Tai,kad normalus tas cruise pats 406,nusistatau greitį ir važiuojiu,nori aplenkt,tai paspaudi ir po aplenkimo auto pati grįžta į pradinį greitį.Tad tikrai patogus dalykas.
Šį pranešimą redagavo Marius21: 2017 gegužės 16 - 16:18
Parašyta 2017 gegužės 16 - 16:11
Tai,kad normalus tas cruise pats 406,nusistatau greitį ir važiuojiu,nori aplenkt,tai paspaudi ir po aplenkimo auto pati grįžta į pradinį greitį.Tad tikrai patogus dalykas.
Šį pranešimą redagavo Marius21: 2017 gegužės 16 - 16:18
Parašyta 2017 gegužės 16 - 17:08
Nu kam tiek vargo dėl nereikalingo daikto? Lietuvoj nelabai kur yra tą kruizą įsijungt
Nu nežinau. Trasoj sunku pastoviu greičiu plaukt. Pastoviai fūra, traktorius, sodininkas - trūkt, stop, trūkt tiktai Nu autostradoj kitas reikalas. Va, jei adaptivinis kruizas ,tai suprantu. Gali ,kad ir delfyje naujienas skaityt važiuodamas ir neįbesi į rūrą kitam
"adaptivinis kruizas "tau tamstai ne volvako reikia o mercedes su Distronic Plus sistema,matomai tamstos volvakas net tokio paprasto cc neturi,nes pas ka cc tas ta privaluma supranta
Šį pranešimą redagavo Ramus: 2017 gegužės 16 - 17:11
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
Parašyta 2017 gegužės 16 - 19:15
"adaptivinis kruizas "tau tamstai ne volvako reikia o mercedes su Distronic Plus sistema,matomai tamstos volvakas net tokio paprasto cc neturi,nes pas ka cc tas ta privaluma supranta
Arogatiškas meistrelį nusileisk ant žemės Dabar kai pagalvoju net nesu turėjęs mašinos be kruizo. Nors kažkada teko tėvuko Audi 80 eksplotuot (ten turbūt išvis nebūdavo tokio).
O dabar paaiškinsiu ką turėjau omenį. Leki ten ten kokiu vietiniu užmieščio keliu užsistatęs 100. Koja nuo gazo numesta, palindus po pedalais kažkur. O tik pist koks gyvulys ant kelio, ar koks žmogus iššoka ant kelio. Ir eini su juo ant kapoto kol pagaliau koją iš po pedalų ištrauki ir pataikai ant stabdžio Nebent esi kairiakojis...
Nelabai senai apturėjau panašu įvykį. Kolega vairavo kruizą užsistatęs. Vilkosi paskui fūrą taikydamas kada aplenkt, o ta pyst ant stabdžių ir mes jai į šikną - kol kolega užmetė koją ant stabžio buvo akimirką per vėlu. Autostardoj kitas reikalas. Dvi ar daugiau juostų - važiuoji spakainas.
Čia panaši mada kaip atsigulus važinėt mašinoj - tipo atrodai kaip "vierchas" kitiems, bet nifiga nematai kur važiuoji.
Reziume. Paprastas kruizas mano nuomone mažas privalumas. Jei nesi turėjęs - pasidžiaugi pora kartu ir tiek. Gali prisidaryt pakankamai nemalonumų perdaug patogiai važiuodamas ;)
Šį pranešimą redagavo diawollo: 2017 gegužės 16 - 19:20
Peugeot 406:
3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI
Parašyta 2017 gegužės 16 - 21:29
Na as irgi sutinku tas cruizas mazas privalumas turejau 406 per 5 metus gal kokius 5 kartus buvau yjunges autostradoj nes paprasciausiai nera kur cia su juo vaziuoti, dabar su 407 1,5 metu lakstau, gal duok die 2 kartus buvau yjunges. Man asmeniskai jis visai nereikalingas. Jeigu lakstyti kokiais autobanais tai pilnai sutinku, uzstatai kokius 200 ir varai min 100 km.
Parašyta 2017 gegužės 16 - 21:42
Keisti žmonės jūs man savo kelionės autostradoje be cc neįsivaizduoju net jau dabar
Parašyta 2017 gegužės 16 - 21:51
Šį pranešimą redagavo vyrgaz: 2017 gegužės 16 - 21:55
Parašyta 2017 gegužės 16 - 22:20
nu ka jus ispuike. net cc neitinka paprastas kai turejau auto su cc kai tik pasitaikydavo proga visad isijungdavau. juk jei traktorius ar fura prieki buna cc yra ar ne vistiek reikes paspaust stabdi ar tai gaza. ka jus norit atrodo ijungi cc ir vaziuoji 100 km neliesdamas pedalu.
Arogatiškas meistrelį nusileisk ant žemės Dabar kai pagalvoju net nesu turėjęs mašinos be kruizo. Nors kažkada teko tėvuko Audi 80 eksplotuot (ten turbūt išvis nebūdavo tokio).
