Patikimesni nei 82kw Gali drasiai imti
Gal teko važiuot? Jaučiu nereik tikėtis labai didelio komforto
Parašyta 2018 gegužės 02 - 21:15
Patikimesni nei 82kw Gali drasiai imti
Gal teko važiuot? Jaučiu nereik tikėtis labai didelio komforto
Parašyta 2018 gegužės 03 - 02:31
Gal teko važiuot? Jaučiu nereik tikėtis labai didelio komforto
208'tas labai netgi komfortiskas Nematau, kodel turetu is 2008 taburete padaryti. Nors, zinant PSA, ypac pezikus, kartais logikos su komfortu ir masinos klasem nera
Parašyta 2018 gegužės 03 - 06:37
Gal teko važiuot? Jaučiu nereik tikėtis labai didelio komforto
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
Parašyta 2018 gegužės 03 - 10:43
Nu dar labai daug duoda padangos ir ratlankio išmiera. Reiktų mašinas lygint su tais pačias ratais.
O bet tačiau vis dėlto 2008 jau skaitosi cross'as. Ir visai kita pakaba nei tipinio sedano ar hatčo. Daug didesnė pakabos eiga. O tas duoda milžiniška skirtuma dėl komforto. Ir duoda milžinišką minusą valdyme. Į 508 sudėjus aukštesnes spiruokles ir ilgesnius amortikus važiuos manau taip pat minkštai. Bet tik iškeltas 508 be "offroado" apdailos ir neržaveikos lankų ant snūkio atrodys juokingai Įdomu kaip RXH palyginus su standartu?
Peugeot 406:
3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI
Parašyta 2018 gegužės 03 - 11:14
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
Parašyta 2018 gegužės 03 - 15:02
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
Parašyta 2018 gegužės 03 - 15:23
Butent, 508 NESOKINEJA per kelio IDUBIMUS, kebulas sugeria lingavimus - taip sumazinama amplitude. Cia net negincyjamas faktas, kuo ilgesne ratu baze tuo maziau jauciasi tas "PASISOKINEJIMAS".
Bet mane labiausiai erzinantis dalykas vaziuokleje yra ne tas "pasisokinejimas", bet kelio nelygumu/itrukimu/iluzimu sugerimas. Mane tiesiog varo is proto tie dalykai. 2008 ar 208 kuo puikiausiai susidoroja net su suliniais, kai 508 duoda taip atrodo kad net klynas slapias palieka ir smegenis uzspaudzia jei per koki sulini duodi... Aisku pas GT 508 situacija KURKAS geresne.
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
Parašyta 2018 gegužės 03 - 16:28
Šį pranešimą redagavo Francis: 2018 gegužės 03 - 16:29
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
Parašyta 2018 gegužės 03 - 18:19
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
Parašyta 2018 gegužės 03 - 20:14
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
Parašyta 2018 gegužės 04 - 05:08
Franci,kai kasdien vazinesi su n peugeotu tame tarpe ir tu 508 sw ir sedanu tai tada man kazka galesi sakyt as nesakau kad ta vaziuokle yra BAISI, bet jokiu budu ne 607 ar ne 407, jau mekalbu apie 406. Aisku, visiem dabar "handlingas" galvoj...
Tas ir liūdna. Bet kažkaip to "handlingo" ne ką labai super ir pagerėjo. Važiavau vieną dieną su 508 2,2HDi GT ir su 607 2,7HDi. Nu man 607 smagiau lekia. Ta prasme, gal ten tų sekundžių su 508 ir sutaupytum kelias, bet 607 tikrai su savo priekine primityvia važiuokle iš 605to nepasišiukšlina, nes šakė ilga ir dėl to ratai mažai pasvyra, o galas išvis puikiai atidirba, ir jei dar ir Amvar'as bent +- normaliai veikia, tai išvis super gerai susiderina valdomumas ir komfortas. Galbūt maloniau tik X7tame, bet turi būti versija su pilnu hidroaktyvu, kur ant kiekvieno rato po daviklį, nes su dviem davikliais gerokai per daug šoninio pasvirimo, jei važiuot sportiškai.
