problema, kad nei dyzeliai nei benzai patikimi t.y. ilgaamziai, virs 100k retas, kuriam pavyksta
kas del japonu dyzeliu, tai draugas turi 8gen civika 2.2 dyzeli, kol kas 5 metai viskas puikiai, su varikliu jokiu bedu
Apie benzinus labai kažko negirdėjau, tik dėl dyzelių teko, nes buvo vienąkart atitempę draugų draugai Mazda 6 pirmos laidos, užgesusį vidury autostrados. Nukėlė vakare nuo tralo, ryte atvažiavęs į darbą radau po varikliu tepalo balą ir su prožektorium pašvietęs pamačiau per skylę bloke alkūninį veleną. Pasiklausinėjau kolegų, pasidomėjau variklių kainom. Pridavė į šrotą ar ardymui...
Yra ir visai gerų japoniškų dyzelių. Senieji mechaniniai su skirstytuviniais siurblliai dauguma būdavo labai neblogi, su komonreilais ne visais atejais japonams pavyko. Apie Mazdas va tokie atsiliepimai girdėti. Nissan mažai ką žinau, bet kad daug Renault dyzelių naudojo/naudoja, tai faktas, kaip ir Renault naudoja Nissan benzinus. Toyota visaip, bet šiaip tie D4D nėra tokie jau blogi, tik konstrukcija keista ir ne visada patogi remontui. 1,4D4D netgi labai neblogas variklis, irgi iš artimų žmonių praktikos, kad važiuoja ilgai be remontų ir netgi atsainiai prižiūrint. Tik, kaip visad, nupirktas dar gyvas be "Šroto šaukšmo".
Man patinka, kad internete net perekupai rašo, kad gal jei norit gero dyzelinio variklio, gal geriau PSA arba VW group, bet jei benzino, tai gal kaip tik ne. Visur savi niuansai, ir kuo naujesnis variklis, tuo tų niuansų daugiau reikia žinoti, bet tik gaila, kad tikrai vis sunkiau iš naujesnių (nuo kokių 2012tų metų) dabar rasti benziną, kuris važiuotų bent 300kkm tik prižiūrimas, be rimtų remontų.
Juokėmės iš PSA 1,2benziuko su paskirstymo diržu tepale dirbančiu. Pats neseniai sužinojau, kad VW grupė kažkuriuose savo naujesniuose dyzeliuose skandina į tepalą savo tepalo siurblio diržą. Ir dar rašo "life-time belt". Ir jau yra įrodymų, kad ne life-time. Tokius niuansus reikia žinoti ir prižiūrėti. Nebėra tokių, kur keiti tepalą ir diržus (jei ne grandinė), ir leki, kol sustoja. Dabar reikia žinoti apie visokius o-ringus, užsinešančius kolektorius, tepallinius diržus, siurblių ašeles ir panašiai. Ir dar tepalo specifikacijos nesumaišyti netyčia
Edited by tadas1991, 2021 March 30 - 22:01.