Gerai, dėl starterio sutinku, klydau, variklio ECU ar koks ten BSM gali neduodi sukti starterio, bet tu man paaiškink, kaip įmanoma sudegint "vieną iš blokų", padavus priverstinį +12V į starterio relės žadinimo kontaktą?
Aš nekalbu apie variantą, kai jungiama aklai plikai ant viršaus jau sujungtų laidų, bet prieš ten duodant pliusą, atsijungus nuo to kontakto esamą laidą, kas sudegins tą "vieną iš blokų"? Tas, kad ECU pagal alkūniako ir velenėlio daviklius matys besisukantį variklį ir nuo to vaizdo išprotės?
Man labai patinka, kai šiuolaikinių automobilių elektrikai pučia miglą, kaip ten viskas sudėtinga ir magiška ir kiekvienam žingsny reikia programatorių ir flasherių, visokių praktikų ir žinių, bet kai pasigilini į tuos paprastojo remonto metodus, tai tik tiek, kad nebe viską nustatysi testeriu ir elektros schemomis po ranka, nes daug kur atsirado skaitmeninis signalas, bet gi dažniausiu atveju vistiek naudojamasi paprastais mechaniniais remonto būdais, ir dažniausios dvi problemos kaip buvo, taip ir liko arba oksidas, arba trumpas jungimas... Neskaitant, kad tie kompai tikrai kartais išprotėja, bet dažniausiai gi ne iš lempos.
Vsio, einu atgal į garažą, sudegint dar poros procesorių ir blokų Kasdien minimum penkis sudeginu ir šiandien dar du liko.
Parašytum geriau pats kokį patarimą, užuot vien mane kritikavęs, arba pasiūlytum konkrečią pagalbą ar nukreipimą pas kažką, kas padėtų. Bet kad dažniausiai atsakymas būna tik abstraktus papostringavimas, pakritikuojant kitus, kurie pabandė... O tokiais eksperimentiniais atsargiaisiais jau ne vienas varguolis paleistas, ir ne vien iš senienų skilties...
Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2015 gegužės 09 - 19:59