papildomas kelias per vamzdelius jau atausintu kazkie, plius daugiau skyscio kazkiek gaunasi kas irgi neleidzia taip greitai uzvirti skysciui, net manau bakeli didesni isidejus vietoj to mazo efektas pasijaust turetu virimo prasme nes kuo daugiau skyscio tuo teoriskai sunkiau uzvirinti ji.
zhy' P106 gaivinimas
#81
Parašyta 2017 rugsėjo 20 - 20:24
#82
Parašyta 2017 rugsėjo 20 - 21:31
papildomas kelias per vamzdelius jau atausintu kazkie, plius daugiau skyscio kazkiek gaunasi kas irgi neleidzia taip greitai uzvirti skysciui, net manau bakeli didesni isidejus vietoj to mazo efektas pasijaust turetu virimo prasme nes kuo daugiau skyscio tuo teoriskai sunkiau uzvirinti ji.
Taip, didesnis bakelis tikrai padėtų dėl kaitimo, bet tuomet būtina padaryti cirkuliaciją per bakelį. Nes, kaip ir minėjau, pas 106tukus ten juk tik išsiplėtimo/dapylimo bakelis, su viena plona žarnele. Visas reikalas teka per siurblio plastikinį korpusą, kuriame irgi kažkiek telpa, bet mažiau, ir mažiau aušinasi. Šiaip tai reiktų pradžioj gal nusistatyt, ar bėda tikrai dėl kaitimo. Turėtų būt labai labai karštas siurblio korpusas ir vairo kolonėlės hidraulinė dalis, kai išprovokuoji strigimą ir staigiai sustojęs kiši ranką matuoti. Jei tepalas užverda, tai žinoma hidraulikos nebelieka vaire, lygiai kaip ir stabdžiuose.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#83
Parašyta 2017 rugsėjo 21 - 17:10
Artimiausias slalomas - rugsėjo 30d.
Patikrinsiu siurblio korpusą, ar bus įkaitęs ar ne.
Foto iš praėjusio Slalomo Akademija etapo Slalomo diena @Kačerginė.
Vienas iš galinių ratų, kaip visad, ruošiasi pakilimui
Šį pranešimą redagavo zhy: 2017 rugsėjo 21 - 17:20
+370 605 66239
#84
Parašyta 2017 rugsėjo 21 - 21:33
Kaip laiko padangos po slalomu? Siaip idomu
#85
Parašyta 2017 rugsėjo 22 - 06:10
lėtuminis tai gan "valgo" priekinių padangų išorinius kraštus, nes prieky išvirtimo kolkas nėr, o greituminis tai įtakoją bendrą ir tolygų padangos dėvėjimąsi. Bet čia tokie įspūdžiai vos po dviejų renginių, vėliau galėsiu plačiau pakomentuot.
Šitų Nankang'ų gatvėj nenaudoju, sandėliuke guli, slalomo laukia:)
Bet pripažinsiu, padangų dėvėjimasis akivaizdus:)
Šį pranešimą redagavo zhy: 2017 rugsėjo 22 - 06:11
+370 605 66239
#86
Parašyta 2017 rugsėjo 22 - 07:35
Pavyzdžiui turiu į darbą važinėt Astra g ir vat pavyzdžiui noriu ryt į slalomą, mano rezultatai bus geri ar ne? Net jeigu aš ir žiauriai geras vairuotojas.
#87
Parašyta 2017 rugsėjo 22 - 07:46
pasakymas "žemesnė mašina labiau manevringa" galioja iki tam tikro automobilio sužeminimo lygio.
Pvz, maniškis 106 su 50mm žeminančiom ir kietesnėm spyruoklėmis buvo mažiau manevringas nei su dabartiniu Eibach Pro KIT, kuris žemina apie 2cm.
Bene daugiausiai įtakos manevringumui turi padangos ir amortizatoriai. Vienam iš pirmųjų slalomų kuriame dalyvavau, prizinę vietą užėmė visiškai standartinis traktoriukas Hyundai i30. Bet kaip paaiškėjo, vairuotojui tai ne kliūtis.
Jei reiktų rinktis vienintelį modą standartiniam automobiliui - rinkčiausi aukštos kokybės padangas. Pvz, Michelin Pilot Sport ar panašias.
