Jump to content


Photo

2.7HDI variklis


  • Please log in to reply
56 replies to this topic

#21 Finalfour

Finalfour
  • Senbuviai
  • posts 467
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 407 Coupe 2.7 HDI

Posted 2015 April 14 - 16:05

Deze kai uzsmugiuoja... Kitaip niekada tas alkuninis nelush.

Butent. Kartais varikliui suverciamos bedos del kuriu jis nekaltas. O ir ausinimo reikalai - svarbu laiku pastebeti kada tas trisakis pradeda leisti ir ji pakesiti. Viskas. Kokios dar bedos su siuo varikliu? Man rimtai idomu argumentai, o ne "oj, ligotas variklis" "verksi, ruosk pinigine" ir panasios legendos. Nes is techniniu ninasu zinau tik ausinima ir alkunini, kurie patys is saves nekalti, kad viena sulauzo APD, kita - prakiures trisakis isleidzia ausinimo skysti ir variklis netekes ausinimo uzkala. 


  • 0

#22 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • posts 6,130
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Posted 2015 April 14 - 19:44

Daugiau bedu ir nera :) Tik kaip minejau priejimas priejimas priejimas, bet cia visu V6-V8 problema.


  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#23 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • posts 5,936
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Posted 2015 April 15 - 11:20

>tadas1991

is vis kam tada tas dyzelis,jau tokie ale motorai tikrai jokios ekonomijos,tas pas kaip koks 3.0 tdi touareg srebia kibiras,daugiau remonte stovi nei vaziuoja..

Nu nori v6 perki benzina ir vargo nematai.Ir dar,kad ir tas 1.4 benzopjuklas monoipurskimas buvo ir pas man kadaise vw guolis3 ,patikek lupdavo ne ka blogiau nei 2.0 kokia bulka ir 7ltr ziema benzino netaupant.

O jei yra trauka prie dyzeliu,manau pats geriausias ira senas,patikimas PSA 2.0hdi 79;80kw,ar 2.2hdi 98kw ..na o toliau jau nusivaziavo PSA su vienkartiniais plastmasiniais ale motorais

Čia požiūrio ir skonio reikalas ir tai, kad tamsta turi savo nuomonę, nedraudžia kitiems turėti savąją. Jei žmogus žino apie bėdas ir specifiką ir vistiek renkasi, išvada - jis taip nusprendė ir jam to reikia/norisi.

O nusivažiavo ne tik PSA, bet ir dauguma kitų gamintojų. Ir net ne nusivažiavo, o tiesiog reikia pataikyt į tendenciją - mada, ekologija, pigi gamyba, ne ilgesnis, nei kitų tokio pat kainos segmento automobilių tarnavimo laikas ir t.t.

Kas dėl traukos ir sporto, tai man daug smagiau su senuoju XUD7TE 66kw 1,8TD dyzeliuku palakstyti, negu su senuoju XU7 74kw 1,8i benzinuku, taip kad čia subtilus klausimas. O su naujais motorais, dyzeliai tik stiprėjo ir tobulėjo, na o benzinkos tik prieš kelis metus stipriai pradėjo tuo klausimu judėt.

Kam labiau patinka lakstyti gręžiant iki raudono dugno, kam nuo žemų apsukų lupti, ir čia kalba ne vien apie turbynkas. Abiem atvejais, esant tvarkingiem motorui ir kuro sistemai, iki raudonos linijos pradžios sukt galima be parkių, tik pas zyzelių ta raudona linija šiek tiek žemiau.

 

Labai nemėgstu paimt tokių taupuolių, saugančių motorus, dyzelius, kur nelabai kada viršija 2000apsukų važiuodami - pradžioj atsisėdus visiškai nevažiuoja, reikia kartais ir gerų 10km, kol prasikemša išmetimas, prasisuka turbina iki darbinių apsukų, prasispjaudo purkštukai ir normaliai atsidaro visos sklendės ir vožtuvai.

 

Bet jei įdomumo dėlei, tai kasdien važinėju ir su benzu, ir su dyzeliu, abu patinka, abiejų savi pliusai ir minusai :)


Edited by tadas1991, 2015 April 15 - 11:23.

