nieko neišleista visai o dar įmanoma nupirkt gyvų 406?
Lietuvoj sunkiai. Kartais išlenda. Parsivaryt įmanoma manau, bet niekas nenori permokėt už ~19 metų senumo mašina.
Parašyta 2019 sausio 02 - 23:50
nieko neišleista visai o dar įmanoma nupirkt gyvų 406?
Lietuvoj sunkiai. Kartais išlenda. Parsivaryt įmanoma manau, bet niekas nenori permokėt už ~19 metų senumo mašina.
Parašyta 2019 sausio 02 - 23:56
Parašyta 2019 sausio 03 - 11:56
Taigi grįžtam prie istakų, mokėt už gera 406 tiek kiek jau mokama už nujotą 407 LT niekas nesiryžta, renkasi ir vargsta su 407. Už gerą sutvarkytą 407 išeina nujotas 508, LT bus pasirenkamas aišku nujotas 508.
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
Parašyta 2019 sausio 03 - 20:47
nieko neišleista visai o dar įmanoma nupirkt gyvų 406?
607 ir 407 gyvu jau sunku rasti, tai su 406 turbut situacija prastesne dvigubai/trigubai.
O paties temos autoriaus auto is foto labai dailus Ir is ridos sakyciau vazinejamas vos ne tik savaitgaliais
Šį pranešimą redagavo Corde: 2019 sausio 03 - 20:52
Parašyta 2019 sausio 04 - 01:44
Is isores jie daznai grazus buna. Reikia ziuret, kas po apacia, kapotu ir salone dedas, sprendziant apie bukle. Isore priziureta tai tikrai607 ir 407 gyvu jau sunku rasti, tai su 406 turbut situacija prastesne dvigubai/trigubai.
O paties temos autoriaus auto is foto labai dailus Ir is ridos sakyciau vazinejamas vos ne tik savaitgaliais
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
Parašyta 2019 sausio 04 - 07:43
Taigi grįžtam prie istakų, mokėt už gera 406 tiek kiek jau mokama už nujotą 407 LT niekas nesiryžta, renkasi ir vargsta su 407. Už gerą sutvarkytą 407 išeina nujotas 508, LT bus pasirenkamas aišku nujotas 508.
Butent. Tulo lietuvio iprotis, gyventi ne pagal prota ir ne pagal kishene. Kaip tik dar pries naujus metus zmogelis nusipirko uz 1800 euru lavona 407 ,LAVONA IS LAVONU kokiu reta. Atvare man, pradziai diagnostikos. Nu KRAUPUS vaizdas... sankaba, purkstukai, FAP, EGR, stabdziu diskai susiraite dreba viskas kas gali, pagalves suplysusios apsumyzhes tepalais, vairo stiprintuvas isvares skysti, ekranas juodas, langvai neveikia, salono jau sklende luzhus 100%, salonas PRASRUTES shunu veziota, nekalbu jau apie nesvara bet nucherachintas visas iki stogo. po valandos laiko mano garazas prasmirdo greiciu dezes tepalo smarve susimaisiusia su kazkokia salietrros smarve privarvejo tepalu. KRC as nzn jam ta masina atkelt 1500 eur iki techninio stovio niekiap neuzteks. Tieisiai sviesiai jam pasakiau, kad atsiprasau, as jusu atveju ji parduociau, bet sako as katik nusipirkau. Nu zodziu, kastruosim dpf egr ir po truputi zmogus taisysis. Jau matau dar viena KONKRETU Peugeot HEITERI... Ir visiem pasakox KOKI SHUDA nusipirko ir kad reikejo 2x sukisti. Peugeot gavno. Ale su TA... Ai tiesa, RIDA 220k Aisku realia pameginau paziuret 22 servisai x 30 000km (taip numatyta BSI). nu krc...
Šį pranešimą redagavo Laimonas: 2019 sausio 04 - 08:05
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
Parašyta 2019 sausio 04 - 12:31
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
Parašyta 2019 sausio 04 - 15:17
Hm,DE uz 1500€ nelabai koks 406 išeina...
Rūdys yra visų senų mašinų palydovas. P406 ne išimtis. Rūdija slenksčiai (įskaitant ir jų stiprintuvus), rūdija priekiniai sparnai, kapotas, bagažinės dangtis. Žinoma, galima visą tai remontuoti, bet kėbulo darbai yra brangūs ir retai kas benori remontuoti tokį senolį kaip P406.
Šį pranešimą redagavo Bivainis: 2019 sausio 04 - 15:21
Parašyta 2019 sausio 04 - 15:38
Rūdys yra visų senų mašinų palydovas. P406 ne išimtis. Rūdija slenksčiai (įskaitant ir jų stiprintuvus), rūdija priekiniai sparnai, kapotas, bagažinės dangtis. Žinoma, galima visą tai remontuoti, bet kėbulo darbai yra brangūs ir retai kas benori remontuoti tokį senolį kaip P406.
Del sito negalima nesutikt.
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
Parašyta 2019 sausio 05 - 00:17
Rūdys yra visų senų mašinų palydovas. P406 ne išimtis. Rūdija slenksčiai (įskaitant ir jų stiprintuvus), rūdija priekiniai sparnai, kapotas, bagažinės dangtis. Žinoma, galima visą tai remontuoti, bet kėbulo darbai yra brangūs ir retai kas benori remontuoti tokį senolį kaip P406.
