šiandien Chris Harris gerokai pakėlė sport versijų 205 vertę
Dėl saviškio 106 pardavimo dar neapsisprendžiu, labai noriu pereit prie galo varomo, bet tuo pačiu man labai patinka 106 kaip modelis.
zhy' P106 gaivinimas
#61
Parašyta 2017 rugsėjo 01 - 17:43
+370 605 66239
#62
Parašyta 2017 rugsėjo 01 - 17:54
#63
Parašyta 2017 rugsėjo 02 - 01:38
šiandien Chris Harris gerokai pakėlė sport versijų 205 vertę
Dėl saviškio 106 pardavimo dar neapsisprendžiu, labai noriu pereit prie galo varomo, bet tuo pačiu man labai patinka 106 kaip modelis.
Man patinka kaip jis giria transmisijos darbą, o ten pas tą Rallye, beveik garantuoju, paprasta eilinė MA pavarų dėžė su kokiu nors tam mažos kubatūros varikliui priderintu galiniu reduktorium ir standartine sankaba
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#64
Parašyta 2017 rugsėjo 15 - 06:58
Norėjau semislickų.
BAM!
Išbandysiu jau už keleto dienų renginy
Pežukas tik ką apturėjo šiokus tokius kėbulo darbus (dugno), pakeista keleivio pusės šakė, atsirado šakes jungianti rasporkė, buvo pakeistas el. vairo stiprintuvo siurblys, nes pastebėjau, kad paskutinėse keliose treniruotėse važiuojant daug ir dažnai pradėdavo vairo stiprintuvas dinginėt. Kasdieniu režimu važiuojant gatvėj to niekad nebuvau pajautęs.
Šį pranešimą redagavo zhy: 2017 rugsėjo 15 - 07:02
+370 605 66239
#65
Parašyta 2017 rugsėjo 15 - 09:40
Kai išbandysi siurblį informuok ar pagerėjo kažkiek ar tas pats liko.
Semius dėvėtus pirkai?
#66
Parašyta 2017 rugsėjo 15 - 10:49
Semiai naudoti - 16 ratų kačergoj prasukę. Nankang AR-1.
Dėl siurblio - informuosiu po savaitgalio:)
+370 605 66239
#67
Parašyta 2017 rugsėjo 17 - 20:16
O žinot, kad 80% vairuotojų galvoja, jog vairuoja geriau nei vidurkis?
Šiandien Slalomo diena @Kačerginė Lėtuminio slalomo etape FWD grupėj užėmiau 3 vietą, OPEN grupėj - pirmą!
Įvežiau antrą geriausią trasos laiką ir esu LABAI laimingas.
Labiausiai dėkoju savo žmonelei už visokeriopą palaikymą ir už tai, kad savaitgaliais galiu ir baranką aktyviai pasukiot.
Po renginio važiuoju namo kaip belgas, atsipūtęs visiškai, nėr galvoj net minčių apie spustelėjimą, adrenalino tokiuose renginiuose gauni sočiai.
Gera mokintis vairuot!
Apie pežuką - padugnės nustebino. Stabdymo zonose stabdžiau vis vėliau ir vėliau, o padangos vis kibo ir kibo!
Galinė ašis tapo prognozuojama, pežukas išties gerai valdosi, galinį ratą atkelia kiekviena pasitaikiusia proga, bet vis tik nesu tikras, gerai čia ar ne.
Vairo stiprintuvas vis tik davė apie save žinot ir tarpais, kai tarp važiavimų būdavo vos kelių minučių pertrauka (nespėdavo ataušt), ir važiavimų metu pradėdavo dinginėt.
Tiesa, mažiau nei ankstesnis. Kolkas nežinau kaip spręsti, ir ar iš vis spręst šią problemą, kuri kasdien įprastai vairuojant gatvėj visiškai nepasireiškia.
+370 605 66239
#68
Parašyta 2017 rugsėjo 18 - 09:34
#69
Parašyta 2017 rugsėjo 19 - 07:36
ar yra čia žmonių (apart skierka) skaitančių šitą tema apie 106?
