Peršokti prie turinio


Nuotrauka

P406 1.8l 81kw Variklio Temperatūra

Variklio temperatura

  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 2

#1 Samarietis

Samarietis
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 1
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 406

Parašyta 2015 liepos 19 - 16:38

Sveiki Forumiečiai.

 

Esu naujokas. Pirkau Peugeot 406 1998m. 1.8L 81Kw Benzinas/Dujos. Tiesa, niekada net nebučiau pagalvojęs, kad pirksiu pežo. Bet gavosi taip, kad ieškojau nebrangios, bet gerai išlaikytos ir prižiurėtos mašinos. Po ranka papuolė šis iškirtinai išlaikytas ir tvarkingas pežiukas. Todėl visus savo įsitikinimus padėjau į šalį ir įsigyjau šį automobilį. 
Susiduriau su neįprastu reiškiniu. Esu turėjęs ne vieną automobilį, bet tokį dalyką matau pirmą kartą. Problema su variklio temperatura. Mašinai važiuojant temperatura siekia apie 78 laipsnius, nekrenta ir nekyla daugiau. Tik mašina sustoja ir pastovi bent 4 minutes temperatura pakyla iki 98 laipsniu tada įsijungia ventiliatorius, temperatura nukrenta iki 95 laipsniu tada ventiliatorius išsijungia. Ir mašinai stovint tai nesibaigiantis ratas nuo 95 iki 98 ir atvirkčiai. 
Pardavėjas minėjo, kad termostatas keistas. Kai buvo šaltas variklis užkurus automobilį patikrinau abidvi slangas, kurios išeina iš radijatoriaus. Viršutinė slanga gan greitai pradejo šilti, o apatinė liko šalta. Nelaukiau kol pakils temperatura iki 90 laipsniu, nes teko skubėti - važiuoti. Patikrinus po važiavimo kai temperatura buvo 95 laipsniu. Visos slangos buvo vienodo kietumo, galima buvo truputelį ispausti, viskas lyg ir normos ribose. Bandžiau mašinai stovint laikyti sukėlus apsukas keletą minučių, bet variklio užkaitinti iki maximumo nepavyko. 

Tiesa, vakar girdėjau kažkokį keista variklio taksėjimą, lyg kompensatoriai, prikišus galva arčiau lyg skierkos garsas. Taksėjimas buvo tolygus gazo paspaudimui. Daugiau gazo dažnesnis taksėjimas. Bet šiandien prisiruošiau nufilmuoti - atsidarau kapotą ir garso nėra, arba aš jo jau negirdžiu arba jis mažesnis. Bet kokiu atveju vistiek nufimavau ir patalpinau. Štai: https://goo.gl/photo...Pxds4rEvnm77nn8

Mano klausimai būtų, ar yra kas susiduręs su tokia temperaturos problema, o gal tai yra normalu? O dėl taksėjimo, gailiuos, kad nenufilmavau vakar. Bet gal iš nupasokojimo, galėtų kas žinoti, kas tai galėjo būti per taksėjimas ir kaip taksėjima galima būtų pašalintinti, jeigu jis vėl prasidėtu. 

Vakar iki išnaktų skaitinėjau ši forumą, ieškojau informacijos apie temperatūrą apie keistus variklio garsus. Panašių temų yra, bet, kad situacija būtų identiška, neradau. Todėl sukūriau naują tema. Suprantu, kad šiuo metu yra vasarą (atostogų metas), tai labai didelio aktivumo nesitikiu. Bet vistiek norėčiau, kad perskaitę nepatingėtumėt ir parašytumėt, jeigu nors ką nors žinote ar galite padėti. Ačiū. 

 

 


  • 0

#2 Marius21

Marius21
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 781
  • Vieta:Vilnius-Elektrėnai
  • Automobilis:Peugeot 406 Coupe 2.9 v6 SE restyled,Amvar suspension,H&R lowering springs,variable power steering

Parašyta 2015 liepos 19 - 17:08

Beveik identiška problema man,Šiandien ryte ir sukūriau tema apie tai,pas mane Peugeot 406 Coupe 2.0L 97kw 1997m.Kala kompensatoriai,beveik visada ir labiau pašilus,tepalo keitmas ir filtro tepalo nepadėjo,laukiu pagalbos šiuo klausimu irgi.

 

Temperatūra važiuojant stovi 80,tik sustoji bent trumpam iškrart kyla iki 95 kažkur ,kol įsijungia ventiliatoriai,tada krenta vėl ir t.t


Šį pranešimą redagavo Marius21: 2015 liepos 19 - 17:10

  • 0

#3 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.927
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2015 liepos 20 - 07:56

Nusiraminkit jūs su tom temperatūrom. Jei termostatas veikia (o jis veikia, jei važiuojant ataušta ir jei ventiliatorius ataušina), radiatorius pūkais ir chlamu neužneštas ir galvos tarpinė neprapūsta (lengva patikrint), tai viskas normalu, kad benzinas žiemą šyla, o vasarą kaista. O jei vistiek baisu, galima atjungt rodyklės daviklį, tuomet nereiks parintis, kad ten kažkas kyla ar leidžiasi. Man čia vienas su tokiu pačiu motoru pastaruosius nuo gegužės kniso protą, kaip ten jam kaista ir šyla ir neaušina, kol neprijungiau kompo ir neparodžiau, kad skydelis rodo 10 laipsnių daugiau, negu yra, ir kad rodyklė ar jos daviklis atsilieka (kompas rodo variklio kompo matomą daviklį (atskiras)). Važinėju su senu bolidu, pas kurį rodyklės net nėra, tik perkaitimo lemputė. Tai patikrinau, kad veikia ventiliatoriaus daviklis ir pats ventiliatorius, tuomet atjungęs ventiliatorių patikrinau, kad veikia lemputė ir jai užsidegus - kamštis dar skysčio nespjauna, ir viskas ramu, važinėjam karščiausiomis dienomis, nesukdami galvos...


  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt





Vartotojų skaito šią temą: 1

narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0