  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#24 Finalfour

Finalfour
  • Senbuviai
  • posts 467
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 407 Coupe 2.7 HDI

Posted 2015 April 15 - 11:45

As kai rinkausi ir norejau sio pezo - argumentai tokie buvo, kad jei jau auto taip atrodo ir yra sportiskos isvaizdos - jis ir turi vaziuoti. O tam kad vaziuotu normaliai tinkami tik 2.7 HDI arba 3.0 V6 benzas. Kadangi kazkodel benzu LT nera, ieskotis uzsienyje tingejau/nemokejau, tai beliko 2.7 HDI. Tik nuspirkes isprogramavau EGR kad ateityje apie sita reikala pamirsti, kai tik FAP prades nors menkiausia negeruma rodyti irgi skris lauk. APD kai prikau tikrinau labai atidziai, jokiu smugiu, pavaras muse ir tebemusa svelniai kaip moteris, tad alkuninio nesulauzys varikliui. Ausinimo trisakiai neleidzia, ausalo nemazeja. KAs po galais dar gali atsitikti tam varikliui, kad taip gasdina visi cia? :) Retorinis klausimas. 


  • 0

#25 kokonas

kokonas
  • Senbuviai
  • posts 3,002
  • Vieta:Kaunas ir Shilute
  • Automobilis:Citroen C5 ir Peugeotas 307

Posted 2015 April 15 - 14:04

Ash tai "grezhiu" savo hdina :) pasmaugiu ant kelio ir gerokai dumus ishpuciu :) 


  • 0

Naujos autodalys.
Automobiliu remontas(visu)

Kompiuterine diagnostika

Konsultacijos Tel 865766726[B]


#26 Ramus

Ramus
  • Senbuviai
  • posts 2,577
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot

Posted 2015 April 15 - 15:08

Nieks cia gasdinti strašylkiu 2,7 turetojams neskleidzia,o konstatuoja faktus,ta ka zinau,seku autoplius,autogidas ..  daug žmuriku butent su 2,7,turiu pazystamu su situo gimarojisku varikliu...nezinau kaip ir kas turbinos parejo-remontas,kitam jau minejau auksciau postuose su jaguaru..

Ka reiskia  alkunninio veleno uzkalimas?,manau dauguma suprantantys supras ir sutiks kad tai praktiskai arba kapitalke daryti pilna,arba kito donorinio nabago ieskoti.

Nu ir smalsumui,ir vis tik kodel Laimonas atsikrate 2,7 ar zada atsikratyti?


Edited by Ramus, 2015 April 15 - 15:13.

  • 0

Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas  ne remontas


#27 Finalfour

Finalfour
  • Senbuviai
  • posts 467
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 407 Coupe 2.7 HDI

Posted 2015 April 15 - 15:53

Tai negi masinos atsikratomos tik del problemu? Tada as keistuolis. Nes savo 4 pries tai turetas masinas pardaviau nes man jos atsibodo. Nei vienos auto nelaikau ilgiau nei 2-3 metus. Sita peza irgi parduosiu po kokiu metu dvieju max. Ir visas auto pardaviau puikios bukles, nes priziurejau. Ir peza priziuriu, ir parduosiu del emociniu priezasciu kai atsibos modelis ir noresiu kazko naujo. Daugumai zmoniu sunku suprasti, nes jie i automobilius ziuri is praktiniu pusiu ir naudoja nuo tasko a iki b vaziuot. Man auto turi teikt malonuma, buti grazi, galinga, vaziuoti su ja smgu ir parduodama tada kai nusibosta. Kokia kalba gali buti apie praktiskuma, kai mano pezas smagiai vaziuojant Vilniuje ima 12 litru dyzezlio? Daug kas isgirdes sita skaiciu pirsta prie smilkinio sukioja. Ir rodo i savo 1.9 tdi vagena koki. Bet mane vien nuo to jo vageno vaizdo vemt taso, net i vidu sest nenoriu. Ir px man, kad tas jo vagenas pats patikimiausias, kad jam motoras gyvenime neuzkals, kad jis rija 6 litrus mieste ir t.t. Bet jis is mano argumentu puses yra gavno. 

Tai va, gal ir Laimonas parduoda tiesiog del to, kad jam auto atsibodo? Ar taip nebuna? ;)

P.S. Alkuninio uzkalimo pasekmes baisios, zinau. Bet jeigu deze nesusmugiuos ir variklis nebus cipuotas, tai jis tieisog neuzkals. Ir nebus tu paskemiu. Lygiai taip paciai varikli galima uzmust nuo smugio i medi ant 100 km/h. Bet jei smugio i medi nebus? ;) Man jau rimciau atrodo trisakio problema, nes jis prakiurti gali tieisog siap sau, nuo laiko. Ir gali to nepastebeti. Nors kaip galima nepastebeti mazejancio ausinimo skyscio kiekio?


