mhhh greičiausia pas jį bus ne stock`as, mes tokių įtarimų turim.
Eddy_P_206-406-607_2001m_1.4i_2.0HDI_2.9i..
#161
Parašyta 2015 gruodžio 23 - 15:04
#162
Parašyta 2015 gruodžio 28 - 14:08
Pries sventes spekit, kas pas mane apsilanke- , ogi mano senasis gerasis Citramonas
su prasymu - pakeisti zvakes ir padaryt duju konfiguracija - padidint temperatura persijungimo i dujas ir sukalibruot
zvakes pakeiciau, o deje, duju laido neradau, kazkur nusikisau, kadangi skubejau, tai ir teko atsiprasyt, nebeieskojau.
padariau tik viena foto., ir tai ne kokia., bendro vaizdo nefoktinau, atrodo nekaip.
skartinukai r15, bamperis po ivykio, lapes paragavo, salonas gal ir priziuretas, pasiurbliuotas- bet lyginant su mano esamu sviesiu 607 salonu ziauriai susiraukslejes. toks gal buvo ir pries tai- bet kai neturejau su kuo palygint tai dabar baisus.
vaziuot nevaziavau - bet jau viduj sedint c5 jauciasi variklis - ant 607 tylima.
po keliu dienu pasiteiraujus kaip c5 vaziuoja su zvakem - tai pasake kad viskas tvarkoj, kalibracija padaryta pas dujuninku,
o pastebejimai po zvakiu keitimo., tai kad traukos sako kad nebera kokia buvo, bet kitas teigiamaas dalykas, sumazejusios kuro sanaudos - per litra, nes zmogus jau spejo sudegint pilna baka tuo paciu vaziavimu.
bet zinant kad dujos citroene - purkstukai seniausi valtekai, iranga romano pasenusi seniausiai.,
tai dujomis ant 607 dziaugiuosi labai - detos visai neseniai, purkstukai rimtesni, aisku dujos kokios firmos dar neatsakysiu - nesidomejau, kai viskas ok
citroenas su tom senom dujom uzspaudus pilna tapke, ismesdavo automato klaida ... ne su deze kazkas - o su dujom... dezes kompas negaudamo kazkokio signalo per dujas is masininio ECU...
o apie 607 kolkas viskas tvarkoje, dziaugiuosi. vaziuoja be bedu..
pastebeti dalykai ir artimiausi darbai.. (labai artimi)
* Keisiu AC siurbli ir itempeja generatoriaus - labai negraziai cypauja kaip i gelezi.. speju kad kompresorius..
* pildysiu freona, tuscia sistema, isgaravusi, speju gal per kompresoriu jei jau cypauja saltas ziauriai. nors masinos knygoj, radau ceki, kad pildytas pries 1,5 metu
* keisiu galines galvos - pirmaji lamda. lexia rodo kad saltam neveikia pasildytojas lamda., o ir saltam morotui pakurus , padirba pirmas sekundes 6 cilindrais , o veliau pradeda kurkciot kokiais 4 cilindrais, koki 20 s, kol uzsyla..
cia jau panasu i lamda pasildytoja, kaip pp2000 ir rodo., kadangi ji turiu, tai sukeisiu ..
* neveikia galinio lango pasildymas ir veidrodeliu. mygtuka paspaudus rele sudirba, bet siaip neveikia.. kazkas su laidais jauciu..
kitas dalykas
uzdejus ziemines padangas - jauciasi padangu uzimas, ko nebuvo pries tai...
zmona i 406 nelipo.. bo isizeidusi, jok atsikraciau citramono be zinios jos.. tai 406 ziauriai nemegsta ir sako i sita kuily nesesiu ., nors kai vezu, seda
i 607 jau lipa su dziaugmu ir uz vairo ir i keleivio vieta , bet uzmeta vis dar, kad citroenas BUVO lengvesnis - cia karve ..
ir dar.,
bandziau siandien "pazadint zveriuka" bet padusau kaip su kokiu litraziniu motoriuku.
paskiau atsipeikejau kad ESP / ASR ijungtas, veliau jau isjungus, bandau., ziuriu vel tas pats, trukcioju kaip su litriniu jau kai ratus kast noriu ir ant skydelio ismeta pranesima slystancios masinos nors , ESP isjungtas
jauciu., asr ir toliau lieka aktyvuotas , tas mygtukas turbut atjungia tik ESP ?
