Peršokti prie turinio


Nuotrauka

2.7HDI variklis


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 56

#41 Eddy

Eddy
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 4.754
  • Vieta:Silale
  • Automobilis:Volvo Xc70 2005 D4

Parašyta 2015 balandžio 16 - 09:27

Eddy, o tavo dežės griūtis ir reziume visai keisti visą variklį su dėže, čia nieko tokio? Bet kurią auto nusipirkęs gali užsiraut :)

 

Ramus, come down.  Kur čia demagogija ir ko čia tas čipavimas taip užkliuvo? Esminis klausimas, kokios pagr. priežastys tū visų diesel griuvimų? nori pasakyt, kad visišką ne tiesą parašiau? Manau prie bokalo būtų teisingesnė diskusija išvengtume įžeidinėjimų ir nesupratimų :)

 

Nepriimkit asmeniškai dėl pinigo, patys matėt forume kai parašo "sveiki, aš studentas. Noriu p607". Nusipirkt gali, turi už ką, o pirkti detales kurios priklauso, ne visada. Po kurio laiko tas p607 užtampytas, su naujais inžineriniais sprendimais tvarkytas stovi agide. - NESAKAU, KAD VISI :)

 

kvepia audžistu stilium, jiems pežui nuleistas ratas didesnis baubas už šešis kartus restauruotą audži turbiną.

 

Nu cia jau tarpk kitko, per daug isimylejes ta masina esu :D

visos griuna, tik kekvienas su savo nuomone :) mano tokia.

As diskusija baigiu, kekvienas esam teisus  :wh:

nespjaunu visiskai i dyzeli, jei reiktu ji pasiimt. jei reiktu dyzelio, is prancuzu ir naujesnio - rinkciausi TIK 2,0 66 - 80 kw hdi . kitokiu mandresniu HDI stumiu nuo galvos 


Šį pranešimą redagavo Eddy: 2015 balandžio 16 - 09:29

  • 0

Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..

 


#42 S.Vilius

S.Vilius
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.048
  • Vieta:Lietuva
  • Automobilis:EX P407sw

Parašyta 2015 balandžio 16 - 09:49

:beer:  peace.


  • 0

#43 Bartas607

Bartas607
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 122
  • Automobilis:Peugeot 607

Parašyta 2015 balandžio 16 - 10:34

Vazineju ir as su situ 2.7 jau keturi metai. Ptu ptu ptu.... Viskas jam ok, netaupau, pagreziu kai reikia ar siaip liudna...

 

Ramus pamenu kazkada man sake, kad gink dieve neisprogramuoti EGR, nes maks. po pusmecio keisiu oro srauto matuokle... Kolkas nepasitvirtino, nors ne vienas pusmetis praejo :).


  • 0

#44 Finalfour

Finalfour
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 467
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 407 Coupe 2.7 HDI

Parašyta 2015 balandžio 16 - 10:56

 esu prisiskaites apie 2,7 ., ju dezes., tokiu kurjozu nenoriu jei kartais butu. 

Tada ne tik tokio pezo, bet ir Volvo S80 gink dieve neimk to nuo 2006 m., ir dar kruvos masinu. As kai rinkausi auto, labai domejausi ir volvo - ten stovi tas pats aisin, volvo forume identiskos temos apie ju hidroblokus. O sitas aisin eina ne tik i peza ir volva...tai tada nepirkt dar gal 5 variantu? Bet ten kur neina aisin, kitos bedos. Beja, tame AISIN beda tik hidroblokas. Pakeitei ir pamirsai. Gal galima placiau apie kitus "kurijozus"? Nera nei vienos rimtesnes masinos be bugu. As turejau W211, 320 benza - taip variklis nuostabus, jokiu bedu. Ale ten yra garsusis SBC blokas, taip pat garsusis ausinimo radiatorius brokuotas kuri dimleris keite pagal pripazinta broka....nustokit svagt kad kazkuris modelis yra kaka, o kazkuris tobulas. Tobulu nera. Ir kiek rinkausi masina, VISOS markes turi keleta ligu, kurias paminejus tuli meistrai sako, oj beg to nuo jos, nes pas ja tas ir anas...Ir kai persuski visas markes, tai PAS VISAS yra tas arba anas. 2.7 HDI bedos nei kiek ne baisesnes finansine israiska nei tarkime isgirtojo W211 SBC, kurio kaina 6000 gabalai be darbu. Aciu die pas mane ji buvo pakeites ankstesnis savininkas, bet kokiu asaru maciau MB forume kuriems taip nepasiseke...Oj, o kur merso "pusles" problema? Merso forume vis dar sedziu, turiu daug draugu, tai gal 80 % nusipirke W211 restauruoja pusle (hidratransformatorius). Zinot, statistiskai dazniau nei musu pezu forume matau kad kas keistu hidrobloka. Tad gal nesvaigstam, kad viena masina yra sudas, o kita jau nuostabi. Aisku, gal koks Toyota avensis 1.8 2001 m. ir tobula masina. Bet ten tobula nes nera kam gesti. Kitas sakys pirk mechanika. Oj, automato nera - va du bendaradrbiai savo seniems avensiams  plaukiojancia sankaba keite nauja, kuri visiems pareina su laiku, tai jos kaina tokia pati kaip aisino hidrobloko. Tai atsakykit man, kodel uz ta pacia kaina aisino hidroblokas jau baisus baubas ir reikia begt, o jau uz ta pacia kaina plaukioancios sankabos keitimas ju normalu? Gal problema psichologijoje? Nes automato gedimas kazkodel asocijuojasi su siaubu, nors kitas gedimas uz ta pacia suma kazkodel neatrodo baubas?

