Peršokti prie turinio


Nuotrauka

ModestasL P406 2.0 HDi


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 352

#341 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.936
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2021 kovo 30 - 21:59

problema, kad nei dyzeliai nei benzai patikimi t.y. ilgaamziai, virs 100k retas, kuriam pavyksta

 

kas del japonu dyzeliu, tai draugas turi 8gen civika 2.2 dyzeli, kol kas 5 metai viskas puikiai, su varikliu jokiu bedu

Apie benzinus labai kažko negirdėjau, tik dėl dyzelių teko, nes buvo vienąkart atitempę draugų draugai Mazda 6 pirmos laidos, užgesusį vidury autostrados. Nukėlė vakare nuo tralo, ryte atvažiavęs į darbą radau po varikliu tepalo balą ir su prožektorium pašvietęs pamačiau per skylę bloke alkūninį veleną. Pasiklausinėjau kolegų, pasidomėjau variklių kainom. Pridavė į šrotą ar ardymui...

 

Yra ir visai gerų japoniškų dyzelių. Senieji mechaniniai su skirstytuviniais siurblliai dauguma būdavo labai neblogi, su komonreilais ne visais atejais japonams pavyko. Apie Mazdas va tokie atsiliepimai girdėti. Nissan mažai ką žinau, bet kad daug Renault dyzelių naudojo/naudoja, tai faktas, kaip ir Renault naudoja Nissan benzinus. Toyota visaip, bet šiaip tie D4D nėra tokie jau blogi, tik konstrukcija keista ir ne visada patogi remontui. 1,4D4D netgi labai neblogas variklis, irgi iš artimų žmonių praktikos, kad važiuoja ilgai be remontų ir netgi atsainiai prižiūrint. Tik, kaip visad, nupirktas dar gyvas be "Šroto šaukšmo".

 

Man patinka, kad internete net perekupai rašo, kad gal jei norit gero dyzelinio variklio, gal geriau PSA arba VW group, bet jei benzino, tai gal kaip tik ne. Visur savi niuansai, ir kuo naujesnis variklis, tuo tų niuansų daugiau reikia žinoti, bet tik gaila, kad tikrai vis sunkiau iš naujesnių (nuo kokių 2012tų metų) dabar rasti benziną, kuris važiuotų bent 300kkm tik prižiūrimas, be rimtų remontų.

Juokėmės iš PSA 1,2benziuko su paskirstymo diržu tepale dirbančiu. Pats neseniai sužinojau, kad VW grupė kažkuriuose savo naujesniuose dyzeliuose skandina į tepalą savo tepalo siurblio diržą. Ir dar rašo "life-time belt". Ir jau yra įrodymų, kad ne life-time. Tokius niuansus reikia žinoti ir prižiūrėti. Nebėra tokių, kur keiti tepalą ir diržus (jei ne grandinė), ir leki, kol sustoja. Dabar reikia žinoti apie visokius o-ringus, užsinešančius kolektorius, tepallinius diržus, siurblių ašeles ir panašiai. Ir dar tepalo specifikacijos nesumaišyti netyčia :)


Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2021 kovo 30 - 22:01

  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#342 S.Vilius

S.Vilius
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.048
  • Vieta:Lietuva
  • Automobilis:EX P407sw

Parašyta 2021 kovo 30 - 22:42

Virs 100k. retas kuriam pavyksta? :D Cia riebiai nusisnekejai. Kokia cia statistika pasiremta? Ar cia is tos serijos kai du draugeliai turejo 626 ir uzlinko motorai? :D


cia is serijos - info is atstovybes.
  • 0

#343 ModestasL

ModestasL
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 295
  • Vieta:Lietuva
  • Automobilis:Peugeot 406 2.0 HDi

Parašyta 2021 kovo 30 - 22:56

cia is serijos - info is atstovybes.