Šį pranešimą redagavo Eddy: 2015 gruodžio 28 - 14:22
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#163
Parašyta 2015 gruodžio 28 - 14:45
del ESP mygtuko. Turetame P307 ir dabartiniame C4 atjungus anti-prabuksavima jis vel isijungia kai masina pasiekia 50km/h. paziurek i spidometra, gal prisisukus ratam greitis momentaliai pakyla?
#164
Parašyta 2015 gruodžio 28 - 14:52
O ESP visai išjungt galima? Tą prasme stabilumo kontrolę (ne antiprabuksavimą) visai galima išjungt, kad būtų galima užpakalį "pavizgint" kokioj aikštelėj
Peugeot 406:
3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI
#165
Parašyta 2015 gruodžio 28 - 14:55
saugiklį išimk ir nebebus esp
#166
Parašyta 2015 gruodžio 28 - 15:16
Pas mane tai paspaudus ESP mygtuka, spidometro ekranelyje uzsidega ESP/ASR su sauktuku ir dar ekrane konsolej raso ESP isjungtas. Ir galiu smagintis ant sniego belekaip ir belekokiu greiciu. Pati sistema neisijungia kol pats vel nepaspaudziu mygtuko. O jau su ijungtu esp vis kas kart slystelint ar ratam prasisukus, ekranelyje ismeta esp slystancios masinos simboli ir jau nebeiseina nei ratu prasukinet, nieko.. Beje, mechanine deze.
Šį pranešimą redagavo bukmakeris: 2015 gruodžio 28 - 15:18
#167
Parašyta 2015 gruodžio 28 - 17:43
Siandien jau isvazinetas pirmasis pilnas bakas..
Viso 98 litrai duju subego. Su jais buvau pravaziaves istustines baka pilnai ant 620km. Buvo viena karta suvazineta i klaipeda, greitis buves 120km/h , likusieji kilometrai silaleje ir jos apylinkese.. sildant masina, birbinant ant duju laisvom.
Vidurkis apie 16 litru kazkas gaunas.
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#168
Parašyta 2015 gruodžio 28 - 18:49
Na o 406 jau naujais metais, planuoju keisti sankaba. desiu is hdi 66 kw xsara picaso.. ziuresim kas gausis.
Neuždėsi paprastai. Ten gi skiriasi pusašiai, dėžė, sankabos išmynimo mechanizmas, sankabos tipas (spaudžiama/traukiama), pavarų perjungimo mechanizmas.
Daleiskim paprasčiausiai būtų dėti tik sankabą, bet tuomet turėsi surasti tokį diską, kuris tiks į 66kw sankabą, bet užsimaus ant ML dėžės pirminio veleno.
Bet žmonės kažkaip uždeda, vadinas išeitis yra
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#169
Parašyta 2015 gruodžio 28 - 19:23
Neuždėsi paprastai. Ten gi skiriasi pusašiai, dėžė, sankabos išmynimo mechanizmas, sankabos tipas (spaudžiama/traukiama), pavarų perjungimo mechanizmas.
Daleiskim paprasčiausiai būtų dėti tik sankabą, bet tuomet turėsi surasti tokį diską, kuris tiks į 66kw sankabą, bet užsimaus ant ML dėžės pirminio veleno.
Bet žmonės kažkaip uždeda, vadinas išeitis yra
Supratau Tadai.. sito nezinojau del pusasiu.. viska buciau dejes nuo dalimis turimo picasiko. galvosim vadinasi dar.
kitas klausimelis..
Kaip isjungti padangu slegio daviklius ?
jie kazkaip stebuklingai atsirado ir pradejo mesti klaida. uzkurus masina ir pavaziavus 50 metru ismeta pranesima kad nemato 4 davikliu ir dinksta..
pries tai klaidos sitos nebuvo. Dar kai padangas persimontavo pora savaiciu klaidos nebuvo., visai nei sio nei is to atsigavo ?
ieskojau per pp2000 isjungimo sito daikto, taciau neradau.
