Jump to content


Photo

407 2.0 hdi 100kw garsas uzkuriant, dideles kuros sanaudos


  • Please log in to reply
62 replies to this topic

#21 gau173

gau173
  • Senbuviai
  • posts 780
  • Vieta:Klaipeda
  • Automobilis:Peugeot 607 2006.10. 2.0 HDI 16 100KW

Posted 2015 March 19 - 14:12

Del autopiloto as kaiptik tikejaus, kad turetu maziau valgyt.. hmm, klydau matomai. Bet buvau atkreipes demesi, kad nuo kalno kyla net. Tai ji atmesim kelionej i Klaipeda. Del vaziavimo manieros tai siuo atveju ja atmest galim, nes nedraskau, o ir greitis pastovus trasoj vistiek buna iki 120, nevaziuoju lyg lenktyniu trasoj. Labai tikiuos bent 7l kelionej i Klaipeda ir atgal, nes ir orai nelabai ziemiski jau ir be autopiloto bandysiu vaziuot.

Pries perkant tikejaus trasoj apie 6, kas matau pas kitus yra visiskai realu :/ ratai nekliuna niekur

Apie ratus turėjau omeny suvedimą. Važiuojant 120+ tai labai aktualu.


Del turbos kvailiojimo ziurek ruda elektrovakuumini voztuveli jo filtruke gali  rasi smelio. Nes man irgi buvo tas pats. Pakeiciau visas vakuumines gumines slangutes, pasitikrinau turbinos potencika, geometrijos vakuuma ,geometrija ar lengvai vaiksto. Vakumas turi but ne maziau -0.8bar iejime i elektovoztuva. 

Pripurskiau filtriuka nuemes, tokio tepalo, serdi pramiklinau http://www.wurth.lt/lt/preke/5031. kol kas del turbinos bedos tingo.

 

98059137_zpsx4epm9xi.jpg

Reikės pamėginti. Dėkui už mintis.


  • 0

#22 stasietis

stasietis
  • Senbuviai
  • posts 781
  • Vieta:Klaipeda
  • Automobilis:P308 2.0 hdi 15'; P508 2.0 hdi 11'

Posted 2015 March 19 - 15:21

pas mane 7. Turejau BMW 3.0d tai su 7ltr sanaudom galejau skrieti 130-140 km/h

Nu jei 8 pas tave, tai tikrai kazkas negerai....


  • 0

#23 sandman^kfmf

sandman^kfmf
  • Senbuviai
  • posts 814
  • Automobilis:Peugeot 407 SW (2005) DW10BTED4 2.0 HDI (100 kW)

Posted 2015 March 19 - 17:58

negali buti daugiau 5.5 litro su situo varikliu jei vaziuojate 110-120 km/h uz miesto. Dar karta sakau!!! Net ir 7 litrai 100 km yra PERDAUG! Su priekaba+du motociklai ant priekabos i ryga ir atgal masina nesugebejo isnaudoti daugiau 8 litru. Tad reikia tikrinti kas yra. Gal rimtai duslintuvas (per FAP vieta) jau uzsikimses? Kaip oro filtrai?


Edited by sandman^kfmf, 2015 March 19 - 18:00.

  • 0

#24 Kestas407

Kestas407
  • Nuolatiniai dalyviai
  • posts 30
  • Vieta:Vilnius/Siauliai
  • Automobilis:Peugeot 407 sw

Posted 2015 March 19 - 22:14

Filtrai visi pakeisti pries nepilna menesi. Del fap ar yra galimybe patikrinti paciam kazkaip is pozymiu? Bet ar neturetu buti pakiles dumingumas jei uzsikimses jis? Nes per TA jis buvo minimalus visiskai


  • 0

#25 Vaaaldas

Vaaaldas
  • Senbuviai
  • posts 987
  • Vieta:Lietuva, Vilkaviskis
  • Automobilis:Peogeut 406 1995

Posted 2015 March 20 - 08:28

Filtrai visi pakeisti pries nepilna menesi. Del fap ar yra galimybe patikrinti paciam kazkaip is pozymiu? Bet ar neturetu buti pakiles dumingumas jei uzsikimses jis? Nes per TA jis buvo minimalus visiskai

FAP  jeigu kazkas blogai turi rodyti darant diagnostika.Uzsikisimo laipsnis, regeneraciju skaicius , atstumas tarp regeneraciju ir t.t.Bet jau pasikartosiu siulau tau ji iskarto mesti.Isvalyti ir isprogramuoti.


