Išsprendėt tą drebėjimo problemą pajudant iš vietos ? Nežinau nuo ko pradėti ardytis. Ar tikslinga iš karto žemyn leisti dėžę.
Katik po sankabos keitimo.
#41
Posted 2015 March 12 - 16:11
#42
Posted 2015 March 12 - 16:51
O pas tave užgesinant sudreba smagratis?
Negaliu pasakyt, nes sudrebet sudreba auto, bet ar smagratis negaliu pasakyt ;)
#43
Posted 2015 March 13 - 08:33
Negaliu pasakyt, nes sudrebet sudreba auto, bet ar smagratis negaliu pasakyt ;)
drebet gali ir del pavaru dezes, jeigu pirminio veleno per didelis laisvumas pajudant is vietos kol neissicentruoja sankabos diskas bus drebejimas...kazkada keiciau sankaba, tai po to dar ir deze teko persirinkti.
#44
Posted 2015 March 13 - 08:54
drebet gali ir del pavaru dezes, jeigu pirminio veleno per didelis laisvumas pajudant is vietos kol neissicentruoja sankabos diskas bus drebejimas...kazkada keiciau sankaba, tai po to dar ir deze teko persirinkti.
Pirminio velenelio asinis laisvumas dideles itakos netures, kada ant dezes pirminio velenelio sudeti rutuliniai radialiniai arba adatiniai guoliai.Bet jeigu ant pirminio velenelio sudeti kuginiai guoliai , tada, jeigu velenelis turi dideli asini laisvuma , tai jis turi ir radialini laisvuma.Sitas radialinis laisvumas ,gali tureti itakos , drebejimo atsiradimui pajudant.
#45
Posted 2015 March 13 - 14:30
Tas pirminis velenas tai dežę išemus kur styro per visą dėžės aši ? klibėjimo ten negali būti jokio ?
#46
Posted 2015 March 13 - 19:49
Koks klibejimas ar ivarza priklauso nuo dezes tipo.Pvz. dezei BE 4 / 5 pirminis velenas gali netureti visai klibejimo , arba tureti 0,04mm. asini laisvuma.Geriausia suregulioti taip, kad asinis laisvumas butu artimas nuliui.Kai kuriu deziu pirminis velenas yra iverziamas.Cia dezems kuriu pirminis velenas turi du kuginius guolius.
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users