Peršokti prie turinio


Nuotrauka

es9j4s 2,9i 152kw hidrokompensatoriai kala


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 10

#1 Eddy

Eddy
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 4.754
  • Vieta:Silale
  • Automobilis:Volvo Xc70 2005 D4

Parašyta 2015 birželio 03 - 09:22

Pakeiciau varikli kartu su deze, nelabai koks tas variklis del savo hidrokompensatoriu kalimo (galineje galvoje). galvojau pakeisiu tepalus, dinks. bet kaip buvo taip yra (tepalai 5w40).

Kala nevisada. 

Uzkuri salta motora, kai apsukos apsistoja ties kur turi buti - pradeda kalenti - klakseti galineje galvoje. priekine tylu. uzdejus ranka jaucias irgi ant dangteliu klaksejimas stiprus. ant priekines grazu, ramu.

 

Variklis truputi apsyla ciut., pergazuoji motora iki 2000 apsuku, arba pravaziuoji truputi. 

ir vuolia kalenimas - klaksejimas dingsta, abi galvos grazuteliai be garso dirba., malonu ir klausyt.

 

dabar man klausimas. kas kalti.

VTS sistema kazka gryba pjauna ?

ar hidrokompensatoriai ?

pagrindini dirza atmetu.

 

trauka gera, dirba graziai, nesipurto.

lexia veleneliu pozicija rodo be nuokrypiu berods. berods 0 laipsniu jei ten ziurejau. bet tik tiek kad ziurejau siltam motorui..


  • 0

Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..

 


#2 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.129
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Parašyta 2015 birželio 03 - 09:43

Forumuose esu skaites, jog ta kalima galima pataisyti pravalius su hidraulic valve cleaner, keiciant tepalus, bet cia labiau avantiura. Siaip nekreipkt dedmesio i tuos klaksejimus ir vaziuok spakainei, is 10 V6 pas 9-iu tas klaksejimas yra ir cia pofig.

 

Tikiuosi nesi susiplyles SINTETIKOS kokios 5W30 ir pan? Tokiem senukam tik 10W40. Mano asmenine patirtis, su 10W40 pakelikai dirba tyliausiai.


Šį pranešimą redagavo Laimonas: 2015 birželio 03 - 09:44

  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#3 Eddy

Eddy
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 4.754
  • Vieta:Silale
  • Automobilis:Volvo Xc70 2005 D4

Parašyta 2015 birželio 03 - 12:10

jop.. suvarvinau sintetika  5w40.. zinau kad seniem, ji netinka, bet pagalvojau kad sueis., dar sitam.

supratau, tada taip ir darysiu, nekreipsiu demesio, tik po menesio - poros pasikeist tepalus i tirstesnius vel reiks kaip ir sakai 10w40

pyliau sintetika, bo pasitaike seniau uz gera kaina.


Šį pranešimą redagavo Eddy: 2015 birželio 03 - 12:12

  • 0

Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..

 


#4 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.927
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2015 birželio 03 - 15:46

Įdomūs paradoksai - mes į senolius dėl įdomumo pradėjom sintetikas pilti (tiek, kad senoliai varžteliniais arba tabletiniais vožtuvais), o žmonės į ne visai senus ES motorčikus jau 10w40 varvina :)

Pats Totalis šitam bolidui rekomenduoja INEO 0w30, 5w30 arba 5w40 ir net nerašo kaip alternatyvos 10w40, kurį daugumai panašaus amžiaus motorų pačioj apačioj sąrašo dar parašo :)

 

Kai kalba eina apie senąjį ES9J4, pvz iš 406, XM ar Xantia, tai jau sąrašo viršuj 5w40


  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#5 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.129
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Parašyta 2015 birželio 03 - 16:36

Tadai, senoliai varkliai buvo zyiai geresni(nebuvo jokiu mandru hidropakeliku) ir jie maziau devisi nei naujieji popieriniai :)
  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#6 Ramus

Ramus
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.577
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot

Parašyta 2015 birželio 03 - 17:00

galima ir sintetika pilti,bet tik ne 0w30  ir pan,o kokia 5w50,nesu specas tepalu,bet manau paskutinis skaitmuo rodo klampuma karstyje,o tai ir nutildo varikli


Tadai, senoliai varkliai buvo zyiai geresni(nebuvo jokiu mandru hidropakeliku) ir jie maziau devisi nei naujieji popieriniai :)

cia dar nieko hidropakelejai,o va benzinines Fiat Alfa,Lancia su varijatoriais kurie kala kaip dyzeliai....


  • 0

Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas  ne remontas


#7 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.927
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2015 birželio 03 - 18:53

Tadai, senoliai varkliai buvo zyiai geresni(nebuvo jokiu mandru hidropakeliku) ir jie maziau devisi nei naujieji popieriniai :)

Šiaip hidrokompensatorius į paprasčiausią golfo benziną įkalė jau kokiais 84-85tais, tai vat nuo tada ir pasidarė aktualu pilti tinkamo klampumo tepalą, kad jie tinkamai dirbtų, ir teko girdėti, kad dėl to senieji laukinio kapitalizmo laikų golfistai turėdavo ir problemų, nes tie golfo kompensatoriai valgo beveik bet kokį šmierą, ant kurio parašyta "pusiau sintetika 10w40" arba netgi mineralką geresnę, bet labai nemėgsta Autolo ir M8V lygio tepalų :D

Tik va įdomus tas reikalas, kad senstant tas tepalas pradeda kaip ir nebetikti - reikia tirštesnio. Apie dilumus man labai stipriai galit ir nepasakot, bet esmė, kad senų variklių seni išdilę tepalo siurbliai su ta šiuolaikine sintetika kaip ir susitvarko (iš savo patirties, nes esu dabar supylęs 9000tinį Quartz'ą į 89tų metų XUD7TE ir į 91mų metų TU3M), su slėgiais, dilimais ir kitais reikalais kolkas jokių problemų, o šiuolaikiniams, kad dirbtų gražiausiai nuo šalto, ir netgi esu girdėjęs ir apie degančias tepalo lemputes, jau kartais prireikia būtent tų senolių tepalo.

