Peršokti prie turinio


Nuotrauka

kuro nusedimas


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 45

#1 pinciuk

pinciuk
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 231
  • Automobilis:Peugeot 406 2.0 HDI 2002 metu. 80 Kw

Parašyta 2015 rugsėjo 15 - 20:39

sveiki, noriu paklausti ar gali 2l hdi 66kw kurtis sunkiai del kuro nusedimo? pastovejus masina kuriasi gana ilgai kartais uztenka paskti varikli 2-3 sec o kartais kokia 5-10 sec ir uzkurus davus gazo automobilis gysta ir taip maždaug 5-10 min, o poto tiek kuriasi tiek važiuoja labai gerai. Į kuro sistemą oras kiek žinau patenka, tačiau skaičiau kažkur kad hdi varikliams oras sistemoje kurimo metu nieko nesudaro. Diagnostika buvo daryta viskas tvarkoje su purkštukais sakė labai gerai veikia. Beje mašinoje yra problema su egr vožtuvu bet tai irgi kiek žinau neturtu paveikti kurimo. Na kas dar, žinau, kad reikia keisti bendeksą nes prabuksuoja kartais. tiesa kuro sistema siemens. Manau pasakiau gana nemažai informacijos. Tiesa tik užkūrus mašiną kokia 2-5 sec būna nemažai dūmų o poto visai nedūmina, kaip nauja mašina atrodo.

p.s. vienas zmogus patare deti voztuva tarp kuro filto ir siurblio, bet jeigu problema butu tik nusedes kuras tai ar masina uzkurta netureti dirbti normaliai be gesimu?


Šį pranešimą redagavo pinciuk: 2015 rugsėjo 15 - 21:13

  • 0

#2 ukw

ukw
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 224
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:P206SW

Parašyta 2015 rugsėjo 15 - 21:33

Jeigu tau prisuktu deguonį, tai gavęs jo dar ilgai žiopčiotum, riaugėtum ir spazmuotum.  Mašina ne išimtis. O statyti vožtuvą, na taip kaip numirėliui klizma. Gydyti reikia, o ne apsimesti... Pradėk nuo aiškinimosi, kur siurbia orą.


  • 0

#3 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.927
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2015 rugsėjo 16 - 07:05

Siemensui deja oras labai groja, siurblio bake gi nėra ir sistemoj "vakuumas", o ne slėgis.


  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#4 Ramus

Ramus
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.577
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot

Parašyta 2015 rugsėjo 16 - 07:40

Siemensui ira sprendimas oro burbulu likvidavimo,lai temos autorius netingi ir ieskosi,forumo paieskose tikrai ras alternatyvas,daug buvau rases,nu zinoma priprato dauguma kai viska paduoti "ant lekstutes",daugiau nerasysiu is principo vieno ir to pacio po 100 kartu


  • 0

Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas  ne remontas


#5 pinciuk

pinciuk
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 231
  • Automobilis:Peugeot 406 2.0 HDI 2002 metu. 80 Kw

Parašyta 2015 rugsėjo 16 - 15:19

Siemensui ira sprendimas oro burbulu likvidavimo,lai temos autorius netingi ir ieskosi,forumo paieskose tikrai ras alternatyvas,daug buvau rases,nu zinoma priprato dauguma kai viska paduoti "ant lekstutes",daugiau nerasysiu is principo vieno ir to pacio po 100 kartu

Tai blyn pas tave kai buvau patarei tik vožtuvą dėti. Na kaip supratau pagal mano pasakytus simptomus kaltas tik  oras sistemoje ar galbūt gali būti galimai kita priežastis dėl ko būna panašūs simptomai?


  • 0

#6 Ramus

Ramus
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.577
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot

Parašyta 2015 rugsėjo 17 - 16:24

Tai blyn pas tave kai buvau patarei tik vožtuvą dėti. Na kaip supratau pagal mano pasakytus simptomus kaltas tik  oras sistemoje ar galbūt gali būti galimai kita priežastis dėl ko būna panašūs simptomai?

voztuvas bus tik laikina iseitis,gal praklausei mane,bet seda kuras ar is siurblio nehermetisko,ar nuo filtro,butent tuom voztuvu ir suzinosi,ir apskritai 66kw siemensams reikia keisti visa filtra kitu-neardomu


  • 0

Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas  ne remontas


#7 pinciuk

pinciuk
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 231
  • Automobilis:Peugeot 406 2.0 HDI 2002 metu. 80 Kw

Parašyta 2015 rugsėjo 19 - 17:02

Sveiki, taigi prieš porą dienų pasiėmiau atstuktuvą ir plaktuką ir ėjau užsukti kuro filtro dangtelį tai rezultatas stebinantis iki tol oro šlangelėse atrodydavo kad yra tiek pat kiek ir kuro taip sakant 50/50, o dabar jau porą dienų oro vamzdelyje nepastebima net sukėlus apsukas iki 3500 tačiau automobilio kūrimasis nepagerėjo nei trupučio.