Šį pranešimą redagavo Eddy: 2015 gruodžio 28 - 19:24
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#170
Parašyta 2015 gruodžio 28 - 20:25
mano ziniom ant 406 80kw. Tik eina sukergt nuo 307 80kw deze ir det nuo 307 66kw smagrati ir minksta sankaba. Pirma kartui, gal plius minus tas pats EU islaidom kaip detum valeo 4kit, bet vdrug suesi valeo sankaba. Vien sankaba su diskatorium apie 700lt.o nuo 307 66kw juk piguva palyginus. O daugiau tai nzn ka imanoma suburt,bet kazkur kazka viena ausim ir girdejau, kad ant 406 80kw sudeda 66kw sankaba.Neuždėsi paprastai. Ten gi skiriasi pusašiai, dėžė, sankabos išmynimo mechanizmas, sankabos tipas (spaudžiama/traukiama), pavarų perjungimo mechanizmas.
Daleiskim paprasčiausiai būtų dėti tik sankabą, bet tuomet turėsi surasti tokį diską, kuris tiks į 66kw sankabą, bet užsimaus ant ML dėžės pirminio veleno.
Bet žmonės kažkaip uždeda, vadinas išeitis yra
Šį pranešimą redagavo zaliuks: 2015 gruodžio 28 - 20:28
#171
Parašyta 2015 gruodžio 29 - 08:44
siam atvejui galvojau is picasiko deti 66kw su hidrauline sankaba..
tik jau cia aisku, kad gausiu ieskot pusasiu., ir kitas pastebejimas, kad picasiko dezej, hidro cilindras is kitos puses prisiverzia su pora varzteliu prie dezes ir yra paprasta sankaba ne atvirkstine kaip kitu.
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#172
Parašyta 2016 sausio 03 - 03:04
Nu jo. Buvau dar sykeli pamegines isjungt ta ESP tai jau leido prasukt ratus, prasikasiau neblogai , tik kasantis ant skydelio ismete slystancia masina kad slidu
Siandien jau isvazinetas pirmasis pilnas bakas..
Viso 98 litrai duju subego. Su jais buvau pravaziaves istustines baka pilnai ant 620km. Buvo viena karta suvazineta i klaipeda, greitis buves 120km/h , likusieji kilometrai silaleje ir jos apylinkese.. sildant masina, birbinant ant duju laisvom.
Vidurkis apie 16 litru kazkas gaunas.
cia kas do bakas? zapaskej tokio dydzio?
TFSI lpg hibrid 147kw
parduodu devetas lengvuju automobiliu priekabas
#173
Parašyta 2016 sausio 05 - 13:56
kolkas negendam, riedam puikiai, sanaudu vidurkis 16 ltr su dideliais pasildymais ir sunkia koja , toks pat kaip pirmu matavimu.
UPDATE.
Pries kaledas uzsisakiau is anglu veduoklinius purkstukus skirtus kai kuriem naujesniem citro ir pezo. - 607 jie neskirti - taciau tinka idealiai.
pries kaledas uzsakiau - siandien gavau. buvau net uzmirses apie juos, galvojau kas cia do daiktas..
Manieji originalus kurie purksdavo dviejom ciurkslem - susirgo , tiksliau jau sirgo didele prostata.. keleivio purksdavo ok, vairuotojo ciut papurksdavo ir myzciojo toliau... ir siaip ju darbas ne koks, kad ir gerai purskianciu... didelius plemus ant langu supurskia ir i viena vieta., ko pasekoje reikia daug skyscio ir valytuvam darbo kol ismakalioja visa stikla..
su veduokliniais, vienas paspaudimas, migla pasidengia visas stiklas ir valytuvai graziai nuvalo
Kazkada prisiminiau Laimonas jau savo 607 buvo keites, tai cia jo ideja pirmoji ir buvo ;)
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#174
Parašyta 2016 sausio 05 - 14:09
vieduokliniai purkstukai tikrai jega, jie labai puikiai apipurskia visa langa ir nelieka sausu vietu...
#175
Parašyta 2016 sausio 05 - 14:12
Miesto rėžimu labai geras dalykas. Tik prie didesnio greičio vėjas padaro savo.
I <3 HATERS
#176
Parašyta 2016 sausio 05 - 14:23
Miesto rėžimu labai geras dalykas. Tik prie didesnio greičio vėjas padaro savo.
