Pritariu. Zalias - saldus, jei ragaujat kokiais nors sumetimais tai gerai burna issikalaukit. Nuodas didziausias yra.
sanio 407c
#81
Parašyta 2016 vasario 11 - 00:38
#82
Parašyta 2016 vasario 11 - 07:18
Vakar dar padariau eksperimenta. Parsinesiau tepalo dangteli namo ir gerai isvaliau palikes varikli karsts tepalo dangteliu atsuktu. Po 30min nuvaziavau turbut apie 40km. Majonezo ant dangtelio net neatsirado....ir kad idomu palikus masina atdaru dangteliu buves majonezas nugaravo tiesiog... Ne pilnai,bet pastebimai. Antifryzas juk negaruoja taip paprastai...
Del to reik man brezinio kur rast alsuokli 😋
Peugeot 307 SW 2.0HDi 2003m.
Peugeot 407 Coupé 2.2i 2007m.
#83
Parašyta 2016 vasario 11 - 08:41
8-663-63443.
#84
Parašyta 2016 vasario 11 - 08:51
Tai jai pas tave kartus tai keisk antifryza bo sues galva, raudonas ar zalias nesvarbu spalva, turi būti saldus. Ir geriau pilk raudona G12.
#85
Parašyta 2016 vasario 11 - 08:57
O ka kartus reiskia, kad taip blogai? Nes rudeni keistas yr.
Peugeot 307 SW 2.0HDi 2003m.
Peugeot 407 Coupé 2.2i 2007m.
#86
Parašyta 2016 vasario 11 - 09:23
O ka kartus reiskia, kad taip blogai? Nes rudeni keistas yr.
Paragauk dar karta. Tik is bakelio.
#87
Parašyta 2016 vasario 11 - 09:37
As irgi ragauju, kai is akiu neeina nustatyt kas per do daiktas..
antifrizas ir pas mane zalias, rugstus. tai reikia keist i raudona dabar ?
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#88
Parašyta 2016 vasario 11 - 10:12
Šį pranešimą redagavo vyrgaz: 2016 vasario 11 - 10:13
#89
Parašyta 2016 vasario 11 - 13:48
Su G12 raudonu atsargiai - jei perkat, tai tik brangų ir pačių geriausių gamintojų. Parodyčiau, kaip atrodo kibiras, į kurį išleidinėjamas pigus G12 antifrizas... Ten tam raudoniui išgauti naudojamas kažkoks atominės sudėties pigmentas, kuris paskui nusėda rūdžių spalvos nuosėdomis ir užneša nafig visą sistemą.
G11 žalią pilu po šiai dienai visiem bolidam ne patiem naujausiem, net ir į RHRus. Geltonas OFC sudėties irgi neblogai.
O ar antifrizas saldus, tai priklauso nuo jo sudėties. Jei jis pagamintas nenaudojant etilenglikolio, tai ir nebus saldus. Bet dauguma naudojamų antifrizų būtent etilenglikolio pagrindu, todėl labai skanūs.
Bet jūs gal jų neragaukit. Lašas gryno etilenglikolio apakina arklį, o šaukštelis užverčia. Žmogui aišku reikia didesnių dozių, nes prie brudo jis įpratęs, bet na turėkit omenyje.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#90
Parašyta 2016 vasario 11 - 22:53
#91
Parašyta 2016 vasario 12 - 17:18
Aušinimo skystis Tosol yra mėlynas, taip pat visokie neaiškūs pigūs antifrizai būna mėlyni. Dauguma aliuminį nelabai mėgsta, o dar labiau nemėgsta aliuminio-vario ar aliuminio-žalvario porų ir ten gaunasi tokia elektrocheminė korozija, kad maža tikrai nepasirodo, kai reikia kažką atsukti.
Bet lygiai taip pat mėlynas būna ir geras kokybiškas Total antifrizas, ir dar kelių gamintojų kokybiški paprasti be jokių G raidžių antifrizai.
Taip kad pagal spalvą maža ką spręst apie kokybę galima.
Raudona spalva dabar liaudyje duoda kokybės įvaizdį, kaip koks BMW ar Audi ženkliukas. Tai tauta ir perka tą raudoną, net jei jis pigesnis už paprastą žalią ar mėlyną, o jei dar įkaltas užrašas G12, tai išvis kožnas budulis į kelnes prileistų. Rinkodara, ne kitaip
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#92
Parašyta 2016 vasario 12 - 20:09
#93
Parašyta 2016 vasario 13 - 14:51
O man kazkaip toki supratima sudare, kad RTFM. Pvz pas mane ant bakelio kamscio yra knyga nutapyta su sauktuku, mol skaityk service manual, kuriam kaip suprantu nurodyta koki antifriza reikia naudoti.