  • 0

#26 Kestas407

Kestas407
  • Nuolatiniai dalyviai
  • posts 30
  • Vieta:Vilnius/Siauliai
  • Automobilis:Peugeot 407 sw

Posted 2015 March 20 - 08:57

Fapa planavau issioperuot kaip viena pirmuju darbu tik nusipirkes, bet kad prasidejo visai kitos islaidos.. dirzu komplekta ir taip buvo aisku kad keisiu, bet dar sankaba skaudziai dasidejo.. ir toliau bedos nesibaigia, ta vairo vibracija stipriau sukant tiek vaziuojant tiek parkuojantis, kuro sanaudos dideles, salta uzvedant papildomas garsas lyg sucypimas ir dirba kai salta uzvedi koki 10 sec negraziai lyg patrukciodama, poto susinormalizuoja ir dirba graziai.. baisu daros kad nebutu jog kisi kisi pinigus ir lyg i kiaura. O diagnostikos variklio dvi buvo darytos ir kratyta tikrai padoriam servise uz dideles kainas :/


  • 0

#27 stasietis

stasietis
  • Senbuviai
  • posts 781
  • Vieta:Klaipeda
  • Automobilis:P308 2.0 hdi 15'; P508 2.0 hdi 11'

Posted 2015 March 20 - 09:53

Fapa planavau issioperuot kaip viena pirmuju darbu tik nusipirkes, bet kad prasidejo visai kitos islaidos.. dirzu komplekta ir taip buvo aisku kad keisiu, bet dar sankaba skaudziai dasidejo.. ir toliau bedos nesibaigia, ta vairo vibracija stipriau sukant tiek vaziuojant tiek parkuojantis, kuro sanaudos dideles, salta uzvedant papildomas garsas lyg sucypimas ir dirba kai salta uzvedi koki 10 sec negraziai lyg patrukciodama, poto susinormalizuoja ir dirba graziai.. baisu daros kad nebutu jog kisi kisi pinigus ir lyg i kiaura. O diagnostikos variklio dvi buvo darytos ir kratyta tikrai padoriam servise uz dideles kainas :/

gal reiktu purkstukus ant stendo tikrinti? Nes saltam varikliui saltuoju sezonu ir pas mane negraziai dirba ir dumu baltu meta. Ir as tikrai zinau, kad gali kazkuri forsunke jau leisti po truputi.


  • 0

#28 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • posts 6,129
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Posted 2015 March 20 - 11:53

Arba aš kažko nesupratau arba nerandu čia problemos :) Taigi pateiksiu keleta klasimu:
 
1. Klaidų jokių nerodo pasijungus kompą?
2. Kokios purkštukų korekcijos šaltam/šiltam?
3. Koks kuro slėgis?
4. Koki slėgį suguria turba test drive metu?
5. Kaip vaikšto turbinos valdymas? Ta prasme potenciometro rodomi %?
6. Vakumai visi tvarkingi?
7. Gal ant purkštukų dėjot abratkių testerį?
8. Kas per garsas? Video prašom į eterį ;]
9. Ar esi bandęs su tokiu pat 100kW varikliu važiavęs? Ta prasme kad palygint? O gal yra kas važiavęs kas turi tvarkingą arba galėtų palygint;
10. Kiek manai šitas 407 UNIVERSALAS turi imt kuro?
11. Ne klausimas, o pasiūlymas - šalinti FAP ir EGR, kodėl - atsakymas mirga visuose PSA formuose...
 
Gamintojas nurodo:
 
Mieste: 7,9ltr;
Užmiestyje: 5ltr;
Mišrus 6ltr.
 
