Peršokti prie turinio


Nuotrauka

Sunkiai vedasi siltas variklis

1.6 hdi dieselis siltas

  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 18

#1 Festival

Festival
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 13
  • Vieta:Vokietija - München
  • Automobilis:Peugeot 407 SW 2.0l HDI - 100KW - 2006m.

Parašyta 2015 rugsėjo 12 - 18:05

Sveiki forumieciai, 

 

Jau visa savaite ramybes neduoda Mazda 3 (BK) 2009 su pagal Mazda [MZ‐CD 1.6 (Y6)] 105AG varikliu. Rasau cia todel nes tas variklis yra pagamintas PSA, kitaip tariant jeigu jis butu Peugeote vadintusi 1.6 HDI.. Problemos prasidejo pries savaite kai variklis pradejo netoliai dirbti, kartais net uzgesdavo, paziurejus su IDS pasirode kad per mazas degalu slegis raile.. Taigi buvo pakeistas auskto slegio kuro siurblys. Variklis iskart puikiai uzsivede, bet nuvaziavus kelis kilometrus ir pasildzius varikli vedasi labai blogai, reikia sukti 5-10 sekundziu kol uzsiveda. Kai uzsiveda dirba be priekaistu, trauka yra atitinkanti tuos 105 arkliu. Papildomai buvo pakestas visas kuro vamzdeliu paketas esantis aplink siurbli, tiketasi kad siurbia kazkur ora, nepadejo.. Taigi reziume toks, masina pastovejus garaze per nakti uzsiveda iskart pasukus rakteli, esant siltam varikliui sukasi 5-10 sekundziu.. Gal kas zinot problemos sprendima arba turit kazkokiu minciu nes jau baigiu nuleist rankas :(


  • 0

#2 Ramus

Ramus
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.577
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot

Parašyta 2015 rugsėjo 13 - 07:05

Sveiki forumieciai, 

 

Jau visa savaite ramybes neduoda Mazda 3 (BK) 2009 su pagal Mazda [MZ‐CD 1.6 (Y6)] 105AG varikliu. Rasau cia todel nes tas variklis yra pagamintas PSA, kitaip tariant jeigu jis butu Peugeote vadintusi 1.6 HDI.. Problemos prasidejo pries savaite kai variklis pradejo netoliai dirbti, kartais net uzgesdavo, paziurejus su IDS pasirode kad per mazas degalu slegis raile.. Taigi buvo pakeistas auskto slegio kuro siurblys. Variklis iskart puikiai uzsivede, bet nuvaziavus kelis kilometrus ir pasildzius varikli vedasi labai blogai, reikia sukti 5-10 sekundziu kol uzsiveda. Kai uzsiveda dirba be priekaistu, trauka yra atitinkanti tuos 105 arkliu. Papildomai buvo pakestas visas kuro vamzdeliu paketas esantis aplink siurbli, tiketasi kad siurbia kazkur ora, nepadejo.. Taigi reziume toks, masina pastovejus garaze per nakti uzsiveda iskart pasukus rakteli, esant siltam varikliui sukasi 5-10 sekundziu.. Gal kas zinot problemos sprendima arba turit kazkokiu minciu nes jau baigiu nuleist rankas :(

purkstukus tikrinti pirmoje eileje ant masinos,"vedant" ir ant xxx rpm,DE gyveni,tai ten problemu su patikra neturesi,o su haliava toliau zysi "baigiu nuleist rankas"


  • 0

Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas  ne remontas


#3 Festival

Festival
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 13
  • Vieta:Vokietija - München
  • Automobilis:Peugeot 407 SW 2.0l HDI - 100KW - 2006m.

Parašyta 2015 rugsėjo 13 - 08:06

Purkstukai visi I.O. Tiek varza tiek grystamo kiekis buvo matuotas. Visi dirba Idealiai.