O dabar paaiškinsiu ką turėjau omenį. Leki ten ten kokiu vietiniu užmieščio keliu užsistatęs 100. Koja nuo gazo numesta, palindus po pedalais kažkur. O tik pist koks gyvulys ant kelio, ar koks žmogus iššoka ant kelio. Ir eini su juo ant kapoto kol pagaliau koją iš po pedalų ištrauki ir pataikai ant stabdžio Nebent esi kairiakojis...
Nelabai senai apturėjau panašu įvykį. Kolega vairavo kruizą užsistatęs. Vilkosi paskui fūrą taikydamas kada aplenkt, o ta pyst ant stabdžių ir mes jai į šikną - kol kolega užmetė koją ant stabžio buvo akimirką per vėlu. Autostardoj kitas reikalas. Dvi ar daugiau juostų - važiuoji spakainas.
Čia panaši mada kaip atsigulus važinėt mašinoj - tipo atrodai kaip "vierchas" kitiems, bet nifiga nematai kur važiuoji.
Reziume. Paprastas kruizas mano nuomone mažas privalumas. Jei nesi turėjęs - pasidžiaugi pora kartu ir tiek. Gali prisidaryt pakankamai nemalonumų perdaug patogiai važiuodamas ;)
tai nereik koju kist uz pedalu. tai dar ir ant priekines panales uzsikelkit ar sedynes nusileiskit ir tik su koju pirstai vaira prilaikykit gale sededami jei jau vairuoji tai reik buti visad budriam. nezinai kas kada gali atsitikti. galu gale stirna kokia issoks is pakeles o tu koja uz stabdzio padejas
Šį pranešimą redagavo engage: 2017 gegužės 16 - 22:22
Parašyta 2017 gegužės 17 - 03:41
Diawollo kaip rusų pilotas. Jei jau autopilotas, tai pilnas autopilotas be parkių. Kur pakeli biplaną iš Peterburgo rajoninio aerodromo, užstatai autopilotą Uralo kryptimi ir eini į galą prismeigt akį su antruoju pilotu. Arba, jei yra kokia chaliavai skraidinama motera, tai leist jai už paslaugą atsiskaityt
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
Parašyta 2017 gegužės 17 - 05:39
koks jis pilotas, trolis, ,zmogus(Eddy) isimete cc is kart lazdavojimas prasidejo,Primena taip vadinama masines dezinformacijos šaitana-komentatoriu .
O jei jo kolega zioplys ipyles i fura miega pats ir kaltas,o ne cc ar dede vasia ant mtz velkantis,kojas po pedalu laikyti reikia ir atstuma o ne kaip issidrebes džakuzi..
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
Parašyta 2017 gegužės 17 - 09:02
Aš pasakiau savo nuomonę, kad dėl cc keist ECU, BSi, raktelius neverta. O šiaip pala. Tada koks tolkas iš kruizo jei ne tas ,kad gali koją gali numest nuo pedalų ar kur tik nori?
Ok. Sutaupyt kuro gali 100g ant 100km t.y. 10centų - nes variklis tolygiai dirba ir nemaigai gazo nejausmas 85-95-80-90.
Tai koks tolkas iš CC nulis argumentų buvo. Buvo argumentai tu trolis ir dar kažkas. Toks vaizdas ką autopramonė sugalvojo į mašiną sudėt yra be svarstymo geriausias dalykas kaip ir 11 laipsnių alus? O, kad cc yra blogis naudojant ne ten kur galima - jau senai nustatyta ir atlikta visokių tyrimų. Pvz: http://fondation.vin...ers_impact_.pdf
O mieste cc išvis faina. Jeigu netyčia nuspaudi nustatyto greičio knopkę (krapštais salone, telefonoi ieškai dar kažko važiuodamas), tai mašina šauna į priekį, o kai atsipeikėji kas čia buvo - sedi kažkieno šiknoj
Peugeot 406:
3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI
Parašyta 2017 gegužės 17 - 09:23
ne viena masina jau turejau su autopilotu tai pripratau prie jo , tai i sia tikrai isidet norejau, bo truko man jo labai .
diawolo, pakeisti ecu , bsi , ir raktelio TIK CHIPA, trukau 10 minuciu daugiabucio kiemo salygom ;) ilgiau uztrukau kol pp2000 pasileidau kompe.. o siu dalyku kainos tai vaikiskos.
kaip vyrgaz minejo - naudoju ji uzmiestyje - padeda ir 10 km atkarpose. ypac trasoje vazinejant, autostradose., esu aukstaugis, tai laikint numygta pedala man ziauriai kentedavo koja, nuvargdavo., pozicija sedejimo. su autopilotu, ijungei, ir atsisedai pozicija kaip tau patogu (man). aisku, koju po pedalais nekisu
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
Parašyta 2017 gegužės 17 - 09:44
Realiai tai man groja labiausiai, kaip ir buvo kažkas sakęs, tolimose kelionėse. Nes kai reikia numinti 1000-2000km per dieną/parą, tai, ypač jei pasitaiko kietesnio gazo pedalo mašina, labai paskausta gazo kojos kulnas. Būna taip, kad netgi keiti koją, dedi ant gazo kairę. Tada tą paskausta, vėl dešinę. Nusiauni visiškai basas, tuomet pečiukas dar truputį vėsus pučia, ir kai be avalynės, kulnas kita vieta spaudžiasi, vėl kažkiek gali važiuoti ir t.t. Va tada CC labai geras dalykas...
