jaučiasi pavaros sužeminimas užmynus per gaza, mano atveju jaučias toks timptelėjimas važiuojant ~100 km/h ir staigiai gazuojant (pavaras perjungia iš 5 į 4).  


  • 0

#42 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • posts 5,936
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Posted 2016 December 19 - 13:31

Kelis kartus esu keites, tai visada isbegdavo apie 4 litrus pas Aisin AM6 :) pas ZF 4HP20 apie 4,5

Čia ir yra įdomioji varkė. Kiek kartų keičiau, bent iš pažiūros visada atrodo, kad išbėga daugiau, nei 3 litrai (realiai nematavau). Bet bet bet. Dar neikart nebuvo subėgę daugiau, nei 3 litrai. Visuomet supili lygiai tris, pasišildai ir dar nubėga šimtgramis. Visi manualai, net ir originalūs, taip pat rašo, kad pakanka 3litrų.

Gal, nesant jokiems nuotėkiams, to tepalo dėl kokios nesąmoningos priežasties gali padaugėti, pvz pritraukia drėgmės iš atmosferos per alsuoklį?

Nors, pamenu, kai išleidinėjau AL4 tepalą, irgi pasirodė, kad į bakelį ten belekiek subėgo daugiau, negu turėjo išbėgti. Susiparinęs netgi paėmiau ir supyliau į greta stovėjusį tuščią antifrizo bakelį ir pasirodė, kad gulščiai ten atrodė daug daugiau, o realiai pamatavus - kiek ir priklauso.


  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#43 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • posts 6,130
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Posted 2016 December 19 - 15:44

O tu uzkurei ir pravarinejai nuo P iki D kelis kartus? Tada dar litras isbega :) bet ne visada


Edited by Laimonas, 2016 December 19 - 15:44.

  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#44 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • posts 5,936
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Posted 2016 December 19 - 16:10

Taip nedariau, bet tikiu, kad taip išbėgtų ir daugiau.

Kažkaip naujo tipo automato be tepalo kurti nekyla minčių.

 

6HP26 buvom užkūrę (savininko prašymu) su trijų litrų tepalo stygium, tai tokių garsų iš dėžės išgirdau, kad tai tik patvirtino mano šitą idėją.

 

Ten dafiga to tepalo toj dėžėj, tai teoriškai lyg ir neturėtų būt toks kosmosas, bet... O kodėl to reikėjo? Pas tą mašiną, kur keitėm, galas varomas ir dėžė kardano tunely. Tai nėra kaip per viršų tepalo supilt, net ir gamintojas nurodo pilt per lygio varžtą, bet turbūt reiktų specialaus įrankio su vožtuvėliu, kad nebėgtų atgal ir būtų galima pilti užgesintai mašinai, tik tuomet užvesti ir suvesti lygį. Nes užgesintai, sakau, gal trys litrai ir netilpo per lygio varžtą, bėga lauk ir tiek. Teko užvesti, tuomet siurblys pasiima, užpildo sistemą ir galima pilti, bet dėžei labai nepatiko... Viso talpa ar tai ne 11litrų tik. Gal mažiau...

Žodžiu, sakiau žmogui, kad nemoku keisti tepalo ir neturiu įrangos tai dėžei aptarnauti, nesu išsistudijavęs tos procedūros. Jis norėjo ir sakė, kad pats viską žino ir kad ten viskas paprasta. Tai va taip paprasta ir gavosi...


Edited by tadas1991, 2016 December 19 - 16:12.

  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#45 Kęstas500

Kęstas500
  • Nuolatiniai dalyviai
  • posts 7
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:407 2.0 100kW automatas

Posted 2017 April 06 - 12:43

Kur pakeistu tepalus mano 407 2.0Hdi 6 bėgių automatui Kaune? Kokia kaina ?
  • 0

#46 mmedic

mmedic
  • Senbuviai
  • posts 140
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 406, C5 X7.

