Peršokti prie turinio


Nuotrauka

sanio 407c


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 104

#41 talbotas

talbotas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.178
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:407 2.2 benzo

Parašyta 2015 birželio 15 - 16:58

Kazkodel nemanau kad beda bus masinoje. Pas tave gi dujos ne Plug&Drive, o tai reiskia, viskas priklauso nuo dujinines irangos sureguliavimo ir adaptacijos. Jei butu tikra BRC iranga (as kalbu apie tikra BRC o ne "ALE "BRC" - paprasta lenkiska/japoniska sekvencine su stag), check engine niekaip negaletu ismesti, tik del paties auto gedimo, nes Plug&Drive atlieka korekcijas realiu laiku ir nereikia dujininko isikisimo. Vieintele iseitis, susideti normalia duju iranga... Sorry bet tokia tiesa, ypac kalba eina apie sita 2.2 benzina VVT, nes lenku kompam neikandamas reikalas viska korektiskai padaryt.

Labai klysti, pas mane 116 kw su vvt variklis 4 metai dirba idealiai yraanga lenkiska diego g3, jokie cekai nedega, pradzioj buvo bedu su sud.. valtekais kol nepakeiciau į reg fast 100000 km praminta viskas ok regai jau 90000 km atlaike dar dirba gerai


  • 0

#42 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.129
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Parašyta 2015 birželio 15 - 17:10

Skamba kaip reklaminis filmukas 😄👍 as asmeniskai nesu ciupinejes tavo paminetu, gal ir yra kaip sakai, bet stag = 4x per sezona purkstuku kalibravimai :)
  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#43 sanis

sanis
  • Forumo adminai
  • Pranešimai: 1.070
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 407c 2.2l 120kW

Parašyta 2015 liepos 09 - 06:20

Savaitgalį buvo įdomus ataitikimas. Kieme įvariau į šlapią smalą ir teko pagaliuku grandyt iš rato. Tą bedarydamas pamačiau kad dugno apsauga tepaluota, įkišau ranką pro ratą į vidų - tepalo kalnai, bet kažkodėl aikštelėj neprivarvėjo... Matyt apsauga sulaiko ir važiuojant tik išsimaskatuoja. Esmė ne tame. Iš paprasto vaizdo priėjom prie to, kad teko diržus keist ant greičio, nes visas permirkęs jau buvo. Ir vandens pompa jau šiek tiek leido. O kaltininkas jei gerai pamenu alkūninio veleno ribokšliukas ir kažkokie trys velenėliai ar jų tarpinės (tikrai neatkartosiu tiksliai). Kaip meistrai sakė laimė kad pamačiau, nes būtų reikėję varikliuką pasikeist su tokiu permirkusiu diržu greitu metu jei peršokę...
  • 0

Peugeot 307 SW 2.0HDi 2003m.

Peugeot 407 Coupé 2.2i 2007m.


#44 S.Vilius

S.Vilius
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.045
  • Vieta:Lietuva
  • Automobilis:EX P407sw

Parašyta 2015 liepos 09 - 08:09

Tai kaip ir good news :)

 

Laimonai, tai ar egzistuoja normalios dujų įrangos? Ir iš vis dujų įrangai pofik minusinės/pliusinės (kalbu apie didesnes nei vid.) temperatūros (pvž -20 ir +35)


  • 0

#45 sanis

sanis
  • Forumo adminai
  • Pranešimai: 1.070
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 407c 2.2l 120kW

Parašyta 2015 liepos 09 - 08:11

Tai kaip ir good news :)

Laimonai, tai ar egzistuoja normalios dujų įrangos? Ir iš vis dujų įrangai pofik minusinės/pliusinės (kalbu apie didesnes nei vid.) temperatūros (pvž -20 ir +35)


Nežinau ar good news 😊 kai remontas vietoj planuoto šimto eurų kainavo tris kart daugiau... Bet jo, yr kuo džiaugtis.
  • 0

Peugeot 307 SW 2.0HDi 2003m.

Peugeot 407 Coupé 2.2i 2007m.


#46 S.Vilius

S.Vilius
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.045
  • Vieta:Lietuva
  • Automobilis:EX P407sw

Parašyta 2015 liepos 09 - 08:15

Nu remontas galėjo kainuoti ir 1000eur, taip, kad už TOKIUS DARBUS + DETALES, 300eur yra niekingai niekingi ir juokingi :) aš į p307 per kelis mėn. jau apie 500eur išleidau ir nieko čia baisaus, turint omenį kas atlikta.