Žinant kokie kartais "specai" astovybese dirba tai nepasitikeciau tokia statistika :D Retas kuris 100k pasiektu tai mazdos kaip auto zenklo senai nebutu. Nesvarbu, ne vieta apie mazdas diskutuot.


  • 0

aaaa.png


#344 S.Vilius

S.Vilius
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.048
  • Vieta:Lietuva
  • Automobilis:EX P407sw

Parašyta 2021 kovo 31 - 08:07

Žinant kokie kartais "specai" astovybese dirba tai nepasitikeciau tokia statistika :D Retas kuris 100k pasiektu tai mazdos kaip auto zenklo senai nebutu. Nesvarbu, ne vieta apie mazdas diskutuot.

As ne apie dyzelius kalbu. Taip pat ir ne esme specas ar ne, o faktas, kad yra keiciami varikliai - benzininiai (dyzelio nenusipirksi visam pabalti, kadangi niekas ju nepirko, iseme is prekybos), del idomumo gali pasiziuret kaip atrodo intake valve po 20tuks myliu ir suprasi, kodel nepasiekia 100k dazniausiai. Negalvok, kad as tau pavydziu ir vejus rasineju, kad tik panervuot(kas budinga kartais zmonems), as pats turiu 2019 cx-5, liko metai iki garantinio pabaigos, svelniai tariant as jos nelauksiu.

del dyzelio tai cia toks vienintelis islindes i viesuma https://www.15min.lt...sius-221-996658

Šį pranešimą redagavo S.Vilius: 2021 kovo 31 - 09:05

  • 0

#345 diawollo

diawollo
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.928
  • Vieta:Panevėžys
  • Automobilis:Volvo S60 D5 120kW

Parašyta 2021 kovo 31 - 16:06

Tai reziumė, geriausiai pirkt seną nuperstą visų 5 metų senumo gaidį (kokį bmw su odinėm sėdynėm ir pagarba iš bachūrų ir jų lervų) kur jau aišku kas genda ar negenda arba kokią 310kw s90d Teslą kur baudi ką nori prie sankryžos, lyties ortganai ilgėja. Trasoj 15kWh/100km - 2eurai. Mieste 20-25kWh. Po 100k km baterijos likutis 95-92proc.. Ir keiti tik antifrizą :D


Šį pranešimą redagavo diawollo: 2021 kovo 31 - 16:07

  • 0

 Peugeot 406: 

3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI


#346 Nerramus

Nerramus
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 95
  • Vieta:Panevėžys
  • Automobilis:407C

Parašyta 2021 kovo 31 - 19:19

Nebus baisu su Takatos oro pagalvėmis važinėt? :D


  • 0

Kelyje su Peugeot 407 Coupe - 2.2 16V

Ex - Renault Laguna II 1.9 dCi


#347 ModestasL

ModestasL
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 295
  • Vieta:Lietuva
  • Automobilis:Peugeot 406 2.0 HDi

Parašyta 2021 kovo 31 - 19:35

As ne apie dyzelius kalbu. Taip pat ir ne esme specas ar ne, o faktas, kad yra keiciami varikliai - benzininiai (dyzelio nenusipirksi visam pabalti, kadangi niekas ju nepirko, iseme is prekybos), del idomumo gali pasiziuret kaip atrodo intake valve po 20tuks myliu ir suprasi, kodel nepasiekia 100k dazniausiai. Negalvok, kad as tau pavydziu ir vejus rasineju, kad tik panervuot(kas budinga kartais zmonems), as pats turiu 2019 cx-5, liko metai iki garantinio pabaigos, svelniai tariant as jos nelauksiu.

del dyzelio tai cia toks vienintelis islindes i viesuma https://www.15min.lt...sius-221-996658

Tai kai parasei, supratau, kad visi mazda benzinai ir dyzeliai nelaiko ir nevaziuoja 100k. O tu šneki apie apynaujus variklius. Tai varikliu ne viena ir ne dvi generacijos yra. Daug gamintoju turi nepavykusiu varikliu ir tai faktas. Metam begant isvis bus sunku issirinkt automobili. Beliks kaip diawollo sako imt elektra.


