Peršokti prie turinio


Nuotrauka

peugeot 607 hdi 2.2 2000m. dideles sanaudos

peugeot 607

  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 50

#1 Marius M.

Marius M.
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 25
  • Vieta:siauliai
  • Automobilis:peugeot 607 2.2 hdi

Parašyta 2015 vasario 10 - 17:54

sveiki, pasiemiau sia masina su defektais jau, pramustas karteris,ir nevykusiai uztaisytas,siektiek leidzia, po to swiralas nesidarineja acseleruojant pedala,o ranka jis vaiksto,vakumines slangutes lyg ir pajungtos, vaziuojant kad ir apie 1k. apsuku girdimas turbynos sniokstimas,  is keturiu purkstuku kurie rodo 0.21 ir panasiai vienas rodo -3.34 , vedasi gerai tiek saltas tiek siltas, traukas issikviepia ties 3.5k apsuku,o siaip traukia,antras begis labai sunkiai isijungia is aukstesnio begio, ir visa kame labiausiai erzinantis dalykas kas neduoda ramiai nakty miegoti kaip ji gali man ryti apie 15l. dyzelio, kad kazkur isbegtu jau tikrinau nieko, gerai pagazavus nesuprasi spjaudosi pro ismetima tepalu ar dyzeliu, ar tik kondensatas, nuvariau siauliuose i elnio kiema kur uzsiima peugeot ir citroen bet bijojo apsiimti sako cia reikia elektriko motoristo gero,tai jau nebezinau isknisau visa foruma ir istikrinau viska nerandu problemos del tiek kuro suvartojimo, dar imesiu klaidas kokias rodo,istryne jas momentaliai vel susigaude.


Diesel (4HX (VIN 6-8 = Engine code) - Bosch EDC 15C2 - MT/AT)
DTC Description
P0246 - Turbo pressure; pressure measured too low
P0245 - Turbo pressure; pressure measured too high
P1132 - Fault on catalytic converter upstream and downstream temperature sensors
P1112 - Fuel pressure information; pressure below the ECU reference value
P0235 - Turbo pressure signal; short circuit to positive or value too high
P1435 - Additive system; dysfunction
P1446 - Level sensor, additive

  • 0

#2 Eddy

Eddy
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 4.754
  • Vieta:Silale
  • Automobilis:Volvo Xc70 2005 D4

Parašyta 2015 vasario 10 - 19:49

1, 2, 5 klaidos bus kazkas su vakumu voztuvais, ju yra trys.. vienas turbo kitas egr, kitas dar kazkieno..

3,6,7 klaida, vaziuok pas ka nors kurie isprogramuotu FAP filtra kataliza ir egr.. turetu jos pasinaikinti..

del 4 nepasakysiu nieko..

Neseniai turetas 2,2 hdi automatas (kuri paemiau siaip sau isbandymui ir nenuskilo) c5 citroenas man silaleje srebe 12 LITRU !! pas tave siauliai didesnis miestas.. dar ziema...

per daug nieko nepadarysi.. vasara pamazes, bet mieste 10 maziau vistiek neislosi..

man c5 152 kw benzinu vazineju :) ., bo sitas vidutines rodo 11,5 benzo ., kada tas 2,2 hdi man rode 12 dyzelio..


Šį pranešimą redagavo Eddy: 2015 vasario 10 - 19:52

  • 0

Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..

 


#3 lin18

lin18
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 204
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 607

Parašyta 2015 vasario 10 - 20:40

Fapas uzsikimses ar davikliai neveikia, turbinos valdyma reik tvarkyt. visiska nesamone mano 2.2hdi manual, Kaune ramiai vazinejant 5.5, lenktyniaujant 7.5. negali tokiu sanaudu but, pas tvarkinga masina.


  • 0

Peugeot 607 2.2Hdi 2001m

Peugeot 407SW 2.0Hdi 2005m

Peugeot 307SW 2.0Hdi 2004m

Peugeot 208 1.4Hdi 2014m


#4 bukmakeris

bukmakeris
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 339
  • Vieta:Šiauliai
  • Automobilis:Peugeot 407 Coupe

Parašyta 2015 vasario 10 - 20:41

Nieko tas 2.2 hdi nesrebia... Pas mane dabar vazinejant Siauliuose borto kompas rodo 7.8 sanaudas, nu tarkim 8 litrai. vid. greitis 29 km/h, mechanine deze, ratai r16 su daug mesos. Pilu pilna baka ir borto kompo rodmenys sutampa. Pas teva irgi 2.2 hdi tik C5 pas jy. Tai sanaudos panasios... Neisivaizduoju  kas per lavonas turi but, kad srebt 12 ar ten 15 litru...


