Eddy_P_206-406-607_2001m_1.4i_2.0HDI_2.9i..
#481
Posted 2017 May 27 - 17:45
Beje dyzelių ateitis miglota EU,tai prasisuksiu be jų
#482
Posted 2017 May 28 - 01:44
Edited by kujuots, 2017 May 28 - 01:44.
#483
Posted 2017 May 28 - 02:09
Na taip,ne taip išsireiškiau.esmė dyzelio tiesus 4 cil.man nelabai
Kada nuimk kaminą nuo tikro dyzelio, t.y. atmosferinio, be turbinos, ir išgirsi tikrąjį griausmą, kur benzinams dar toli toli. Turbina labai išmetimo srautą išlygina.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#484
Posted 2017 May 28 - 08:39
Tai ,kad priešingai,iš naftos benzino išgaunama žymiai daugiau (kai dydį paimkim barelį naftos-42gal ,arba 159l beveik,iš jo dyzelio išeiga yra apie 8,5 gal )galono) ,o benzino kazkas apie 20gal) ,tai aišku klausimas kodėl ,tada benzas brangesnis uz dyzelį ,kai jo daugiau pagaminama ir atsakymas tas ,kad užsidirbt visi nori.Ir dyzelį užsmaugti turi ne kainos kuro ,o kylantis taršos reikalavimai (pvz Volvo nuo 2020 jau planuoja ar tai nebevystitį jokių dyzelių ar tai kažkaip kitaip po truputi raukti su jais) ,paskui atsiranda naujų būdų ,kaip benzą padaryti ekonomiskesniu (kas yra pagr jo minusas prieš dyzelį) (pvz freevalve dalykas,kai vožtuvus valdo kompai ,ne diržai suka).Žinoma ,gal čia viskas pasikeis,bet tendencija kolkas yra tokia
#485
Posted 2017 May 28 - 09:17
Šiaip dyzeliai potencijos turi. Bet naftos politika jiem nėra palanki. Dyzeliai 10-20% efektyvesni už benz. motorus t.y. daugiau suka ratus nei kaitina orą. Dirba daug mažesnėm apsūkom - mažiau dyla - ilgaamžiškesni (vėlgi plastmasiniam amžiuj nėra patrauklūs). Taip dyzelis "purvinesnis" kuras. Bet nematau logikos. Ar aplinka bus teršiama gamykloj rafinuojant naftą gaminant benziną ar kitą švarų kurą ar už jos ribų. DP filtrai dyzeliam pakankamai logiškai sprendimas. Prikaupi "blogio", o paskui išvažiuoji į laukus ir kartu su besiganančiom karvėm viską išbezdi.
Nu bet turbūt dyzelius teks pamiršt kaip ir garvežius anglym kurenamus.
Kai pasivažinėji pilnai elekrine mašina, tai nebesinori nei benzo, dyzelio ar reaktyvinio kuro. Palieki stovinčius visokius V8 turbo quatro prie šviesaforo. O per veidrodėlį matai juos apsipylusius dūmais ir varvančiais tepalais
Peugeot 406:
3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI
#486
Posted 2017 May 28 - 21:43
Šiaip dyzeliai potencijos turi. Bet naftos politika jiem nėra palanki. Dyzeliai 10-20% efektyvesni už benz. motorus t.y. daugiau suka ratus nei kaitina orą. Dirba daug mažesnėm apsūkom - mažiau dyla - ilgaamžiškesni (vėlgi plastmasiniam amžiuj nėra patrauklūs). Taip dyzelis "purvinesnis" kuras. Bet nematau logikos. Ar aplinka bus teršiama gamykloj rafinuojant naftą gaminant benziną ar kitą švarų kurą ar už jos ribų. DP filtrai dyzeliam pakankamai logiškai sprendimas. Prikaupi "blogio", o paskui išvažiuoji į laukus ir kartu su besiganančiom karvėm viską išbezdi.
Nu bet turbūt dyzelius teks pamiršt kaip ir garvežius anglym kurenamus.