Ir dar - jus lyginat techniskai sudetingus galingesnius variklius su sudukais 66 kw. ir pan. Nu tai aisku kad tas sudukas bedu tures maziau. Bet tai as irgi dviracio su motociklu nelyginu.   

 

Vazineju ir as su situ 2.7 jau keturi metai. Ptu ptu ptu.... Viskas jam ok, netaupau, pagreziu kai reikia ar siaip liudna...

 

Ramus pamenu kazkada man sake, kad gink dieve neisprogramuoti EGR, nes maks. po pusmecio keisiu oro srauto matuokle... Kolkas nepasitvirtino, nors ne vienas pusmetis praejo :).

As irgi jau metai kaip vazineju su isprogramuotu EGR, ir is viso to reikalo tik teigimi atsiliepimai. 


  • 0

#45 Ramus

Ramus
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.577
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot

Parašyta 2015 balandžio 16 - 13:25

Vazineju ir as su situ 2.7 jau keturi metai. Ptu ptu ptu.... Viskas jam ok, netaupau, pagreziu kai reikia ar siaip liudna...

 

Ramus pamenu kazkada man sake, kad gink dieve neisprogramuoti EGR, nes maks. po pusmecio keisiu oro srauto matuokle... Kolkas nepasitvirtino, nors ne vienas pusmetis praejo :).

Tu arba manes nesupratai arba isgalvoji sau palankia dezinformacija,to ko as net minet negalejau,o esme buvo tokia kad nepirkti kitaiskos matuokles kurios ir po men ir max po pusmecio nudvesia cia geriausiu atveju,o blogiausiu broka nusipirksi.O del egr isprogramavimo,as tau tik galejau sakyti kad pievas rodys oro srautas isprogramavus,t.y.400-600mg/imp.;o tai kazi ar gerai,kai su veikianciu egr 250-300mg.

taip kad tamsta geriau idemiai klausyk,arba neuisgalvok nebutu dalyku.

Nu o kam visiskai po..man ne problema isprogramuoti ta egr ar dar koki davikli,patikekit.Svarbu teisingai ir korektiskai ji isprogramuoti,o tai ne siaip sau dampe jungiklius isjungti,o ir su tam tikra kalibruote reikia zaisti,kad po isprogramavimo srautas butu kaip gamykliskai veikiancio oro srauto tipo egr ale yra...


  • 0

Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas  ne remontas


#46 Bartas607

Bartas607
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 122
  • Automobilis:Peugeot 607

Parašyta 2015 balandžio 16 - 14:42

Na ne pas tamsta isprogramavau, bet kai reikejo ta atlikti, skambinau, tai ta ir pasakei, ka parasiau, plius, kad tu to nedarai, o apie matuokle man klausimu tuo metu nebuvo... zodziu, whatever, man issigalvoti nera tikslo. I came with piece :) Klysti zmogiska :)


  • 0

#47 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.936
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2015 gegužės 18 - 12:21

Kolegos, susidūrėm su vienu forumiečiu su tokia bėdele :)

Variklis analogiškas 2,7, mašina 607.