Edited by Finalfour, 2015 April 15 - 15:54.

  • 0

#28 Eddy

Eddy
  • Senbuviai
  • posts 4,754
  • Vieta:Silale
  • Automobilis:Volvo Xc70 2005 D4

Posted 2015 April 15 - 16:05

Dyzelis, galingas ir 12ltr / 100km, nesirisa, verkciau tiek i ji varvindamas :D benzina suprantu.
Galinga masina turetu but benzinas :)
Dyzelis turetu buti del ekonomiskumo - kaip anksciau pries 8-10m.
Dabar cia nesamone, pridare visokiu dyzeliu, per kuriuos zmones tuos dyzelius dazniau servise laiko, vien del to , kad dyzeli paeme galinga del sportiskumo, uzlauzia.
  • 0

Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..

 


#29 Algis17

Algis17
  • Senbuviai
  • posts 112
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 607 2.7 HDi 2008m.

Posted 2015 April 15 - 19:08

o kas tamstai nesirisa, tai ir verk, o jus su savo 3 litriniais benzais statotes dujas, nakti vaziuojat duju uzsipilt kad niekas nematytu ir vaidinan labia krutus


  • 0
Jeigu kelias veda į tikslą, tai nesvarbu jo ilgumas.

#30 S.Vilius

S.Vilius
  • Senbuviai
  • posts 2,048
  • Vieta:Lietuva
  • Automobilis:EX P407sw

Posted 2015 April 15 - 19:34

Žiauru. Ramus kada tu atsikratysi savo 1.9?


  • 0

#31 Eddy

Eddy
  • Senbuviai
  • posts 4,754
  • Vieta:Silale
  • Automobilis:Volvo Xc70 2005 D4

Posted 2015 April 15 - 19:35

o kas tamstai nesirisa, tai ir verk, o jus su savo 3 litriniais benzais statotes dujas, nakti vaziuojat duju uzsipilt kad niekas nematytu ir vaidinan labia krutus


As nesislepiu. visi zino kaip pats i rusus benzo vaziuodavau .
  • 0

Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..

 


#32 Finalfour

Finalfour
  • Senbuviai
  • posts 467
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 407 Coupe 2.7 HDI

Posted 2015 April 15 - 20:09

Tai dujos viskas ok. Kam moketi 2x brangiau jei gali moketi pigiau ir gauti ta pati? O del 2.7 HDI - kartoju, nebuvo LT benzo 3.0 V6. Ir dabar nera. Tai ka daryt? Neimt is viso reikejo tada norimo modelio?

Maniskis 2.7 HDI tada buvo pats brangiausias is LT parduodamu, ala maza rida ir "ledas". Tiesa sakant, gal taip ir yra, iki siol neislindo nei menkiausia beda tpu tpfu, iskyrus einamus tepalu keitimus ir sugedusi abs davikli viena, kuri pakeiciau uz 90 lt ir pamirsau beda. 


Edited by Finalfour, 2015 April 15 - 20:11.

  • 0

#33 Ramus

Ramus
  • Senbuviai
  • posts 2,577
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot

Posted 2015 April 15 - 21:01

Žiauru. Ramus kada tu atsikratysi savo 1.9?

tu cia apie apie ka,konkretink?Pro mano rankas ne viena auto praejus,daug esu per savo gyvenima mates...


o kas tamstai nesirisa, tai ir verk, o jus su savo 3 litriniais benzais statotes dujas, nakti vaziuojat duju uzsipilt kad niekas nematytu ir vaidinan labia krutus

Algis17 tai kad su net su dujom 3.0 benzas kur kas patikimiau ir ekonomiskiau gaunasi ne saliarka,visu pirma 3.0 150kw be turbinos jau turi,ir antra,nera tos turbinos ka turi 2.7 hdi net "dvi" ir dar blogiau kad dviguba,jei kas mate kaip ji atrodo,tai nu na.... tokia remontuot jei reiktu...tad galvokit.

Ir reziumuojant,benzinai pas mane uzvaziuoja i remonta diagnostika iki 20%,visa kitas 80 dyzeliai


Edited by Ramus, 2015 April 15 - 21:41.

  • 0

Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas  ne remontas


#34 Finalfour

Finalfour
  • Senbuviai
  • posts 467
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 407 Coupe 2.7 HDI

Posted 2015 April 15 - 21:32

Tai kad benzas patikimiau uz dyzeli, negincijama. As visada buvau benzo gerbejas, bet........aplinkybes jau rasiau.


