Aš irgi panašiai vargstu su savo 406. Pirmadienį bevažiuojant mieste stabdžio pedalas iki galo nuėjo, greičio nebuvo, dar kažkaip sustojau. Po to jau tik ant rankinio iki serviso. Trūko vamzdelis gale prie jėgos reguliatoriaus, tas irgi papuvęs, nusprendėm mesti lauk. Neatsisuko nei vienam suportui gale nuorinimo taškai, tai vieną šiaip taip reanimavo, kitą (suportą) teko dėti naują. Prie to pačio pakeistas aušinimo sistemos prapuvęs vamzdis. Trečiadienį sumoku 320€.
Pasivažinėju porą dienų, grįžtu penktadienį namo, o ten garsai iš variklio baisuliniai, mano supratimu jam jau ragas. Būdavo šaltas pakalena ir aprimsta. Vakar užsikūriau pažiūrėt, tai kala baisiau nei prie -30 užkurtas dyzelis. Apšilo, aprimo, bet yra garsų, kurių anksčiau nebuvo. Šitoj vietoj progresas labai staigiai įvyko.
Tai vat ir galvoju ką toliau daryt, ar dar remontuot, ar leist nuo rankos, auto 96 metų. Gal įsivaizduojat ką šrote kainuoja RFV variklis? 2.0 benzas.
Garsas nekoks, bet pradžioj apžiūrėkit visus diržus, periferijas ir svarbiausia - žvakes. Kartais būna atsileidus žvakė arba atsilaisvinęs keramikinis izoliatorius plieniniam korpuse ir būna visai nesąmoningų garsų, nors su pačiu motoru viskas ok.
Motorų kainų neįsivaizduoju, bet jie neturi didelės paklausos, nes tokių mašinų jau mažai, tai kainos standartinės nelabai ir bus.
Galit pabandyt paskambint citrokolegai Saulynui ir paklaust, anas gali dar tokį turėti, nes ardo Xantijas ir XMus šalia Ukmergės, pasitaiko kažkiek ir benzų. Iš balto XMo V/N: DZL tik nepirkit, nes žinau to variklio remonto istoriją (buvo draugo prieš kelis metus)
http://www.citrina.l...hp?f=10&t=24079
Telefonas yra profilio aprašyme prie miesto.
Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2020 vasario 17 - 04:43