  • 0

#4 Ramus

Ramus
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.577
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot

Parašyta 2015 rugsėjo 13 - 08:18

Purkstukai visi I.O. Tiek varza tiek grystamo kiekis buvo matuotas. Visi dirba Idealiai.

Nezinau kaip ir kas tau matavo gryztamaji,ar pats matavai nieko nesuprates,o varza kam matuoti?Jei bosch purkstukai tai elektromagnetiniai veikiantys ~60-80 voltu,jei siemens pjiezo tai 100-150voltu apytisliai,na tarkim matavo gryztamaji ir viskas oki,tai tada testas nr 2.Isemus,ant ispurskimo ir ant stendo tikrinama visu 4,gal adatos klynija,neatitinka ispurskimo kiekis,test planu,yra reguliavimo poverzles ant CR sistemu 3 vietuose.poverzles apskaiciuojamos principu "stage 3 injector repair"viska surinkus pagal tiksluma purkstukas tampa min 90% veiksnus net neuzdejus ji ant stendo tikrinimui.

Maza paslapti atskleisiu,pas pati butent su siltu problemos,o tai ne kas kita o 80proc kad su purkstukais gedimas.Isitikinimui gali patikrinti ji su skystu azotu juos atsaldzius,ar co2 ir pan...


Šį pranešimą redagavo Ramus: 2015 rugsėjo 13 - 08:22

  • 0

Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas  ne remontas


#5 Festival

Festival
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 13
  • Vieta:Vokietija - München
  • Automobilis:Peugeot 407 SW 2.0l HDI - 100KW - 2006m.

Parašyta 2015 rugsėjo 13 - 10:32

Okey tavo Teorija del pukrstuku gal ir nera bloga, Tiesiog nematau jokio tiesioginio rysio tarp pukstuku ir variklio temperaturos.. As pats viska tikrinau nes as dirbu Mazda/Peugeot servise. Vakar 3 valandas kolega prasiknisem, dar pakeitem papildomai siurblyje esanti kuro skirstymo vostuva, jokiu rezultatu. Kaip ir sakiau variklis saltas suzsiveda iskart vos pasukus rakteli, pasiles nenori vestis. Bet problema nera tiesiogiai priklausoma nuo temperaturos, isjungus ausinimo skyscio temperaturos davikli, kompas supranta kaip -40C vistiek nesiveda, jis tik tokiu atveju didina ipurskiamo kuro kieki ir tiek.. Gaila neturiu namie grafiko kaip atrodo slegio kilimas uzvedant silta varikli, slegis kyla palaipsniui, kokias 5 sekundes, pakilus uzsiveda.. Bet kodel butent siltam varikliuj? pastovejus per nakti vedant slegis soka iskart i virsu.


  • 0

#6 ukw

ukw
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 224
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:P206SW

Parašyta 2015 rugsėjo 13 - 12:43

Pežo servise jis mat dirba. Dirbtum pežo servise, tai suprastum kad metalo temperatūra įtakoja fizinį metalo darbą, o ne sušiktas temperatūros daviklis....


  • 0

#7 Ramus

Ramus
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.577
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot

Parašyta 2015 rugsėjo 13 - 14:00

Okey tavo Teorija del pukrstuku gal ir nera bloga, Tiesiog nematau jokio tiesioginio rysio tarp pukstuku ir variklio temperaturos.. As pats viska tikrinau nes as dirbu Mazda/Peugeot servise. Vakar 3 valandas kolega prasiknisem, dar pakeitem papildomai siurblyje esanti kuro skirstymo vostuva, jokiu rezultatu. Kaip ir sakiau variklis saltas suzsiveda iskart vos pasukus rakteli, pasiles nenori vestis. Bet problema nera tiesiogiai priklausoma nuo temperaturos, isjungus ausinimo skyscio temperaturos davikli, kompas supranta kaip -40C vistiek nesiveda, jis tik tokiu atveju didina ipurskiamo kuro kieki ir tiek.. Gaila neturiu namie grafiko kaip atrodo slegio kilimas uzvedant silta varikli, slegis kyla palaipsniui, kokias 5 sekundes, pakilus uzsiveda.. Bet kodel butent siltam varikliuj? pastovejus per nakti vedant slegis soka iskart i virsu.