Nebus baisu su Takatos oro pagalvėmis važinėt? :D

Ne, pas mane keistos. Mazda keite nemokamai tas pagalves.


  • 0

aaaa.png


#348 Nerramus

Nerramus
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 95
  • Vieta:Panevėžys
  • Automobilis:407C

Parašyta 2021 kovo 31 - 19:43

Ne, pas mane keistos. Mazda keite nemokamai tas pagalves.

 

O kaip išsiaiškinti kuriai pakeistos, o kuriai ne? 


  • 0

Kelyje su Peugeot 407 Coupe - 2.2 16V

Ex - Renault Laguna II 1.9 dCi


#349 ModestasL

ModestasL
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 295
  • Vieta:Lietuva
  • Automobilis:Peugeot 406 2.0 HDi

Parašyta 2021 kovo 31 - 19:50

O kaip išsiaiškinti kuriai pakeistos, o kuriai ne? 

Man atstovybei pagal vin paziurejo, sake keistos. Gal nemelavo :D


  • 0

aaaa.png


#350 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.936
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2021 kovo 31 - 20:34

Tesla turi labai rimtų problemų su "Right to repair" teisėmis ir praktika.

Vien dėl to nesirinkčiau šito gamintojo produktų. Kaip ir Apple įrenginių bei dabar jau ir kitų gamintojų kai kurių kitų dalykų.

Čia tiem, kam vis dar aktualu savo daiktus turėti nuosavybės teise, o ne panaudos ir abonentinio mokesčio bei kam aktualu turėti daug pasirinkimų ir spręsti pačiam, kaip elgtis.


  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#351 S.Vilius

S.Vilius
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.048
  • Vieta:Lietuva
  • Automobilis:EX P407sw

Parašyta 2021 kovo 31 - 21:21

Tai reziumė, geriausiai pirkt seną nuperstą visų 5 metų senumo gaidį (kokį bmw su odinėm sėdynėm ir pagarba iš bachūrų ir jų lervų) kur jau aišku kas genda ar negenda arba kokią 310kw s90d Teslą kur baudi ką nori prie sankryžos, lyties ortganai ilgėja. Trasoj 15kWh/100km - 2eurai. Mieste 20-25kWh. Po 100k km baterijos likutis 95-92proc.. Ir keiti tik antifrizą :D


ortganai susitrauks kai reikes ne antifriza pakeist, o bet ka kita 🙃

https://www.jdsupra....tch-taxi-52571/ ne vienas toks straipsnis
  • 0

#352 diawollo

diawollo
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.928
  • Vieta:Panevėžys
  • Automobilis:Volvo S60 D5 120kW

Parašyta 2021 kovo 31 - 22:12

Tesla turi labai rimtų problemų su "Right to repair" teisėmis ir praktika.

Vien dėl to nesirinkčiau šito gamintojo produktų. Kaip ir Apple įrenginių bei dabar jau ir kitų gamintojų kai kurių kitų dalykų.

Čia tiem, kam vis dar aktualu savo daiktus turėti nuosavybės teise, o ne panaudos ir abonentinio mokesčio bei kam aktualu turėti daug pasirinkimų ir spręsti pačiam, kaip elgtis.

