Manau, kad rida, Laimonai. Arba šiaip kas, kas susiję su nepalankiomis varikliui sąlygomis. Šaltis/karštis nuolat kintantis, trumpi atstumai
Pas mane kieme dabar stovi su tokiu 120kw varikliu ir Delphi sistema.
Gedimas buvo toks, kad atvažiavo žmonės diagnostikos pasidaryti tik nupirkę, nes kažkas ten jiems nepatiko. Džekičanas užsidegė ir kažkoks keistas garsiukas atsirado. Bedarant diagnostiką, važinėjom aplink Kauną stipriai gazuodami ir tikrindami turbinos ir EGR veikimą (nes buvo nedapūtimo, perpūtimo ar kažkokios panašios klaidos, jau ir pamiršau), kol mašina pradėjo nebenormaliai važiuoti ir garsai vis prastesni, su vibracijom ir panašiai. Teko stoti tada, kai prasidėjo nežmoniška vibracija (kaip su strigusia vidine granata) ir pasirodė dūmai iš po kapoto. Tai teko partempti ir taip ir liko jau savaitei pas mane...
Taigi - sulūžę visų keturių purkštukų priveržimo šakutės, po vieną ūsą nulūžę. Vienos dar ir varžtas atsilaisvinęs tiek, kad išsukau pirštais be įrankio, už tai kompresiją ir pūtė tiesiai į lauką. Netgi klaida kompe ne kokia neaiški atsiradus, o tiesiog Lexia ir rašo - TREČIAS CILINDRAS NEDIRBA.
Iš visų purkštukų daug nagaro jau prasiveržę, o prie dviejų iš jų tiek daug, kad šakutės netgi paskendę ir nelabai matėsi - teko kaitinti ir jas atsikasti,, tuomet atsikasti ir atsukti varžtus ir galiausiai iškasti lauk pačias šakutes, kad būtų galima imti purkštukus. Smalos gylis iki 3cm. Fiškės irgi smaloje, tai labai nenorėjo atsijungti, kelios ir palūžo, bet dar jaučiu gyvens. Abratkę pavyko atjungt aplaužius tik vieno galo fiksatorių, tai irgi gyvens, teks tik pririšti.
Kadangi purkštukai nesandarūs, tai ne rūdyse, o nagare tame smaliniame, tai atkasus ir pašildžius, visi išsitraukė be rimto smurto. Dar manau padeda traukimui ir tas dangtelis, kuris apsaugo purkštukus nuo drėgmės ir pan.
Nuvežus pas Paulių patikrinti - trys dar važiuojami, nors ir prastoki, o ketvirtas stringantis, atsidarymo slėgis beveik dvigubai viršija nominalą, berods virš 300bar žemiausią atsidarymą radom. Paulius išardė, išplovė, papoliravo adatą ir taip pažaidus pusvalanduką - pasidarė apie 200bar, jau galima su tokiu važiuot. Beje, adatos ir antgaliai užmėlynavę, tikriausiai perkaitinta dėl pučiamo nagaro.
Ištraukus purkštukus, reikia išvalyt viską iš tos purkštukų kameros, kuri po dangteliu atskiru (beje, tas dangtelis iš vidaus irgi bent 3mm nagaro sluoksniu padengtas, vietomis kaip varvekliai susiformavę.
Kad normaliai ten viską išvalyt, reikia išimt ne tik purkštukus, bet ir Rail;ą, o jis prasikiša kiaurai tą plastikinį trijų funkcijų daiktą (kolektorius, vožtuvų dangtelis, vakuumo rezervuaras) ir prisisuka prie galvos. Tarpe tarp Rail'o ir plastikinio trijų funkcijų gabalo tiek prisikaupę šūdo, kad neina ištraukt, baisu sulaužyt. Priimtas sprendimas nuimti kartu su ta plastmase. Tai nuėmiau. Nuėmęs radau, kad variklio gale jau pribėgę gerokai tepalo taip pat, taigi ne veltui.
Aš tik su įvorėm čia tų žaidimų nedarysiu. Reinz nauja tarpinė apie 30eur, o gavimas sekančią darbo dieną, naujos OEM purkštukų šakutės gal po kokius 8eur man čia gausis, naujos purkštukų tarpinės. Kolektoriaus gumų tų atskirų nekeisiu, nes jos dar visai geros.
Daviau tą plastmasinį gabalą draugui, kuris dirba pramonėje, išplaus kolektorių tiek išorėj, tiek viduj. Railą ir purkštukus šildysiu fenu ir šveisiu rankiniu šepečiu. Galvos likusias atviras dalis teks jau išsivalyt rankiniu būdu, šildant fenu ir atsuktuvais, skudurais, skiedikliais, stengiantis kuo švariau ir kad mažiau patektų Š į patį variklį. Nors ten viskas gan atvira, tai bus sunku. Na, ir kadangi Š vistiek bus patekę vidun nori nenori, tai pakeisim ir tepalus po visko, davę truputį padirbt. Ir kuro filtrą. Priežastys dar ir tokios, kad šie dalykai buvo keisti prieš parduodant mašiną. Perekupas pridėjo žmonėms serviso sąskaitą, įšrašyta su 10W40 tepalais.
Totalizatorius dabar, variklio darbas pagerės ar paprastės po šio remonto ir tepalų keitimo į priklausančius 5W30?
Tiesą, tai apie ridą. Žmonės pasitikrino pas dylerį įrašus, tai tokia, kokia dabar skydelyje, užfiksuota remonto metu 2012tais metais. Mašina 2010tų berods.
Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2016 gruodžio 09 - 18:37