Nes svarstau ar čia postint toliau ar ne
Šį pranešimą redagavo zhy: 2017 rugsėjo 19 - 07:37
+370 605 66239
#70
Parašyta 2017 rugsėjo 19 - 07:46
#71
Parašyta 2017 rugsėjo 19 - 08:16
Šį pranešimą redagavo Marius21: 2017 rugsėjo 19 - 08:18
#72
Parašyta 2017 rugsėjo 19 - 18:30
Kaip jau ir sakiau, atsisakyčiau stiprintuvo ir dėčiau mechaninę kolonėlę. Tektų aišku daug daugiau kočiot, bet kiek žinau, su mažykliais sporte daug kas važiuoja be stiprintuvo, nes nukrenta prieky svorio ir atsisakai tikrai nelabai patikimo mazgo. Gamyklinis 106 stiprintuvas neturi jokio aušinimo, tai būtų galima pabandyti priderinti nuo kažkokio didesnio bolido vamzdį su aušinimo briaunomis kokį nors ant grįžtamo, tik vėlgi, kur jį padėsi, nes stiprintuvo siurblys kairėj pusėj prieky pavarų dėžės prie pat žemės, o vamzdžiai eina virš pavarų dėžės. Visai nelabai pakeliui išvest kažką link radiatoriaus, prieky jo, bet padarius makaroną, įmanoma. Tik ar padės, ar problema ten mechaninė dėl skysčio užvirimo, ar labiau elektrinė, jei senas variklis, gavęs daugiau apkrovos, pvz pakabina angliukus, arba nebeprasuka rimtai apkrauto siurblio. Skysčio pas jį, beje, irgi labai mažai telpa, tai gerokai lengviau užkaitint. Bakiukas mažas ir per jį nėra cirkuliacijos, kaip pas daugumą diržų sukamų stiprintuvų sistemos, tai iš esmės visas skystis yra siurblio plastmasiniam gaubte.
Kažkada netgi žiūrėjau kažkokį drifto video, kur amerikietis, gyvenantis Japonijoj, su draugu japonu ir jo labai senai padaryta (oldschool drift build) ae86 driftino kažkokioj senoj geroj trasoj, tai minėjo, kad kadangi automobilis padarytas ten 96tais ar kada, kai iš esmės chebra tiesiog darydavo pagrinde tik variklio galią, rankinį, stabdžius (nelabai kas darė net ratų pasukamumą didesnį), tai automobilis ne tik kad turi standartinį ratų pasukamumą, bet ir vairo stiprintuvą, kai, filmuko autoriaus nuomone, su ae86 dauguma sporte važiuoja be stiprintuvo.
Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2017 rugsėjo 19 - 18:32
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#73
Parašyta 2017 rugsėjo 19 - 22:19
#74
Parašyta 2017 rugsėjo 20 - 06:59
Sekam žinoma.tik deja čia Peugeot,aršesnės diskusijos vyksta tarp veliūro ir odinio salono......
Kas tiesa, tas ne melas, bet ir postinu čia tik dėl tų, kuriems įdomu, o jei tema nebebus niekam įdomi, nebus prasmės postint:)
O jei temoj tik mano komentarai, tai išvadas nesudėtinga pasidaryt
Kaip jau ir sakiau, atsisakyčiau stiprintuvo ir dėčiau mechaninę kolonėlę. Tektų aišku daug daugiau kočiot, bet kiek žinau, su mažykliais sporte daug kas važiuoja be stiprintuvo, nes nukrenta prieky svorio ir atsisakai tikrai nelabai patikimo mazgo. Gamyklinis 106 stiprintuvas neturi jokio aušinimo, tai būtų galima pabandyti priderinti nuo kažkokio didesnio bolido vamzdį su aušinimo briaunomis kokį nors ant grįžtamo, tik vėlgi, kur jį padėsi, nes stiprintuvo siurblys kairėj pusėj prieky pavarų dėžės prie pat žemės, o vamzdžiai eina virš pavarų dėžės. Visai nelabai pakeliui išvest kažką link radiatoriaus, prieky jo, bet padarius makaroną, įmanoma. Tik ar padės, ar problema ten mechaninė dėl skysčio užvirimo, ar labiau elektrinė, jei senas variklis, gavęs daugiau apkrovos, pvz pakabina angliukus, arba nebeprasuka rimtai apkrauto siurblio. Skysčio pas jį, beje, irgi labai mažai telpa, tai gerokai lengviau užkaitint. Bakiukas mažas ir per jį nėra cirkuliacijos, kaip pas daugumą diržų sukamų stiprintuvų sistemos, tai iš esmės visas skystis yra siurblio plastmasiniam gaubte.