Rudija kapotas ir kaupiasi vanduo priekiniuose slenksciuose (bet labai sunkiai rudyja), daugiau niekas nerudyja (savaime!). Kapota uzpurskiau is karto shmeru ir darau ta kas 2 metus ir jis dar gyvas pas mane (be putesiu po dazais), sesti metai, bijau sumeluoti. Visos kitos isvardintos dalys 99%, kad buvo remontuotos ar pazeistos, del to tiki, kad yra paveikiamos korozijos. Siaip p406 kebulas tai kazkas WAU, nei wagai, nei tuo labiau japonai tiek negyvena. Bagazines dangtis ties "absyfke" su uzrasu PEUGEOT (rodos) tai yra p407 problema.
Šį pranešimą redagavo PhanT: 2019 sausio 05 - 00:19
Parašyta 2019 sausio 05 - 01:07
Siaip p406 kebulas tai kazkas WAU, nei wagai, nei tuo labiau japonai tiek negyvena.
Parašyta 2019 sausio 05 - 01:09
Rudija kapotas ir kaupiasi vanduo priekiniuose slenksciuose (bet labai sunkiai rudyja), daugiau niekas nerudyja (savaime!). Kapota uzpurskiau is karto shmeru ir darau ta kas 2 metus ir jis dar gyvas pas mane (be putesiu po dazais), sesti metai, bijau sumeluoti. Visos kitos isvardintos dalys 99%, kad buvo remontuotos ar pazeistos, del to tiki, kad yra paveikiamos korozijos. Siaip p406 kebulas tai kazkas WAU, nei wagai, nei tuo labiau japonai tiek negyvena. Bagazines dangtis ties "absyfke" su uzrasu PEUGEOT (rodos) tai yra p407 problema.
Taip, P406 yra gerai apsaugotas nuo korozijos, nežiūrint to vis tiek surūdija, kaip ir kitų markių nuo korozijos gerai apsaugoti modeliai. Metai daro savo, o lietuviškas klimatas dar paspartina ir galiausiai visos mašinos surūdija. Mano, kaip 1999 m. buvo nedaug surūdijęs, nebuvo surūdijęs nei kapotas, nei priekiniai sparnai. Teko naudotis ir matyti ir daugiau P406, visiems rūdys lenda tose pačiose vietose ir tame nieko nėra blogo, tai dėsninga, nes mašinai jau apie 20 metų. Lieka tik pasidžiaugti, kad po tiek metų yra dar nemažai P406 važiuojančių ir bent jau pusėtinai atrodančių. Tokių pačių metų kitų markių mašinos jau seniai kiaurai prarūdiję ir išmestos į metalo laužą.
Šį pranešimą redagavo Bivainis: 2019 sausio 05 - 01:20
Parašyta 2019 sausio 05 - 07:36
Šį pranešimą redagavo Nelegals: 2019 sausio 05 - 07:52
Parašyta 2019 kovo 12 - 18:44
Su pavasariu!
Žodžiu pravaryta TA be jokių trūkumų. Aišku prieš tai šiek tiek teko investuoti.
Pakeista: Priekiniai stabdžių diskai, kaladėlės, galiniai stabdžių diskai, kaladėlės, rankinio kaladėlės, rankinio trosas, vienos pusės suporto cilindriukas, oro filtras.
Laukiam balandžio mėn., geresnių orų ir keisim ratus ;)
Parašyta 2019 kovo 12 - 19:17
Viskas grazu ir taip, bet aisku su lietais ratais dar geriau
Ledas
Parašyta 2019 liepos 07 - 23:41
Ką gi - rimtesnis gedimas. Pradėjo šnekėti išminamasis. Pakeistas sankabos komplektas. Sutvarkyta ir pripildyta kondyškė. Prisiruošiau pagaliau susirasti pro kur leidžia freoną. Leido per vamzduko sujungimą. Pripildyta ir viskas puikiai. Važiuoju jau antra sav. viskas lyg ir ok, o pernai visą vasarą kentėjau be kondyškės.
Parašyta 2019 liepos 08 - 08:58
Parašyta 2019 liepos 25 - 19:34
Bėda po viena nevaikšto. Ką tik pakeista sankaba.. Dabar pramušta tarpinė.. Teko kelt galvą. Ieškojau naujos galvos neradau nuo 406, radau nuo 307. Nauja galva išplauta, nušlifuota, pakeisti du vožtuvai.. žodžiu - visa sutvarkyta ir įdėta. Buvo minčių netvarkyt. Arba keist motorą. Bet kai žinai, kad diržai pakeisti, pompa pakeista, pavasarį visi stabdžiai, trosai - pakeisti, sankaba pakeista tai kažkaip gaila buvo netvarkyt. Auto keist kaip ir neplanavau bent porą metų kol techas yra.
Tai va, tokie dalykai.. Pridedu foto senos galvos ir naujos. Naujos foto ką tik nupirkta - netvarkyta dar.
Parašyta 2019 liepos 25 - 22:17
Parašyta 2019 rugsėjo 02 - 18:35
narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0