  • 0

#8 isrinktieji

isrinktieji
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 7
  • Vieta:Alytus
  • Automobilis:Peugeot 307sw 2007 1.6 Hdi NAVTEQ

Parašyta 2015 lapkričio 23 - 00:30

Pinciuk tai ar išsisprendei problema?
  • 0

#9 diawollo

diawollo
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.928
  • Vieta:Panevėžys
  • Automobilis:Volvo S60 D5 120kW

Parašyta 2015 lapkričio 23 - 13:06

Aš tokią problemą turėjau. Tai traukė orą per vandens nuleidimo probkę. Aš ja tiesiog užklijavau ir burbulų oro labai sumažėjo. Jų liko, bet kuriasi pastovėjus mašina daug geriau.


  • 0

 Peugeot 406: 

3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI


#10 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.927
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2015 lapkričio 26 - 12:06

Šitas veikėjas prirašė jau labai daug citroen forume. Netvarkė jis ir normaliai netvarkys tos problemos. Pasiūlėm už vidutinę kainą išspręst problemą, kadangi tiksliai bėda nežinoma, tai ir nesakėm net apytikslės kainos, neapžiūrėję. Vietoj to, veža vis kažkokiek meistram kažką pakrapštyt, tai žvakes patikrina, tai vėl orą patikrina, tai purkštukus už 15eur patikrina, kas yra praktiškai neįmanoma (nebent grįžtamųjų testas), jei nori kokybiško darbo. Manau dėl to, kad tie meistrai sako jam tikslias kainas, ir jam jos patinka, bet jie negali suremontuoti jo automobilio :)


  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#11 pinciuk

pinciuk
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 231
  • Automobilis:Peugeot 406 2.0 HDI 2002 metu. 80 Kw

Parašyta 2015 lapkričio 27 - 00:57

Šitas veikėjas prirašė jau labai daug citroen forume. Netvarkė jis ir normaliai netvarkys tos problemos. Pasiūlėm už vidutinę kainą išspręst problemą, kadangi tiksliai bėda nežinoma, tai ir nesakėm net apytikslės kainos, neapžiūrėję. Vietoj to, veža vis kažkokiek meistram kažką pakrapštyt, tai žvakes patikrina, tai vėl orą patikrina, tai purkštukus už 15eur patikrina, kas yra praktiškai neįmanoma (nebent grįžtamųjų testas), jei nori kokybiško darbo. Manau dėl to, kad tie meistrai sako jam tikslias kainas, ir jam jos patinka, bet jie negali suremontuoti jo automobilio :)

Sveiki, gal ir būčiau sutvarkęs jeigu kasnors būtų pasiūlęs ką tikrai tvarkyti, o ne viską iš eilės. Purkštukų nebuvau tikrinti nereikia išsigalvoti atkrito tas variantas sužinojus variklio kompresiją, 20 bar yra tikrai mažai bet ar tai mano tikroji problema neaišku. Atradau čia tokią seną temą http://peugeot-kluba...aukiatrukcioja/tai simptomai pas mane kai kurie tikrai panašūs. O tvarkyti visko iš eilės jau nekyla ranka kai mašina teverta 1000 eur. Pamokėti galima tikrai daugiau meistrui kuris tikrai pasakytų problemą. O dabar vežk tikrinti purkštukus, ten padedi 60 eur ir pasako viskas okay, nuvarai į diagnostiką ten pasako viskas gerai ir kas tada? Siurblį keisti ar dar kažką? jaučiu 307 reikės žiūrinėtis, o šitą drožti iki galo arba bent tol kol atsiras geras meistras, nors tiesa pasakytu ką ir geras meistras padarytų jeigu diagnostika klaidų nerodo apart EGR.

p.s. Isrinktieji manau problema bus susijusi su kompresija bet ne 100% esu tikras.


