Peršokti prie turinio


Nuotrauka

Giedrimas Peugeot 508RXH


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 61

#41 Ramus

Ramus
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.577
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot

Parašyta 2016 sausio 15 - 02:08

cia blefas ,jei tu suremontuotum sename pilnai purkstukus,variklis po 30bar kiekviename po lygiai isduotu,tai vargu ar 308 pranasuma turetu,beje,esu turejes 2.0 rhz/s motorus,jei jie tvarkingi tai ir ekonomiski,kitas ju privalumas,pigi ekspluotacija ir patvarumas.Pasakysiu tau dar daugiau,cia mano asmenine nuomone,Peugeot 406 modelis yra labiausiai vykes,problemu maziausiai ir vaziuokleje ir elektroje ir variklyje,minkstas kaip laivas,toliau visi kiti peugeot nusivaziavo!As net nepirkciau nei vieno is ju,jau geriau Renault,Mercedes,toyota ar itala koki.vw grupes is principo net nepirkciau-tautovezis ,nesvarbu ar oooo ar bulksvagenas ar skoda i soda...


Šį pranešimą redagavo Ramus: 2016 sausio 15 - 02:12

  • 0

Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas  ne remontas


#42 Francis

Francis

    Motion And Emotion

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.365
  • Vieta:www.wilno.lt
  • Automobilis:Peugeot 308SW GT Peugeot e2008 GT Pack

Parašyta 2016 sausio 15 - 19:48

ir gerai, kuo maziau kelyje peugeot, tuo geriau, nesnori patapti pilka pelyte gatveje.


  • 0

PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.


#43 diawollo

diawollo
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.928
  • Vieta:Panevėžys
  • Automobilis:Volvo S60 D5 120kW

Parašyta 2016 sausio 15 - 20:09

Persidažysi mašina ryškiai ružava spalva ir tikrai vėl gatvėj šauks ir pirštu badys: - Francis, važiauja :D


  • 0

 Peugeot 406: 

3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI


#44 Giedrimas

Giedrimas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 21
  • Automobilis:508RXH 406C 206

Parašyta 2016 sausio 15 - 20:10

Aha, kai tavęs paklausi, tai arogancija ir tyla, o dabar pagalbos prireikė? :D

Nieko nesupratau ka čia parašei?  (translate please)

 Kas ko manes klausė ir ko neatsakiau?

 Arogancija-tyla?

Ar rašei,kad tik beleka parašyti?

Ar vapše tema ir puslapi sumaišei? :)

 

 

Bėje baterijos keitimas padejo,bet prieš tai pabandžiau užšalusi rakteli istatyti i jo tipo skirta vieta( keirėje kur istačius nebeužsidaro tas stalcius :doh: pornūške kažkokia)taip pat viskas buvo gerai :)


Šį pranešimą redagavo Giedrimas: 2016 sausio 15 - 20:20

  • 0

#45 Giedrimas

Giedrimas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 21
  • Automobilis:508RXH 406C 206

Parašyta 2016 birželio 07 - 23:45

Baigesi dziaugsmas apynauju auto....ir tiketaisiais metais be remonto.....neveltui beveik visi varleedziu Francu auto vazineja apsimyzusiais nuo tepalu varikliais  :doh:  savaitgalis praleistas turiningai su :pug: ir :beer: 29deca0b717aafef2b56a4c1ddad06a2705.jpg965589990d9bda4c4b60c459a841d72d70.jpg643f2268f2d5f7b9860a5ff3a7d70187202.jpgb10f8dee339ab55c84597f10b1ad4a5b646.jpgd37fe88828f3056286f602337a055fee797.jpga2123c6ffa1121886f72e76a2a46f3f9484.jpg4b022039b8e95338bfc9e7f40b9362781.jpgd7a306a6171b57f64d528dea29e2f678573.jpg32e110c30810d0f18b1d8b2507a9417148.jpgc7e3de6cbc51a046f8d6c6e9b9427242289.jpg9dcd92d77077c855674782f5c02f6168232.jpg9490a919646b6008407443c478bfa832456.jpgbcf893cba72b9f22e6677f43b0709e12177.jpg9e51c32d3c224bb01a1b2500a3c6b936120.jpg41eb1b2b749ed485930a0f3b1d9a443e640.jpg


  • 0

#46 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.129
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Parašyta 2016 birželio 08 - 06:55