Kaip jau ir minėjau, iš mažylių svorio lygmens, nieko geriau nesu matęs už senus torsioninius. Tas tiltas minkštutėlis, bet posūkiuose atidirba puikiai su savita prancūziška "passive steering" technologija. Visi naujesni, kur vientisas balkis, galas barškalinis, nes vienas didesnis nelygumas reiškia dviejų ratų, t.y. viso galo sukrėtimą, o staigiuose posūkiuose važiuoji trim ratais. Jei noris komforto, geriausia daugiasvirtė. Ir geriausia daugiasvirtė ir buvo pas 605/406/607, ta senojo tipo. Naujesnė X7/407/508 jau nebe tokia gera, komfortui. Posūky tai ji smagiai dirba, bet labai supa. Sekantis variantas, jei nenori arba negali sau leisti daugiasvirtės, tai komfortui ir lieka išilginė svirtis.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
Parašyta 2018 gegužės 04 - 06:08
Šį pranešimą redagavo Francis: 2018 gegužės 04 - 06:29
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
Parašyta 2018 gegužės 04 - 06:44
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
Parašyta 2018 gegužės 04 - 23:11
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
Parašyta 2018 gegužės 05 - 08:44
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
Parašyta 2018 gegužės 07 - 06:29
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
Parašyta 2018 gegužės 07 - 09:30
busiu suklydes ir neteisingai suprates vokiskai. 2008 labai gerai pasirode Autobild 100000km teste!
yra lietuviškai išverstas testas, dėja neberandu, tai aukštą vietą paėmė antrą ar trečią...
Parašyta 2018 gegužės 07 - 10:31
Tas ir liūdna. Bet kažkaip to "handlingo" ne ką labai super ir pagerėjo. Važiavau vieną dieną su 508 2,2HDi GT ir su 607 2,7HDi. Nu man 607 smagiau lekia. Ta prasme, gal ten tų sekundžių su 508 ir sutaupytum kelias, bet 607 tikrai su savo priekine primityvia važiuokle iš 605to nepasišiukšlina, nes šakė ilga ir dėl to ratai mažai pasvyra, o galas išvis puikiai atidirba, ir jei dar ir Amvar'as bent +- normaliai veikia, tai išvis super gerai susiderina valdomumas ir komfortas. Galbūt maloniau tik X7tame, bet turi būti versija su pilnu hidroaktyvu, kur ant kiekvieno rato po daviklį, nes su dviem davikliais gerokai per daug šoninio pasvirimo, jei važiuot sportiškai.
Kaip jau ir minėjau, iš mažylių svorio lygmens, nieko geriau nesu matęs už senus torsioninius. Tas tiltas minkštutėlis, bet posūkiuose atidirba puikiai su savita prancūziška "passive steering" technologija. Visi naujesni, kur vientisas balkis, galas barškalinis, nes vienas didesnis nelygumas reiškia dviejų ratų, t.y. viso galo sukrėtimą, o staigiuose posūkiuose važiuoji trim ratais. Jei noris komforto, geriausia daugiasvirtė. Ir geriausia daugiasvirtė ir buvo pas 605/406/607, ta senojo tipo. Naujesnė X7/407/508 jau nebe tokia gera, komfortui. Posūky tai ji smagiai dirba, bet labai supa. Sekantis variantas, jei nenori arba negali sau leisti daugiasvirtės, tai komfortui ir lieka išilginė svirtis.
Tai, kad pamirštam vieną labai svarbų pakabos elementą kaip stabilizatorius. Išėmus jį važiuosi su bet kokią mašina kaip "džipu", bet posukyje turbūt apsiversi. Tai stabiliaztorius sujungia abu ratus. Pas audes, bmw ir panšiai eina aktyvus stabiliataoriai, kur reaguliuojasi kietumas. Jei nori plaukt keliu - atsipalaiduoja ir tada vienas ratas gali pilnai į duobę sulyst, o kitas bus beveik nepaveiktas lieka. Kai nori sport, tai elektros variklis "įtempia" stabiliaztorių ir tada abu ratai sinchroniškai į viską reaguoja ir bilda.
O dėl torsionų. Ten gi nėra stabilizatoriaus? Torsioninė štanga veikia kaip spyruoklė ir kaip stabilizatorius. Gaunasi kažkiek minkščiau. Bet tada prarandi "handlingą". To ir to vienu metu negali būt, nes niekas neišradinėtų visokių aktyvių stabilatorių, reguliuojamų amortikų, oro pagalvių ir t.t.
Šį pranešimą redagavo diawollo: 2018 gegužės 07 - 10:32
Peugeot 406:
3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI
Parašyta 2018 gegužės 07 - 14:43
Svieziam lietuviskam autobilde gavo 5+,t.y.geras rezultatasyra lietuviškai išverstas testas, dėja neberandu, tai aukštą vietą paėmė antrą ar trečią...
Parašyta 2018 gegužės 07 - 18:29
narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0