  • 0

#35 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • posts 6,130
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Posted 2015 April 15 - 22:57

Pardaviau as savaji jau bus greit menuo kaip nebeturiu. Pardaviau tikrai ledini, uztai ir kaina buvo tokia :) Pabodo ir tiek, nes jau trecia 607 naudojau, tikrai pabodo o ne del kokios fieles pardaviau ;)
  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#36 Finalfour

Finalfour
  • Senbuviai
  • posts 467
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 407 Coupe 2.7 HDI

Posted 2015 April 15 - 22:59

Pardaviau as savaji jau bus greit menuo kaip nebeturiu. Pardaviau tikrai ledini, uztai ir kaina buvo tokia :) Pabodo ir tiek, nes jau trecia 607 naudojau, tikrai pabodo o ne del kokios fieles pardaviau ;)

Nu va kaip atspejau priezasti ;)


  • 0

#37 S.Vilius

S.Vilius
  • Senbuviai
  • posts 2,048
  • Vieta:Lietuva
  • Automobilis:EX P407sw

Posted 2015 April 16 - 05:50

Tai ir taip aišku buvo kodėl pardavė. O tie kas neturi casho, tai net neturėdami to 2.7 jau verkia koks pasaulis žiaurus ir kaip viskas brangu. Ir vėl ta diskusija kad bendza pigiau išlaikyt... išvis kokios priežastys ramusai, kad dyzelis genda ale? Nes automobilis nuvažiavo 200tukst. Km o savininkas dar pataupo ant tepalu ir jų keitimo dažnumo, o dažnas ir pigesnio kuro įvaro nuo kurio kemšasi paprasčiausi filtriukai ir t.t ir pan. ką jau kalbėt apie tuos kur nusiperka 66kw su 250tukst rida ir eina į temą "čipuok ir tapk ekononimiškesniu" nes jam netraukia, tada be jokių stendų pasičipuoja ir su šypsena iki ausų nuo šviesaforo "spraigo" (su stockiniais 66kw, nes iki čipavimo be buvo likę 40kw), spraigo iki tol kos neatsiduria pas ramusą ir taip gimsta temos, kad dyzelis šūdas... ar ne taip čia yra? Kuom Laimono pežas kitoks? Nes žmogus laiku darė tai kas priklauso, nevažinėjo kaip marozas norėdamas aplenkti kas antrą polo, gazas - dugnas... O gal Laimonas byškqka py prota? Gal jau tris kartus keitė variklį, šešis kartus restauravo turbo....


Edited by S.Vilius, 2015 April 16 - 06:15.

  • 0

#38 Eddy

Eddy
  • Senbuviai
  • posts 4,754
  • Vieta:Silale
  • Automobilis:Volvo Xc70 2005 D4

Posted 2015 April 16 - 07:41

Tai ir taip aišku buvo kodėl pardavė. O tie kas neturi casho, tai net neturėdami to 2.7 jau verkia koks pasaulis žiaurus ir kaip viskas brangu. Ir vėl ta diskusija kad bendza pigiau išlaikyt... išvis kokios priežastys ramusai, kad dyzelis genda ale? Nes automobilis nuvažiavo 200tukst. Km o savininkas dar pataupo ant tepalu ir jų keitimo dažnumo, o dažnas ir pigesnio kuro įvaro nuo kurio kemšasi paprasčiausi filtriukai ir t.t ir pan. ką jau kalbėt apie tuos kur nusiperka 66kw su 250tukst rida ir eina į temą "čipuok ir tapk ekononimiškesniu" nes jam netraukia, tada be jokių stendų pasičipuoja ir su šypsena iki ausų nuo šviesaforo "spraigo" (su stockiniais 66kw, nes iki čipavimo be buvo likę 40kw), spraigo iki tol kos neatsiduria pas ramusą ir taip gimsta temos, kad dyzelis šūdas... ar ne taip čia yra? Kuom Laimono pežas kitoks? Nes žmogus laiku darė tai kas priklauso, nevažinėjo kaip marozas norėdamas aplenkti kas antrą polo, gazas - dugnas... O gal Laimonas byškqka py prota? Gal jau tris kartus keitė variklį, šešis kartus restauravo turbo....

noreciau tureciau ta 2,7 ir nepirkes r19 ratu ir nepirkdamas kitu masinu . bet yra kaip yra, pilnai mane tenkina manasis c5 - kekvienam geriau yra tas kas yra. esu prisiskaites apie 2,7 ., ju dezes., tokiu kurjozu nenoriu jei kartais butu. o pirkti tokia masina yra loterija - ar zinosi koki nupirksi? nupirktum , butu nenusisekes pirkinys, butu nuomone tamstos kita. 