Kažkada netgi žiūrėjau kažkokį drifto video, kur amerikietis, gyvenantis Japonijoj, su draugu japonu ir jo labai senai padaryta (oldschool drift build) ae86 driftino kažkokioj senoj geroj trasoj, tai minėjo, kad kadangi automobilis padarytas ten 96tais ar kada, kai iš esmės chebra tiesiog darydavo pagrinde tik variklio galią, rankinį, stabdžius (nelabai kas darė net ratų pasukamumą didesnį), tai automobilis ne tik kad turi standartinį ratų pasukamumą, bet ir vairo stiprintuvą, kai, filmuko autoriaus nuomone, su ae86 dauguma sporte važiuoja be stiprintuvo.
Tadai, čia tas video:
O dėl vairo stiprintuvo - driftas skiriasi nuo sprinto, o sprintas labai skiriasi nuo lėtuminio slalomo.
Man šiuo metu bene įdomiausia rungtis yra lėtuminis slalomas, nes ten nereik daug galios, užtenka padangų ir barankos sukiojimo.
Šį savaitgalį važiavau ir sprinte, ir beje, buvau nustebintas, nes pežukas net ir ten visai konkurencingas, pasirodo.
Sprinto metu vairo stiprintuvas nedinginėja, veikia gerai, užtat įveikus maždaug 4km sprinto distanciją stabdžiai rūko visus kartus finišavus.
Vairo stiprintuvas dinginėja tik lėtuminio slalomo metu, ir tik paskutiniuose važiavimuose, kai sprendžiasi prizinės ir ne prizinės vietos (taip išeina, kad pradeda siurblys streikuot tik tada kai to labiausiai nereik).
Per vieną iš slalomo treniruočių bandžiau važiuot be vairo stiprintuvo, saugiklį išėmęs. Nu tik bandžiau važiuot, nes kai reik padaryt du 180 laipsnių posūkius į priešingas puses maksimaliai greitai, tai kaifo jokio.
aišku, kolonėlėj yra skystis, todėl, teoriškai gaunasi, kad su neveikiančiu stiprintuvu važiuot sunkiau nei su neegzistuojančiu, bet yra dar vienas niuansas:
vairo kolonėlė be stiprintuvo yra ilgesnio perdavimo, ko pasekoj - vairą tektų sukinėt daugiau nei su stiprintuvu.
Prie ilgesnio perdavimo, manau, įprasčiau, tačiau:
1. reik tokią kolonėlę be stiprintuvo surast
2. surast kas ją apsiims sumontuot
O ką daryt, jei paaiškės, kad lėtuminiam slalome tokia kolonėlė be stiprintuvo man netinkama? Kišt atgal standartinę?
O gal dabar tiesiog nuvežt siurblį restauracijai?
Esu apmąstymuose.
Skaitau visada tokias temas, labai patinka. Tik negaliu pakomentuoti tokiais klausimais, nes nesu bandęs ar daręs. Tęsk! Temą seku.
So let me know that you like it!
+370 605 66239
#75
Parašyta 2017 rugsėjo 20 - 09:43
Yes, sir!
So let me know that you like it!
#76
Parašyta 2017 rugsėjo 20 - 11:38
#77
Parašyta 2017 rugsėjo 20 - 11:42
Tadai, čia tas video:
O dėl vairo stiprintuvo - driftas skiriasi nuo sprinto, o sprintas labai skiriasi nuo lėtuminio slalomo.
Man šiuo metu bene įdomiausia rungtis yra lėtuminis slalomas, nes ten nereik daug galios, užtenka padangų ir barankos sukiojimo.
Šį savaitgalį važiavau ir sprinte, ir beje, buvau nustebintas, nes pežukas net ir ten visai konkurencingas, pasirodo.
Sprinto metu vairo stiprintuvas nedinginėja, veikia gerai, užtat įveikus maždaug 4km sprinto distanciją stabdžiai rūko visus kartus finišavus.
Vairo stiprintuvas dinginėja tik lėtuminio slalomo metu, ir tik paskutiniuose važiavimuose, kai sprendžiasi prizinės ir ne prizinės vietos (taip išeina, kad pradeda siurblys streikuot tik tada kai to labiausiai nereik).