Atsakant į tavo paskutinį klausimą dėl Astra G - prastas vairuotojas su lenktyniniu automobiliu nebus greitesnis už gerą vairuotoją už standartinio automobilio vairo. IMO.
p.s. aš ne inžinierius ir ne lenktynininkas, esu viso labo mėgėjas, tad mano pastebėjimai paremti mano asmenine patirtim.
p.p.s. norint išmokt vairuot reik vairuot, o ne automobilį tobulint
p.p.p.s Lauksiu pasakojimo apie slalomą su Astra G.
Šį pranešimą redagavo zhy: 2017 rugsėjo 22 - 07:49
+370 605 66239
#88
Parašyta 2017 rugsėjo 22 - 14:42
Man tiesiog idomu kaip viskas vyksta, suprantu, kad nesi profesonalas, tiesiog idomu skaityt asmenines patirtis, juolab, kad tai sportas.
Na as ir taip esu profesonalus vairuotojas, tik gabaritai kitokie.
Ne ne As tik kaip pavyzdi pasakiau apie savo Astra. Nesiruosiu i slaloma.
#89
Parašyta 2017 rugsėjo 25 - 22:45
Del stiprintuvo, tai labai teisingai chebra sako, labai tiketina kad problema del jo silimo. Skystis ne tik kad neturi kaip atvesti, nes labai trumpi atstumai, bet dar ir kaista nuo variklio kaitros plius darbo.... Man tokia mintis ne nekilo.
Variantai du, arba konstruoji ausinima (didesnis isipletimo bakelis manau nieko nepakeis, butina ilgint darbini taka) tik velgi, ar prailginus vamzdelius, su radiatoriais, nepasunkes vairas? Ar uzteks siurblio nasumo? Mano supratimu, turetu pasunket....
Dar paziurek kaip skierka sako, gal yra koks naglesnis vairo stiprintuvo arba apskritai hidrauliniu sistemu skystis, su didesne uzvirimo temperatura, butu paprasciausias variantas.
Arba ismeti lauk visas nereikalingas detales ir isidedi paprasta kolonele, man taip priimtiniau :-)
#90
Parašyta 2017 spalio 02 - 07:00
Sudalyvavau Slalomo Akademijos paskutiniam dvikovų etape Trakuose.
Per visą dieną nekilo mintis nufotkint savo Kibir Vibir GTI, nes galva buvo užimta keliais dalykais:
bandžiau įsiminti trąsą
sukau galvą dėl vairo stiprintuvo
varvinau seilę žiūrėdamas į miatas
bet apie viską iš pradžių.
Diena buvo graži, o trasa sausa. Dvikovos vyksta tokiu principu:
aikštelė padalinta į dvi dalis, abejose dalyse sudėliotos atskiros, tačiau identiškos trasos. Dvikovų dalyviams startas duodamas tuo pačiu metu, tad žiūrovai gali gan vaizdžiai matyt kaip skirtingai, arba panašiai važiuoja abu vadeliotojai.
Finišavę savo trasos pusėse vairuotojai susikeičia trasos pusėmis ir važiuoja dar kartą. Laimėtojas tas, kuris susumavus abiejų trasų įveikimo laikus ... na, supratot, yra greitesnis.
Važiavau dvejose grupėse - FWD ir OPEN.
FWD grupėje man tikrai nesisesekė nes vis sugrybaudavau trasoj. Jei nesugrybaudavau, tai kuoliukus vartydavau. Važiavau ne savo tempu, per daug skubėjau, dariau kvailas klaidas ir t.t.
Vairo stiprintuvas pradėjo dinginėt jau pirmojo važiavimo metu, tad ir į rezultatus daug vilčių nedėjau.
FWD grupėj, mano pasirodymas buvo tikrai vidutiniškas, dalyvių lentelėj tikriausiai likau net žemiau nei viduriuke.
OPEN grupėj sekėsi geriau. Iškritau važiavime, kuriame sprendėsi ar turėsiu šansų pakovot dėl prizinės vietos ar ne.
O viskas buvo taip:
kovojau su Miata, pirmą važiavimą savo trasos pusėj laimėjau, apsikeitėm trasos pusėmis, įveikęs pusę antros pusės () mačiau, kad laimiu, tačiau likus kelių kuoliukų apvažiavimui iki finišo, vėl dingo stiprintuvas, nesugebėjau atsukt vairo viena ranka, ir nuverčiau kuoliuką, ko pasekoj gavau 4s baudos, dvikovą pralaimėjau ir netekau galimybės kovot dėl prizinės vietos.
