Hm. Pirikupaias tiki, o ziniasklaida ir zurnalistais ne? Cia jau ne naivumasJus vis dar tikit zurnalistais ir zianiasklaida??? Mane naiviu laikot... paimi pravaziuoji ir jei patinka nusiperki.
#41
Parašyta 2018 gegužės 07 - 19:21
#42
Parašyta 2018 gegužės 07 - 19:49
#43
Parašyta 2018 gegužės 07 - 20:08
Yra normalus rimtas stabilizatorius torsioniniuose PSA tiltuose, tilto viduj, o naujesniuose jau ir isorej. Torsionine stanga nedirba kaip stabilizatorius, nes ratu nesukabina tarpusavy, tai nuo spyruokles veikimo bent stabilizavimo atveju nelabai kuo skirtusi.Tai, kad pamirštam vieną labai svarbų pakabos elementą kaip stabilizatorius. Išėmus jį važiuosi su bet kokią mašina kaip "džipu", bet posukyje turbūt apsiversi. Tai stabiliaztorius sujungia abu ratus. Pas audes, bmw ir panšiai eina aktyvus stabiliataoriai, kur reaguliuojasi kietumas. Jei nori plaukt keliu - atsipalaiduoja ir tada vienas ratas gali pilnai į duobę sulyst, o kitas bus beveik nepaveiktas lieka. Kai nori sport, tai elektros variklis "įtempia" stabiliaztorių ir tada abu ratai sinchroniškai į viską reaguoja ir bilda.
O dėl torsionų. Ten gi nėra stabilizatoriaus? Torsioninė štanga veikia kaip spyruoklė ir kaip stabilizatorius. Gaunasi kažkiek minkščiau. Bet tada prarandi "handlingą". To ir to vienu metu negali būt, nes niekas neišradinėtų visokių aktyvių stabilatorių, reguliuojamų amortikų, oro pagalvių ir t.t.
Buvo maziuku pezuku 106 ir 206 ir visai be priekinio stabilizatoriaus, bet galiniam tilte visvien buvo.
Citroen aktyvius hidraulinius stabilizatorius turejo jau kokiais 95tais, ir ta masina oficialiam originaliam briedzio teste vis dar nera nugaleta. Nors MB AMG ir Porsche jau yra labai priarteje.
O kalbejau as apie mazyliu pakabas. Tuo tarpu, kai dabartiniai PSA mazyliai turi gale vientisa balki, kaip antro golfo, visi seni buvo su nepriklausoma galine pakaba. Tai gal iki tam tikro greicio yra stabiliau, kai visas tiltas dirba kaip megastabilizatorius, bet paskui gaunasi taip, kad posuky lieki su trim ratais. O balkis dauzosi visur. Uz tai 306 uz 307 smagiau ir vaziuoja visais aspektais.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#44
Parašyta 2018 gegužės 08 - 15:32
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#45
Parašyta 2019 balandžio 24 - 14:42
Draugo tevui nupirkom Peugeot 2008 1.2 benzas be turbo, mechanas. Rinkosi is nauju masinu iki tam tikros sumos. Palyginus su Fordu daugiau vietos ir gausesne komplektacija bazeje uz mazesne kaina. Ziuresime kaip vaziuos, bet daug km jis tikrai nesuka.
#46
Parašyta 2019 rugpjūčio 20 - 17:04
Ar normalu, kad tas 1,2 benzininis variklis laisvias sūkiais taip vibruoja?
206
#47
Parašyta 2019 rugpjūčio 20 - 17:56
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#48
Parašyta 2019 rugpjūčio 20 - 19:31
Ar normalu, kad tas 1,2 benzininis variklis laisvias sūkiais taip vibruoja?
Jei atidarysi duris ir ziuresi i duru kampuka - matosi. Siaip vibracija negali buti didele, siek tiek bus didesne nei 4 cilindru, bet tikrai negali buti kritiska...
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#49
Parašyta 2020 vasario 06 - 15:55
Na ka, siandien gyvai apziuretas naujasis Peugeot 2008 krosoveris. Paliko labai GERA ispudi gaila tik ryt uzregistruos, test drive padarysiu veliau. Niekur neradau foto, jog butu salia 3008 ir 2008 kartu, galu gale galiu palyginti:
Šį pranešimą redagavo Laimonas: 2020 vasario 06 - 15:55
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#50
Parašyta 2020 vasario 06 - 18:28
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#51
Parašyta 2020 vasario 06 - 19:55
#52
Parašyta 2020 vasario 06 - 22:02
a kameros jau normalios ar dar aliepxress?
Deja, aliexpress tikrai geresnes ;)
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#53
Parašyta 2020 vasario 07 - 07:55
Peugeot 406 2.1TD 1996
Peugeot 307 2.0HDI 2004
Peugeot 5008 2.0HDI 2017
#54
Parašyta 2020 vasario 07 - 08:19
Nuotraukose tai labai panasaus dydzio su 3008. Kaip realiai atrodo is isores, viduj?
Uz 3008 aisku mazesnis ypac kai ziuri tiesiai is galo, priekis didelis jo, atrodo beveik vienodai. Salona erdves taipogi maziau, nereikia noret, mazesne klase nei 3008. Bet jei lygint su tiesioginiais konkurentais KAROQ, JUKE, CHR - manau tiek pagal isore tiek pagal vidu pagal didi lyderis
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
Vartotojų skaito šią temą: 4
narių: 0, svečių: 3, slaptų narių: 0
-
Bing (1)