klausyk tu serviziste peugeot,tai kokio by..io tada klausineji jei toks specas,ar cia avantiura kazkokia rezgi,tvarkykis ir nesuk zmonems smegenu


  • 0

Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas  ne remontas


#8 Festival

Festival
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 13
  • Vieta:Vokietija - München
  • Automobilis:Peugeot 407 SW 2.0l HDI - 100KW - 2006m.

Parašyta 2015 rugsėjo 15 - 18:29

Pežo servise jis mat dirba. Dirbtum pežo servise, tai suprastum kad metalo temperatūra įtakoja fizinį metalo darbą, o ne sušiktas temperatūros daviklis....

 

Mat dirba ir zino kad variklio temperatura itakoja daug variklio darbo parametru. Kitaip sakant kad ir tu suprastum paaiskinsiu.. Isjungus Temperaturos davikli varza tampa begaline, didele varza reiskia salta -40C, kai salta PCM padidina startini ipurskiamo kuro kieki.. ir t.t. Turbut pats vairuoji autumobili kuriame net PCM nera tai ten aisku itakoja metalas daug fiziniu darbu :DD 

 

klausyk tu serviziste peugeot,tai kokio by..io tada klausineji jei toks specas,ar cia avantiura kazkokia rezgi,tvarkykis ir nesuk zmonems smegenu

 

"Klausyk tu serviziste" ir avantiuru ieskojimas skamba man per daug kazkaip lietuviskai, su pavydo gaidele. As isdesciau savo problema manau labai aiskiai, ir paprasciau zmoniu pagalbos kurie gal jau yra susidure sutokia situacija ir rado sprendimo buda. Smegenu niekam nesuku, matai pas mus yra kitokia problema, tavo darbas klientui kainuoja 80€ per valanda todel negali isardi visu imanomu variklio komponentu ir kazko ieskoti, nes niekas tau uz tai nemokes. Tu aisku ten garazeli gali prijunges laptopa ziureti visa diena ir bandyti visokias teorijas, saldyti purkstukus skystu azotu ar kuniga pasikviest kad pasventinu. Lietuvisku remonto budus zinau, ir dazniausia jie prasideda ir baigaisi visokiu jungikliu, varzeliu ir relyciu imontavimu kad PCM apipi*st ir t.t, DPF filtru islupimu, AGR isjunginejumu ir panasiai.. 

Taigi siaip dienai jokiu naujienu kaip ir nera, bandysim klientuoi parduoti nauja automobili, nes klaidos ieskojimas jau per ilgai uztrunka ir per daug kainuoja. Sekmes jums ir dekuj uz visokiariopa pagalba:) 


  • 0

#9 ukw

ukw
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 224
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:P206SW

Parašyta 2015 rugsėjo 15 - 18:59

Tai kas čia gaunasi lopas? Ar tas, kuris ieško ir randa,  ar tas kuris trenkia durimis ir pasiūlo pirkti naują mašiną, kurios pataisyti tuo labiau nebesugebės :)


  • 1

#10 Ramus

Ramus
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.577
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot

Parašyta 2015 rugsėjo 16 - 07:48

Mat dirba ir zino kad variklio temperatura itakoja daug variklio darbo parametru. Kitaip sakant kad ir tu suprastum paaiskinsiu.. Isjungus Temperaturos davikli varza tampa begaline, didele varza reiskia salta -40C, kai salta PCM padidina startini ipurskiamo kuro kieki.. ir t.t. Turbut pats vairuoji autumobili kuriame net PCM nera tai ten aisku itakoja metalas daug fiziniu darbu :DD 

 

 