Reziume:
vairo stiprintuvo problemą tikrai reikia spręst, kolonėlės be stiprintuvo nenoriu.
Jeigu lygintume geriausius trasos įveikimo laikus - būčiau prie lyderių, tačiau logiška, kad dvikovose pastovus važiavimo tempas yra daug svarbesnis nei vienkartinis gero trasos įveikimo laiko pademonstravimas.
Stabilumo man labai pritrūko, vairo stiprintuvo dinginėjimas irgi stabiliai važiuot man nepagelbėjo. Mhm, excuses.
Vienintelė foto iš kolegos, kur pežukas matosi antram plane.
Ai, dar apie miatas: NORIU.
p.s. prieš gerą savaitę darant suvedimą paaiškėjo, kad keleivio pusės priekinis ratas kažkodėl turi 1 laipsniu per daug camberio. Stupicos keitimas padėjo sustatyt viską į vietas.
+370 605 66239
#91
Parašyta 2017 spalio 02 - 11:40
#93
Parašyta 2017 spalio 02 - 16:55
Aaa.. nu jo geras !
#95
Parašyta 2017 spalio 03 - 14:49
dar nieko neplanuoju, pagal situaciją gausis
Man reik dar su kasete pralėkt, kad įsitikint galėčiau tavo pasirinkimu! )
+370 605 66239
#96
Parašyta 2017 lapkričio 13 - 07:17
Vakar Kačerginės trasoj sužinojau, kad esant lauko temperatūrai virš 0 ir kai danga ne snieguota, žieminių padangų naudot neverta.
Bet naudojau.
Ir tapau truputį geresniu vairuotoju. (bet ne dėl žieminių padangų, o dėl vairavimo, žinoma )
Jaučiuos patobulėjęs. Sprinto trasoj vis geriau jaučiausi, kol galiausiai, OPEN-2WD grupės važiavime perspaudžiau, pralėkiau stabdymo zoną ir įlėkiau į vartus gerokai per greitai, maksimaliai stabdžiau, užmetė galą, bandžiau dar į trečius vartus pataikyt, bet išlėkiau iš trasos. Situacija įamžinta video:
Kelios foto iš vakar dienos varžybų:
Sprinto trasa:
Slalomo trasa: https://youtu.be/CQl16cbO9Hs
Slalome vairo stiprintuvas nedinginėjo visiškai, veikė puikiai. Įtariu dėl to, kad trasa buvo labai paprasta ir nespėdavo užkaist.
+370 605 66239
#97
Parašyta 2017 lapkričio 27 - 06:59
+370 605 66239
#98
Parašyta 2017 gruodžio 04 - 07:25
Nemunring Winter Games 2/6
FWD Sprintas - 1 vieta iš 32.
Laimėjau, nes greitesni vairuotojai nedalyvavo arba ... pasirinko kitokio tipo padangas.
Ačiū Tėvas Racing už renginį, bendraminčiams už gerą varžybų vibe'ą bei patarimus, ir žmonelei už palaikymą!
+370 605 66239
#99
Parašyta 2017 gruodžio 04 - 10:06
Šaunuolis!
#100
Parašyta 2018 sausio 15 - 07:10
Pirma kart is varzybu griztu ne su pezuku, o tranzuodamas. Pezukas gris ant tralo.
O buvo taip:
Mokinausi vairuodamas stabdyt kaire koja, visai neblogai sekesi, tarp mazdaug 30dalyviu sprinte ivaziavau 6 laika. Atejo Top SPLIT rungtis, kada 6 greiciausi dalyviai turi issiaiskint kuris greiciausias. Vaziuoju parodomaji rata, ir pradejau jaust STIPRU benzino kvapa. Svarsciau, ar cia is prieky vaziuojancio civico ar is mano pezuko:) pakelus variklio dangti paaiskejo...
Anyway. Buvo smagios varzybos, laukiu kito starto.
mano šios dienos geriausias važiavimas. (+ kuoliuko ištaškymas:): https://www.youtube....eature=youtu.be
Šį pranešimą redagavo zhy: 2018 sausio 15 - 07:19
+370 605 66239
Vartotojų skaito šią temą: 3
narių: 0, svečių: 3, slaptų narių: 0