Čia kai mašina buvo nauja ir VASARĄ, t.y. prie temperatūros 15+ :) reliai sanaudos pas šitą SW yra kažkas 6,5-7ltr. Ir tai jei ne Vilniuje dažnai pastovi, tada visi 8 būna vidurkis. Patikėk, stebuklų nebūna, ir apie 4,5ltr šitam modeliui kai kažkas pakalba tai net juokas nebeima... Vat 206-tas kad tiek ima, aš tikiu :)

  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#29 Kestas407

Kestas407
  • Nuolatiniai dalyviai
  • posts 30
  • Vieta:Vilnius/Siauliai
  • Automobilis:Peugeot 407 sw

Posted 2015 March 20 - 14:37

Kalbant tiesiai sviesiai as puses dalyku ka tamsta surasei cia nesuprantu :) Neismanau masinose visu smulkmenu.

Klaidu nerodo jokiu. Zinau tik kad dukart darem diagnostika, vienakart pas Ramus is forumo, purkstukai buvo tvarkoj, viskas normose, ka galejo ziurejo, viskas tvarkoj sake. Tik tada del drebejimo buvo itarimas smagracio, kuris pasiteisino ir jau pakeistas. Bet del sanaudu.. As ir nesvajoju apie 7 mieste. Bet mes kalbam apie trasoj 8, mieste 11, nors vaziuoju tikrai ramiai ir kamsciuose nestoviu, kadangi darbas ne 8-5.

Del purkstuku tai kiek zinau kazkokias gumikes keite ten jiems berods Ertonoj, nezinau kaip tiksliai vadinasi.

 

Del vaziavimo su tokiu pat esu su draugo, trauka labai panasi. Ramus bande maniski, irgi sake kad trauka tokia kokia turi buti. Trasoj pilciau 6 vaziuodamas 110km/h buciau laabai laimingas, kas manau turetu but normalu kaip cia sneka zmones apie sanaudas 5,5-6 :)

 

Jei tikrai issiaiskint kazkaip eitu, kad cia del fapo, pjauciau ir galvos nesukciau, bet kad nei dumingumas pakiles, nei kas. Nesinori priinvestuot papildomai, jei bedos vistiek viena po kitos nesibaigs.

 

Kazkas turba minejo, o kokie pozymiai, kad ji pareina? Siaip kaip sakau trauka tikrai gera, nera mires variklis.


  • 0

#30 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • posts 6,129
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Posted 2015 March 20 - 16:02

O pas Ramus senai buvai (ta prasme gal tada ir buvo viskas gerai, gal jau praejo siek tiek laiko ir kazkas sugedo)? Jei jis sako, jog tuo metu viskas buvo ok, vadinasi viskas buvo gerai.

 

As ka galiu pasakyti, nemates auto, cia sunku man kazka burti, bet realiai, nepatinka siuolaikiniams dyzeliams "smilkti". Isivaziduok, kuo ramiau vazinejiesi, tuo EGR labiau kisha tavo visa isiurbimo sistema. Sakyciau pasivazinek aukstom apsukom, mesk lauk is galvos tuos pensinius rezimus, taciau kamine fapas pas tave, vdrug turbina sudeginsi bedraskydamas... Zodziu, 8 litrai kai esi vienas masinoj ir ne ZIEMA - daug. Taciau jei 4 zmones, biski bagazo ir ziema, trasoje 7litrai ant SW nera stebuklas.

 

Vienu zodziu, reikia gyvai pamatyti, nes jei trauka yra tokia kokia turi but, tada viskas atsiremia i paties vairavimo stiliu ;]


  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#31 Ramus

Ramus
  • Senbuviai
  • posts 2,577
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot

Posted 2015 March 20 - 18:38

Kalbant tiesiai sviesiai as puses dalyku ka tamsta surasei cia nesuprantu :) Neismanau masinose visu smulkmenu.

Klaidu nerodo jokiu. Zinau tik kad dukart darem diagnostika, vienakart pas Ramus is forumo, purkstukai buvo tvarkoj, viskas normose, ka galejo ziurejo, viskas tvarkoj sake. Tik tada del drebejimo buvo itarimas smagracio, kuris pasiteisino ir jau pakeistas. Bet del sanaudu.. As ir nesvajoju apie 7 mieste. Bet mes kalbam apie trasoj 8, mieste 11, nors vaziuoju tikrai ramiai ir kamsciuose nestoviu, kadangi darbas ne 8-5.

Del purkstuku tai kiek zinau kazkokias gumikes keite ten jiems berods Ertonoj, nezinau kaip tiksliai vadinasi.