Nu čia kaip pažiūrėsi. Tesla vienas iš arkliukų - autonominis vairavimas. Dar realiai nėra įstatiminės bazės dėl autonominio vairavimo. Tai leisti visokias aftermarket dalis ir nekvfalifikuotą darbą ir poto tikėtis, kad autonominės sistemos veiks tinkamai ir taves nekaltins liaudis ir nekals prie kryžiaus yra naivu. Bet realiai gali ir baterijas pasikeist, ir variklį, ir inverterį susitaisyt. Panašiai ir Volvo "neprisileižia" prie mašinos įrangos keitimo/modifikavimo dėl saugios mašinos etiketės. Kas liečia saugumo sistemas išvis tik pas dylerį ir oem dalimis. Ir manau tas ateis greit pas visus gamintojus.
Apple arkliukas yra duomenų saugumas. Todėl labai griežtas požiūris į ne OEM dalis. Kiekviena telefono (laptopo) dalis turi po čipą - draiverį (sukasi mikro programa). Realiai įdėjus kažkokį aftermarket piršto skaitytuvą gali perimti kažkieno telefono duomenis. Ar net ekraną kokį pamodifikuotą. 

Kitas dalykas yra naglas intelektualinės nuosavybės pyz.dinimas. Visko ašis dabar kompai, softai, algoritmai ir t.t. Kad kažkam leistum remontuot ar gamint dalis turi principe visas savo paslaptis dėt ant stalo ir apsimest, kad kiniečiai nemoka angliškai.
Right to repair yra gerai, bet yra ir teisė nepirkti ko tu nenori. :) Čia aišku diskusija be galo, be krašto, bet tik yra ir kita medalio pusė. 


ortganai susitrauks kai reikes ne antifriza pakeist, o bet ka kita

https://www.jdsupra....tch-taxi-52571/ ne vienas toks straipsnis

Realiai turint pinigo internete dabar gali apšikt ką nori. Teslą, žemės apvalumą ar Astrazenecą :) Kiekvienas turi savų interesų. Nepaslaptis, kad Teslai pagalius į ratus kaišo visi pasaulio autokoncernai. Prastas range'as - pirkit audi, nesueina kėbulo tarpai - pirkit BMW, nukrito buferis važiuojant plentu - pirkit Toyota :D Šiaip kas jau kas, bet taxiorai ir furistai, tai tikrai tie žmonės kurie viso pasaulio išmintį valdo :) Kaip kosmetiką sako ant beždžionių išbando, tai galėtų naujas mašinas ant taxistų išbandyt :D Pasibaigtų mum vargai su kūno perkėlimu iš vienos fizinės vietos į kitą :D


  • 0

 Peugeot 406: 

3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI


#353 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.936
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2021 balandžio 01 - 03:03

Right to repair yra gerai, bet yra ir teisė nepirkti ko tu nenori. :) Čia aišku diskusija be galo, be krašto, bet tik yra ir kita medalio pusė.

 

 

Visom temom yra kita medalio pusė, bet nebūtina ja aklai prisidenginėti, kai realus tikslas tikriausiai ne visada susijęs su deklaruojamu tikslu, ir kartais paaiškinimas toks kvailas, kad net ausys kyšo. Ir jei jau reikia žiauriai saugumo autonominiam vairavimui, tai kodėl atjungiamas ne autonominis vairavimas, o greitasis įkrovimas?

 

Apple saugo savo klientų duomenis, bet atsitikus nelaimei ne tik atsisako padėti iš įrenginio juos ištraukti arba perkelti į naują įrenginį, bet ir teigia, kad tai neįmanoma, nes nenaudojote debesio. Yra žmonės, kurie moka, daro ir padaro, bet jie sukčiai, apgavikai ir dar pažeidžia intelektinę nuosavybę. Buvo netgi iki tiek, kad perkant naują laptopą vietoj seno supilto atstovas teigia, kad duomenys nėra perkeliami, nors visas darbas nuėmus galinį dangtį atsukti vieną varžtelį ir perkišti senojo kompo sveikutėlį SSD į naujo kompo lizdą (čia kol dar buvo keičiami, dabar makbukuose jau irgi įlituota viskas). Kur čia saugumo klausimas? Taigi elementarus išsidirbinėjimas, kaip ir kai šaragė keičia telefono ekraną, tai paduodi pilną savo šlamšto ir atgauni pilną šlamšto, o labai rimtos įstaigos daro factory resetą, kad tektų paskui viską iš naujo susitvarkyt, susiinstaliuot ir susikonfiguruot. Tai kai nešiau savo seną telefą ekranui keisti už didesnę kainą, negu jis naudotas kainuoja, tai toks ir buvo argumentas, kad už tą 60eur didesnę kainą man viskas bus taip, kaip buvo, ir galėsiu iškart toliau naudotis, negaišdamas laiko.

