Peršokti prie turinio


Nuotrauka

2.7HDI variklis


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 56

#1 Pauliens

Pauliens
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 112
  • Vieta:Šiauliai
  • Automobilis:Peugeot 605 2.5TD 1997m.

Parašyta 2015 balandžio 10 - 11:05

reikia  tikslios informacijos  ar  trukus  diržui  šiame  variklyje   linksta  vožtuvai? 

Kokia    maždaug   padėvėto  variklio  kaina?

 

 

 

 


  • 0

#2 Eddy

Eddy
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 4.754
  • Vieta:Silale
  • Automobilis:Volvo Xc70 2005 D4

Parašyta 2015 balandžio 10 - 11:23

1 000 e

 

-

 

Lanksto


Šį pranešimą redagavo Eddy: 2015 balandžio 10 - 11:24

  • 0

Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..

 


#3 Pauliens

Pauliens
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 112
  • Vieta:Šiauliai
  • Automobilis:Peugeot 605 2.5TD 1997m.

Parašyta 2015 balandžio 10 - 12:13

Liūdna

galvoju apie  šitą

http://www.autogidas...0127004998.html


  • 0

#4 Eddy

Eddy
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 4.754
  • Vieta:Silale
  • Automobilis:Volvo Xc70 2005 D4

Parašyta 2015 balandžio 10 - 12:21

mano svajone  :blush:


  • 0

Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..

 


#5 Pauliens

Pauliens
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 112
  • Vieta:Šiauliai
  • Automobilis:Peugeot 605 2.5TD 1997m.

Parašyta 2015 balandžio 10 - 13:40

bijau  rizikuoti. Jeigu  trukęs  diržas, reikia  keisti  visą  variklį. Kiek  žinau  galvos  pakeitimas  gali  nieko  gero  neduoti, po  kelių  šimtų  km. išsuka  indėklus.

o  dar  neaišku  kokio stovio  automatinė  dėžė.


  • 0

#6 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.130
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Parašyta 2015 balandžio 10 - 15:06

2000e minimum, tokia suma turi turet kad prikeltum sita masina. Cia su garantija, kad nereiks ieskot bobutes paskolos.


  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#7 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.936
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2015 balandžio 10 - 17:40

Labai paprasta patikrint, ar diržas nutrūkęs, net telefonu gali paprašyt pasukt variklį starteriu, ir išgirsi. Tik pardavėjas salaga gali kokį kitą motorą pasukt, tikėdamasis, kad atvažiavęs jau ir nupirksi. Gali būt trūkęs siurblio diržas, tik nežinau, ar jie išvis trūkinėja... Jei kompresija yra, vadinas diržas savo vietoj ir gali sodintis gerą diagnostą su kompu į mašiną ir vežtis žiūrėt, kas ten jam blogai, gal tik kuro nepaduoda, nes bako siurblys miręs ar relė prikepus. Svarbiausia, kad tik nebūtų taip, kaip dažniausiai būna, kad parduoda su defektu, nes mūsų meistram JAU nepavyko jo paleisti. Ir tas nėra baisiausia, nes mūsų meistrai dažnai pasitaiko tokie lochai, kaip reta, bet baisiausia, kad jie nesugeba tvarkingai surinkti, kaip buvo, ir nuperki tokį sumuštinį, kuriam baisu variklį starteriu suktelti, kol visų atsakingų varžtų ir jungčių neperėjai :)


Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2015 balandžio 10 - 17:43

  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#8 Pauliens

Pauliens
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 112
  • Vieta:Šiauliai
  • Automobilis:Peugeot 605 2.5TD 1997m.

Parašyta 2015 balandžio 10 - 17:48

tai  va  sako  suka  labai   lengvai  kaip  nebūtu  kompresijos. Mano  galva jei  trukęs    pagrindinis diržas  būtu  kalimas, bet  kur  dingo  kompresija?


  • 0

#9 Ramus

Ramus
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.577
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot

Parašyta 2015 balandžio 10 - 17:54

Sakykit,galvokit,kritikuokit ka norit,bet 2.7hdi pats leviausias variklis koki tik pagamint galejo...

Pazystu zmogu pas kuri uzkale alkunini 2.7hdi tai jis perdare is 2.7hdi i 3.0 (pilna ir kaina kita) auto buvo Jaguaras,kadangi ne daliu gauti 2.7hdi,nei patikimumu nepasizymi,ir dar,net uzkalta alkunini velena dar nupirko kazkas kadangi niekur ner... kitas dalykas,kam toks kamazinis variklis protui nesuvokiams kam jis ten reikalingas,kai rankos ikisti nera kur,ir grynai kiaura "kiaules taupykle"


  • 0

Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas  ne remontas


#10 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.936
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2015 balandžio 10 - 18:54

Ramus>

 

Reikalingas, manau, žmonėms, kuriem aktualu geras garsas, pojūtis, šešių cilindrų truktelėjimas ir pan. Ir tiems, kurie gali už tai mokėti pinigus.

Važiuoja jis tikrai smagiai, deja projektuotojai įvėlė kelias tikrai esmines klaidas, aušinimo sistemos alkūnėse ir korpusuose, alkūninio veleno stiprumo įvertinime.

Aš kai pakramsnoju tokių motoro aprišimo remonto specifikos, tai irgi nueinu prie savo 1.4 benzinuko, atsidarau kapotą ir grožiuosi ta siuvimo mašina :)


  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#11 Pauliens

Pauliens
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 112
  • Vieta:Šiauliai
  • Automobilis:Peugeot 605 2.5TD 1997m.