 

Del vaziavimo su tokiu pat esu su draugo, trauka labai panasi. Ramus bande maniski, irgi sake kad trauka tokia kokia turi buti. Trasoj pilciau 6 vaziuodamas 110km/h buciau laabai laimingas, kas manau turetu but normalu kaip cia sneka zmones apie sanaudas 5,5-6 :)

 

Jei tikrai issiaiskint kazkaip eitu, kad cia del fapo, pjauciau ir galvos nesukciau, bet kad nei dumingumas pakiles, nei kas. Nesinori priinvestuot papildomai, jei bedos vistiek viena po kitos nesibaigs.

 

Kazkas turba minejo, o kokie pozymiai, kad ji pareina? Siaip kaip sakau trauka tikrai gera, nera mires variklis.

Na purkstukus ant masinos tau tik tikrinau,tai nera tikslus testas

po men. mazdaug bus pilnai surinktas/perdarytas stendas (cr simuliatoriu dadarineju,pjiezo purkstukams buvo  1 kanalo dadesiu 3),butu elektromagnetiniai no problem butu,cr testeris 6 kanalus turi gamykliskai.

Bet zinok Siemensams nera daliu,taip kad isbrokavus teks pirkti kitus.

Neisivaizduoju kokias tau gumytes ten keite bet nera daliu siemens purkstukams.Ir ardyti juos nerekomenduociau,neteko matyti dokumentacijos siemensams surenkant uzverzimo momentu taip sakant NM raktu...


O pas Ramus senai buvai (ta prasme gal tada ir buvo viskas gerai, gal jau praejo siek tiek laiko ir kazkas sugedo)? Jei jis sako, jog tuo metu viskas buvo ok, vadinasi viskas buvo gerai.

 

As ka galiu pasakyti, nemates auto, cia sunku man kazka burti, bet realiai, nepatinka siuolaikiniams dyzeliams "smilkti". Isivaziduok, kuo ramiau vazinejiesi, tuo EGR labiau kisha tavo visa isiurbimo sistema. Sakyciau pasivazinek aukstom apsukom, mesk lauk is galvos tuos pensinius rezimus, taciau kamine fapas pas tave, vdrug turbina sudeginsi bedraskydamas... Zodziu, 8 litrai kai esi vienas masinoj ir ne ZIEMA - daug. Taciau jei 4 zmones, biski bagazo ir ziema, trasoje 7litrai ant SW nera stebuklas.

 

Vienu zodziu, reikia gyvai pamatyti, nes jei trauka yra tokia kokia turi but, tada viskas atsiremia i paties vairavimo stiliu ;]

teisingai pamineta,dadesiu nuo saves,dar reiktu nepamirsti vaziuokles,ratu slegio,suvedimo.....vaziavimo stiliaus,ir mieste pamirsti 5 o tuo labiau 6 pavaras...pastoviai palaikyti nuo 2000 iki 3000 rpm,stabdymas pavara....toks butu tikslingas vaziavimo stilius


  • 0

Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas  ne remontas


#32 Arthurwest

Arthurwest
  • Senbuviai
  • posts 183
  • Vieta:Lithuania
  • Automobilis:Citroen berlingo XTR

Posted 2015 March 20 - 20:16

Abratkes o-ring gumytes keite.
  • 0

#33 Ramus

Ramus
  • Senbuviai
  • posts 2,577
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot

Posted 2015 March 21 - 08:54

Jau zinomas dalykas...tas gumytes patys suplese nesutepe,patys ir keite gal ir uz zmogaus pinigus.Siaip jos neina atskirai pirkti,tik su "kamstuku" komplektas


  • 0

Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas  ne remontas


#34 Kestas407

Kestas407
  • Nuolatiniai dalyviai
  • posts 30
  • Vieta:Vilnius/Siauliai
  • Automobilis:Peugeot 407 sw

Posted 2015 March 23 - 11:33

Na grizau is keliones VILNIUS - KLAIPEDA - VILNIUS. Viso praminta 730km su vazinejimu mieste apie 100km pries isvaziuojant. Grizes uzpyliau 55,41l. Vidurkis 7,6l~. Pries kelione buvau nunulines trip. Tai grynai trasoj pravaziuota 630~km, greitis nuvaziuojant apie 120-125km/h, griztant 115-120km/h. Kompas rodo 6,5l. truputi geriau, bet vistiek daugokai.. Negi jinai mieste virs 10 turi valgyt? Atstumai nedideli, 2-5km, bet kamsciuose praktiskai nestoviu.