  • 0

#5 lin18

lin18
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 204
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 607

Parašyta 2015 vasario 10 - 20:53

ner ko noret kai tiek klaidu rodo. o borto kompas bent pas iki restailingo biski grybauja. rodo daugiau nei priklauso. nes ner taip kaip pas pvz 407 stabdant  ant begio iskart sanaudos 0.0, pas 607 iki restaila krenta letai tos sanaudos. bet kad 2.2hdi tiek valgytu tvarkingas turetum pastoviai dugnais apsuku drozti. pvz mano vokietijos Autobanais varant 190 greiciu buvo sanaudos 8.9 ltr\100km. matuota nuo pilno bako iki pilno.


Šį pranešimą redagavo lin18: 2015 vasario 10 - 21:00

  • 0

Peugeot 607 2.2Hdi 2001m

Peugeot 407SW 2.0Hdi 2005m

Peugeot 307SW 2.0Hdi 2004m

Peugeot 208 1.4Hdi 2014m


#6 bukmakeris

bukmakeris
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 339
  • Vieta:Šiauliai
  • Automobilis:Peugeot 407 Coupe

Parašyta 2015 vasario 10 - 21:05

Ir siaip pas ta 607 idomus tas BC, 1 pavara isvis nerodo sanaudu (o likusiu nuvaziuoti kilometru skaicius aiskiai mazeja). Ir dar pvz rodo kompas kad gali nuvaziuoti tarkim 850km, tai pastovejus ant laisvu su uzkurtu varikliu koki pusvalandi ir pradejus vel vaziuoti, tuomet rodo kad gali nuvaziuoti tik kokius 500km ir vaziuojant vel kyla kyla kilometrai, kol vel normalizuojasi  :doh:


  • 0

#7 lin18

lin18
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 204
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 607

Parašyta 2015 vasario 10 - 21:44

Va taip sitas yra idomus variantas :) stovi prie sviesoforo ir tik pajudi rodo kad tau 25km dingo nuo likusio pravaziuot kilometrazo :D nors dyzeliukas ant laivu ten tik ape  0.8l/val tevalgo :) pas po restaila sitas dalykas istaisytas.


Šį pranešimą redagavo lin18: 2015 vasario 10 - 21:51

  • 0

Peugeot 607 2.2Hdi 2001m

Peugeot 407SW 2.0Hdi 2005m

Peugeot 307SW 2.0Hdi 2004m

Peugeot 208 1.4Hdi 2014m


#8 Marius M.

Marius M.
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 25
  • Vieta:siauliai
  • Automobilis:peugeot 607 2.2 hdi

Parašyta 2015 vasario 10 - 23:42

na cia man su sanaudom idomiai,saltas valgo,pavazineji jau lyg ir apie 10l. bet ir tai daug, vazineju uzmiesti mieste mazai maluosi,ja jau nupirkau tokia, matosi kas turejo ja tik ziurejo i kosmetika visa apdaila bamperiai, ekranas viduj ir t.t. deta nuo 2005m. bet atjungtas anti praslidimas nera to oro bakelio ties valytuvais vakumui, turejo ja kazkoks kreivarankis kad dabar sunku atsekti galus, rytu ji man normaliai tai dar bandyciau po biski tuos defektus susitvarkyti,bet dabar nej laiko,nei tiek pinigu kad betkur grusti ja,nuvariau i servisa keite kuro filtra ir guoli kondiskes, jau apie tas klaidas tyli kaip vandens i burna prisipyle nezino ka daryti, sako bus su turba kazkas ,o as galvoju bus ta kojele pastrigusi kuri uzdaro ir atidaro vakuma turbos, o del swirl negali daug ryti kad jis neatsidaro paspaudus gazo? as kad bent zinociau pas ka ja nuvaryti kad bent ta pagrinda sutvarkytu siauliuose, o dabar visi peciais servise traukioja, sneka apie elektra bijo apsiimti, nors pagal nosi mojuoju lapus su diagnostikos rodmenim ir atsispausdines lapus viso vakumo chema, pasakau vos ne visus gedimus,esme tureciau laiko ir garaza su diagnostikos yranga krapstyciaus,o dabar rankos suristos,todel sakau jusu paklausiu ,aciu uz pagalba.


pas mane ir mechanas ratai originalus r17 rodos labai neitakotu tokie rodikliai to ryjimo,ypac kai tokia ziema tik.


Šį pranešimą redagavo Marius M.: 2015 vasario 10 - 23:41

  • 0

#9 Eddy

Eddy
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 4.754
  • Vieta:Silale
  • Automobilis:Volvo Xc70 2005 D4

Parašyta 2015 vasario 11 - 08:40

swirl'as sanaudu negaletu itakoti..


