na pas mane tai kompas kiek rodo, tai dar pridedu 1.5-2ltr ir mazdaug tiek buna vidutiniskai tai man miestas uzsmiestis ryja apie 6ltr, o rodo buna 4.3-4.6 kompas tai cia nebent is salono isvaziavus gal ir ryja tiek , velniai zino
Naglio peugeot 307 1.4hdi
#21
Parašyta 2015 rugsėjo 17 - 00:41
#22
Parašyta 2015 rugsėjo 17 - 07:22
Kas čia per mada penktu bėgiu mieste važinėt?
#23
Parašyta 2015 rugsėjo 17 - 07:32
O kas čia blogo mieste magistraline gatve 5 pavara važiuot?
#24
Parašyta 2015 rugsėjo 17 - 07:43
#25
Parašyta 2015 rugsėjo 17 - 07:56
#26
Parašyta 2015 rugsėjo 17 - 08:16
Jis turėjo omenyje 50km/h 5 pavara
Nežinau ką jis turėjo omenyje, bet parašė taip...
....... Realiai mieste ties 65km/h jau 5 begis. Ir kruizinis greitis ............
#27
Parašyta 2015 rugsėjo 17 - 10:01
Nereikia pezėt, vyrai, viskas priklauso nuo variklio ir pavarų dėžės santykio. T.y. variklio sukimo momento ir galios bei pavarų dėžės konkrečių pavarų bei galinio reduktoriaus perdavimo santykių. Jei važinėjat su lengvais automobiliais, pas kuriuos pavaros santykis pritaikytas kelių žmonių vežimui, o ne stabiliam +500kg, ir jei turit po kapotu šimto-pusantro arklių kaimenę su naujoviško dyzelio sukimo momentu, tai faktas, kad pas jus ir pavarų dėžės bus tokios, kur penkta pavara net prie 70kmh sunkiai tempia, o į kalną 80kmh visai netempia.
Važinėdamas tiek su lengva 1,4i 55kw, tiek su kabluku 1,7D 44kw, mieste pjaunu penktu bėgiu ne tik magistralinėm gatvėm, bet ir mažom gatvelėm, drąsiai jungdamas nuo 50kmh, ir viskas ten puikiai, ir tie varikliai važiavo ir važiuos. Bet už tai su tokiu derinuku magistralėje viskas, kas virš 130kmh, aišku pasidaro tragedija
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#28
Parašyta 2015 rugsėjo 17 - 15:48
na as su 1.6hdi mieste ant 50km/h varau treciu begiu
#29
Parašyta 2015 rugsėjo 17 - 15:51
na as su 1.6hdi mieste ant 50km/h varau treciu begiu
Tas pats ir su 2.0hdi. 4 pavara nuo 60km/h. 5 pavara nuo 80km/h. Šeštą galima jungti nuo 90km/h.
#30
Parašyta 2015 rugsėjo 17 - 16:08
Ot, šian pabandžiau- su darbine 2012 m Lada 4x4 1,7 benzinas(niva) 5 begiu važiavau 40 km/h- ir ne nesispardė..spaudziant gaza is leto greitejo nedusdama..nu lada yra lada ir ne joks pežo, bo 5 pavara prie 95 km/h variklio sūkiai 3000 aps/min..
#31
Parašyta 2015 rugsėjo 17 - 17:33
#32
Parašyta 2015 rugsėjo 17 - 19:43
Ne tik purkstuku , bet ir pavaru deziu, t.y. penktu pavaru krumpliaraciu slicu , satalitiniu krumpliaraciu , ir t.t., sankabu .Be to ir motorams zemi apsisukimai tikrai nelabai gerai .
#33
Parašyta 2015 rugsėjo 17 - 19:47
Nežinau ką jis turėjo omenyje, bet parašė taip...
Nu tikrai ne tą, kad apskritai 5 bėgį naudoti.
Aš džiaugiuosi, kad daugumoje nėra 6 pav. nes ir tą ple naudotų ant 50km/h...
#34
Parašyta 2015 rugsėjo 17 - 21:03
Aš džiaugiuosi, kad daugumoje nėra 6 pav. nes ir tą ple naudotų ant 50km/h...
Pilnai tikiu
#35
Parašyta 2015 rugsėjo 18 - 05:50
Šį pranešimą redagavo Francis: 2015 rugsėjo 18 - 05:57
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#36
Parašyta 2015 rugsėjo 18 - 07:17
#37
Parašyta 2015 rugsėjo 18 - 07:28
508 prie 50km/h irgi buna 5laiko ...o siaip tai 4 o siaip su benzinu tai normalu prie 50km/h 5begis,vw dsg net 7 ijungtu,nu bet ne dyzeliui, tarkim naujas 308 su 1,6hdi 90ag labai jau vibruoja del zemu sukiu prie tokio greicio su auksta pavara,tiesiog vaziuot galima,bet yra diskomfortas.
Turetu buti viskas atvirksciai.Dyzeliu max sukimo momentas yra 1750 - 2100, o benzinu 3500 -4000 , todel dyzeliai turi kaip tik ant mazesniu apsisukimu vaziuoti sklandziau.Pilnai pritariu Arthurwest .
#38
Parašyta 2015 rugsėjo 18 - 09:05
Turetu buti viskas atvirksciai.Dyzeliu max sukimo momentas yra 1750 - 2100, o benzinu 3500 -4000 , todel dyzeliai turi kaip tik ant mazesniu apsisukimu vaziuoti sklandziau.Pilnai pritariu Arthurwest .
O kaip Valdai penktos pavaros tepimas prie mažų apsukų?
#39
Parašyta 2015 rugsėjo 18 - 13:26
Turetu buti viskas atvirksciai.Dyzeliu max sukimo momentas yra 1750 - 2100, o benzinu 3500 -4000 , todel dyzeliai turi kaip tik ant mazesniu apsisukimu vaziuoti sklandziau.Pilnai pritariu Arthurwest .
Turetu buti viskas atvirksciai.Dyzeliu max sukimo momentas yra 1750 - 2100, o benzinu 3500 -4000 , todel dyzeliai turi kaip tik ant mazesniu apsisukimu vaziuoti sklandziau.Pilnai pritariu Arthurwest .
Stipriai klysti, benzai turbininiai jau traukia nuo 1200aps/min,dar joks dyzelinis motoras nuo tiek neturi max sukimo momento.
Beje jei mano 508 prie 90km/h 6 begiu sukasi tik 1400apsisukimu i minute, tai ka man daryt, nematau as ca nieko blogo.
Šį pranešimą redagavo Francis: 2015 rugsėjo 18 - 13:27
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#40
Parašyta 2015 rugsėjo 18 - 15:35
Twin turbo dyzelis taip patStipriai klysti, benzai turbininiai jau traukia nuo 1200aps/min,dar joks dyzelinis motoras nuo tiek neturi max sukimo momento.
Vartotojų skaito šią temą: 2
narių: 0, svečių: 2, slaptų narių: 0