#94
Parašyta 2016 vasario 17 - 16:50
Su tepalais yra viskas gana aišku apie tą RTFM. Bet su antifrizais nėra taip aišku, nes knygose dažniausiai rekomenduoja tai, kas remia gamintoją arba knygos išleidimą. Arba kas prieinama paprastai ir greitai vietoje, o pvz pas mus ne visko yra, ko yra Prancūzijoj ar Belgijoj, ar dar geriau Britanijoj. Ir skirtingų gamintojų puslapiai, kurie rekomenduoja antifrizus - skirtingose valstybėse rekomenduoja skirtingus produktus
Svarbiausia nepilti pigiausių, nes jie pramušinėja radiatorius, pečiukus, užkerta termostatus, atkelia žarnas (jei antgaliai ne plastikiniai, po jais oksiduojasi ir per oksidų sluoksnį pradeda sunktis) ir t.t. Ir dar pompas nelabai stipriai tepa, nors šituo atžvilgiu gal kiek geriau už vandenį.
Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2016 vasario 17 - 16:52
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#95
Parašyta 2016 vasario 21 - 20:48
Peugeot 307 SW 2.0HDi 2003m.
Peugeot 407 Coupé 2.2i 2007m.
#96
Parašyta 2016 gegužės 26 - 17:37
Nu ka, stai ir praejo metai kai auto pas mane.
Per ta laika atlikti darbai darbeliai:
- Pakeista varles koja
- Pakeisti priekiniais stabdziai
- Pakeistos stabilizatoriaus traukes
- Pakeisti dirzai
- Pakeistas duju trisakis
- pakeisti du duju purkstukai
- Pakeista babina
- pakeistos zvakes
- pakeista galine lempa
- pakeisti tepalai
- pakeista stabdziu varlyte
Ir daugiau kaip ir nieko. Buvo dar smulkmenu kaip uzsilankscius skarda liecianti dusliarka, atsikabinus variklio apsauga ar kitokie mizeriai. Nuo tada kai pasikeiciau trisaki duju jokiu problemu nematau. Masiniuskas puikiai laiko. Gaila nelabai yra laiko prie jo prieiti paciustyti, bet greitai situacija turetu pasikeisti ;)
P.S. Per tuos metus prasukta kiek daugiau nei 15k kilu.
Kolkas esu ziauriai patenkintas lyginant su 307, kuri turejau gaila su 407c pravazumo siek tiek kartais pritruksta... Teko ne syki palikti dugna, na bet toks gyvenimas.
Peugeot 307 SW 2.0HDi 2003m.
Peugeot 407 Coupé 2.2i 2007m.
#97
Parašyta 2016 liepos 06 - 18:55
isvarem sestadieni paryciais i lenkijos pajuri... ties gdansku "engine temperature to high" STOP... o dar geri 60km per kamscius like buvo... tai 60km buvo itempti.. stojau kone kas 10km atvesti... vaziavau gal tris valandas... kol pasiekem taska... Ir viskas baigesi taip:
Rezultate dvi dienos servise ir pakeistas termostatas (dalies laukem beveik para). Oi kainavo nervu, nes jau visokiu minciu apie galvos truki ir panasiai... Bet uzteko pakeist termostata. Sumoje 170 zlotu. (tikejaus kad apvogs ir pasiims bent 400).
Kas dar nustebino, tai kad servise prie vienos masinos dirba bent du meistrai. Prie maniskes net keturi prisoke buvo
Sianakt parmynem netoli 700km su dviem sustojimais ir jokiu bedu.
Na o pakeliui vienas sutojimas buvo paezerej ta proga greita foto buvo padaryta, kad paglostyt sirdi sau, jei nakti tektu stot del gedimo
Peugeot 307 SW 2.0HDi 2003m.
Peugeot 407 Coupé 2.2i 2007m.
#98
Parašyta 2016 liepos 06 - 19:06
Grazi masina nuotraukoje
#99
Parašyta 2016 liepos 07 - 09:19
Ir kodėl šiuos ratus gamino 17 dydžio? Jie privalo būti TIK 18.
I <3 HATERS
#100
Parašyta 2016 liepos 07 - 14:19
Vartotojų skaito šią temą: 3
narių: 0, svečių: 3, slaptų narių: 0