Šaunuolis, svarbu gedimas nedidelis :) Bet darbo gerom 3 valandom. Tik keista, jog nesu mates niekur prie recall arba prie kokio 100-200 perziuretu 508 pagal VIN info kad butu keista kam nors ta tarpine. Taigi, būsi TAS IŠRINKTASIS  :clap:  Arba gamyklinis brokas(nedasukta ar dar kox velnias) arba jau kažkas buvo lindęs iki tavęs :) Mano auto rida kazkas apie 45k dabar, sausa grazu viskas blizga, taip sakant 1:1 kaip iš salono :)

 

o kas dėl varliaėdžių kaip sakai, šeimoje (tiskliau giminėje) yra gal 20 prancūsų, iš jų tik senai lagunai 1997 metų apsišikęs variklis, visur kitur ledas :)


  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#47 Francis

Francis

    Motion And Emotion

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.365
  • Vieta:www.wilno.lt
  • Automobilis:Peugeot 308SW GT Peugeot e2008 GT Pack

Parašyta 2016 birželio 08 - 15:55

Masina pirkta irgi su neaiskia istorija...


  • 0

PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.


#48 Giedrimas

Giedrimas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 21
  • Automobilis:508RXH 406C 206

Parašyta 2016 birželio 08 - 16:00

Na darbo neskubant apie 5h. tarpines nekeiciau,nes pries ardant nezinojau ka rasiu ir ko reikes,o isardes suzinojau ,kad daliu laukti reikes 10dienu (tiek laiko isardyta auto laikyti nera galimybes) tarpine paprastam mirtingajam 140, kazkoks kolektoriaus ziedu komplektas 80 :hmm:
Varztai buvo gerai priverzti,lindes iki manes dar tikrai niekas nebuvo,tarpine elastinga kaip nauja.isemiau is kolektoriaus ivores kurios riboja tarpines pripaudima ir nuslifavau visas po 0,3-0,5mm. kol kas viskas gerai.

Na man kazkaip nesiseka kiek turejau pries tai ir dabar turiu Francuzu visi kazkiek buvo kiauri teko vis kazka tvarkyti. ;]

db8abc6725cdbe9c523a8aa237b449ff741.jpg
  • 0

#49 Arthurwest

Arthurwest
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 183
  • Vieta:Lithuania
  • Automobilis:Citroen berlingo XTR

Parašyta 2016 birželio 09 - 07:17

Dek tas ivores atgal nedurnejas, o kulika visa keisi kai suskilines ties varztais.
  • 0

#50 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.129
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Parašyta 2016 birželio 09 - 07:30

Kartais geras hermetikas + sena tarpine(jei neskilus o tik per virsu leido) laiko taip pat gerai kaip ir ORI :)


Šį pranešimą redagavo Laimonas: 2016 birželio 09 - 07:31

  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#51 Giedrimas

Giedrimas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 21
  • Automobilis:508RXH 406C 206

Parašyta 2016 birželio 09 - 10:47

Dek tas ivores atgal nedurnejas, o kulika visa keisi kai suskilines ties varztais.

jos vietoje tik patrumpintos 


  • 0

#52 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.927
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2016 gruodžio 09 - 18:28

Šaunuolis, svarbu gedimas nedidelis :) Bet darbo gerom 3 valandom. Tik keista, jog nesu mates niekur prie recall arba prie kokio 100-200 perziuretu 508 pagal VIN info kad butu keista kam nors ta tarpine. Taigi, būsi TAS IŠRINKTASIS  :clap:  Arba gamyklinis brokas(nedasukta ar dar kox velnias) arba jau kažkas buvo lindęs iki tavęs :) Mano auto rida kazkas apie 45k dabar, sausa grazu viskas blizga, taip sakant 1:1 kaip iš salono :)

 

o kas dėl varliaėdžių kaip sakai, šeimoje (tiskliau giminėje) yra gal 20 prancūsų, iš jų tik senai lagunai 1997 metų apsišikęs variklis, visur kitur ledas :)

Manau, kad rida, Laimonai. Arba šiaip kas, kas susiję su nepalankiomis varikliui sąlygomis. Šaltis/karštis nuolat kintantis, trumpi atstumai

 

Pas mane kieme dabar stovi su tokiu 120kw varikliu ir Delphi sistema.

Gedimas buvo toks, kad atvažiavo žmonės diagnostikos pasidaryti tik nupirkę, nes kažkas ten jiems nepatiko. Džekičanas užsidegė ir kažkoks keistas garsiukas atsirado. Bedarant diagnostiką, važinėjom aplink Kauną stipriai gazuodami ir tikrindami turbinos ir EGR veikimą (nes buvo nedapūtimo, perpūtimo ar kažkokios panašios klaidos, jau ir pamiršau), kol mašina pradėjo nebenormaliai važiuoti ir garsai vis prastesni, su vibracijom ir panašiai. Teko stoti tada, kai prasidėjo nežmoniška vibracija (kaip su strigusia vidine granata) ir pasirodė dūmai iš po kapoto. Tai teko partempti ir taip ir liko jau savaitei pas mane...