  • 0

Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..

 


#10 kenis222

kenis222
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.985
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:CLS AMG

Parašyta 2015 vasario 11 - 14:58

swirl'as sanaudu negaletu itakoti..

itakoja,jei swirlas neveikia ,atsijungia turbina,be turbinos spaudi gaza ,netraukia ir ryja kura.


  • 0
YOU KILLED KENNY! YOU BASTARDS

#11 PhanT

PhanT

    .

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.736
  • Vieta:..
  • Automobilis:Peugeot 508GT //// Peugeot 406 2.2 98kW

Parašyta 2015 vasario 11 - 17:34

http://www.citrina.l...hp?f=17&t=27193- 5 lapai mano sukurtos temos. NIEKAS normaliai nezino, negali pasakyti ir nepasakys kiek gali ir turi sriebt 2.2HDi.

 

Jei nori reziume, tai nauji purkstuku antgaliai, swirl'as, naujas IC (nepasimoka) ir programavimas pades sumazint sanaudas. Tik viska reik apskaiciuot ir susiziuret ar apsimoka daryt...

 

Pries darant tai, ka isvardinau virsuje - susitvarkyk savo klaidas, jei nuvaziuosi pas kazkuri is forumieciu meistru manau paprastai tau ta padarys. Issikastruok FAP'a and so on.

 

P.S. Sanaudas ziurek pagal sistema nuo uzpilymo iki uzpilymo, o ne pagal borto kompa.


Šį pranešimą redagavo PhanT: 2015 vasario 11 - 17:37

  • 0
2.2HDi 136ag/317nm@ ~200ag/410nm

#12 Marius M.

Marius M.
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 25
  • Vieta:siauliai
  • Automobilis:peugeot 607 2.2 hdi

Parašyta 2015 vasario 11 - 17:54

tame ir esme ar man apsimoka, pats variklis geras,kebulas,ir t.t. o jau kas aplink varikli tai galvos skausmas... nervai uzkils paimsiu visa pilna variklio swapa radau uz 400euru ir permesiu,bus ir daliu ateiciai ir nervu maziau... tame ir esme kad turbo veikia nuolat ne taip kad paspaudi ir isijungia, veikia nuolat neziurint kiek apsuku bebutu,tiek kad ji jau issikviepia ties 3k apsuku, sakau kazkas konstruota bandziau pats atsekti kas kaip, butu salia kita tvarkinga tj paziurejus kaip kur turi buti vakumines slangeles greit galima sutvarkyti,o dabar pilu is tuscio i kiaura,ir noriu perduoti tvarkyti kas apsiims ir sutvarkys pats nenoriu lysti nes kasdien su ja vazineju


  • 0

#13 citroen

citroen
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 86
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Citroen

Parašyta 2015 vasario 11 - 21:47

Fapas uzsikimses ar davikliai neveikia, turbinos valdyma reik tvarkyt. visiska nesamone mano 2.2hdi manual, Kaune ramiai vazinejant 5.5, lenktyniaujant 7.5. negali tokiu sanaudu but, pas tvarkinga masina.

kalbi vejus, gamintojas ka deklaruoja pasiziurek. Ne turguj stovi, kad sapaliot apie tokias sanaudas.


  • 0
Paulius mob. 8-683 39973 e-mail: [email protected]

#14 Ramus

Ramus
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.577
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot

Parašyta 2015 vasario 12 - 01:06

kalbi vejus, gamintojas ka deklaruoja pasiziurek. Ne turguj stovi, kad sapaliot apie tokias sanaudas.

Siuo atveju pilnai sutinku su tavim,turejes as bent 3 2.2hdi tai uzmiestyje realiai 5.5l itilpt gali vasara,oras geras,padangos..o va mieste be 8-9 l niekaip,apie Vln grustis keliuose is vis tyliu...

2.0hdi 80kw tvarkingas taip,butent tiek ir "valgo"ir turejau 2 tokias,trasoj 5-5.5l; mieste nuo 7.2 iki 8


  • 0

Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas  ne remontas


#15 PhanT

PhanT

    .