Posted 2017 April 06 - 19:23

Keisk pas Tada, kuris reiskesi sioje temoje. Apie 50 e su tepalu ir darbu, jeigu deze am6.
  • 0

#47 bukmakeris

bukmakeris
  • Senbuviai
  • posts 339
  • Vieta:Šiauliai
  • Automobilis:Peugeot 407 Coupe

Posted 2017 May 03 - 20:57

Sveiki, eksploatuoju 407 3.0 V6 su aisin warner am6 pavaru deze.. Reikalas toks, kad jau keli menesiukai atgal, biski momentais pagazavus daugiau, veliau pastacius masina ir is jos islipus, jautesi lyg svylancios gumos ar degancio tepalo kvapas. Paskui ilgiau pavazinejus labiau susilus orams jautesi kvapas vis smarkiau, ir eidavo dumelis atidarius kapota is variklio galo apacios, na gerai, pavazinejau dar taip, daugiau jokiu simptomu nesijaute.

Veliau galvojau, kad galbut per voztuvu dangteliu tarpines leidzia tepala ir viskas eina ant duslintuvo, ismetimo kolektoriaus.. Pries geras dvi savaites visus dangtelius pilnai hermetizavo ir pakeite prie to pacio visas zvakes Peugeot centre siauliuose.. Ale toks pacaniukas, kuris pagrinde uzsiima su tu V6 varikliu remontu.. Na gerai, sutvarke, atsiemu masina, isvaziuoju ramiai is serviso, viskas ok. Bet paskui is vietos judant, smarkiau nuspaudus gazo pedala iskart pastebejau, kad isibegejimas visiskai kitoks, masina lyg pridusus ir toks jausmas, kad uzlaiko pavara ties 2k apsuku (atrodo taip, kad tarkim is vietos pajudeciau su antra pavara ir butu sankaba nuspausta kazkiek, kad neuzdusint variklio) o paskui persimusa viskas pasiekus kazkur 3k+ apsuku, tada jau lupa joptvaimat.. Na ir toliau jautesi svilesio kvapas, galvojau senas tepalas dar vis nesudege galbut pilnai.

Po remonto jau prasukau ne taip jau mazai (apie 800km) galvoju nesamone, toliau vis svyla ir eina dumelis.. supratau ir pajutau, kad kazkas lyg ne to jauciasi su automatu ir tepalas svyla ne is varvanciu voztuvu dangteliu..

Siandien jau silta, +18 buvo, smarve dar labiau sustiprejo, vaziuoju drauges pasiimt, ir pajauciu, kad is vietos isvis nieko nebetraukia nuspaudus dugna gazo pedalo, o paskui prasimusa ties 3k apsuku ir vel eina kaip pasiutus. Na vaziuoju taip toliau sau ramiai apie 70km/h, biski spusteliu gazo pedala aplenkimui kitos masinos, automatas imete i 3 pavara, masina begejasi, viskas ok, ir tik ziuriu ekrane ismete automatic gearbox faulty, paskui esp/asr ir lyg speed control system faulty, kazkas tokio.. na kaip supratau automatas perejo i avarini rezima, ir liko su ijungta 3 pavara, paciam perjungti per manuala irgi neisejo nei aukstyn nei zemyn, bet trauke gerai, viskas ok. na vaziuoju vis dar taip, ziuriu i veidrodeli o gi ten melyni dumai verciasi is po manes.. greitai i aikstele sustojau, uzgesinau masina, atsidariau kapota, melyni dumai ejo tikrai stipriai, is apacios... palaukiau kol praves, kokias 15min. Tada uzkuriau masina, jokiu klaidu neberode visiskai, taip ir parvaziavau namo po lengva, atrodo lyg nieko nebutu buve, tik griztant namo, vel dumelis ejo is po manes nemazas... Ir kas svarbiausia pavaros eina labai sklandziai, pavaru perjungimo nejauciu net vos laikant gazo pedala, jokio tampymo, smugiavimo..

Kaip manot, kas gali buti? Dega diskeliai? Tepalas lasa ant duslintuvo ir svyla? Zodziu paprotinkit :) aisku bet kokiu atveju ryt kreipsiuos i servisa, ziuresiu ka snekes.

Edited by bukmakeris, 2017 May 03 - 21:02.