Išmetė žmogui į avarinį rėžimą važiuojant, apsukos keliasi max kažkur 2700, nevažiuoja daugiau 70kmh. Jungiu kompą - rodo turbo ir atmosferinio slėgio nesąryšio klaidą. Parametruose tas atsispindi aiškiai, nes esant užgesintam motorui, atmosferinis slėgis apie 900, o turbo daviklis rodo apie 800 ir mažiau. Užvedus maždaug išsilygina, bet vistiek yra mažesnis už atmosferinį, o laiva eiga (automobiliui nejudant) keliant apsukas iki avarinio rėžimo maksimumo, tą slėgį įmanoma kartais sukelti iki 1200, bet dažniausiai daugiau 1100 nepakyla. Na ok, neuždaro wastegate'ų iki galo gal ir tiek, avarinis rėžimas juk. Klaida nesitrina, tai ir pabandyt, kaip dirbtų turbinos be avarinio rėžimo, negaunas. Yra kažkiek šansų, kad problema paprasčiausiai tame slėgio daviklyje?

Daugiau, bent greitai paprastai pamąstęs, neįsivaizduoju, kame ten problema gali būti, nes klaida nesitrina ir yra rodoma bei netgi ir užfiksuota loge taip pat esant stovinčiai mašinai ir užgesintam varikliui, taigi problema čystai elektrinė/elektroninė. Ant ko dar galima bandyt kabintis, tai gal atmosferinis slėgis... bet kaip jis matuojamas? Katalogai atmosferiniam slėgiui nerodo jei jokių daviklių, nei kitų panašių reikalų, tai arba jis pamatuojamas tuo pačiu turbo slėgio davikliu prieš užvedant, arba išskaičiuojamas pagal temperatūrinius daviklius apytiksliai? Bet irgi baisiai netikslus reikalas, nes kylant į kalnus ir leidžiantis žemyn labai kintamas reikalas, gautume tokią pat įtaką, kaip aukštai važiuojant prasčiau traukiantys senieji karbiuratorianiai, monopurškaliniai (be MAP) ir pilnai mechaniniai dyzeliniai varikliai.

Nenorit - galit neatsakyt. Jei nesuprasiu greitai ir aiškiai - duosiu toliau specams rakalinėti, netrukdęs žmonių laiko, bet tiesiog pačiam įdomu ir noris mokytis, o mokytis geriausiai iš praktikos turinčių :)


Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2015 gegužės 18 - 12:24

  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#48 pauliusj

pauliusj
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.751
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Lancia Lybra 2.4 JTD

Parašyta 2015 gegužės 18 - 13:29

siaip bandyciau pakeisti slegio davikli, nors yra daug ir kitu galimu variantu, sitas vienas paprastesniu.:) gali buti ir maitinimo i davikli problema, bet itarciau pati davikli, jie turi pomegi kartais numirti..


  • 0

Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas


#49 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.936
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2015 gegužės 18 - 19:55

Stiprus ačiū Pauliui ir mega stiprus ačiū Laimonui, kuris pakonsultavo apie galimus variantus privačiai. Paleidom, ir važiuoja puikiai.

Bėda - turbo slėgio daviklis, kuris užneštas EGR cholesteroliu tiek, kad išsitraukė iš lizdo su didžiuliu grybu smalos. Po gero gramdymo po ja radau ir patį daviklį, ir netgi jo skylutę, kurią pavyko visokiais chemikalais ir išmaniais įrankiais atkimšti, ir daviklis atsigavo ir vėl pradėjo funkcionuoti. Taip užkimštas daviklis ne tik kad vėlavo reaguoti į slėgio pokyčius, ir tikriausiai jau labai seniai, bet galiausiai sluoksnis susidarė tokio storio, kad tikrasis slėgis daviklio nebelabai ir pasiekė. Dabar, gerai užmynus įkalnėn, pavyko įpūsti iki beveik 2300 absoliutinio, ir tai, mano nuomone, yra labai gerai.