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.736
  • Vieta:..
  • Automobilis:Peugeot 508GT //// Peugeot 406 2.2 98kW

Parašyta 2015 vasario 12 - 14:40

tame ir esme ar man apsimoka, pats variklis geras,kebulas,ir t.t. o jau kas aplink varikli tai galvos skausmas... nervai uzkils paimsiu visa pilna variklio swapa radau uz 400euru ir permesiu,bus ir daliu ateiciai ir nervu maziau... tame ir esme kad turbo veikia nuolat ne taip kad paspaudi ir isijungia, veikia nuolat neziurint kiek apsuku bebutu,tiek kad ji jau issikviepia ties 3k apsuku, sakau kazkas konstruota bandziau pats atsekti kas kaip, butu salia kita tvarkinga tj paziurejus kaip kur turi buti vakumines slangeles greit galima sutvarkyti,o dabar pilu is tuscio i kiaura,ir noriu perduoti tvarkyti kas apsiims ir sutvarkys pats nenoriu lysti nes kasdien su ja vazineju

 

Vakuum'o kontura galima lengvai surasti, net yra "samadielnu" dok'u kur viskas puikiausiai aprasyta. Apsitvarkyk tuos reikalus su turba ir fapais. Swirlas nebrangus irgi pasikeisk jei neveikiantis ir jau bus geriau. Is variklio keitimo vargu ar sulauksi norimu rezultatu. Tas "stumimas" del sanaudu, tai pastovus reikalas, kaip iskarto sakiau, taip yra del to, kad niekas normaliai ir nezino kiek tam 2.2hdi priklauso sriebt. Gamintojo sanaudos nieko vertos - nes jos yra matuojamos esant tam tikrom salygom ir pan., tai kazi ar galima lygint. Netikeciau ir as tais kurie sako, kad negali taip mazai imt, jei pats nematyciau gyvo pavyzdzio. Neaisku nuo ko priklauso visi tie sanaudu faktoriai, ar nuo ECU, ar nuo variklio stovio ar dar kokio bieso. Bendrai ir daugumoje 2.2hdi yra laikomas kaip rajus variklis ir visi tai priima kaip norma.


Šį pranešimą redagavo PhanT: 2015 vasario 12 - 14:43

  • 0
2.2HDi 136ag/317nm@ ~200ag/410nm

#16 Marius M.

Marius M.
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 25
  • Vieta:siauliai
  • Automobilis:peugeot 607 2.2 hdi

Parašyta 2015 vasario 12 - 17:09

zinot ka sendien pastebejau, ogi suvazinejau kokius 110km ir dauguma km buvo trasoj ir uzpyliau ant vos ne tuscio uz 10euru,ir rodykle ne kazka pakritus, bet ir idomiai,nukabinau ir nulenkiau swirla,girdisi papildomai ora ima,apsukos greit leidzia kelti,ir leidzia jau begetis normaliai,ir nebera to jausmo kai vaziuoji avariniu rezimu, tj jai man trasoj suvalge 5l. zesiu kiek ryt suvalgys su pastoviai papildomu oro srautu, o tvarkyti kaip sakai niera kada paciam, nej garazo,su tamasa i darba ir su tamsa is darbo, savaitgaliai kazka pasikrapstau ,ir jai tik bus laisvesnio laiko aisku ziuresiuos,aciu uz patarima,bent nepuolu i nevilty kai yra bendraminciu


  • 0

#17 Creator

Creator
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 708
  • Vieta:Panvėžs
  • Automobilis:607-as '01m, 2.2 HDI.

Parašyta 2015 vasario 12 - 22:19

Speju dauguma klaidu ar iš seniau likusios, ar del kokio kuriozo išlindo, akumas pasedes, šaltis ir t.t

Klaidas pratrinet ir pradejo mašiniukas atsigavineti?

Del vakumo pasiskaitinek mano tema, ten esu daug ka su šlangutem "pribures", šiuo metu išvis paliktas yra tik vienas "solenoidas", turbinos.

Nei 1 nei 3 nereikalingi, jeigu yra išoperuoti FAP(3 solenoidas) ir EGR(1 solenoidas).

Pirma solenoida gali nors ir rytoi ryte užglušinti, ištrauk šlangute artimesne varikliui ir isuk i ja varžtą(čia tik tam kartui), a maž skirtumas atsiras.

Musu metu mašinom jo ir "protiškai" išiminėti kaip ir ne reikia, čia tik tik tam kad butu tvarka.

Visa tai gali daryti jeigu tikrai žinai kad su šlangutem nepriburta.

Rytoi imesiu paveiksliuka kur esu viska užglušines.

 

Patarčiau savaitgali ne prie mašinos veltui laiką gaišti, o pasivažinėti iki Klaipedos, tai yra, iki tokio forumiečio Laimonas, artimiausias tau rimtas žmogus, aišku jei žmogus laiko tures pusdieniui,tai gryžtum ir be FAP-u ir be EGR-u, ir su visa tiesa apie auto :)

Manau geriausias variantas tau.