Kai pasivažinėji pilnai elekrine mašina, tai nebesinori nei benzo, dyzelio ar reaktyvinio kuro. Palieki stovinčius visokius V8 turbo quatro prie šviesaforo. O per veidrodėlį matai juos apsipylusius dūmais ir varvančiais tepalais
Diawollo, klausyk, is kur ta teorija kad "isbezdi laukuos". DPF'o logika yra tame, kad sukelti antra degima. Jis papildomai ikaitinamas, kad isdeginti tai, kas neisdege. Taip, laukuose/trasoje tas vyksta naturaliai, o mieste dirbtinai Bet logika, kad isbezdi viska uzmestyje manau cia netinka. Bull shit.
#487
Posted 2017 May 28 - 21:56
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#488
Posted 2017 May 29 - 18:02
Tai ,kad priešingai,iš naftos benzino išgaunama žymiai daugiau (kai dydį paimkim barelį naftos-42gal ,arba 159l beveik,iš jo dyzelio išeiga yra apie 8,5 gal )galono) ,o benzino kazkas apie 20gal) ,tai aišku klausimas kodėl ,tada benzas brangesnis uz dyzelį ,kai jo daugiau pagaminama ir atsakymas tas ,kad užsidirbt visi nori.Ir dyzelį užsmaugti turi ne kainos kuro ,o kylantis taršos reikalavimai (pvz Volvo nuo 2020 jau planuoja ar tai nebevystitį jokių dyzelių ar tai kažkaip kitaip po truputi raukti su jais) ,paskui atsiranda naujų būdų ,kaip benzą padaryti ekonomiskesniu (kas yra pagr jo minusas prieš dyzelį) (pvz freevalve dalykas,kai vožtuvus valdo kompai ,ne diržai suka).Žinoma ,gal čia viskas pasikeis,bet tendencija kolkas yra tokia
Benzas yra brangesnis ne del kiekiu, o todel kad benzas yra rAfinuojamas n kartu kad jy isgaut, o dyzelis yra tiesiog salutinis produktas rafinuojant benza.
#489
Posted 2017 May 29 - 18:56
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#490
Posted 2017 May 29 - 20:53
Po perprogramavimo darbu naujajam ecu, sumazejo realios kuro sanaudos arba kitaip sakant "atsitaise"., pastebimai... su senuoju ecu, apetita turejo dideli pildavau 10ltr /100km. Idejus naujaji kompa dar necipavus, vaziavo panasiai kaip su senuoju ecu cipuotu.. dabar sutenka 8 ltr mieste 1km iki darbo ir atgal. Kazkas yra buve negerai su senojo kompo programa itariu.., gal blogai padaryta buvo. Kol vaziavau ir pyliau tuos 10 nekreipdavau demesio, sakydavau sau taip turi but.
Vasara, kitos padangos, siltas oras.
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#491
Posted 2017 May 30 - 02:03
Vasara, kitos padangos, siltas oras.
Pasildymai turi itakos, tai vasara OK. Padangos, a vienas bbs, šo 17, šo 15. Nejaučiu ne puslitrio skirtumo. Šiltas oras irgi toks dalykas...AC jei jungi ypač. + šiltas šiltam nelygus. Geriausia varikliui yra 10-15 po lietaus, jei važiuoji ramiai. Pastebejau, kad traukia tada kai pašelusi. Deguonies prisotintas oras
#492
Posted 2017 June 24 - 07:53
Kas per raketa čia pas tave Eddy kondyskes netvarkei dar?