  • 0

#48 bukmakeris

bukmakeris
  • Senbuviai
  • posts 339
  • Vieta:Šiauliai
  • Automobilis:Peugeot 407 Coupe

Posted 2017 May 04 - 09:39

Up...
  • 0

#49 bukmakeris

bukmakeris
  • Senbuviai
  • posts 339
  • Vieta:Šiauliai
  • Automobilis:Peugeot 407 Coupe

Posted 2017 May 04 - 18:17

Zodziu, visa para niekur nevaziavau, tik grizes is darbo isedau i masina, uzkuriau, toks idomus garsas atsirades, lyg uzimas, zyzimas, ir gazuojant tas pats.. atrodo is variklio eina..

keliasdesimt sekundziu pastovejo taip masina ant laisvu, pagazavau biski, ziuriu dumai pradejo verztis is variklio galo apacios... iskart nedelsiau ir nuvariau masina i servisa..

kazkaip nemanau, kad tai susije kazkuom su automatu. Ryt paziures, paskambins apziureje ir informuos kiek kapeiku reiks sumerkt... :)

Pasimetes as ziauriai... kazkokia mistika

Sorry uz 3 postus is eiles :)  :good:


Edited by bukmakeris, 2017 May 04 - 18:39.

  • 0

#50 mmedic

mmedic
  • Senbuviai
  • posts 140
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 406, C5 X7.

Posted 2017 May 04 - 18:41

Na visi dalykai linke gesti, o ypac ne pirmos jaunystes. Buna ir blogiau gyvenime :)
  • 0

#51 aurelijusb

aurelijusb
  • Nuolatiniai dalyviai
  • posts 7
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot

Posted 2017 May 15 - 12:47

Zodziu, visa para niekur nevaziavau, tik grizes is darbo isedau i masina, uzkuriau, toks idomus garsas atsirades, lyg uzimas, zyzimas, ir gazuojant tas pats.. atrodo is variklio eina..

keliasdesimt sekundziu pastovejo taip masina ant laisvu, pagazavau biski, ziuriu dumai pradejo verztis is variklio galo apacios... iskart nedelsiau ir nuvariau masina i servisa..

kazkaip nemanau, kad tai susije kazkuom su automatu. Ryt paziures, paskambins apziureje ir informuos kiek kapeiku reiks sumerkt... :)

Pasimetes as ziauriai... kazkokia mistika

Sorry uz 3 postus is eiles :)  :good:

 

Tai kas nutiko? Gal jau susitvarkei? :)


  • 0

#52 bukmakeris

bukmakeris
  • Senbuviai
  • posts 339
  • Vieta:Šiauliai
  • Automobilis:Peugeot 407 Coupe

Posted 2017 May 15 - 18:36

Tai kas nutiko? Gal jau susitvarkei? :)

Zodziu, masina "padziauta" stovi dabar pezo centre.. yra laukiamos detales naujos :) Esme tokia, kad su automatu viskas puiku, automato klaida ismete del variklio grybavimo, su kuro misiniu kazkas.. sake pareguliuos. Automatas nebesuprato kas vyksta.. o del variklio, tai kai ana kart hermetizavo voztuvu dangtelius visus, mane buvo issikviete i servisa, kad atvykciau ir parode tu virsutiniu plastmasiniu voztuvu dangteliu tarpines kokios bukles yra ir klause manes ka daryti.. zodziu tos tarpines nuo senumo jau nebe guma, o tiesiog gryna plastmase, visa suluzinejusi. Manes klause ka darom, jie rekomendavo pirkt naujus voztuvu dangtelius, o as pabijojes daugiau isleisti pinigu sakiau, kad suklijuotu tas jau suluzusias tarpines ir, kad privarytu hermetiko, galvojau gal laikys, na ir jie sako, bus matyt, gal laikys. Dabar tokia situacija, kad per tas tarpines dar labiau pramuso ir alyva zymiai daugiau pradejo sunktis, pasak ko ir dumai ejo labai stipriai degancio tepalo.. ir jis matyt bego tiesiai ant zvakiu, sake pora cilindru buvo nemazai tepalo.. tai galejo itakoti variklio netraukima ir siaip bludyjima. Taigi dabar kokiam treciadieni turetu buti voztuvu dangteliai sitie pristatyti nauji ir pakeis tuoj pat.. vienas dangtelis 115, o kitas 110 eur.. kaip sakant galejau iskart ana kart deti naujus :)  o su naudotais nesinori rizikuoti.. o jei vel pradetu leisti tepala tuoj pat  :doh:  :huh:


Edited by bukmakeris, 2017 May 15 - 18:37.

