Tadai, senoliai varkliai buvo zyiai geresni(nebuvo jokiu mandru hidropakeliku) ir jie maziau devisi nei naujieji popieriniai
Šiaip hidrokompensatorius į paprasčiausią golfo benziną įkalė jau kokiais 84-85tais, tai vat nuo tada ir pasidarė aktualu pilti tinkamo klampumo tepalą, kad jie tinkamai dirbtų, ir teko girdėti, kad dėl to senieji laukinio kapitalizmo laikų golfistai turėdavo ir problemų, nes tie golfo kompensatoriai valgo beveik bet kokį šmierą, ant kurio parašyta "pusiau sintetika 10w40" arba netgi mineralką geresnę, bet labai nemėgsta Autolo ir M8V lygio tepalų
Tik va įdomus tas reikalas, kad senstant tas tepalas pradeda kaip ir nebetikti - reikia tirštesnio. Apie dilumus man labai stipriai galit ir nepasakot, bet esmė, kad senų variklių seni išdilę tepalo siurbliai su ta šiuolaikine sintetika kaip ir susitvarko (iš savo patirties, nes esu dabar supylęs 9000tinį Quartz'ą į 89tų metų XUD7TE ir į 91mų metų TU3M), su slėgiais, dilimais ir kitais reikalais kolkas jokių problemų, o šiuolaikiniams, kad dirbtų gražiausiai nuo šalto, ir netgi esu girdėjęs ir apie degančias tepalo lemputes, jau kartais prireikia būtent tų senolių tepalo.
Apie šiuolaikinius aš ir kalbu va apie tamstos Eddy minimą motorą ES9, atnaujintą, kuris buvo montuojamas tikriausiai iki kokių 2006tų, jeigu ne dar ilgiau... Nes jam kintant nuo gamybos pradžios, tie tepalai keitėsi stipriai, bet klausimas - kas pačiam varikly keitėsi mechaniškai, kad tokio mandresnio super tepalo jau jam reiktų? Senam, kaip sakiau, rodo 5w40, bet apačioj ir 10w40 ir netgi kaip alternatyvą rodo 15w40 5000tinį Quartzą, o tai mineralka čysta. O naujam, palei gamybos pabaigą, va nesvarbu klampa ne klampa, bet jau nebe quartzas, o INEO - taigi jau tikrai rimtesnė sintetika. Ar čia dėl ekologijos ir INEO turim pagrinde dėl SAPS?
Edited by tadas1991, 2015 June 03 - 18:55.