  • 0

#12 Ramus

Ramus
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.577
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot

Parašyta 2015 lapkričio 27 - 02:13

20 bar jei ir matavo ir matavo su geru manometru,jau yra problema,nejaugi visuose 4 po 20,kazkaip nesitiki,buna koks ne koks netolygumas,o priklauso buti 30bar.Kazkas cia ne taip

Purkstukus siemens, tadeli ne vien gryztama reikia ziureti o ir ispurskiama,tu ka patikrinsi siemensa?testus turi siemensams?abejoju...

15evreju uz patikrinima nebent 1 vieneto kaina,o tikrinami visi 4 ir vienu metu


  • 0

Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas  ne remontas


#13 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.129
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Parašyta 2015 lapkričio 27 - 08:43

pinciuk, kazin ar bus toks meistras, jog kaip senais laikais atidarius kapota is garso ir kaip dumas isputus is cigariuko eina link motoro, kad pasakytu kas blogai ir paimtu 20lt. Nebetokios masinos... O kad purkstukus liepia tikrinti tai cia ne siaip. Taipogi del kompresijos, man taip pat kelia itarima tokie skaiciai, na bet daleiskim tai yra tiesa. Ar ne bus cia virtine problemu ir tokia grandinele kad ja norint vel tempt, reikia daug "nariuku" pakeist... Ir kompresija ir pursktukai ir oras zodziu gali buti, jog turi pabaigta motoriuka, kuris jau savo atitarnavo. Ir nera cia ko pykti. Aisku viskas sutvarkoma, tik ar tu noresi tiek moketi, o matau is pasisakymo kad nelabai jau ranka kyla :)

 

Ir tiesa, pinciuk, parase 80kW, o kazkaip kalba eina apie siemens, ar cia dar apie kita auto kalba su 66kW? :)


Šį pranešimą redagavo Laimonas: 2015 lapkričio 27 - 08:43

  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#14 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.927
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2015 lapkričio 27 - 09:53

20 bar jei ir matavo ir matavo su geru manometru,jau yra problema,nejaugi visuose 4 po 20,kazkaip nesitiki,buna koks ne koks netolygumas,o priklauso buti 30bar.Kazkas cia ne taip

Purkstukus siemens, tadeli ne vien gryztama reikia ziureti o ir ispurskiama,tu ka patikrinsi siemensa?testus turi siemensams?abejoju...

15evreju uz patikrinima nebent 1 vieneto kaina,o tikrinami visi 4 ir vienu metu

Aš parašiau ką parašiau, o jūs vėl beveik visą žinutę ne taip perskaitėt

 

 

Beje, kas dėl kompresijos, tai 30 priklauso senam mechaniniam forkameriniam dyzeliui. Ir tai, labiau atmosferikui. Turbininiams pakanka truputį ir mažiau. Ir jie su kokiais 20-22 dar iš bėdos vasarą kuriasi ir pašilę savo darbą atidirba puikiausiai ir net gi gana taupiai. Aišku, prie -10-15C jau tokį motorą užkursi tik su labai labai gyvu akumu arba ant šniūro, o prie -25C gali jau nesikurt ir ant šniūro, nebent tempt tiek, kad iš trinties sušiltų ir jau šiltą orą netgi pradėtų pūst.

Komonreilui kiek kitaip. 25 kompresija yra praktiškai ledas. 22 yra dar tvarkoj. Nu 20 jau mažoka, bet mes gi nekalbam apie didelius minusus - šūdą mala tas variklis jau ir geram pliuse.

 

Iš nedidelės praktikos galiu pasakyt, kad tvarkingi purkštukai, sandari kuro sistema, gero gamintojo (o ne iskra) naujos žvakės, kai kalbam apie forkamerinius, ir teisingai pastatytos fazės lemia daug daugiau, negu kompresija. Aišku, iki tam tikros ribos, kurią peržengus varikliai jau išvis nustoja veikti.


Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2015 lapkričio 27 - 10:05

  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#15 pinciuk

pinciuk
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 231
  • Automobilis:Peugeot 406 2.0 HDI 2002 metu. 80 Kw

Parašyta 2015 lapkričio 27 - 11:47

pinciuk, kazin ar bus toks meistras, jog kaip senais laikais atidarius kapota is garso ir kaip dumas isputus is cigariuko eina link motoro, kad pasakytu kas blogai ir paimtu 20lt. Nebetokios masinos... O kad purkstukus liepia tikrinti tai cia ne siaip. Taipogi del kompresijos, man taip pat kelia itarima tokie skaiciai, na bet daleiskim tai yra tiesa. Ar ne bus cia virtine problemu ir tokia grandinele kad ja norint vel tempt, reikia daug "nariuku" pakeist... Ir kompresija ir pursktukai ir oras zodziu gali buti, jog turi pabaigta motoriuka, kuris jau savo atitarnavo. Ir nera cia ko pykti. Aisku viskas sutvarkoma, tik ar tu noresi tiek moketi, o matau is pasisakymo kad nelabai jau ranka kyla :)

 

Ir tiesa, pinciuk, parase 80kW, o kazkaip kalba eina apie siemens, ar cia dar apie kita auto kalba su 66kW? :)

citroen xsara 2l hdi 66 kw siemens. 80 kw buves 406 l hdi. Aš nepykstu tiesiog ir pats nežinau ką daryti galvoju panašiai kaip tu, kad pakeisiu vieną ir to vieno pakeisti neužteks tai gausis panašiai kaip pinigų išmetimas. Mašinos rida dabar tipo 250k, pirkta gal su 98k rida, tepalai visada laiku keisti, niekada netrūkdavo. Mašina buvo pirkta apynaujė grynai sau todėl pinigų eksploatacijai nebuvo gailėta. Tuo labiau, kad jau ir diržų keitimo metas artėja.

20 bar jei ir matavo ir matavo su geru manometru,jau yra problema,nejaugi visuose 4 po 20,kazkaip nesitiki,buna koks ne koks netolygumas,o priklauso buti 30bar.Kazkas cia ne taip

Purkstukus siemens, tadeli ne vien gryztama reikia ziureti o ir ispurskiama,tu ka patikrinsi siemensa?testus turi siemensams?abejoju...

15evreju uz patikrinima nebent 1 vieneto kaina,o tikrinami visi 4 ir vienu metu

Na nežinau kaip jis būtų tuos purkštukus tikrinęs bet sakė tipo kažkur 15-20 eurų už visus tipo savadarbės staklės ar kažkas tokio. 4 cilindras 19,5, 3,2 - 20 bar, 1 - 22 bar.


Šį pranešimą redagavo pinciuk: 2015 lapkričio 27 - 11:52

  • 0

#16 kokonas

kokonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 3.002
  • Vieta:Kaunas ir Shilute
  • Automobilis:Citroen C5 ir Peugeotas 307

Parašyta 2015 lapkričio 27 - 12:30

Mano nuomone kompresijos nera. Net ir CR sistemai mazokai
  • 0

Naujos autodalys.
Automobiliu remontas(visu)

Kompiuterine diagnostika

Konsultacijos Tel 865766726[B]


#17 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.927
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2015 lapkričio 27 - 12:38

Jei patys nuo beveik naujos eksploatavot ir ties 250kk jau nabėr kompresijos, tai galiu pasakyt gerą tepalą pylėt. Tie motorai suka be problemų po pusę lemono ir daugiau :)


  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#18 pofke.kaunas

pofke.kaunas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.293
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:807

Parašyta 2015 lapkričio 27 - 13:23

 

Jei patys nuo beveik naujos eksploatavot ir ties 250kk jau nabėr kompresijos, tai galiu pasakyt gerą tepalą pylėt. Tie motorai suka be problemų po pusę lemono ir daugiau :)

 todėl pinigų eksploatacijai nebuvo gailėta.

Taigi sako, kad nieko negailėjo.


  • 0

#19 pinciuk

pinciuk
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 231
  • Automobilis:Peugeot 406 2.0 HDI 2002 metu. 80 Kw

Parašyta 2015 lapkričio 27 - 13:47

Tarkime dabar supilti http://auto.pirklys....sel-tdi-5w30-5l nežinau čia jie geri ar blogi man nieko nesako tik žinau, kad ne iš kinijos kokios.


Šį pranešimą redagavo pinciuk: 2015 lapkričio 27 - 13:56

  • 0

#20 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.129
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Parašyta 2015 lapkričio 27 - 14:12

Manau, jog apkalbamo bolido rida virsyja kas skydelyje 2X. Kazkodel ;)
  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt





Vartotojų skaito šią temą: 1

narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0