Parašyta 2015 balandžio 10 - 19:22

buvo  brolis  vietoje apžiūreti. Aušinimo skysčio  bakelyje  nerasta,  tepalo  norma  stipriai viršyta. Na kaip  ir  viskas  aišku :mellow:


  • 0

#12 markGonzalez

markGonzalez
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.531
  • Vieta:Kaisiadorys
  • Automobilis:Peugeot 308 2.0 HDi 163 HP Peugeot 508 2.0 blueHDi 150 HP

Parašyta 2015 balandžio 10 - 19:23

Tai cia dabr 2.7 HDI kaip pas Audistu 2.5 TDI automatas ir visi spjaudosi, vemia ir panasiai ant jo, bet daug kas turi ir vazineja :D


  • 0

thumb.png


#13 Ramus

Ramus
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.577
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot

Parašyta 2015 balandžio 10 - 22:05

>tadas1991

is vis kam tada tas dyzelis,jau tokie ale motorai tikrai jokios ekonomijos,tas pas kaip koks 3.0 tdi touareg srebia kibiras,daugiau remonte stovi nei vaziuoja..

Nu nori v6 perki benzina ir vargo nematai.Ir dar,kad ir tas 1.4 benzopjuklas monoipurskimas buvo ir pas man kadaise vw guolis3 ,patikek lupdavo ne ka blogiau nei 2.0 kokia bulka ir 7ltr ziema benzino netaupant.

O jei yra trauka prie dyzeliu,manau pats geriausias ira senas,patikimas PSA 2.0hdi 79;80kw,ar 2.2hdi 98kw ..na o toliau jau nusivaziavo PSA su vienkartiniais plastmasiniais ale motorais


Šį pranešimą redagavo Ramus: 2015 balandžio 10 - 22:06

  • 0

Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas  ne remontas


#14 lapeno

lapeno
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 548
  • Vieta:Rokiskis
  • Automobilis:Mercedes-benz E class

Parašyta 2015 balandžio 12 - 15:43

O kaip atsilieptumet apie 3.0 HDI, kuris paleistas nuo 2009m.?


  • 0

2000m. Peugeot 406 2.0hdi  :pug:

2005m. Skoda octavia combi 2.0tdi 

2004m. Mercedes benz e 270 cdi


#15 Eddy

Eddy
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 4.754
  • Vieta:Silale
  • Automobilis:Volvo Xc70 2005 D4

Parašyta 2015 balandžio 12 - 16:27

>tadas1991
is vis kam tada tas dyzelis,jau tokie ale motorai tikrai jokios ekonomijos,tas pas kaip koks 3.0 tdi touareg srebia kibiras,daugiau remonte stovi nei vaziuoja..
Nu nori v6 perki benzina ir vargo nematai.Ir dar,kad ir tas 1.4 benzopjuklas monoipurskimas buvo ir pas man kadaise vw guolis3 ,patikek lupdavo ne ka blogiau nei 2.0 kokia bulka ir 7ltr ziema benzino netaupant.
O jei yra trauka prie dyzeliu,manau pats geriausias ira senas,patikimas PSA 2.0hdi 79;80kw,ar 2.2hdi 98kw ..na o toliau jau nusivaziavo PSA su vienkartiniais plastmasiniais ale motorais


Pritariu
  • 0

Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..

 


#16 Ramus

Ramus
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.577
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot

Parašyta 2015 balandžio 13 - 13:55

va tame ir reikalas,dyzelis ne sportui o ekonomijai,mano toks "podhodas"nu gali pacipuoti ta dyzeli tik ekonomijos naudai,bet ne galios ir dar  grezti paskutines sultis is jo


  • 0

Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas  ne remontas


#17 Finalfour

Finalfour
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 467
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 407 Coupe 2.7 HDI

Parašyta 2015 balandžio 14 - 00:44

Paskaicius cia jumi tai net baisu eit rakteli pasukt savo pezui ir i tokia depresija gali patraukti, kad norisi i autopliusa skelbima det :) Negi cia jau tikrai baisiausia ka tik imanoma sukurti buvo varikliu srityje?


  • 0

#18 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.130
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Parašyta 2015 balandžio 14 - 06:34

Normalus tas variklis, taip yra keleta kliurku kaip priejimas ir alkuninis su ausinimo sistema ir egr'ai, taciau visa kita perpetum mobile. Bet tikrai skauda galva kai reikia ranka kazkur uzkist.
  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#19 Finalfour

Finalfour
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 467
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 407 Coupe 2.7 HDI

Parašyta 2015 balandžio 14 - 14:45

Normalus tas variklis, taip yra keleta kliurku kaip priejimas ir alkuninis su ausinimo sistema ir egr'ai, taciau visa kita perpetum mobile. Bet tikrai skauda galva kai reikia ranka kazkur uzkist.

Ok. Bet kas tam alkuniniam gali atsitikti, jei variklis necipuojamas, vazinejama normaliai be dideliu eketreemu, negreziant? 


  • 0

#20 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.130
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Parašyta 2015 balandžio 14 - 15:09

Deze kai uzsmugiuoja... Kitaip niekada tas alkuninis nelush.


  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt





Vartotojų skaito šią temą: 0

narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0