Jei nebus išprogramuoti EGRai, bėda kartosis vistiek, tik klausimas, kaip greitai... Tai sužinosim ateityje, arba ne :)


Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2015 gegužės 18 - 19:57

  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#50 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.130
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Parašyta 2015 gegužės 18 - 20:45

Na va, dziaugiuosi jog pavyko susitvarkyti su problema. As esu porai vales ta isiurbima nes buvo uzakes beveik visai, su keliu cm skylute isiurbimui... :) Tepalas + suodziai = stalaktitai :D


  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#51 Ramus

Ramus
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.577
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot

Parašyta 2015 gegužės 19 - 05:47

As taip isivaizduoju pagrindinis isiurbimo koses susidarymas ne nuo suodziu,o nuo tepalo,tai yra alsuoklio problemu,nors gali buti alsuoklis zeba,bet variklis jau pavarges(karterio dujos purskia tepalus),kadaise dariau ekspermenta,atjungiau alsuokli tikrinant turbina del tepalu,tai isiurbimas ir interkuleris buvo minimaliai tepaluotas


Šį pranešimą redagavo Ramus: 2015 gegužės 19 - 05:48

  • 0

Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas  ne remontas


#52 pauliusj

pauliusj
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.751
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Lancia Lybra 2.4 JTD

Parašyta 2015 gegužės 19 - 09:38

kad i isiurbima patektu tepalai is turbos, principe, turi luzti turbos asele, tada tepalai mazdaug 2bar slegiu patenka i isiurbima ir uzsigazuoja variklis laiku sio proceso nesustabdzius variklio viduriai(svaistikliai) islenda pro bloka lauk pasiziureti kas uz vairo sedi.:D o siaip per turbos manzetukus/slydimo guolius/ivores i isurbima tepalu patenka gan mazai, pagrindas per alsuokli tepalo garu/laseliu pavidalu ir tai yra visiskai normalu nes tokia variklio konstrukcija, aisku kai jau is isurbimo tepalus semi stiklinemis vertetu susirupinti variklio bukle, taciau iki tol jei nera pasaliniu garsu, masina nedumina ir t.t. viskas yra ok.

aisku kai i tepala patenka anglies dariniai(suodziai) tai ir gaunas stalaktitai.:) realiai jei sistema tvarkinga, suodziu buna minimaliai, tauciau devintis varikliui suodziu fitram ir t.t. ju per egr patenka vis daugiau, kol pradeda viskas kistis...tada jau yra riba kai tikrai reikia atsikratyti suodfiltrio kaip minimum, kartais ir egr.


  • 0

Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas


#53 Finalfour

Finalfour
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 467
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 407 Coupe 2.7 HDI

Parašyta 2015 gegužės 19 - 14:57

Sita uzsigazavimo reikala ne karta esu mates per youtube, atrodo kraupiai. Kaip tokiu atveju uzgesinti varikli, kuris sukasi 6 k. rpm, rakelis istrauktas, o pavaru deze automatine? 

Ar tiesa, kad 2.7 HDI si beda nelabai gresia del variklio konstrukcijos? Ar klystu? 


  • 0

#54 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.936
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2015 gegužės 19 - 19:00

Jeigu sklendė užsidarys, išjungus degimą, ir oro srautas jos nesulaužys, tuomet tiesa. Jeigu ne - tuomet gresia taip pat. Su automatu, tai vienintelis įmanomas gesinimo būdas - bulvė į duslintuvą arba įsiurbimą. Paprastai iki tokios avarijos chebra dar labai ilgai pravažinėja su dūmų kamuoliais, kol pramuša visai kiaurai... Tai čia galima ir už aplaidumą kaltint. Nors būna smogia ir netikėtai.


  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#55 Bigerr

Bigerr
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 3
  • Vieta:Panevėžys
  • Automobilis:Peugeot 607

Parašyta 2015 gegužės 30 - 12:19

Sveiki, turiu ta jusu ispeikta peugeot 607 2.7 hdi, ir turiu klausima. Kiek mazdaug dezes remontas kainuoja? diagnostika rodo - converter canot be locked.
  • 0

#56 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.130
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Parašyta 2015 gegužės 30 - 13:00

Sveiki, turiu ta jusu ispeikta peugeot 607 2.7 hdi, ir turiu klausima. Kiek mazdaug dezes remontas kainuoja? diagnostika rodo - converter canot be locked.


Visu pirma ne visi peikia, o dezes remontas 1000e. Plius minus, nebent pats kazka bandysi.
  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#57 Bigerr

Bigerr
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 3
  • Vieta:Panevėžys
  • Automobilis:Peugeot 607

Parašyta 2015 gegužės 30 - 17:08

Pats tai tikrai neremontuosiu.. Gal yra patarimu kur kokybiskai tvarko?
  • 0




Vartotojų skaito šią temą: 2

narių: 0, svečių: 2, slaptų narių: 0