  • 0

#47 sieras206

sieras206
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.197
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:406 HDI, 406 2.0T , 106 1.5D

Parašyta 2015 liepos 09 - 08:22

Va va :D geras sprendimas vistik DzonyB gal buvo grizt prie seno gero 406 :D 


  • 0

Peugeot%20logo.gif

EX 206 1.9D; 405 SRI ; 106 - 1.5D ; 406 Turbo petrol - 108kw , 406 HDI -80KW
NOW 306 XT 1,8 74KW automatic ; 306 cabrio; 407 1,6 hdi


#48 sanis

sanis
  • Forumo adminai
  • Pranešimai: 1.070
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 407c 2.2l 120kW

Parašyta 2015 liepos 09 - 09:27

Na mašina turi važiuot, o ne stovėt, dėl to remontas būtinas jei be jo reiks stovėt. Ir ar tai 500 ar tai 300 jau nebesvarbu :)

 

Na nuo pirkimo jau prasukom apie 2500km. (pagal sutartį rida perkant buvo 121k km ir jei gerai pamenu, tai išvažiuojant iš Mažeikių nebuvo tiek dar dasukta, trūko ten kažkiek), tai manau natūralu, kad kažkas pasireiškia. 

 

Svarbu laiku pastebėt ir neužleist ;)


  • 0

Peugeot 307 SW 2.0HDi 2003m.

Peugeot 407 Coupé 2.2i 2007m.


#49 dzonyB

dzonyB
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.075
  • Vieta:Mažeikiai
  • Automobilis:406 2001 m. 2.0 HDI 80 kW

Parašyta 2015 liepos 09 - 09:28

Va va :D geras sprendimas vistik DzonyB gal buvo grizt prie seno gero 406 :D

cia tas grizimas tai toks salyginis, nes biudzetas nedidelis, o buvusiam tokiam biudzetui tik 406 kaip patikimiausias variantas tiko :) svarbiausia, kad laiku pastebejo, ta salnikiuko beda, pasikeite ir nebus bedu, aisku liudna tik tiek, kad neplanuotos islaidos ir tiek :)


  • 0

Peugeot 406 2001 m. 2.0 HDI 80 kW
Peugeot 206 XS 2001 m. 1.4 benzo


#50 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.129
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Parašyta 2015 liepos 09 - 11:11

Tai kaip ir good news :)

Laimonai, tai ar egzistuoja normalios dujų įrangos? Ir iš vis dujų įrangai pofik minusinės/pliusinės (kalbu apie didesnes nei vid.) temperatūros (pvž -20 ir +35)


Taip egzistuoja, svarbiausia, kad butu plug&drive, kurios automatiskai kalibruojasi ir pan, visa jita bredas, jei nenori vazinet su dzekicianais (daug kam tai nebeda, nes trauka visvien yra). Pas lievakiu duju, karta maziausiai per metus reikia atlikti kalibracijas. Del tikru BRC garantuoju, reikes tik pasikeist filtriuka kas 40 000km, bet jia kaina nuo fufliu skirias 300e. As negailejau, kai rurejau trilitri, kisau jam tik best tuo metu BRC uz 3300lt (pazystamas state, siaip 3900 butu kainave), tai per 90 000km nebuvo nei karto (nemeluoju NEI karto) bedu del duju, net filtra pakeiciau del to kad km reikalavo, ne del kazko kito. Tegul kiti zyzia ir aiskina, kad visolie "tekai" geri, as turiu 3 pazystamus kurie vien dujom uzsiima ir visi iskart mykia del garantiju kad nebutu dzekicianu, sako 100% garantuojam tik del BRC plug&drive, visa kita "nu tai jai ka privaziuosi". Manes tokie netenkina, reikia kad dirbtu kaip laikrodis, laikrodis ne is gariunu uz 10 euru.
  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#51 Arthurwest

Arthurwest
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 183
  • Vieta:Lithuania
  • Automobilis:Citroen berlingo XTR

Parašyta 2015 liepos 09 - 11:55

4 kausam 24MY11 -1500lt,6 kausam P@D 2500 lt. Pilno komplekto kaina. Na ir uz sumontavima darbas 1000lt.Tokios ir kainos net neapsimoka kita serpratreba montuot.
  • 0

#52 kokonas

kokonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 3.002
  • Vieta:Kaunas ir Shilute
  • Automobilis:Citroen C5 ir Peugeotas 307

Parašyta 2015 liepos 09 - 22:19

300 Eur uzh filtriuka?  :doh:


  • 0

Naujos autodalys.
Automobiliu remontas(visu)

Kompiuterine diagnostika

Konsultacijos Tel 865766726[B]


#53 S.Vilius

S.Vilius
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.045
  • Vieta:Lietuva
  • Automobilis:EX P407sw

Parašyta 2015 liepos 10 - 06:18

Gal 30 😀
  • 0

#54 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.129
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Parašyta 2015 liepos 10 - 06:27

300 Eur uzh filtriuka? :doh:


Cia kur kas taip rase??? :D
  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#55 Arthurwest

Arthurwest
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 183
  • Vieta:Lithuania
  • Automobilis:Citroen berlingo XTR

Parašyta 2015 liepos 10 - 06:44

Dujines fazes M.T.M orginalas 12€.
  • 0

#56 S.Vilius

S.Vilius
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.045
  • Vieta:Lietuva
  • Automobilis:EX P407sw

