Twin turbo dyzelis taip pat
4 turbinu is vis nuo kokio 1000 traukia
Posted 2015 September 18 - 15:53
Twin turbo dyzelis taip pat
4 turbinu is vis nuo kokio 1000 traukia
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
Posted 2015 September 18 - 17:07
Posted 2015 September 18 - 17:27
per toli ziuri, BMW tures.
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
Posted 2015 September 18 - 21:42
dabar kai vazineju su 2,o hdi 80kw ir cipuotu, palei BK jei noriu taupyt kura mieste turiu vaziuot 3-4 pavara, variklis purta, bet ir ekonomija rodo, po cipavimo paspaudus, bent ir ima...... jei reikia kur po letu po letu pavaziuot 2 pavara priletintai ziaurus diskomfortas, variklis plesia, as pristabdau... o zemesne must jau is vis.. dar nepriprantu... musu 1 ir vos krutu
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
Posted 2015 September 19 - 00:46
Posted 2015 September 19 - 09:28
Prieš kelis metus mano 406-am restauravo starteri už 60 eur..Parašytum miesta, gal kas nukreiptų pas žinomus starteriu-generatorių remontininkus..
Posted 2015 September 19 - 09:45
angliukai?
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
Posted 2015 September 19 - 10:36
Posted 2015 September 19 - 11:27
Posted 2015 September 19 - 14:08
Posted 2015 September 19 - 18:41
Posted 2015 September 19 - 21:14
Uztenka manau kaip 1.4
Posted 2015 September 19 - 22:53
Posted 2015 September 19 - 23:46
Posted 2015 September 20 - 08:31
Posted 2015 September 20 - 08:38
Gal dėžė nuo benzino idėta? Pas mane benzinas ir prie 120 km/h yra 3000 aps/min..Dyzelis lėčiau suktis turėtų..
Posted 2015 September 20 - 11:34
Posted 2015 September 21 - 09:09
Posted 2015 September 21 - 09:15
Nunešk remontininkams lai pažiūri, angliukus pakeičia jei reikia..bo jei toki idėsi netikrinta tai nežinosi kada vėl užlinks..
Posted 2015 September 21 - 09:22
Gal dėžė nuo benzino idėta? Pas mane benzinas ir prie 120 km/h yra 3000 aps/min..Dyzelis lėčiau suktis turėtų..
Ką čia šneki, kolega. Motoras 50kw čia...
Momentu ir galia greičio su tokiais parametrais neišgausi, reikia apsukų.
Vėl ta pati ch*ine su starteriu... radau starteri, kaina 30 euru. greiciausiai teks siandien keistis...
Starterius tik remontuot, nes su naudotais žaist nė velnio neapsimoka, nebent gauni mažai naudotą arba jau remontuotą/restauruotą.
Į 60 eurų tai tikrai įsitenka daugumoj remontai, jei apvijos ir inkarai sveiki, relės kontaktai nesudegę. Reiktų žiūrėti, kaip ten kas veikia, bet labai dažnai pakanka pakeisti tik angliukus, kurių bloko su visu rėmeliu ir kontaktais ir spyruoklėm kaina (kai gali pasikeisti pats vien mechaniniais įrankiais, be litavimų ir pan) būna iki 10eurų. Pasiklibini įvores, reduktorių ar bendeksą, viską susitepi ir važiuoji laimingas.
Dar galima pirkti restauruotą, t.y. iškeisti saviškį į restauruotą ir gaut stiprią nuolaidą. Tokio varianto kaina dažniausiai sutampa su restauravimo ar remonto kaina, tik kad gali starterį gauti iškart, o paskui pasikeitęs priduodi saviškį ir po savaitės ar kelių atgauni užstatą už jį.
Edited by tadas1991, 2015 September 21 - 09:24.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
0 members, 2 guests, 0 anonymous users