"Klausyk tu serviziste" ir avantiuru ieskojimas skamba man per daug kazkaip lietuviskai, su pavydo gaidele. As isdesciau savo problema manau labai aiskiai, ir paprasciau zmoniu pagalbos kurie gal jau yra susidure sutokia situacija ir rado sprendimo buda. Smegenu niekam nesuku, matai pas mus yra kitokia problema, tavo darbas klientui kainuoja 80€ per valanda todel negali isardi visu imanomu variklio komponentu ir kazko ieskoti, nes niekas tau uz tai nemokes. Tu aisku ten garazeli gali prijunges laptopa ziureti visa diena ir bandyti visokias teorijas, saldyti purkstukus skystu azotu ar kuniga pasikviest kad pasventinu. Lietuvisku remonto budus zinau, ir dazniausia jie prasideda ir baigaisi visokiu jungikliu, varzeliu ir relyciu imontavimu kad PCM apipi*st ir t.t, DPF filtru islupimu, AGR isjunginejumu ir panasiai.. 

Taigi siaip dienai jokiu naujienu kaip ir nera, bandysim klientuoi parduoti nauja automobili, nes klaidos ieskojimas jau per ilgai uztrunka ir per daug kainuoja. Sekmes jums ir dekuj uz visokiariopa pagalba:) 

nu tai temperaturos daviklio atjungimas tai blefas,taip jis itakoja didesni ipurskimo kieki,o kai pas pati su slegiu problemos jokie atjungimai davikliu tai nesamone,o kur logika tarp kuro dozes ir slegio?;jei slegio nebus,pas pati ir tos dozes niekaip nepadarys,tiesiog impulsa purkstumo atidarymo prailgini taktini;ir tuo paciu klaidu gaudymas bereikalingas,zurnalo pildymas 50kartu trynimo,taip vadinamo trash'o i ecu atminti.Nepyk,bet kokia ten bebutu problema ja reikia spresi,o ne siulyti nauja auto,o ta auto, ka po presu ir i utilizacija?"genialu",ner padeties be iseities


Šį pranešimą redagavo Ramus: 2015 rugsėjo 16 - 07:53

  • 0

Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas  ne remontas


#11 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.927
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2015 rugsėjo 16 - 10:52

Auto keliaus į Lietuvą ir sutvarkyta važinės toliau. Arba net netvarkyta, nes daug kas su tokiom užsivedimo bėdom važinėja ir nesuka galvos pas mus. Tik starterius keičia, o galiausiai ir smagratį :)


  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#12 kokonas

kokonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 3.002
  • Vieta:Kaunas ir Shilute
  • Automobilis:Citroen C5 ir Peugeotas 307

Parašyta 2015 rugsėjo 16 - 15:26

Ash tai irgi nelabai supratau kaip daviklio atjungimas atsaldo purkshtuka? :) nauji fizikiniai desniai? Vapse purkshtukai tikrinti ant stendo ar peugeoto servize nera tokio? Kas tas per prichindalas AGR? Vel kazkokia naujove kurios mes kaimieciai nemate?
  • 0

Naujos autodalys.
Automobiliu remontas(visu)

Kompiuterine diagnostika

Konsultacijos Tel 865766726[B]


#13 Festival

Festival
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 13
  • Vieta:Vokietija - München
  • Automobilis:Peugeot 407 SW 2.0l HDI - 100KW - 2006m.

Parašyta 2015 rugsėjo 16 - 19:00

Ash tai irgi nelabai supratau kaip daviklio atjungimas atsaldo purkshtuka? :) nauji fizikiniai desniai? Vapse purkshtukai tikrinti ant stendo ar peugeoto servize nera tokio? Kas tas per prichindalas AGR? Vel kazkokia naujove kurios mes kaimieciai nemate?