Tesla saugo gamtą su elektra, bet neparduoda jokių atsarginių dalių daužtoms mašinoms, nes nu gi ją reikia išmesti, paversti šiukšlėmis ir pagaminti naują. Įdomu dar, kaip su akumų perdirbimu bus, kai praeis normaliai laiko ir jų paduos megatonomis. Ar ten viskas jau suplanuota, ką su jomis daryti, kad būtų irgi nulinė emisija, ar irgi žiūrėsim tada, kai jau kils bėda, kaip ir su plastmasėmis, o tada jau nebebus ką daryti, kaip su plastmasėmis, nes žmonės tiek įpratę prie visko įpakuoto ir dar maišeliuose, kad jei pradėsi naudoti popierių, per metus iškirsi visus planetos mišku. Ar reikalingos brangios medžiagos liks vietoj, o kas neperdirbama arba brangiau iš naujo, nei perdirbt - į Afriką sudeginti? Sprendžia emisijos miestų centruose problemą, ir nelabai daugiau. Dar labiau, jei elektra gaminama ne iš saulės ar vandenio čiurlenimo, o ką nors deginant.

 

Beje, kai kalbėjau apie dalis, tai ne vien tą trečiųjų šalių dalių klausimą kėliau. Bet ir apie naudotų dalių naudojimą. Tas ne visada labai patikima, bet užtai super labai ekologiška, nes neišmetami tinkami naudojimui komponentai. Krypsta irgi link to, kad nebegalima. Tiksliau, kaip ir galima, bet vis sunkiau ir sunkiau :)

 

Dabar jau yra kalba, kad dėl belaidžio įrenginių įkrovimo ir su naujausiais modeliais nebepridedamo įkroviklio arba kai kuriais atvejais netgi laidu - pastebimai pamažu kyla bendras elektros reikalingos galios kiekis. Sakykim, procento ar kelių skirtumas, nežinau. Įdomu, kas bus, kai, perėjus prie pilnai elektrinio transporto, prireiks 2-3kartus daugiau elektros energijos. Kokie bus tada projektai ir kokios elektros/krovimo kainos, ir po kiek laiko bus akcizas kainų išlyginimui.

 

O dėl nepirkimo, tai taip ir yra.

Na, Tesla tai ne pagal kišenę tiesiog, tai čia net ne argumentas. IPhone neperku ir turbūt kad ir nepirksiu. Bet kad, kaip ir sakai, pamažu ir kiti taip važiuoja, tai greit nebebus didelių pasirinkimų, kaip tik kelt visą savo gyvenimą į debesį ir nieko neberemontuot, nes pigiai negalima, o pas atstovą pigiau naujas.

 

Dabar, kai žmogus žmogui priešas ir vieni kitus laisvai laikom idiotais, durniais, debilais ir nepasitikim, o mieliau pasitikėti dideliais korporaciniais arba valstybiniais ūkio subjektais, tai viskas labai kryptingai ir juda į tą distopiją, kuri matoma filmuose apie ateitį. Viskas labai saugu, bet pamažu nebelieka beveik jokio pasirinkimo žmogui, kuris nori su alaus skarbe praeiti Laisvės alėja, užsidėjęs maikę su užrašu "Ponas adrenalinas" ar nusifotkinti įsilipęs į medį pliku užpakaliu. T.y. saugumo labui aukojama pasirinkimų laisvė ir privatumas.


Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2021 balandžio 01 - 03:06

  • 1

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt





Vartotojų skaito šią temą: 2

narių: 0, svečių: 2, slaptų narių: 0