Padangu slegiai 2,6, sutikrinau dar kaiptik. Suvedimas padarytas.

 

Beje nepamenu jau ar rasiau, kad salta ryte vedant pasipurto. Dirba negraziai keliolika sekundziu kol susinormalizuoja ir normaliai variklis pradeda veikt. Cia purkstuku simptomai?

 

P.S. Kitas klausimas, noreciau pabandyt su ja isspaust ekonomija trasoj, pvz kiek suvalgytu ramiai 90-95km/h vaziuojant. Klausimai butu nuo kada 6 begiu vaziuot? Siaip metu 6 kai virs 90km/h greitis buna. Jei vaziuoji tarkim 80 trasoj, vaziuot 5?


Edited by Kestas407, 2015 March 23 - 11:35.

  • 0

#35 gau173

gau173
  • Senbuviai
  • posts 780
  • Vieta:Klaipeda
  • Automobilis:Peugeot 607 2006.10. 2.0 HDI 16 100KW

Posted 2015 March 23 - 15:23

Na grizau is keliones VILNIUS - KLAIPEDA - VILNIUS. Viso praminta 730km su vazinejimu mieste apie 100km pries isvaziuojant. Grizes uzpyliau 55,41l. Vidurkis 7,6l~. Pries kelione buvau nunulines trip. Tai grynai trasoj pravaziuota 630~km, greitis nuvaziuojant apie 120-125km/h, griztant 115-120km/h. Kompas rodo 6,5l. truputi geriau, bet vistiek daugokai.. Negi jinai mieste virs 10 turi valgyt? Atstumai nedideli, 2-5km, bet kamsciuose praktiskai nestoviu.

Padangu slegiai 2,6, sutikrinau dar kaiptik. Suvedimas padarytas.

 

Beje nepamenu jau ar rasiau, kad salta ryte vedant pasipurto. Dirba negraziai keliolika sekundziu kol susinormalizuoja ir normaliai variklis pradeda veikt. Cia purkstuku simptomai?

 

P.S. Kitas klausimas, noreciau pabandyt su ja isspaust ekonomija trasoj, pvz kiek suvalgytu ramiai 90-95km/h vaziuojant. Klausimai butu nuo kada 6 begiu vaziuot? Siaip metu 6 kai virs 90km/h greitis buna. Jei vaziuoji tarkim 80 trasoj, vaziuot 5?

7,6 vidurkis kiek daugoka,bet 100 km mieste irgi ne mažai.  Jeigu važiavai pasikrovęs 4 žm.+turtas+pilnas bakas+(120+) trasoje,tai kaip ir prie proto. Juk žiema lauke,padangos,vėjas buvo nemenkas. Viską reikia įvertinti. Beje,gal pats mėgsti šiltai gyventi? Auto stovi pardavkės,moteriškės leidžia pinigus, o pats aikštelėjė birbini,kad šalta nebūtų. Tuomet su savimi reikia kolonėlę vežiotis.  Dėl pasipurtymo užvedant prie minuso ir apie nulį. Nežinau kodėl,bet jau gal kokius 20 siemensinių vairuotojų klaipėdoj klausiau,pas visus tas pats. Matyt gamintojo kliauza. Pats prie didesnio minuso darau taip: Du-tris kartus pakaitinu žvakes,palieku įjungtą degimą ir einu valytis langų. Praeina minutės trys-keturios. Tuomet pareinu,išjungiu degimą,vėl įjungiu  ir vedu. Paprastai drebėlimas būna minimalus. Su kuo tai susiję-tik siemensas žino ką pridirbo. Mano mažiausiai ryja kai važiuoju 70-80 penkta pavara. Tuomet net į 4,5 / 100 km kartais telpu. (daugiausiai važiuoju vienas).


Edited by gau173, 2015 March 23 - 15:27.

  • 0

#36 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • posts 6,129
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Posted 2015 March 23 - 16:26

Nezinau apie koki butent pasipurtyma kalba eina, bet siemensu darbas pasikeicia 180 laipsniu kai atjungiamas EGR (jis ten rupūžė didžiausią skausmą kelia), nebelieka apsuku plaukiojimu, tampymusi ant lygaus griecio autopilotui dirbant ir pan...