 

Purkstuku neatsaldo, tik pakeicia kelis variklio darbo parametrus. Nenoriu labai plestis bet tarkim Volkswagenas turi tam tikras lentutes kur matoma tarkim variklio darbo sukiai starto metu ir ipurskimo pradzia. Trumpai tariant nepasiekus tam tikru sukiu net nepradeda ipurskinet kuro.. Kuo zemesne temperatura tuo mazesni sukiai reikalingi, todel nuemus "fishke" imituojamas saltas variklis.. Neesme, nes musu Mazda su Peugeot varikliu suka starteri 320-350 o tai daugiau negu pakankama:) 

Kalbant apie stenda tikrinti purkstukam, ka tu turi omenyje? ta kur islupta purkstuka gali pritvirtinus sukelti spaudima ir ziureti ar nelasa? Ne tokio neturim nes tikrai neapsimoka tokiu stendu pirkti kai dirbi praktiskai su masinom iki 200 000km ridos, o tiek dazniausia purkstukai visada atlaiko, bent jau iki siol nera buve jokiu problemu. O jeigu jie tarkim lasetu tai tikrai tada po stovejimo nakti variklis sunkiai uzsikurtu, o dabar atvirksciai.. Purkstukus tikrinom matuodami grystamo kuro kieki ir varza, taip kaip Mazda sako. viskas ok. Vat ka noreciau pabandyti tai butent atsaldyti... Bet tikrai nemanau kad ten problema purkstukuose.. 

Del AGR tai cia tai ka jus Lietuvoje vadinate EGR turbut AGR - AbGasRückführung :)

 

 

 

Auto keliaus į Lietuvą ir sutvarkyta važinės toliau. Arba net netvarkyta, nes daug kas su tokiom užsivedimo bėdom važinėja ir nesuka galvos pas mus. Tik starterius keičia, o galiausiai ir smagratį :)

 

Tadas pilnai sutinku, Visas masinas su idedsniais defektais susirenka Lenkai, Rumunai, Lietuviai :) Cia biski kitokia tvarka, dideles kainos servisuose ir tiosiog paskaiciavus nebeapsimoka toliau investuoti i ta laiko. Rida jau 170 000 ir t.t Pas mus net varikliu net nebeardo jeigu jau senesne masina.

 

Ok, pabaigai galiu pasakyt kad vistiek manau kad problema yra auksto slegio siurblyje, kuris buvo pakeistas bet ne originalia detale pagal mazda detales numeri, kaina butu buvus 1400€ Siurblys + 500€ darbas, Buvo nupirktas restauruotas siurblys pagal Peugeot numeri.. Teoriskai detale ta pati bet jeigu klaida buvo padaryta ji perrenkant??

 

Padariau pora video kaip uzsiveda esant 40-50 temperaturai:

 

https://dl.dropboxus...0916_160449.mp4

https://dl.dropboxus...0916_160635.mp4

 

Esat didesnei temperaturai sukasi 2-3 sekundem dar ilgiau..


  • 0

#14 kokonas

kokonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 3.002
  • Vieta:Kaunas ir Shilute
  • Automobilis:Citroen C5 ir Peugeotas 307

Parašyta 2015 rugsėjo 16 - 19:18

Ramus jau matau mete shita tema i pavesi :)

Purkshtukas gali myzhti, gali purkshti, gali ruka skleisti, tai nustatoma vizualiai o ne varzhu matavimo metodu.

 O. bet, taciau vistiek neatsakete kolega i klausima: Kaip atjungta fyshke atshaldo purkshtukus? T.Y. Privercia metala susitraukti.

 Pas PSA grupe dazhnas atvejis, jusu ishvardintais simptomais,kad kuriasi saltas puikiai, siltas kuriasi shudinai arba visai nesikuria. Pakeitus purkshtukus problema dingsta. Ir visokie davikliai jiems PX ish didzhiosios raides. Pats su p406 turejau tokia beda, kolegos ne vienas irgi, beje vakar tevukas tokia pat beda (eiline) isprende su savo C5 2.0 hdi motoru. Jam pradejo vis sunkiau uzsivesti kibiras, kuo toliau tuo sunkiau, bet tik ant silto motoro. Saltas kuriasi kaip bite, uzhtenka pashilti pradeda durnavoti. Saldancio purshkalo(varzhtams atsukineti spec purshkalas yra) uzhpurshki ant purkshtuku vualia, kuriasi, nepurshki - nesikuria.