 

P.S. Laimonai atsiliepk, kad žmogus žinotu apie ką kalbu.


  • 0

#18 Marius M.

Marius M.
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 25
  • Vieta:siauliai
  • Automobilis:peugeot 607 2.2 hdi

Parašyta 2015 vasario 12 - 23:01

nu va cia suintrigavai, tai tame ir esme kad su visais vakumai pas mane priburta, nera net to vakumo bakelio ties valytuvais,ryt foto imesiu suprasit apie ka as, hujne vazineciau as taip,esme pasikrapsciau jau su sanaudom ok, bet jai vaziuoju apie 110 isijungia avarinis ir mink kiek nori ir priduses visom apsukom atrodo tuoj uzkals varikli, uzgesini pabuna uzkuri vel skrendi, ekraniukas susiknises tad nematau ka butent ismete nes vaziuojant usidega ir supypsi marsrute vaziuojant i darba ne kart, tad klaidu yra kuriuos neisitrina niekaip, o jos kokios tj pirmam temos sakiny nurodziau, siauliai purtosi mano tos masinos,o as vaziuoju kasdien pripratau zinau jos ydas ir ipratau,nors zinau tai prie gero neprives... 


Šį pranešimą redagavo Marius M.: 2015 vasario 12 - 23:02

  • 0

#19 PhanT

PhanT

    .

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.736
  • Vieta:..
  • Automobilis:Peugeot 508GT //// Peugeot 406 2.2 98kW

Parašyta 2015 vasario 17 - 19:55

nu va cia suintrigavai, tai tame ir esme kad su visais vakumai pas mane priburta, nera net to vakumo bakelio ties valytuvais,ryt foto imesiu suprasit apie ka as, hujne vazineciau as taip,esme pasikrapsciau jau su sanaudom ok, bet jai vaziuoju apie 110 isijungia avarinis ir mink kiek nori ir priduses visom apsukom atrodo tuoj uzkals varikli, uzgesini pabuna uzkuri vel skrendi, ekraniukas susiknises tad nematau ka butent ismete nes vaziuojant usidega ir supypsi marsrute vaziuojant i darba ne kart, tad klaidu yra kuriuos neisitrina niekaip, o jos kokios tj pirmam temos sakiny nurodziau, siauliai purtosi mano tos masinos,o as vaziuoju kasdien pripratau zinau jos ydas ir ipratau,nors zinau tai prie gero neprives... 

Ten rezervuaras vakuumui. Buna ir kitoj vietoj, jei nera jo tikrai, gerai butu isigyti. Del laiko trukumo, tai jau trecia karta (?) kartoju, ypac jei dirbantis zmogus, nepagailek kazkiek pinigo ir varyk pas suprantancius zmones. Ju cia daug, su visais eina susitart ir dazniausiai jie jau zino kas, kur ir kaip stovi ar turi stoveti.


Šį pranešimą redagavo PhanT: 2015 vasario 17 - 19:55

  • 0
2.2HDi 136ag/317nm@ ~200ag/410nm

#20 Marius M.

Marius M.
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 25
  • Vieta:siauliai
  • Automobilis:peugeot 607 2.2 hdi

Parašyta 2015 vasario 18 - 17:47

tai kad net nezinau pas ka varyti i koki servisa nuvarai arba neapsiima,arba ziuri kaip i toki dalyka kad pakeisti puse variklio ir ziureti ar susitvarke defektas, viska turi aiskinti rodyti pirstu, tik palikau masina jiem kita diena nuvaziavau pasiimti jie keite kuro filtra su visu korpusu ir slangute is litagros turejo nupirkti nuo siurblio iki filtro,tj ne nupirko is senuku laistymo zarnos metra ir prisuko nu nusijuokiau ir isvaziavau visa kelia gesinejau kol namie pats emiaus ziureti galu, pasirodo fiske nepajungta nuo oro fitro dezes gofros hamutas nuimtas neuzdetas, noriu rasti kas konkreciai zino ka daro yra su hdi varikliu susidures ir sutvarkys,o ne burs, pats stengsiuos greiciau nusipirkti ta rezervuara vakumo,ir swirl tvarkysiuos,bus atostogos reiks ieskot kam patiketi ta masina tvarkyti, kiek siauliuose apvaziavau tik buria,dar turiu infomacijos kad kazkoks is pezo centro isejes dirba ant saves garaziuke,varysiu paieskosiu ir gal zmogus apsiims,zinau kad pas mane kazkokia smulkmena niera cia rimto gedimo,tik neatkasu kas


Šį pranešimą redagavo Marius M.: 2015 vasario 18 - 17:49

  • 0





Vartotojų skaito šią temą: 0

narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0