Prisiruosiau susitvarkyti su tuo mistiniu garsu is ortakiu nuvaziavus ten kur tvarko kondiskes - jie uzgarantavo, jog freono trukumas del to ir garsai tokie eina.. nu ka patikrino - ir rezultate sistemoje freono bera like 50 gr is 650
matyt nuo senatves, guminiai sandarikliai, nebe tokie sandarus., bet kas met papildyti uz 25 e nera taip skaudu
zodziu perpilde sistema., ir visi garsai dingo. net pries tai galvojau kad saldo, kazkiek matyt salde su tuo likuciu, bet dabar tai deda su kaupu to salcio... prie lauko temperaturos +25 ., nustacius vidaus temp ant 14- masinoje buti yra per salta po maikute..
pastacius ties 21 jau normaliau su temperatura vidui. bet vistiek - is masinos islipus i lauka, jausmas, kaip is rudens oru, staigiai vasara silta atejo , buvau pamirses ta jausma.. siaip ir su klimatroniku jau normaliau eina susitvarkyt - temperatura viduje adekvaciau pradejo elgtis, po uzpildymo...
varyk pildyt sistemos ir ziuret, gal susitvarkys ir tau.
siaip pugas toliau skraido ir maloniai, smagi raketike.. ateities artimi planai, tai jau tikrai noretusi nuimti ta reflektoriu nuo kapoto, pasiilgau spalvos vientisimo bei pasikeisti variklio tepalus reiktu, suejo 12000km.. noretusi mesti duslintuvo vidurine pusle, palikti tik galini bakeli, tik mastau tai daryti po ar pries technikines, kuri bus aisku tik kitu metu vasari.
aa vo ka dabar dar pasidariau, tai salona issivaliau su 3m paneles valikliu, tai atrodo kaip katik nuo konvejerio geras jausmas
sportines spyruokles irgi labai i nauda, nesigailiu dar. tiem kuriem cia vaidenasi byrancios vaziuokles, tai pas mane dar kolkas niekas nebilda.
dar galvoju, keisti pezo spalva.. i visiskai juoda.. ne tokia super spalva, bet manau geriau atrodytu..
biski foto reportazo i tema..
Edited by Eddy, 2017 June 24 - 08:00.
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#493
Posted 2017 June 24 - 08:38
Mesk greičiau tą pornografiją nuo kapoto
ex Peugeot 605 93metu 2.0l 89kw. LPG Su koza roza.
ex Peugeot 406 97m. 1,8l 81kw. LPG
ex Peugeot 406 00m. 2.0l 99kw LPG.
ex Peugeot 307 SW 2 ltr HDI 79kw 2003 m.
Peugeot 407 SW 2ltr 100kw HDI koža roža aftamac ir daug elektros
#494
Posted 2017 June 24 - 08:51
Mesk greičiau tą pornografiją nuo kapoto
Jau siandien numesiu, foto v studiju bus
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#495
Posted 2017 June 24 - 09:12
Eddy tai sakai juoda
Tai gal tai iš lėto, po truputį iki šitokio dasigaut žadi ... (TEASER-ius)
#496
Posted 2017 June 24 - 09:32
Eddy tai sakai juoda
Tai gal tai iš lėto, po truputį iki šitokio dasigaut žadi ... (TEASER-ius)
Wo cia tai aparaciuks .. kazka toki sulipdzius, but liuks
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#497
Posted 2017 June 24 - 09:36
#498
Posted 2017 June 24 - 09:54
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#499
Posted 2017 June 24 - 15:40
Tai dėl tos kondyškės ir man sakė tapatį. Bet pamatė, kad kiaura sistema.
#500
Posted 2017 June 24 - 15:54
Nu viskas aisku, del to ir osia garsai, bet keista kad siurbli jungia jei visiskai tuscia sistema.. Daviklis gryba pjauna, jungia kompresoriu, matydama kazkoki slegi., o freono trukumas ir uzia....Tai dėl tos kondyškės ir man sakė tapatį. Bet pamatė, kad kiaura sistema.
Kazkada kai pirma kart pildziau freono visiskai nebuvo nelaso, jokio slegio, tai man net kompresoriaus neijungdavo, tai ir garsu nebudavo tuomet.
Praeita met idejau nauja radiatoriu priekini ir davikli kondiso. Bet nekeiciau jokiu guminiu tarpiniu.
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
9 user(s) are reading this topic
0 members, 9 guests, 0 anonymous users