  • 0

#53 talbotas

talbotas
  • Senbuviai
  • posts 1,178
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:407 2.2 benzo

Posted 2017 May 15 - 22:30

Tai as nesuprantu ant kiek reikia ar  tai buti skupam ar netureti €, kad akivaizdziai matai kaip tarpines  is gumos pasidare plasmasines ir dar suluzineje ir nekeiti  :doh: , na as tiesiog nesuprantu tokiu, plius kam tau dangtelius keisti, tarpines pasikeisk ar jau ir dangteliai suluze, nes cia kaina tai manau tikrai ne tarpiniu


  • 0

#54 bukmakeris

bukmakeris
  • Senbuviai
  • posts 339
  • Vieta:Šiauliai
  • Automobilis:Peugeot 407 Coupe

Posted 2017 May 15 - 22:46

Tai as nesuprantu ant kiek reikia ar tai buti skupam ar netureti €, kad akivaizdziai matai kaip tarpines is gumos pasidare plasmasines ir dar suluzineje ir nekeiti :doh: , na as tiesiog nesuprantu tokiu, plius kam tau dangtelius keisti, tarpines pasikeisk ar jau ir dangteliai suluze, nes cia kaina tai manau tikrai ne tarpiniu

Nepaaiskinau iki galo, tai ir kyla kvailos mintys tamstai... tarpines atskirai nepardavinejamos, jos tiesiog neegzistuoja net.. reikia pirkti visa dangteli kuris yra su ta tarpine
  • 0

#55 talbotas

talbotas
  • Senbuviai
  • posts 1,178
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:407 2.2 benzo

Posted 2017 May 16 - 11:06

Nepaaiskinau iki galo, tai ir kyla kvailos mintys tamstai... tarpines atskirai nepardavinejamos, jos tiesiog neegzistuoja net.. reikia pirkti visa dangteli kuris yra su ta tarpine

Nu blemba kazkokia nesamone, visiems varikliams yra tarpines sitam nera, 2.2 v\arikliui keiciau tarpines originaliais gumines, viskas ok, nu cia, kazkokia nesamone nu i na...... tada tokie varikliai


  • 0

#56 bukmakeris

bukmakeris
  • Senbuviai
  • posts 339
  • Vieta:Šiauliai
  • Automobilis:Peugeot 407 Coupe

Posted 2017 May 16 - 13:12

Nu blemba kazkokia nesamone, visiems varikliams yra tarpines sitam nera, 2.2 v\arikliui keiciau tarpines originaliais gumines, viskas ok, nu cia, kazkokia nesamone nu i na...... tada tokie varikliai

Apatiniai (spyziniai) voztuvu dangteliai isvis neturi jokiu tarpiniu, jie tik hermetizuojami, o vat tie virsutiniai plastmasiniai eina su tarpine, kuri negaminama net atskirai ir niekur jos nera.. nebent variantas butu kazkaip pasigamint paciam pas specialistus.
Jau geriau pamokesiu daugiau uz remontus, bet vazinesiu ir jausiu malonuma vaziuodamas su v6...

Edited by bukmakeris, 2017 May 16 - 13:14.

  • 0

#57 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • posts 5,936
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Posted 2017 May 17 - 03:30

Nėra ten jokių špižinių vožtuvų dangtelių ir išvis jokių špižinių dalių. Dabar nepamenu tikliai, kurie, bet ar tai abu įsiurbimo yra plastikiniai, ar abu išmetimo. Likę du aliumininiai. Plastikiniai nežinau ar turi tarpines, o aliumininiai tikrai neturi, hermetiku sandarinasi.