Edited by Laimonas, 2015 March 23 - 16:26.

  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#37 smiriusz

smiriusz
  • Senbuviai
  • posts 970
  • Vieta:Klaipėda
  • Automobilis:BMW E60, Peugeot 308. Ex. Peugeot 407 SW.

Posted 2015 March 23 - 16:58

Va va, pas mane irgi šalta pasipurto daugiau, nors realiai ir šilta būna, kad dirba nelabai gražiai ant laisvų, apsukos plaukioja truputį. Bet vis tiek ateis laikas, kai mano pežas keliaus pas Laimoną EGR'ui ir FAP'ui šalinti. :)


Edited by smiriusz, 2015 March 23 - 16:59.

  • 0

#38 gau173

gau173
  • Senbuviai
  • posts 780
  • Vieta:Klaipeda
  • Automobilis:Peugeot 607 2006.10. 2.0 HDI 16 100KW

Posted 2015 March 23 - 17:41

Nezinau apie koki butent pasipurtyma kalba eina, bet siemensu darbas pasikeicia 180 laipsniu kai atjungiamas EGR (jis ten rupūžė didžiausią skausmą kelia), nebelieka apsuku plaukiojimu, tampymusi ant lygaus griecio autopilotui dirbant ir pan...

 

Va va, pas mane irgi šalta pasipurto daugiau, nors realiai ir šilta būna, kad dirba nelabai gražiai ant laisvų, apsukos plaukioja truputį. Bet vis tiek ateis laikas, kai mano pežas keliaus pas Laimoną EGR'ui ir FAP'ui šalinti. :)

Na,kai jau šilta purtosi ar trūkčioja,reikia ieškoti rimtesnių kirminų. Aš kalbėjau apie pirmą užvedimą po šaltos nakties. Tai trunka tik apie 5-10 sek,priklausomai nuo to,koks minusas lauke. Pas mane paprastai nuo +3 jokio pastebimo netolygumo užvedant nebesijaučia. Bet prie -15 jau sukelia emocijas. Tuomet atlieku minėtą manevrą. Manyčiau,kad užvedimo metu nei fapas,nei egr-as niekuo dėti. Na nebent jei jei abu mirę juodai.Vienas mirtinai užsikišęs,kitas juodai kiauras ir užstrigęs.


  • 0

#39 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • posts 6,129
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Posted 2015 March 23 - 17:51

Na taip, gali but purkstuku nusidevejimas, kuro nepadavimas ar nusedimas ir pan. O kas del egr butent sio motoro, linkes vejus isdarinet del savo vidines sandaros ir veikimo principo. Saltai masinai, egr paduoda kuo daugiau ismetamuju duju is kamino, tai nera "paguoda" pasidevejusiem purkstukam ar kompresijai, nes jame jau beveik viskas kas naudinga sudege, prasideda ecu virazai "liesint" "riebint"... Bet visko ant egr aisku negalime suverst, visgi masinos lekusios nemazai ir vokietis todel jas "meta lauk"...

Edited by Laimonas, 2015 March 23 - 17:52.

  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#40 Kestas407

Kestas407
  • Nuolatiniai dalyviai
  • posts 30
  • Vieta:Vilnius/Siauliai
  • Automobilis:Peugeot 407 sw

Posted 2015 March 31 - 14:14

Atrode lyg sanaudos apmazejusios, dar dejau viltis, kad rodo kompas truputi daugiau.. vien mieste pramyniau 99km, nestoviu prie parduotuviu sildydamas ir pan, vaziuoju 2-5km atstumus. Kompas rode 10,4l/100km. Uzpyliau 11,6l pravaziaves 99km.Nafik...

 

 

 

Beje, nukrypstant nuo temos siektiek, bet... dar dziaugsmai nesibaigia. Kol pietavau namie, kazkas sugalvojo pasismagint ir perejo visa vairuotojo puse su raktu ar kazkuo astriu.. sparnas, abi dureles, galinis sparnas ir bagazine.. Iki dazu lyg nedaeita, bet nagas kliuna vedant, ibrezimai matosi.. Ar verta megint su priemonem is parduotuves poliruot paciam? 


  • 0




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users