Ramus kaip diagnostikas labai gerai gali susidaryt nuomone, kai mato kas atvazineja, matyti, visas dazniausias problemas


  • 0

Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..

 


#39 Ramus

Ramus
  • Senbuviai
  • posts 2,577
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot

Posted 2015 April 16 - 07:55

Tai ir taip aišku buvo kodėl pardavė. O tie kas neturi casho, tai net neturėdami to 2.7 jau verkia koks pasaulis žiaurus ir kaip viskas brangu. Ir vėl ta diskusija kad bendza pigiau išlaikyt... išvis kokios priežastys ramusai, kad dyzelis genda ale? Nes automobilis nuvažiavo 200tukst. Km o savininkas dar pataupo ant tepalu ir jų keitimo dažnumo, o dažnas ir pigesnio kuro įvaro nuo kurio kemšasi paprasčiausi filtriukai ir t.t ir pan. ką jau kalbėt apie tuos kur nusiperka 66kw su 250tukst rida ir eina į temą "čipuok ir tapk ekononimiškesniu" nes jam netraukia, tada be jokių stendų pasičipuoja ir su šypsena iki ausų nuo šviesaforo "spraigo" (su stockiniais 66kw, nes iki čipavimo be buvo likę 40kw), spraigo iki tol kos neatsiduria pas ramusą ir taip gimsta temos, kad dyzelis šūdas... ar ne taip čia yra? Kuom Laimono pežas kitoks? Nes žmogus laiku darė tai kas priklauso, nevažinėjo kaip marozas norėdamas aplenkti kas antrą polo, gazas - dugnas... O gal Laimonas byškqka py prota? Gal jau tris kartus keitė variklį, šešis kartus restauravo turbo....

demagoge,neskaiciuok svetimus finansus,nu buvo pas man w211 mersas 2.7cdi ir ka,variklis zeba galiu tau drasiai tai pareiksti,ko nepasakysi apie kriaukle 2.7hdi.

Paskaicius tavo filosofines mintis,pasidaro aisku kad nenutuoki nei apie ta pati cipavima,nei tuos 66kw -44kw,nu nenuslepsi traukos ,as zinau ir jauciu pravaziaves 1km beveik visus hdi kaip jie turi traukti,dar karta paminesiu ne su vienu esu vazinejes kad tarkim 98kw 2.2hdi ar 79kw 2.0hdi.O pasijungus kompa suprantant kiekvieno parametro verte supranti kas blogai,ir to nenuslepsi.

Kas liecia cipavimo,tas stendas reikalingas tik patikrinti orig.kw ,o programa irasinejama standartiskai visiems vienos ir tos patcios kalibruotes,nebent kas uzsimano galingiau,bet is s.. sviesto neispusi,o jei ir isspausi,atsilieps.

As neminejau 80% dyzeliu kurie cipuoti buvo,cipuoti is tu 80,10%,pagrinde gamykliskom programom


  • 0

Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas  ne remontas


#40 S.Vilius

S.Vilius
  • Senbuviai
  • posts 2,048
  • Vieta:Lietuva
  • Automobilis:EX P407sw

Posted 2015 April 16 - 09:13

Eddy, o tavo dežės griūtis ir reziume visai keisti visą variklį su dėže, čia nieko tokio? Bet kurią auto nusipirkęs gali užsiraut :)

 

Ramus, come down.  Kur čia demagogija ir ko čia tas čipavimas taip užkliuvo? Esminis klausimas, kokios pagr. priežastys tū visų diesel griuvimų? nori pasakyt, kad visišką ne tiesą parašiau? Manau prie bokalo būtų teisingesnė diskusija išvengtume įžeidinėjimų ir nesupratimų :)

 

Nepriimkit asmeniškai dėl pinigo, patys matėt forume kai parašo "sveiki, aš studentas. Noriu p607". Nusipirkt gali, turi už ką, o pirkti detales kurios priklauso, ne visada. Po kurio laiko tas p607 užtampytas, su naujais inžineriniais sprendimais tvarkytas stovi agide. - NESAKAU, KAD VISI :)

 

kvepia audžistu stilium, jiems pežui nuleistas ratas didesnis baubas už šešis kartus restauruotą audži turbiną.


  • 0




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users