O apačioje po dangteliais jau yra velenėlio laikiklis.

O vožtuvų dangtelį plastikinį, sandarinamą gamykliškai prie jo priklijuotu hermetiku, turėjo jau Citroen XM ir Peugeot 605 patys pirmieji 2,1TD varikliai, apie 89-90tų metų. Paskui pagamino tokios pačios formos plastikinį dangtelį, tik su grioveliu tarpinei, ir bėdos baigėsi.

Norėjau pasakyti, kad čia nereikia keiktis, ale naujesnių mašinų bajeriai. Tas nuo seniau gerokai jau yra bandoma.


Edited by tadas1991, 2017 May 17 - 03:31.

  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#58 Aurimas508

Aurimas508
  • Senbuviai
  • posts 6
  • Vieta:Panevėžys
  • Automobilis:Peugeot 407

Posted 2017 May 21 - 21:59

Sveiki, klubiečiai, neseniai įsigijau Peugeot 508 ir, praktiškai, nuo to laiko skaitau ir domiuosi tik apie šių modelių automatines greičių dėžes. Tačiau konkrečiai tokių simptomų, kokie buvo/yra pas mane, neradau aprašytų, ypač šiam Peugeot modeliui. Gal galėtumėt pasidalinti savo įžvalgomis ir patirtimi?
Auto - 508, 2012 metų, 2.0 hdi (120 kw), automatinė dėžė, 130.000 km.

1. Po įsigijimo nepraėjo nei savaitė ir pajaučiau smūgius jungiant iš P į D ir panašiai, kaip suprantu daug kas su tuo susidūręs buvo. Pirkau iš įmonės, tad jie mašiną pristatė į pezo centrą ir nuresetino kompą. Simptomai kuriam laikui dingo, tačiau po savaitės vėl tas pats bei papildomai kelis kartus dėžei metant bėgius iš 5 į 4 smūgiavo bei galiausiai išmetė gedimą.
2. Mašiną vėl gražiau pardavėjui. Tada išvalė hidrobloka, bet tas, kaip suprantu, nepadėjo, tad prie to pačio dar lindo į dėžę giliau ir ten rado susvilusius kažkokius diskus ( bent tokią info iš jų gaivau), pakeitė tuos diskus ir grąžino mašiną.
3. Dabar ką turiu - šalta viskas ok, pavazinejus miesto režimu, bei ant D režimo sustojus prie sankryžos (pastovejus keliolika sek.) ir atleidus stabdžius mašina nejuda apie 2 sek. Ir tada smūgiuoja bei pradeda važiuoti (viskas vyksta dar nespaudziant gazo)...

Esmė, kad vėl atiduoti pardavėjui neketinu, kadangi pasikonsultavus su forume minetu apd servisu (Avižieniai, Vilnius) jie paminėjo tik hidrobloko keitimą -kainuoja nei daug, nei mažai 1100 eur. Ir pats būčiau linkęs prie tokios diagnozės. Tačiau pardavėjas apie hidrobloko keitimą kalbėti nenusiteikes.

O kaip jūsų nuomonė? Kokia tikimybė, kad pakeitus hidrobloka dingtų toks dėžės smugiavimas jai susilus?

P.s. Sustojus ant D režimo jaučiasi kai po 2 sekundžių dėžė persijungia į "ramesni" režimą, vos vos sumažėja vibracija ir kuo daugiau stovima, tuo didesnis laiko tarpas praeina atleidus stabdį kai mašina nejuda bei po to didesnis smūgis jaučiasi.
  • 0

#59 dzonyB

dzonyB
  • Senbuviai
  • posts 2,075
  • Vieta:Mažeikiai
  • Automobilis:406 2001 m. 2.0 HDI 80 kW

Posted 2017 May 22 - 06:17

Nu jei nesutinka pardavejas keisti hidrobloko grazink jam ta masina ir bapkes pasiimk, ar tipo merksi savo 1100 euru? Keista kad prie 130000 ridos deze sugest galejo.
  • 0