 

Taigi - sulūžę visų keturių purkštukų priveržimo šakutės, po vieną ūsą nulūžę. Vienos dar ir varžtas atsilaisvinęs tiek, kad išsukau pirštais be įrankio, už tai kompresiją ir pūtė tiesiai į lauką. Netgi klaida kompe ne kokia neaiški atsiradus, o tiesiog Lexia ir rašo - TREČIAS CILINDRAS NEDIRBA.

Iš visų purkštukų daug nagaro jau prasiveržę, o prie dviejų iš jų tiek daug, kad šakutės netgi paskendę ir nelabai matėsi - teko kaitinti ir jas atsikasti,, tuomet atsikasti ir atsukti varžtus ir galiausiai iškasti lauk pačias šakutes, kad būtų galima imti purkštukus. Smalos gylis iki 3cm. Fiškės irgi smaloje, tai labai nenorėjo atsijungti, kelios ir palūžo, bet dar jaučiu gyvens. Abratkę pavyko atjungt aplaužius tik vieno galo fiksatorių, tai irgi gyvens, teks tik pririšti.

Kadangi purkštukai nesandarūs, tai ne rūdyse, o nagare tame smaliniame, tai atkasus ir pašildžius, visi išsitraukė be rimto smurto. Dar manau padeda traukimui ir tas dangtelis, kuris apsaugo purkštukus nuo drėgmės ir pan.

 

Nuvežus pas Paulių patikrinti - trys dar važiuojami, nors ir prastoki, o ketvirtas stringantis, atsidarymo slėgis beveik dvigubai viršija nominalą, berods virš 300bar žemiausią atsidarymą radom. Paulius išardė, išplovė, papoliravo adatą ir taip pažaidus pusvalanduką - pasidarė apie 200bar, jau galima su tokiu važiuot. Beje, adatos ir antgaliai užmėlynavę, tikriausiai perkaitinta dėl pučiamo nagaro.

Ištraukus purkštukus, reikia išvalyt viską iš tos purkštukų kameros, kuri po dangteliu atskiru (beje, tas dangtelis iš vidaus irgi bent 3mm nagaro sluoksniu padengtas, vietomis kaip varvekliai susiformavę.

Kad normaliai ten viską išvalyt, reikia išimt ne tik purkštukus, bet ir Rail;ą, o jis prasikiša kiaurai tą plastikinį trijų funkcijų daiktą (kolektorius, vožtuvų dangtelis, vakuumo rezervuaras) ir prisisuka prie galvos. Tarpe tarp Rail'o ir plastikinio trijų funkcijų gabalo tiek prisikaupę šūdo, kad neina ištraukt, baisu sulaužyt. Priimtas sprendimas nuimti kartu su ta plastmase. Tai nuėmiau. Nuėmęs radau, kad variklio gale jau pribėgę gerokai tepalo taip pat, taigi ne veltui.

 

Aš tik su įvorėm čia tų žaidimų nedarysiu. Reinz nauja tarpinė apie 30eur, o gavimas sekančią darbo dieną, naujos OEM purkštukų šakutės gal po kokius 8eur man čia gausis, naujos purkštukų tarpinės. Kolektoriaus gumų tų atskirų nekeisiu, nes jos dar visai geros.

 

Daviau tą plastmasinį gabalą draugui, kuris dirba pramonėje, išplaus kolektorių tiek išorėj, tiek viduj. Railą ir purkštukus šildysiu fenu ir šveisiu rankiniu šepečiu. Galvos likusias atviras dalis teks jau išsivalyt rankiniu būdu, šildant fenu ir atsuktuvais, skudurais, skiedikliais, stengiantis kuo švariau ir kad mažiau patektų Š į patį variklį. Nors ten viskas gan atvira, tai bus sunku. Na, ir kadangi Š vistiek bus patekę vidun nori nenori, tai pakeisim ir tepalus po visko, davę truputį padirbt. Ir kuro filtrą. Priežastys dar ir tokios, kad šie dalykai buvo keisti prieš parduodant mašiną. Perekupas pridėjo žmonėms serviso sąskaitą, įšrašyta su 10W40 tepalais. 

Totalizatorius dabar, variklio darbas pagerės ar paprastės po šio remonto ir tepalų keitimo į priklausančius 5W30? :)

 

Tiesą, tai apie ridą. Žmonės pasitikrino pas dylerį įrašus, tai tokia, kokia dabar skydelyje, užfiksuota remonto metu 2012tais metais. Mašina 2010tų berods.


Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2016 gruodžio 09 - 18:37

  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#53 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.129
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Parašyta 2016 gruodžio 09 - 20:40

Normaliai... :D kiek reikejo vazinet su dzekicianu ir nekreipt i tai demesio kad iki to daeit? :/

Tai rida siai dienai plius minus?
  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#54 Francis

Francis

    Motion And Emotion

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.365
  • Vieta:www.wilno.lt
  • Automobilis:Peugeot 308SW GT Peugeot e2008 GT Pack

Parašyta 2016 gruodžio 10 - 09:34

Tokią auto tik į šrotą.
  • 0

PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.


#55 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.129
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Parašyta 2016 gruodžio 10 - 10:02

Tokią auto tik į šrotą.


Deja, Šrotas = Lietuva. Ir ne tik auto atzvilgiu, viskas kas nuknista europos cia keliauja...
  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#56 S.Vilius

S.Vilius
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.044
  • Vieta:Lietuva
  • Automobilis:EX P407sw

Parašyta 2016 gruodžio 10 - 11:47

nu neee tikrai ne 100proc viskas
  • 0

#57 Francis

Francis

    Motion And Emotion

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.365
  • Vieta:www.wilno.lt
  • Automobilis:Peugeot 308SW GT Peugeot e2008 GT Pack

Parašyta 2016 gruodžio 10 - 11:55

Nu ne 100, kokie 99℅ :D
  • 0

PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.


#58 diawollo

diawollo
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.928
  • Vieta:Panevėžys
  • Automobilis:Volvo S60 D5 120kW

Parašyta 2016 gruodžio 10 - 12:12

čiur aš prie 1proc. :D
  • 0

 Peugeot 406: 

3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI


#59 Francis

Francis

    Motion And Emotion

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.365
  • Vieta:www.wilno.lt
  • Automobilis:Peugeot 308SW GT Peugeot e2008 GT Pack

Parašyta 2016 gruodžio 10 - 20:08

Normaliai... :D kiek reikejo vazinet su dzekicianu ir nekreipt i tai demesio kad iki to daeit? :/

Tai rida siai dienai plius minus?

nu rimtai, kokia rida, vat skaitau paskutini autobild kur 100000km bande ford Kuga su PSA 2.0HDI 163Ag motoru. Arciau 100000km variklis eme prarasti galia. Kaip rasoma isardzius varikli pastebeta,kad variklio charakteris pasikeite del oro ileidimo kanalu. Del cia susikaupusu nuodegu kanalu laidumas buvo sumazejes perpus. Tai daznai pasitaikanti dyzeliniu varikliu su ismetamuju duju recirkuliacijos sistemomis beda,kai siekiant deginiuose sumazinti azoto oksidu kieki atgal i ileidimo sistema grazinama dalis ismetamuju duju. Vis delto tokio gausaus apnasu kiekio ant vidiniu kolektoriaus sianialiu ekspertas nebuvo mates, Kugai iskilo mirties nuo uzdusime gresme.

Man kyla klausiams, kaip tokio dalyko isvengti???


  • 0

PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.


#60 Marius21

Marius21
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 781
  • Vieta:Vilnius-Elektrėnai
  • Automobilis:Peugeot 406 Coupe 2.9 v6 SE restyled,Amvar suspension,H&R lowering springs,variable power steering

Parašyta 2016 gruodžio 10 - 20:26

nu rimtai, kokia rida, vat skaitau paskutini autobild kur 100000km bande ford Kuga su PSA 2.0HDI 163Ag motoru. Arciau 100000km variklis eme prarasti galia. Kaip rasoma isardzius varikli pastebeta,kad variklio charakteris pasikeite del oro ileidimo kanalu. Del cia susikaupusu nuodegu kanalu laidumas buvo sumazejes perpus. Tai daznai pasitaikanti dyzeliniu varikliu su ismetamuju duju recirkuliacijos sistemomis beda,kai siekiant deginiuose sumazinti azoto oksidu kieki atgal i ileidimo sistema grazinama dalis ismetamuju duju. Vis delto tokio gausaus apnasu kiekio ant vidiniu kolektoriaus sianialiu ekspertas nebuvo mates, Kugai iskilo mirties nuo uzdusime gresme.

Man kyla klausiams, kaip tokio dalyko isvengti???

 

Nusipirkt auto su benzininiu varikliu ir pamirst tokias bedas  :D


  • 0




Vartotojų skaito šią temą: 0

narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0