Del autopiloto as kaiptik tikejaus, kad turetu maziau valgyt.. hmm, klydau matomai. Bet buvau atkreipes demesi, kad nuo kalno kyla net. Tai ji atmesim kelionej i Klaipeda. Del vaziavimo manieros tai siuo atveju ja atmest galim, nes nedraskau, o ir greitis pastovus trasoj vistiek buna iki 120, nevaziuoju lyg lenktyniu trasoj. Labai tikiuos bent 7l kelionej i Klaipeda ir atgal, nes ir orai nelabai ziemiski jau ir be autopiloto bandysiu vaziuot.
Pries perkant tikejaus trasoj apie 6, kas matau pas kitus yra visiskai realu :/ ratai nekliuna niekur
Apie ratus turėjau omeny suvedimą. Važiuojant 120+ tai labai aktualu.
Del turbos kvailiojimo ziurek ruda elektrovakuumini voztuveli jo filtruke gali rasi smelio. Nes man irgi buvo tas pats. Pakeiciau visas vakuumines gumines slangutes, pasitikrinau turbinos potencika, geometrijos vakuuma ,geometrija ar lengvai vaiksto. Vakumas turi but ne maziau -0.8bar iejime i elektovoztuva.
Pripurskiau filtriuka nuemes, tokio tepalo, serdi pramiklinau http://www.wurth.lt/lt/preke/5031. kol kas del turbinos bedos tingo.
Reikės pamėginti. Dėkui už mintis.