Samtron, cia ŠŪDINI purkštukai tik pas PENKIŠIMTAI AŠTUNTĄ.... Iki 50km/h super, paskui i sub... kišt juos. Šitie kur pas 607, purškia LEDOVAI nors ir 100 vaziuoji. Nusigrybavo su tuom peugeu kaip ir su vandens begimu i bagazine kai atidarai dangti... Pats peugeot TIPO "ištaisė" tą nesklandumą, visiem pagal garantiją sudėjo nemokamai tviciurkslius kaip kokiem ŽIGULIAM... Na ką, kadangi kai as nusipirkau garantija buvo pasibaigus, užsisakiau tuos paprastus dviejų skyliu purštukus i savo Peugeot 508, sumokejau 46 eurus. Ateina, išpakuoju... VIENAS PURKŠTUKAS UŽ 46EURUS Nu i n... pagalvojau. Nebekyla ranka užsisakinėt antro vieneto, nes pasirodo nepasiskačiau, ten tikrai 1 vnt. kaina tokia... Taigi 2 vnt 70-tųjų tehcnologijų senumo purkštukai išeina beveik 100e. Taip ir guli stalčiūje...
Peugeot 508 Originalus VEDUOKLINIAI:
https://www.youtube....Bezr1c6ccY#t=13
Originalus "PAKAITINIAI":
https://www.youtube....h?v=qZmxyFOa0Qk
Šį pranešimą redagavo Laimonas: 2016 sausio 05 - 15:11
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#177
Parašyta 2016 sausio 05 - 14:36
Ant 307 irgi vėduoklės principas. Greitai važiuojant niekas nesikeičia.
#178
Parašyta 2016 sausio 05 - 15:32
Eddy, iš kur tiksliai užsisakinėjai purkštukus? Kiek kainavo? Taip pat gal netyčia žinai ar 406'tukui netiktų jie?
ex Citroen BX 1.9d Royale 87m
ex Citroen Xantia 1.9td 98m
ex Peugeot 406 1.9td 98m
ex SAAB 9-5 2.0T 97m
ex Peugeot 406 coupè 2.2HDI 02m
ex Peugeot 407 Coupè 2.7HDI 07m
Dabar Peugeot 508 RXH 2.0HDI 133kw 15m ir geltonas Peugeot 306 Cabriolet 1.6 99m
#179
Parašyta 2016 sausio 05 - 16:18
Eddy, iš kur tiksliai užsisakinėjai purkštukus? Kiek kainavo? Taip pat gal netyčia žinai ar 406'tukui netiktų jie?
Pirkau butent situos ;)
http://www.ebay.co.u...=STRK:MEBIDX:IT
kaina su siuntimo islaidom isejo apie 13 evru . ieskant ebei neapsigauti irgi - kaip laimonas ir rase savo zinutei, pardavineja po viena vieneta.
406 neteko uzmatyt, kazkada ieskojau..
Šį pranešimą redagavo Eddy: 2016 sausio 05 - 16:19
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#180
Parašyta 2016 sausio 05 - 19:17
Samtron, cia ŠŪDINI purkštukai tik pas PENKIŠIMTAI AŠTUNTĄ.... Iki 50km/h super, paskui i sub... kišt juos. Šitie kur pas 607, purškia LEDOVAI nors ir 100 vaziuoji. Nusigrybavo su tuom peugeu kaip ir su vandens begimu i bagazine kai atidarai dangti... Pats peugeot TIPO "ištaisė" tą nesklandumą, visiem pagal garantiją sudėjo nemokamai tviciurkslius kaip kokiem ŽIGULIAM... Na ką, kadangi kai as nusipirkau garantija buvo pasibaigus, užsisakiau tuos paprastus dviejų skyliu purštukus i savo Peugeot 508, sumokejau 46 eurus. Ateina, išpakuoju... VIENAS PURKŠTUKAS UŽ 46EURUS Nu i n... pagalvojau. Nebekyla ranka užsisakinėt antro vieneto, nes pasirodo nepasiskačiau, ten tikrai 1 vnt. kaina tokia... Taigi 2 vnt 70-tųjų tehcnologijų senumo purkštukai išeina beveik 100e. Taip ir guli stalčiūje...
Ypač filmukai rusiški patiko. Tai tie originalūs dar visai neblogai, palyginus su tuo sysaliuku kreivu pakaitinių.
Neblogas senovinis dalykas buvo vamzdelis su skylutėm, pritvirtintas prie pačio valytuvo, kaip ant P405 arba Citroen BX. Labai puikiai purškia ir valo, ir nereikia tikslių ilgų beprasmiškų reguliavimų ir žaidimų, kaip tiem seniem myžtukam su sukinėjamu obuoliu.
Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2016 sausio 05 - 19:18
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
Vartotojų skaito šią temą: 0
narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0