Parašyta 2015 liepos 10 - 07:38

Taip egzistuoja, svarbiausia, kad butu plug&drive, kurios automatiskai kalibruojasi ir pan, visa jita bredas, jei nenori vazinet su dzekicianais (daug kam tai nebeda, nes trauka visvien yra). Pas lievakiu duju, karta maziausiai per metus reikia atlikti kalibracijas. Del tikru BRC garantuoju, reikes tik pasikeist filtriuka kas 40 000km, bet jia kaina nuo fufliu skirias 300e. As negailejau, kai rurejau trilitri, kisau jam tik best tuo metu BRC uz 3300lt (pazystamas state, siaip 3900 butu kainave), tai per 90 000km nebuvo nei karto (nemeluoju NEI karto) bedu del duju, net filtra pakeiciau del to kad km reikalavo, ne del kazko kito. Tegul kiti zyzia ir aiskina, kad visolie "tekai" geri, as turiu 3 pazystamus kurie vien dujom uzsiima ir visi iskart mykia del garantiju kad nebutu dzekicianu, sako 100% garantuojam tik del BRC plug&drive, visa kita "nu tai jai ka privaziuosi". Manes tokie netenkina, reikia kad dirbtu kaip laikrodis, laikrodis ne is gariunu uz 10 euru.

 

Čia rašė :D


  • 0

#57 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.129
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Parašyta 2015 liepos 10 - 08:08

bet jia kaina nuo fufliu skirias 300e

Isversiu :) :

BET JEIGU KAIKA NUO FUFLIU(lievos duju irangos) skirias 300 euru. Cia niekur apie filtra kalbos nera ;)

P.S. sorry, telefu kai rasau daug klaidu iveliu, nes siuo metu prie pc nesu ir dar artimiausia savaite nebusiu ;)

Šį pranešimą redagavo Laimonas: 2015 liepos 10 - 08:09

  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#58 kokonas

kokonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 3.002
  • Vieta:Kaunas ir Shilute
  • Automobilis:Citroen C5 ir Peugeotas 307

Parašyta 2015 liepos 10 - 11:26

Dw prisip.....am prie filtriuko uzh 300€ :) nu ten manau visi suprato kad apie filtriuka rasei ;)
  • 0

Naujos autodalys.
Automobiliu remontas(visu)

Kompiuterine diagnostika

Konsultacijos Tel 865766726[B]


#59 sanis

sanis
  • Forumo adminai
  • Pranešimai: 1.070
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 407c 2.2l 120kW

Parašyta 2015 rugsėjo 30 - 22:16

Update. Šią savaitę pasikeitėm priekines kalades, stabilizatoriaus traukes ir finale šiandien greituoju būdu per pietų pertrauką pasikeitėm babiną. Ir panašu, kad po 6h stovėjimo prie darbo važiuojant namo vibracijos nebeliko (buvo labai lengva ant laisvų) ir šiek tiek tampydavos minant gazą. Taip pat buvo įtarimų dėl kompensatorių ir sankabos, bet nuspręsta nieko nedaryt, nes dauguma šitokių bolidų su tokia rida taip dirba ;-) o sankaba kol kabina tol važiuos. Tikėkimės vibracijos atsikračiau su visam, nes jau vemt versdavo kai stovi prie sankryžos ir tokie drebuliai užeina lyg mergaitei sėdinčiai stotelėj prie -20 jau gerą valandą...

Ir prieš kiek laiko nustojo matyt bagažinės padėtį pežas... Buvau išardęs spynelę su testeriu - dačikas joje veikia. Labai įdomiai pasirodė kad atjungus spynelę iš fyškės vistiek rodo uždarytą... Užtrumpinus daviklio laidus irgi... Galvoju gal saugikliai kokie? Nora bagažinė pati darinėjas...
  • 0

Peugeot 307 SW 2.0HDi 2003m.

Peugeot 407 Coupé 2.2i 2007m.


#60 sanis

sanis
  • Forumo adminai
  • Pranešimai: 1.070
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 407c 2.2l 120kW

Parašyta 2016 sausio 01 - 20:31

Chebra, su naujais! Nauji metai naujos bėdos.

Kas gali būt... Pirma ir antra vos riedant čiut jungiasi. Reik nemažai pastangų norint įdurt... Grūst per jėgą lyg važiuotum ant kokių 30kmh ir bandytum įdurt pirmą... Užgesintai viskas gerai... Sankaba nebuksuoja... Trečia ir aukšteanės lenda be problemų... Kartais ir be bėdų sulenda ir antra. Bet pastebėjau akivaizdžiai kad kažkas vakar pagedo pastovėjus pernakt...
  • 0

Peugeot 307 SW 2.0HDi 2003m.

Peugeot 407 Coupé 2.2i 2007m.





Vartotojų skaito šią temą: 2

narių: 0, svečių: 2, slaptų narių: 0