Peugeot 406 2001 m. 2.0 HDI 80 kW
Peugeot 206 XS 2001 m. 1.4 benzo


#60 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • posts 6,130
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Posted 2017 May 22 - 07:28

Sveiki, klubiečiai, neseniai įsigijau Peugeot 508 ir, praktiškai, nuo to laiko skaitau ir domiuosi tik apie šių modelių automatines greičių dėžes. Tačiau konkrečiai tokių simptomų, kokie buvo/yra pas mane, neradau aprašytų, ypač šiam Peugeot modeliui. Gal galėtumėt pasidalinti savo įžvalgomis ir patirtimi?
Auto - 508, 2012 metų, 2.0 hdi (120 kw), automatinė dėžė, 130.000 km.

1. Po įsigijimo nepraėjo nei savaitė ir pajaučiau smūgius jungiant iš P į D ir panašiai, kaip suprantu daug kas su tuo susidūręs buvo. Pirkau iš įmonės, tad jie mašiną pristatė į pezo centrą ir nuresetino kompą. Simptomai kuriam laikui dingo, tačiau po savaitės vėl tas pats bei papildomai kelis kartus dėžei metant bėgius iš 5 į 4 smūgiavo bei galiausiai išmetė gedimą.
2. Mašiną vėl gražiau pardavėjui. Tada išvalė hidrobloka, bet tas, kaip suprantu, nepadėjo, tad prie to pačio dar lindo į dėžę giliau ir ten rado susvilusius kažkokius diskus ( bent tokią info iš jų gaivau), pakeitė tuos diskus ir grąžino mašiną.
3. Dabar ką turiu - šalta viskas ok, pavazinejus miesto režimu, bei ant D režimo sustojus prie sankryžos (pastovejus keliolika sek.) ir atleidus stabdžius mašina nejuda apie 2 sek. Ir tada smūgiuoja bei pradeda važiuoti (viskas vyksta dar nespaudziant gazo)...

Esmė, kad vėl atiduoti pardavėjui neketinu, kadangi pasikonsultavus su forume minetu apd servisu (Avižieniai, Vilnius) jie paminėjo tik hidrobloko keitimą -kainuoja nei daug, nei mažai 1100 eur. Ir pats būčiau linkęs prie tokios diagnozės. Tačiau pardavėjas apie hidrobloko keitimą kalbėti nenusiteikes.

O kaip jūsų nuomonė? Kokia tikimybė, kad pakeitus hidrobloka dingtų toks dėžės smugiavimas jai susilus?

P.s. Sustojus ant D režimo jaučiasi kai po 2 sekundžių dėžė persijungia į "ramesni" režimą, vos vos sumažėja vibracija ir kuo daugiau stovima, tuo didesnis laiko tarpas praeina atleidus stabdį kai mašina nejuda bei po to didesnis smūgis jaučiasi.

 

Sveiki,JŪS turbūt JUOKAUJATE :) čia standartinis HIDRO BLOKO AISIN WARNER AM6 gedimas, kai mašina nuvažiavusi dafiga ir dar biški. Na kaip minimum 400k. ARBA iš kalnų ARBA su priekaba pastoviai sulino. PLAUTI hidro bloka??? Na kas čia per vęjai, ten sudyla el. vožtuvėlių dalys, kurios nebeturi sandarumo. Jei plaunama, keičiami visi el. vožtuvai naujais. Tada OK.

 

Šiaip, nepatingėk, susirask žmogaus kontaktus čia rašė klube, nauji AM6 Hidro blokai LIETUVOJE 658 eurai + tepalas + pakeitimas (pakeitimas 2 val darbo, dėžės nereikia nuimti, na bet dėkim 150e, tepalai 120e, tai manau iki 1000e drasiai). Na nebent euras "NUSMUKDĖ" euro vertę ir dabar jau 1100e. Visvien ne kosmosas. Jei garantinis, tada pasikonsultuok su vartotojų teisėmis ir kuo graiciau, kol nepraėjo 2 mėnesiai.


  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt





6 user(s) are reading this topic

0 members, 6 guests, 0 anonymous users