 

Apie šiuolaikinius aš ir kalbu va apie tamstos Eddy minimą motorą ES9, atnaujintą, kuris buvo montuojamas tikriausiai iki kokių 2006tų, jeigu ne dar ilgiau... Nes jam kintant nuo gamybos pradžios, tie tepalai keitėsi stipriai, bet klausimas - kas pačiam varikly keitėsi mechaniškai, kad tokio mandresnio super tepalo jau jam reiktų? Senam, kaip sakiau, rodo 5w40, bet apačioj ir 10w40 ir netgi kaip alternatyvą rodo 15w40 5000tinį Quartzą, o tai mineralka čysta. O naujam, palei gamybos pabaigą, va nesvarbu klampa ne klampa, bet jau nebe quartzas, o INEO - taigi jau tikrai rimtesnė sintetika. Ar čia dėl ekologijos ir INEO turim pagrinde dėl SAPS?


Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2015 birželio 03 - 18:55

  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#8 Eddy

Eddy
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 4.754
  • Vieta:Silale
  • Automobilis:Volvo Xc70 2005 D4

Parašyta 2015 birželio 03 - 19:19

hidrokompensatorius isemus eina praplaut, pravalyt ?


Šį pranešimą redagavo Eddy: 2015 birželio 03 - 19:20

  • 0

Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..

 


#9 kokonas

kokonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 3.002
  • Vieta:Kaunas ir Shilute
  • Automobilis:Citroen C5 ir Peugeotas 307

Parašyta 2015 birželio 03 - 20:11

Ish kur tokia nuomone kad seni motorai dirba su 10w40 ir ipylus pvz 5w40 ar 5w30 sudils, uzhkals, arba per salnikus ishvarys ir baigta :)

 Pvz.  I tokius reikalus kaip reduktoriai pilami tik tam tikri tepalai, o ne bet kokie, o ce mes apie motorus shnekam :)

 Ka gamintojai motoru ir tepalu pritaike, ta ir reikia pilti, o ne kazhkoki ar tai anoki. Yra Alyvu ir motoru specifikacijos, ir i tai ir reikia orientuotis, o ne destyti savo praktika, ar kad kazhkur kazhka girdejom :) Apie specifikacijas manau zinote? nereikia sviesti? :) o toliau parinkus specifikacija galime rinktis ish gamintoju pagal kishene ;) 


  • 0

Naujos autodalys.
Automobiliu remontas(visu)

Kompiuterine diagnostika

Konsultacijos Tel 865766726[B]


#10 Jimmy

Jimmy
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 4.533
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:beliko tik opelis...

Parašyta 2015 birželio 03 - 20:13

.

 

 

Tikiuosi nesi susiplyles SINTETIKOS kokios 5W30 ir pan? Tokiem senukam tik 10W40. Mano asmenine patirtis, su 10W40 pakelikai dirba tyliausiai.

Mano senukui 19 sukakojo. Ir pilu Elf'ą 5w30. Rida - beveik 400 kkm. Ir alles normales, nieks neklaksi...

 

hidrokompensatorius isemus eina praplaut, pravalyt ?

Dažniausiai kalti būna ne jie, o ateinantys tepalo kanalai, katrie priaugę maurais. Dažnai teko matyt, kaip lupa tuos kompensatorius, prapūtinėja suspaustu oru galvutės kanalus. Hemorojus...

Rizikuočiau su sistemos plovimu...


Šį pranešimą redagavo Jimmy: 2015 birželio 03 - 20:14

  • 0
... labai piktas diedas...

#11 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.927
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2015 birželio 03 - 20:25

Ish kur tokia nuomone kad seni motorai dirba su 10w40 ir ipylus pvz 5w40 ar 5w30 sudils, uzhkals, arba per salnikus ishvarys ir baigta :)

 Pvz.  I tokius reikalus kaip reduktoriai pilami tik tam tikri tepalai, o ne bet kokie, o ce mes apie motorus shnekam :)

 Ka gamintojai motoru ir tepalu pritaike, ta ir reikia pilti, o ne kazhkoki ar tai anoki. Yra Alyvu ir motoru specifikacijos, ir i tai ir reikia orientuotis, o ne destyti savo praktika, ar kad kazhkur kazhka girdejom :) Apie specifikacijas manau zinote? nereikia sviesti? :) o toliau parinkus specifikacija galime rinktis ish gamintoju pagal kishene ;) 

Senoliams iki tam tikrų metų ir be specifikacijų gerai, bile automobilinis ir panašus į tokį, kokio reiktų.

Vis noriu pabandyt supilt į kokio nuosavo senolio motorą turbosraigtinio sraigtasparnio variklio alyvos ir pažiūrėt, kaip su ja elgsis motoriuks, nes draugas, prieinantis prie atsargų, suveikė vos kelias valandas pradirbusios atrabotkės bakiuką. Bet vis kažkaip išpuola, kad motorai būna tokios būklės, kad tiesiog gaila eksperimentuot... Na dar kokius metelius gali ji pastovėt, o tuomet gal jau kas ir rasis :)


  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt





Vartotojų skaito šią temą: 1

narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0