 Taigi klausimas jums dar syki.

KAIP FYSKES ATJUNGIMAS ATSALDO PURKHSTUKUS? Ash manau jau viska auksciau ishdesciau laukiu jusu teiginiu .


  • 0

Naujos autodalys.
Automobiliu remontas(visu)

Kompiuterine diagnostika

Konsultacijos Tel 865766726[B]


#15 Festival

Festival
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 13
  • Vieta:Vokietija - München
  • Automobilis:Peugeot 407 SW 2.0l HDI - 100KW - 2006m.

Parašyta 2015 rugsėjo 16 - 19:26

Bet kaip itakoja purkstuku temperatura tai kad esant saltam varikliui spaudimas "rail'e" sukyla iskart o esant darbines temperaturos jis kyla letai, 5s ir daugiau?? Beja pagal slegio diagrama, kyla tolygiai. Nusipirksiu to saldancio skyscio, 9 eurai kainuoja 450ml flakonelis, isbandysiu jusu teorema. Jeigu nepavykst tai lieka tik siurblys. Bet ir jo darbo savybiu neturetu itakoti variklio temperatura ar as klystu?


  • 0

#16 pauliusj

pauliusj
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.751
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Lancia Lybra 2.4 JTD

Parašyta 2015 rugsėjo 16 - 20:04

Festival, klysti.visu metaliniu daiktu darbo savybes itakoja temperatura.kas ir kaip ivyksta siurblyje ar purkstukuose del ko jie negerai dirba karsti man zinoma.taciau plėstis neturiu laiko.ir kolegos virsuj tikrai nemelavo.visi kas rase del purkstuku tikrai teisus.taip buna kad salti ok, o silti nedirba.:)
  • 0

Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas


#17 ukw

ukw
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 224
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:P206SW

Parašyta 2015 rugsėjo 16 - 20:33

Čia panašu į 5 mokytojus ir vieną Petriuką, kuris trečius metu sėdi toj pačioj klasėj, bet vistiek aiškina kad +2+ yra lygu 5.


  • 0

#18 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.927
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2015 rugsėjo 17 - 07:45

O šaldalai ir šildalai jaučiu padėtų tik senam dyzeliui, kur 3/4 purkštuko išlindę lauk. Čia gi bus purkštuko ilgis 15-20cm ir apipurkšdamas viršutinę dalį nelabai ką ir pasakysi, kas dedasi apačioje, ypač jei pati variklio galva dar karštut karštutėlė... Reikia imtis lauk juos


  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#19 Ramus

Ramus
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.577
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot

Parašyta 2015 rugsėjo 17 - 16:30

O šaldalai ir šildalai jaučiu padėtų tik senam dyzeliui, kur 3/4 purkštuko išlindę lauk. Čia gi bus purkštuko ilgis 15-20cm ir apipurkšdamas viršutinę dalį nelabai ką ir pasakysi, kas dedasi apačioje, ypač jei pati variklio galva dar karštut karštutėlė... Reikia imtis lauk juos

cia ziurint kuom tu saldysi,jei balioneliu ar sniegu tai vaiku zaidimai,yra azotas balionuose,jais santehnikai ussaldo trasas mirtinai kai nera kaip ventilio uzsukti,o dirbti reikia...

reikia imti lauk,pilnai sutinku,bet Petriukas dar nesuprato to,irmatomai ilgai ta supras,ir zaisis su varzom,su temp.davikliu atjungimais,purkstuku atjungimais kol galu gale prisizais-sudegins ar piezo elementa ar purkstuku kaskada varikliniame ecu...


Šį pranešimą redagavo Ramus: 2015 rugsėjo 17 - 16:35

  • 0

Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas  ne remontas





Vartotojų skaito šią temą: 0

narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0