Per vieną iš slalomo treniruočių bandžiau važiuot be vairo stiprintuvo, saugiklį išėmęs. Nu tik bandžiau važiuot, nes kai reik padaryt du 180 laipsnių posūkius į priešingas puses maksimaliai greitai, tai kaifo jokio.
aišku, kolonėlėj yra skystis, todėl, teoriškai gaunasi, kad su neveikiančiu stiprintuvu važiuot sunkiau nei su neegzistuojančiu, bet yra dar vienas niuansas:
vairo kolonėlė be stiprintuvo yra ilgesnio perdavimo, ko pasekoj - vairą tektų sukinėt daugiau nei su stiprintuvu.
Prie ilgesnio perdavimo, manau, įprasčiau, tačiau:1. reik tokią kolonėlę be stiprintuvo surast
2. surast kas ją apsiims sumontuot
O ką daryt, jei paaiškės, kad lėtuminiam slalome tokia kolonėlė be stiprintuvo man netinkama? Kišt atgal standartinę?
O gal dabar tiesiog nuvežt siurblį restauracijai?
Esu apmąstymuose.
So let me know that you like it!
Taip, tas pats filmukas.
Vairas nebus toks sunkus, kai išėmus saugiklį, ne dėl skysčio, o būtent dėl kitokio perdavimo. Kiek pamenu, Haynese būdavo bent jau BXui ir ZXui prie "Steering" skilties duomenys, kiek reikia sukti vairą kartų nuo atramos iki atramos, kaip ten sako anglai "lock-to-lock". Buvo abiem versijom ir su, ir be stiprintuvo. Yra Haynesas 106tam pežiukui, tai gal kiek pasiknisus, pavyktų jį surast, ir tą info. Tai va tokie duomenys. Jei tarkim reiktų sukti pusantro karto daugiau apsisukimų, tai lygiai taip pat bent pusantro karto lengviau ir suksis, negu išėmus saugiklį. Bent, dėl to, kad kaip ir pats sakei, yra dar skystis, per gana plonus vamzdelius ir vožtuvo kanalus. Suprantu, kad lėtuminiam slalome vairą tikriausiai labai dažnai reikia per kelias sekundes permesti nuo vienos iki kitos atramos, tai tokiu atveju gal ir nepatogu. Reiktų pasibandyti prieš darant sprendimą, tikriausiai.
Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2017 rugsėjo 20 - 11:43
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#78
Parašyta 2017 rugsėjo 20 - 16:21
Taip, tas pats filmukas.
Vairas nebus toks sunkus, kai išėmus saugiklį, ne dėl skysčio, o būtent dėl kitokio perdavimo. Kiek pamenu, Haynese būdavo bent jau BXui ir ZXui prie "Steering" skilties duomenys, kiek reikia sukti vairą kartų nuo atramos iki atramos, kaip ten sako anglai "lock-to-lock". Buvo abiem versijom ir su, ir be stiprintuvo. Yra Haynesas 106tam pežiukui, tai gal kiek pasiknisus, pavyktų jį surast, ir tą info. Tai va tokie duomenys. Jei tarkim reiktų sukti pusantro karto daugiau apsisukimų, tai lygiai taip pat bent pusantro karto lengviau ir suksis, negu išėmus saugiklį. Bent, dėl to, kad kaip ir pats sakei, yra dar skystis, per gana plonus vamzdelius ir vožtuvo kanalus. Suprantu, kad lėtuminiam slalome vairą tikriausiai labai dažnai reikia per kelias sekundes permesti nuo vienos iki kitos atramos, tai tokiu atveju gal ir nepatogu. Reiktų pasibandyti prieš darant sprendimą, tikriausiai.
Tadai, ką manai?
https://shop.euroimp...alo-radiatorius
http://www.dalauta.l...x50x50-th7.html
As ismeginciau pradziai dėt aušinimo vamzdį kažkokį. Ar kazka tokio
Skierka, blemba, rimtai!
Ačiū už idėją!
Yes, sir!
)
Šį pranešimą redagavo zhy: 2017 rugsėjo 20 - 16:24
+370 605 66239
#79
Parašyta 2017 rugsėjo 20 - 17:09
O tokie ausintuvai pakankamai gerai ausina tik lauko oru, ar dar reikia papildomo ventiliatoriaus?
Šį pranešimą redagavo markGonzalez: 2017 rugsėjo 20 - 17:10
#80
Parašyta 2017 rugsėjo 20 - 19:50
šiuo atveju tai manau, kad nereiktų.
Laukiu Tado komentaro
+370 605 66239
Vartotojų skaito šią temą: 0
narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0