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
Parašyta 2017 gegužės 17 - 11:39
Aš pasakiau savo nuomonę, kad dėl cc keist ECU, BSi, raktelius neverta. O šiaip pala. Tada koks tolkas iš kruizo jei ne tas ,kad gali koją gali numest nuo pedalų ar kur tik nori?
Ok. Sutaupyt kuro gali 100g ant 100km t.y. 10centų - nes variklis tolygiai dirba ir nemaigai gazo nejausmas 85-95-80-90.
Tai koks tolkas iš CC nulis argumentų buvo. Buvo argumentai tu trolis ir dar kažkas. Toks vaizdas ką autopramonė sugalvojo į mašiną sudėt yra be svarstymo geriausias dalykas kaip ir 11 laipsnių alus? O, kad cc yra blogis naudojant ne ten kur galima - jau senai nustatyta ir atlikta visokių tyrimų. Pvz: http://fondation.vin...ers_impact_.pdf
O mieste cc išvis faina. Jeigu netyčia nuspaudi nustatyto greičio knopkę (krapštais salone, telefonoi ieškai dar kažko važiuodamas), tai mašina šauna į priekį, o kai atsipeikėji kas čia buvo - sedi kažkieno šiknoj
kam man pasakoti apelsinui argumentus kada jo "potiomkino" kaimelyje ner kur cc ijungti,ir ner ko verkslent ; Jimmy viename is postu pavadino tamsta tuo kuo jis esa,taip kad nemokink kam leistis ant zemiu ar i zemes,ar mokinti kitus to nestatyk,ta nedaryk...kiekvienas pats nuspres kas jam reikalinga o kas zalinga
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
Parašyta 2017 gegužės 17 - 17:00
Realiai tai man groja labiausiai, kaip ir buvo kažkas sakęs, tolimose kelionėse. Nes kai reikia numinti 1000-2000km per dieną/parą, tai, ypač jei pasitaiko kietesnio gazo pedalo mašina, labai paskausta gazo kojos kulnas. Būna taip, kad netgi keiti koją, dedi ant gazo kairę. Tada tą paskausta, vėl dešinę. Nusiauni visiškai basas, tuomet pečiukas dar truputį vėsus pučia, ir kai be avalynės, kulnas kita vieta spaudžiasi, vėl kažkiek gali važiuoti ir t.t. Va tada CC labai geras dalykas...
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
Parašyta 2017 gegužės 17 - 18:36
Parašyta 2017 gegužės 17 - 20:12
Parašyta 2017 gegužės 18 - 08:16
Būtent taip ir sakiau. O tiksliau pačiam pirmam poste sakiau, kad Lietuvoj nėra kur jo įjungt apart autostrados, tai čia visi savo demagogijas pradėjo ir apie 1000km per parą - tai čia aplink Lietuvą pasieniais? Tai ne iš kart reikia burnotis. Ypač "ramiam" meistriukui, kuris pufaiką nuo krutinę plešiasi ir rėkia kaip čia kažkam nereikalingas kruizas. Siaubas kažkoks
Peugeot 406:
3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI
Parašyta 2017 gegužės 18 - 10:11
Būtent taip ir sakiau. O tiksliau pačiam pirmam poste sakiau, kad Lietuvoj nėra kur jo įjungt apart autostrados, tai čia visi savo demagogijas pradėjo ir apie 1000km per parą - tai čia aplink Lietuvą pasieniais? Tai ne iš kart reikia burnotis. Ypač "ramiam" meistriukui, kuris pufaiką nuo krutinę plešiasi ir rėkia kaip čia kažkam nereikalingas kruizas. Siaubas kažkoks
Tai pas tave masinoje yra CC ir tu jo nenaudoji?
Ir kokio BB reikia kisti kojas po pedalais?
Parašyta 2017 gegužės 18 - 10:32
Tai pas tave masinoje yra CC ir tu jo nenaudoji?
Ir kokio BB reikia kisti kojas po pedalais?
Yra gi, bet labai retai naudoju. Lietuvoj tik autostradoj įsijungiu. O daugiau nelabai kur yra jo įjungt. Važinėju daug ir pagrinde piko metu, kai keliuose pilna eismo.
Nu ok. Ne po pedalais kišt kojas - šalia. Tas pats. Tai jeigu CC įjungi, tai negi laikysi koją "ant kulno" - numeti ją kur į šoną, o kai reik staigiai stabdį paspaust ar gazo, tai būna kakų daug
Vienžo baigiam apie apie mane. čia aš turbūt vienintelis keistuolis, kuris mieste ar kažkokiais vienos juostos regioniniais keliais kruizo nenaudoju..
Darbe turiu mašiną su adaptyviniu kruizu, tai ten dzin. Pastatai greitį ir seka mašiną priekį. Bet ir tai biški baisu kartais, nes galvoji, kad nesuveiks ir kalsi kam į galą.
Peugeot 406:
3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI
narių: 0, svečių: 8, slaptų narių: 0